abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 13 maart 2023 @ 13:23:16 #1
485843 crew  Jippie
pi_208357186
De laatste jaren is BNW van een open-minded forum gedeelte waarin men kon praten en brainstormen over geheime agenda's, mogelijk verborgen waarheden en mysterieuze zaken veranderd in een bekvechtende anti-alles brei waar het zure venijn vanaf druipt.

Dit moet gewoon veranderen!

Niet wijzen naar een ander, kijk ook naar je eigen rol hierin.

Ik heb nu tijdelijk twee topics - Covid-19- en - Rus/Ukr- gesloten omdat men elkaar daar continue de tent uit vecht. Dat moet gewoon stoppen!

Als er suggesties zijn hoe BNW weer wat gezelliger te maken, zonder te wijzen naar elkaar, hoor ik deze graag. Persoonlijk denk ik er genoeg goede BNW onderwerpen zijn waar geen 'haat' in te pas komt, ik vraag jullie hier topics over te openen en old skool BNW weer te doen herleven. Zal zelf ook wat onderwerpen opzoeken.

Tip voor de haatadepten: maak een Telegram groep aan en ga daar lekker haten op alles maar val BNW er niet meer mee lastig ^O^
pi_208357245
Je hebt hem als sticky geplaatst :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 13 maart 2023 @ 13:26:36 #3
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_208357248
Zie je nou wel, weer de Hoge Heren die voor ons beleid bepalen en wij op onze knietjes moeten!
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 13 maart 2023 @ 13:29:15 #4
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_208357288
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:12 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Het is de realiteit. Dat maakt degene niet minder ofzo.
Op deze manier maakt het de sfeer nou niet bepaald beter. Het is in weze ook niet heel anders dan iemand als wappie wegzetten.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_208357644
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ik kan dit gemakkelijk editen:

Mensen bewust weren omdat ze niet in het bnwNWS narratief passen. Dat is een oplossing voor sommige? Op een discussie forum nog wel.

Mensen bewust weren omdat ze niet in het bnwCOR narratief passen. Dat is een oplossing voor sommige? Op een discussie forum nog wel.
Mooi dan zijn we het eens dat het weren van mensen nergens op slaat.
pi_208357653
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:57 schreef Questular het volgende:

[..]
Mooi dan zijn we het eens dat het weren van mensen nergens op slaat.
Het verschil is alleen dat je in NWS en COR om de inhoud wordt geweerd, en ik hier aankaart om mensen op basis van hun non-inhoud te weren.
pi_208357742
quote:
2s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:23 schreef Jippie het volgende:
Persoonlijk denk ik er genoeg goede BNW onderwerpen zijn waar geen 'haat' in te pas komt, ik vraag jullie hier topics over te openen en old skool BNW weer te doen herleven.
Ik heb een hele tijd niks gepost, maar als ik de topiclijst zie, is er echt een hele reeks goede topics:

CBDC
Dossiers over Kennedy
Fake alien invasion
Smart cities

enz.

Allemaal zeer relevante onderwerpen die zijn aangesneden.

Helaas wordt er niet overal veel in gepost.

Toch zijn de onderwerpen volgens mij echt niet het probleem in dit forum.
pi_208357799
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Het verschil is alleen dat je in NWS en COR om de inhoud wordt geweerd, en ik hier aankaart om mensen op basis van hun non-inhoud te weren.
NWS en COR weert genoeg menen op hun non-inhoud. Wat redelijk logisch is. Maar non-inhoud is wat anders dan mensen weren omdat ze er anders over denken.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 13 maart 2023 @ 14:12:21 #9
485843 crew  Jippie
pi_208357839
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 14:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ik heb een hele tijd niks gepost, maar als ik de topiclijst zie, is er echt een hele reeks goede topics:

CBDC
Dossiers over Kennedy
Fake alien invasion
Smart cities

enz.

Allemaal zeer relevante onderwerpen die zijn aangesneden.

Helaas wordt er niet overal veel in gepost.

Toch zijn de onderwerpen volgens mij echt niet het probleem in dit forum.
Zijn er topics die volgens jou niet in BNW thuishoren?
pi_208357845
Iedereen is welkom natuurlijk
Maar ik vind dat een mod het inschattingsvermogen moet hebben om te zien wie komt voor het gesprek/discussie of voor de speeltuin...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_208357883
quote:
2s.gif Op maandag 13 maart 2023 14:12 schreef Jippie het volgende:

[..]
Zijn er topics die volgens jou niet in BNW thuishoren?
Sommige zouden net zo goed naar NWS kunnen gaan.

Zoals de dossiers over Kennedy. Dat is gewoon mainstream.

Maar ik heb er geen probleem mee dat ze in BNW staan, begrijp je vraag niet zo goed eerlijk gezegd.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 13 maart 2023 @ 14:32:51 #12
485843 crew  Jippie
pi_208358073
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 14:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Sommige zouden net zo goed naar NWS kunnen gaan.

Zoals de dossiers over Kennedy. Dat is gewoon mainstream.

Maar ik heb er geen probleem mee dat ze in BNW staan, begrijp je vraag niet zo goed eerlijk gezegd.
Dat er zaken in BNW moeten veranderen is duidelijk, als de vaste BNW-kern zich stoort aan topics hier, dan hoor ik dat graag.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 13 maart 2023 @ 14:35:36 #13
485843 crew  Jippie
pi_208358115
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 14:12 schreef UncleScorp het volgende:
Iedereen is welkom natuurlijk
Maar ik vind dat een mod het inschattingsvermogen moet hebben om te zien wie komt voor het gesprek/discussie of voor de speeltuin...
Persoonlijke aanvallen worden aangepakt. Het ventileren van een anders luidende mening zie ik niet als 'speeltuin'.
pi_208358276
quote:
2s.gif Op maandag 13 maart 2023 14:32 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dat er zaken in BNW moeten veranderen is duidelijk, als de vaste BNW-kern zich stoort aan topics hier, dan hoor ik dat graag.
Volgens mij heb je me verkeerd begrepen. Ik zei juist dat er met de topics niks mis is.
pi_208358281
quote:
2s.gif Op maandag 13 maart 2023 14:35 schreef Jippie het volgende:

[..]
Persoonlijke aanvallen worden aangepakt. Het ventileren van een anders luidende mening zie ik niet als 'speeltuin'.
OK ...
zal ik volgende keer ff demonstreren hoe ik een topic volledig kan kapen en laten ontsporen zonder ook maar 1 persoonlijke aanval ?
En dat elke dag opnieuw ... voor gans de week ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_208358346
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Bij nws en Cor kan iedereen gewoon binnen de kaders posten.
Dat zou voor BNW ook moeten gelden, gewoon dezelfde regels voor elk forum onderdeel
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_208358453
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 14:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Bij nws en Cor kan iedereen gewoon binnen de kaders posten.
Dat zou voor BNW ook moeten gelden, gewoon dezelfde regels voor elk forum onderdeel
Je kan misschien es antwoorden (3e keer ondertussen) waarom je enerzijds BNW belachelijk maakt in NWS, en daarna hier in BNW-topics lekker tegendraads komt doen op alles wat gepost wordt ?
pi_208358600
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 15:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Je kan misschien es antwoorden (3e keer ondertussen) waarom je enerzijds BNW belachelijk maakt in NWS, en daarna hier in BNW-topics lekker tegendraads komt doen op alles wat gepost wordt ?
Jij negeert mij en anderen en daarna ga je klagen dat iemand je negeert?
pi_208358605
quote:
14s.gif Op zondag 12 maart 2023 15:14 schreef Ali_boo het volgende:
Alleen wanneer alle drie de partijen ( bnw'ers, critici, staff) verantwoordelijkheid willen nemen voor hun eigen daden komen we misschien nog ergens

De wijzende vinger naar de ander, zonder zelf in de spiegel te kijken, schieten we niets mee op
Om hier nog even op terug te komen

Volgens mij was het @Straatcommando. die zei: dat er veel te weinig energie gestoken wordt door de vaste bnw kern in het beargumenteren van je standpunt. Meestal is het een of andere vage twitterbericht plus twee zinnen tekst en that's it

Ik kan me hierin deels in vinden. Kan niet namens de rest spreken, ga je alleen vertellen hoe het bij mij aan toe gaat

Bij mij is die bereidheid er wel mits :

1 Interesse oprecht is
2 de discussiepartner zich netjes aan de regels houdt
3 En de bereidheid is om zich in de materie te verdiepen

Alleen wanneer er aan alle drie de voorwaarden wordt voldaan ben ik bereid echt veel ver voor een ander te gaan
Maar zover komt het natuurlijk nooit dan moet je ook niet gek opkijken wanneer je geen antwoord van mij terug krijgt

Zoals je zelf ziet, is de bereid om verantwoordelijkheid te nemen zeker daar en dat is niet alleen bij mij zo
Ook UncleScorp heeft tig keer in de spiegel moeten kijken en zijn gedrag moeten aanpassen

Waar ik me wel mateloos aan irriteer het allemaal van een kant moet komen. Alleen die ene groep moet in de spiegel kijken, de andere twee zijn helemaal vrijgesteld van dezelfde verplichtingen

Heb werkelijk geen enkele bekentenis gehoord van zowel de staff hier als de critici wat allemaal van hun beter kan
De enige reflex die ze in huis hebben is om de vinger naar een ander te wijzen.
quote:
13s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
[..]
En weer een stropop. Op deze onoprechte wijze kun je inderdaad het bespreken van bepaalde onderwerpen totaal onmogelijk maken. Je geeft gewoon keer op keer een draai aan de woorden van user en zegt vervolgens dat het niet binnen het de policy past. Jammer dit, ik ben er helemaal klaar mee.
Keer op keer wordt er gewezen om de agenda gaat en niet de mensen zelf, maar dat weerhoudt de mod niet om zich te beroepen op een stropop

Dit gaat natuurlijk nooit werken, maar dat snap je zelf ook wel
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208358760
Samenvattend:

- Zolang de rechten van de vaste bnw kern niet beschermd zijn
- Zolang de critici het recht hebben om 80% van de regels aan zijn laars te lappen
- Zolang de staff niet in wil zien dat bepaalde beslissingen die door hen zijn genomen negatief hebben uitgepakt

Is bnw gedomeed om te falen

Zelf met een nieuwe variatie van'' echte bnw topics '' aka aliens O+
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 13 maart 2023 @ 15:31:20 #21
485843 crew  Jippie
pi_208358821
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 14:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Volgens mij heb je me verkeerd begrepen. Ik zei juist dat er met de topics niks mis is.
Nee hoor, ik begreep uit je antwoord dat er niets mis is met de topics. Gaf alleen een toelichting op mijn vraag aan jou.
pi_208358833
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 15:15 schreef The_End het volgende:

[..]
Als je mijn posts leest (lees : leest) zou je ondertussen moeten begrijpen waarom ik users negeer.

En opvallend dat een user als Wantie, die anders de onweerstaanbare drang heeft om op élke post, zelfs élke letter, te reageren, nu stil blijft ...
pi_208358868
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2023 15:26 schreef Ali_boo het volgende:
Samenvattend:

- Zolang de rechten van de vaste bnw kern niet beschermd zijn
- Zolang de critici het recht hebben om 80% van de regels aan zijn laars te lappen
- Zolang de staff niet in wil zien dat bepaalde beslissingen die door hen zijn genomen negatief hebben uitgepakt

Is bnw gedomeed om te falen

Zelf met een nieuwe variatie van'' echte bnw topics '' aka aliens O+
Hier heb je al een puntje te pakken. Wat is volgens jou 'de vaste kern' en waarom moeten die rechten hebben die beschermd moeten worden? Rechten zijn toch voor iedereen gelijk in BNW?
pi_208358902
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 15:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Als je mijn posts leest (lees : leest) zou je ondertussen moeten begrijpen waarom ik users negeer.

En opvallend dat een user als Wantie, die anders de onweerstaanbare drang heeft om op élke post, zelfs élke letter, te reageren, nu stil blijft ...
Het is ook opvallend dat een user die stelselmatig andere users negeert klaagt dat hij genegeerd wordt. Misschien zitten mensen er niet op te wachten om een discussie te voeren met iemand die selectief andermans reacties negeert.
pi_208358971
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 15:36 schreef The_End het volgende:

[..]
Het is ook opvallend dat een user die stelselmatig andere users negeert klaagt dat hij genegeerd wordt. Misschien zitten mensen er niet op te wachten om een discussie te voeren met iemand die selectief andermans reacties negeert.
Nope
Hij reageert in het oekr anders CONTINU op mijn posts ook al krijgt hij NOOIT een reactie terug :')
pi_208358993
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 15:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nope
Hij reageert in het oekr anders CONTINU op mijn posts ook al krijgt hij NOOIT een reactie terug :')
En toch verwacht je nu een reactie van hem...
pi_208359084
Als je een normaal forum wilt, dan moet je echt iets aan dit soort figuren doen:
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 15:44 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ twitter ]

Move on desperate fokker :* man man man wat moet het toch vermoeiend voor je zijn dit leven. :Y
Je zal maar op dit forum in het leven democraten verdedigen of een enge pedofiel Epstein proberen te verdedigen, maarja dat is biden ook eigenlijk he ;)
pi_208359109
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 15:42 schreef The_End het volgende:

[..]
En toch verwacht je nu een reactie van hem...
Ik verwacht niets meer.

Jullie hebben beiden mijn punt bevestigd.

Back to ignore
:W
  maandag 13 maart 2023 @ 15:53:52 #29
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_208359223
Overigens vind ik dat die sfeer op veel plekken op Fok! zo giftig is, niet alleen hier. Het is meestal 'niet met ons is tegen ons' en dan ben je meteen geprogrammeerd, policor, rechtsextremist, antifaaanhanger, landverrader enz.

Sterker nog, het is overal op het internet zo, behalve op plekken waar erg strak wordt gemodereerd,
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_208359424
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 15:15 schreef The_End het volgende:

[..]
Ja, ik volg het ook niet meer.
Verder lijkt me dit meer iets voor een DM, dit gaat niet over de toekomst van BNW
  maandag 13 maart 2023 @ 16:05:45 #31
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_208359438
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 15:53 schreef Vis1980 het volgende:
Overigens vind ik dat die sfeer op veel plekken op Fok! zo giftig is, niet alleen hier. Het is meestal 'niet met ons is tegen ons' en dan ben je meteen geprogrammeerd, policor, rechtsextremist, antifaaanhanger, landverrader enz.

Sterker nog, het is overal op het internet zo, behalve op plekken waar erg strak wordt gemodereerd,
Komt niet vaak voor dacht ik maar ik denk dat je gelijk hebt in deze. Het is een teken aan de wand dat mensen nog maar weinig tolerant zijn naar anderen en een korter lontje hebben gekregen lijkt het wel. De afgelopen jaren hebben mensen geen goed gedaan, ik denk ook dat de tweedeling m.b.t. wel/geen vaccinatie daarin flink aan heeft bijgedragen opgejut door o.a. politici. Het is alleen maar extremer geworden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_208359476
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 16:06 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Aww gossie, moet je eens kijken hoeveel persoonlijke aanvallen ik krijg, ga ik lopen zeiken? Ik had namelijk gelijk dus daarom ben je nu alweer aan het JANKEN bij de modjes. Jesuz wat ben jij triest.
Of je probeert normaal te doen, dat schijnt ook te kunnen.
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 16:18:08 #33
249559 crew  Lavenderr
pi_208359629
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 16:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Komt niet vaak voor dacht ik maar ik denk dat je gelijk hebt in deze. Het is een teken aan de wand dat mensen nog maar weinig tolerant zijn naar anderen en een korter lontje hebben gekregen lijkt het wel. De afgelopen jaren hebben mensen geen goed gedaan, ik denk ook dat de tweedeling m.b.t. wel/geen vaccinatie daarin flink aan heeft bijgedragen opgejut door o.a. politici. Het is alleen maar extremer geworden.
Ben het helemaal eens met deze post. Mensen zijn blijkbaar verhard door de narigheid van de laatste paar jaar. We hebben het allemaal voor onze kiezen gekregen en dat vertaalt zich nu in een soort woede.
pi_208359798
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 16:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, ik volg het ook niet meer.
Verder lijkt me dit meer iets voor een DM, dit gaat niet over de toekomst van BNW
Oh het gaat juist wel over de toekomst van bnw
Het gaat over trollen die de boel hier komen verzieken, én bnw belachelijk in NWS. En dus duidelijk niet hier komen voor de discussie.
Het zijn zij die de sfeer hier verpesten.
En ja, daar spreek ik jou op aan
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 16:31:57 #35
5428 crew  miss_sly
pi_208359838
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 16:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Oh het gaat juist wel over de toekomst van bnw
Het gaat over trollen die de boel hier komen verzieken, én bnw belachelijk in NWS. En dus duidelijk niet hier komen voor de discussie.
Het zijn zij die de sfeer hier verpesten.
En ja, daar spreek ik jou op aan
Vind jij in alle eerlijkheid dat geen enkele 'echte BNW'er' iets te verwijten valt? Alleen de mensen die volgens jou niet in BNW horen zij de schuldigen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208359847
quote:
99s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
Omdat het FOK! Forum is
Niet BNW forum
Maar doe dat dan gewoon binnen het forum onderdeel waar de opmerking gemaakt is.
pi_208359919
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 15:53 schreef Vis1980 het volgende:

Dat is evident.

Daarom strak modereren.

Ik ben 100% voor vrijheid van meningsuiting, dat je alles moet kunnen zeggen, enzovoorts.

Maar als je een forum met fatsoenlijke uitwisselingen wilt hebben, moeten de mensen zich ook fatsoenlijk gedragen. Daar is maar een manier voor.

Overigens is die hele polarisatie net zo goed een BNW-fenomeen wat mij betreft.
  maandag 13 maart 2023 @ 16:38:58 #38
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_208359921
Mijns inziens zijn de meeste bnw'ers mensen die het niet zo op hebben met de msm en geloven dat er 'onzichtbare' krachten meespelen. Itt mensen die niks hebben met bnw. Discussies hierover, verschillende wereldbeelden, hebben niet zoveel zin en ontsporen regelmatig. Vaak omdat bnw'ers hun bevindingen volgens de 'niet bnw'er' niet goed genoeg onderbouwen. Maar dat onderbouwen gaat juist vaak niet, daarom is het bnw.

Wat mijzelf stoort is dat er regelmatig bepaalde eigenschappen aan alle bnw'ers worden toegeschreven.
Volgen allemaal Willem Engel, zijn rechts georiënteerd en zelfs pro-rusland volgens sommige. Oja, en iedereen hier denkt (of dacht) dat iedereen die gevaccineerd binnen zoveel tijd dood zou gaan. Dit zit veel mensen zo enorm hoog dat ze hier regelmatig nog een opmerking over moeten menen te maken. Als je dan zo gericht ben op bronnen dan zoek je op wie dat heeft gezegt en spreek je die persoonlijk hier op aan.
Er wordt mij zoveel aangerekend dat ik mij daardoor geen bnw'er meer voel.

En had nog even in cor gekeken en ik las daar ook een opmerking over een wappie van een mod. Terwijl die term 'verboden' is op fok tegenwoordig. Ze praten daar regelmatig nogal laatdunkend over bnw'ers, sommige mods doen daar ook gewoon aan mee. Maar als ze in bnw komen posten willen ze een normale discussie voeren met mensen die ze op een andere plek afzeiken. En vervolgens verontwaardigd zijn wanneer de reactie niet is als verwacht. Of juist wel en vinden ze het juist leuk om gewoon wat te trollen. Ik snap ook niet waarom sommige mensen hier perse willen posten en vertrouw ik de motivatie daarvoor ook niet altijd. Zelf post ik niet vaak in cor want dat wordt over het algemeen niet erg gewaardeerd daar.

Geen idee hoe je zoiets weer helemaal goed kunt krijgen. In ieder geval geen mod die bnw'ers als wappies ziet.
To BG or not to BG!
pi_208359989
quote:
7s.gif Op maandag 13 maart 2023 16:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Vind jij in alle eerlijkheid dat geen enkele 'echte BNW'er' iets te verwijten valt? Alleen de mensen die volgens jou niet in BNW horen zij de schuldigen?
Mag ik heel even ertussendoor.

Ik begrijp werkelijk niet waarom uiterst jij je hier met de discussie bemoeit?

Heb je zelf ooit iets bijgedragen aan BNW? Weleens een topic geopend?

Ik kan me je erbarmelijke gemod op COR nog wel herinneren, lukraak dingen weghalen, de ballen verstand van de materie die werd besproken, en ja ook constant maar wegtrappen naar BNW.

En dan kom je hier anderen de les lezen, ze 'tot inkeer brengen'?

Ik denk niet dat jij de juiste persoon bent om hier te bemoederen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ali_Kannibali op 13-03-2023 16:51:22 ]
  maandag 13 maart 2023 @ 16:46:52 #40
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_208360052
Heeft BNW nog wel toekomst in het huidige klimaat?
Waar een mening of uiting die nu nog kan straks over 3 jaar leid tot het verlies van je baan of uitsluiting.
Er zijn al voorbeelden genoeg.
Ik kom nog wel eens buurten hiero maar mijn interesse om te posten hier is eigenlijk naar een nulpunt gedaald.
onderwerpen zijn ook niet echt aantrekkelijk meer op een paar na, get the mesage en zie het ontvouwen in de maatschappij.
Een subforum als truth was voor mij een voorbode voor wat komen ging, de bezoekers aantallen op fok zijn ook pretty low i.m.h.o.
Na de web wijde banning van alex jones wist ik al dat het tijd werd om mijn mond te houden. Te veel tere zieltjes die er alles aan doen om mensen kapot te krijgen.
Maar genoeg van mij rant , denk dat het erg lastig gaat worden BNW weer een glans te geven.
There is only one religion
pi_208360087
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 16:46 schreef Dance99Vv het volgende:
Heeft BNW nog wel toekomst in het huidige klimaat?
Waar een mening of uiting die nu nog kan straks over 3 jaar leid tot het verlies van je baan of uitsluiting.
Er zijn al voorbeelden genoeg.
Ik kom nog wel eens buurten hiero maar mijn interesse om te posten hier is eigenlijk naar een nulpunt gedaald.
onderwerpen zijn ook niet echt aantrekkelijk meer op een paar na, get the mesage en zie het ontvouwen in de maatschappij.
Een subforum als truth was voor mij een voorbode voor wat komen ging, de bezoekers aantallen op fok zijn ook pretty low i.m.h.o.
Na de web wijde banning van alex jones wist ik al dat het tijd werd om mijn mond te houden. Te veel tere zieltjes die er alles aan doen om mensen kapot te krijgen.
Maar genoeg van mij rant , denk dat het erg lastig gaat worden BNW weer een glans te geven.
Gewoon de waarheid blijven zoeken en vertellen.

De waarheid zegeviert uiteindelijk altijd.

Verlies de moed niet.
pi_208360128
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 16:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik kan me je erbarmelijke gemod op COR nog wel herinneren, lukraak dingen weghalen, geen ballen verstand van de materie die werd besproken, en ja ook constant maar wegtrappen naar BNW.

Jij maakt er een heerlijk jij/wij verhaal van. Je missie is wel duidelijk. Alleen echt BNW-ers mogen in BNW iets vinden. De rest is maar hinderlijk aanwezig en moet wegblijven.
pi_208360130
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 14:09 schreef Questular het volgende:

[..]
NWS en COR weert genoeg menen op hun non-inhoud. Wat redelijk logisch is. Maar non-inhoud is wat anders dan mensen weren omdat ze er anders over denken.
Mensen moeten niet worden geweerd omdat ze ergens anders over denken, maar omdat ze dat op zo'n manier tentoon stellen dat het voor anderen niet leuk meer is om nog tijd en moeite in een topic te steken. Door op de man te spelen, altijd maar bespotten en ridiculiseren en denigreren, enzovoorts. Ga een normaal gesprek aan of blijf gewoon weg, simpel.
pi_208360151
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 16:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Mensen moeten niet worden geweerd omdat ze ergens anders over denken, maar omdat ze dat op zo'n manier tentoon stellen dat het voor anderen niet leuk meer is om nog tijd en moeite in een topic te steken. Door op de man te spelen, altijd maar bespotten en ridiculiseren en denigreren, enzovoorts. Ga een normaal gesprek aan of blijf gewoon weg, simpel.
Mooi, zijn we het eens dat de BNW mensen zich ook iets plezieriger mogen opstellen op het moment dat iemand een andere mening heeft en daarover in gesprek wilt gaan.
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 16:54:54 #45
5428 crew  miss_sly
pi_208360155
quote:

[..]

Ik kan me je erbarmelijke gemod op COR nog wel herinneren, lukraak dingen weghalen, de ballen verstand van de materie die werd besproken, en ja ook constant maar wegtrappen naar BNW.

-laat ook maar. Ik wil niet eens op je reageren als het zo moet-
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208360179
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 16:53 schreef Questular het volgende:
.
[..]
Jij maakt er een heerlijk jij/wij verhaal van. Je missie is wel duidelijk. Alleen echt BNW-ers mogen in BNW iets vinden. De rest is maar hinderlijk aanwezig en moet wegblijven.
Argumentum ad prætextum.
pi_208360186
quote:
7s.gif Op maandag 13 maart 2023 16:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
-laat ook maar. Ik wil niet eens op je reageren als het zo moet-
Je oogst wat je zaait.

Als je daar niet tegen kan, moet je geen autoriteitspositie innemen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ali_Kannibali op 13-03-2023 17:08:50 ]
pi_208360199
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 16:54 schreef Questular het volgende:

[..]
Mooi, zijn we het eens dat de BNW mensen zich ook iets plezieriger mogen opstellen op het moment dat iemand een andere mening heeft en daarover in gesprek wilt gaan.
Met de nadruk op 'gesprek'.
pi_208360203
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 16:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Argumentum ad prætextum.
Fancy hoor, inhoudelijk reageren is ook een optie.
  maandag 13 maart 2023 @ 17:00:02 #50
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208360214
quote:

[..]

Wat een kul.
Dit is een openbaar forum waar eenieder mag posten waar ie wil.
Het is niet aan jou om te bepalen wat en waar iemand post.

En wie zegt dat zij niet iemand is die al tijden meelurkt en er derhalve in geïnteresseerd is?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')