Een snuggie!quote:Op maandag 13 maart 2023 11:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij moet eigenlijk gewoon een dekentje hebben dat je aan kunt doen
Tot nu toe:quote:Op maandag 13 maart 2023 11:45 schreef Myraela het volgende:
Maar belangrijker, wat heb je allemaal voor lekkers?
Geen volwassenheidspunten, sorry. Dat kwam niet door de commissie. Wel burgelijkheidspunten.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:12 schreef Clubsoda het volgende:
Ik bestelde net 10 paar zwarte kniekousen, krijg ik daarvoor punten?
Goed dat je het zegt. Ik heb een ernstig sokkenprobleem!quote:Op maandag 13 maart 2023 12:12 schreef Clubsoda het volgende:
Dat heb ik wel sinds een paar jaar. Of eigenlijk is het gewoon wit. De halve SC heeft ene paar jaar geleden geholpen met sparen voor mijn servies van AH. Ben er nog steeds enorm blij mee. Met 12 van alles kan je nog eens iets laten vallen.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:10 schreef fietsie het volgende:
Wij zijn voor het eerst in (2023 - 1997) = 26 jaar begonnen aan een servies met 1 design
Daar doe ik het voorquote:Op maandag 13 maart 2023 12:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen volwassenheidspunten, sorry. Dat kwam niet door de commissie. Wel burgelijkheidspunten.
Bij Wehkamp zijn de sokken het tweede paar voor de helft.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik heb een ernstig sokkenprobleem!
Hmm, dat klinkt interessant. Dnak!quote:Op maandag 13 maart 2023 12:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Bij Wehkamp zijn de sokken het tweede paar voor de helft.
Dat zijn ook nog eens extra CUL-puntenquote:Op maandag 13 maart 2023 12:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Daar doe ik het voorDie volwassenheidspunten krijg ik vast voor een hele verzameling matchende mokken (le Creuset en Itala, allemaal zwart).
Lange sokken. Totaal seksloos, maar ik heb zo de schurft aan tochtende kuitenquote:Op maandag 13 maart 2023 12:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zijn ook nog eens extra CUL-punten![]()
Wat bedoel je trouwens met kniekousen? Lange sokken of halve panty's?
Oow ik heb daar heel andere associatie dan burgerlijkheid meequote:Op maandag 13 maart 2023 12:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen volwassenheidspunten, sorry. Dat kwam niet door de commissie. Wel burgelijkheidspunten.
Dat komt door waar we opgegroeid zijn denk ik, ik had die associatie ookquote:Op maandag 13 maart 2023 12:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik heb daar heel andere associatie dan burgerlijkheid mee
Ik vermoed niet dat ze me willen hebben neequote:Op maandag 13 maart 2023 12:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat komt door waar we opgegroeid zijn denk ik, ik had die associatie ook![]()
Ik denk niet dat Clubsoda binnenkort de lokale Gereformeerde Gemeente binnenstapt in haar kniekousen.
Ohja, ik moet ook nog even neuzen.. en daarna mn emigratie doorgevenquote:Op maandag 13 maart 2023 12:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik doe kieswijzers. Wat een gedoe toch altijd.
Of hoequote:Op maandag 13 maart 2023 12:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat komt door waar we opgegroeid zijn denk ik, ik had die associatie ook![]()
Ik denk niet dat Clubsoda binnenkort de lokale Gereformeerde Gemeente binnenstapt in haar kniekousen.
Zeker.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:12 schreef Clubsoda het volgende:
Vanuit het buitenland mag je ook stemmen voor kiescollege Eerste kamer....quote:Op maandag 13 maart 2023 12:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ohja, ik moet ook nog even neuzen.. en daarna mn emigratie doorgeven
Ja, absoluut. Dan ben ik dus nog steeds niet volwassen.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga voor het eerst in mijn leven 2 dingen naar de stomerij brengen. Dat zijn ook volwassenpunten toch?
Ik vind het wel spannend, de meeste stomerijen hier hebben mokerslechte reviews. Ik bel morgen de kleermaker met de beste reviews die ook zegt kleding te reinigen. Hij moet ook een nieuwe rits in m'n leren jas zetten.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:42 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Dan ben ik dus nog steeds niet volwassen.
Ach kom, je ziet heus niet aan me af dat ik een liefde heb voor kniekousenquote:
True.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ach kom, je ziet heus niet aan me af dat ik een liefde heb voor kniekousen
quote:Op maandag 13 maart 2023 12:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
True.
Daar is je joggingbroek te lang voor
Ziekenhuis lijkt me juist een prima reden om een joggingbroek te dragen.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:54 schreef Clubsoda het volgende:
Ik draag as we speak zelfs een spijkerbroek(omdat ik zo naar het ziekenhuis moet
)
Genoeg leuk spul tegengekomen, de prijs was niet altijd even leuk. Dit keer geen grote dingen gekocht, wat handige dingetjes als een draagriem met juiste clips voor een Rolleiflex en een tasje.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee zeg. Deze keer niet. Liep wel rond met een rugzak om spul te ‘ruilen’…😂
En jij? Ben je leuk spul tegengekomen?
ik probeer toch een soort van competente indruk achter te latenquote:Op maandag 13 maart 2023 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ziekenhuis lijkt me juist een prima reden om een joggingbroek te dragen.
Gwoon controle? Niemand die op je uiterlijk let johquote:Op maandag 13 maart 2023 12:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
ik probeer toch een soort van competente indruk achter te laten
Bloeddruk meten alleen. En dat weet ik welquote:Op maandag 13 maart 2023 12:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Gwoon controle? Niemand die op je uiterlijk let joh
Wat een toewijding aan je geloofquote:Op maandag 13 maart 2023 13:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Bloeddruk meten alleen. En dat weet ik welMaar het voelt fijner.
Mijn verzameling aan oversized t-shirts, voedingsbh's, reusachtige onderbroeken en wijde joggingbroeken bewaar ik tot de bevalling(ik realiseer me nu dat ik de vorige keer met kniekousen aan ben bevallen
![]()
Dat was vooral omdat het me enorm veel moeite had gekost ze aan te krijgen en er eigenlijk geen tijd was om ze weer uit te doen.)
Staat het op YT ? Kan het een nieuwe rage worden! Bevallen met kniekousenquote:Op maandag 13 maart 2023 13:02 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn verzameling aan oversized t-shirts, voedingsbh's, reusachtige onderbroeken en wijde joggingbroeken bewaar ik tot de bevalling(ik realiseer me nu dat ik de vorige keer met kniekousen aan ben bevallen
![]()
Dat was vooral omdat het me enorm veel moeite had gekost ze aan te krijgen en er eigenlijk geen tijd was om ze weer uit te doen.)
Dat je dat nog weet joh. Ik kan me echt niet meer herinneren in wat voor kleding ik bevallen ben.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
![]()
Ik heb bij “zwarte kousen” ook een andere associatie, en *iets* zegt me dat het ook een andere is dan de jouwequote:Op maandag 13 maart 2023 12:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik heb daar heel andere associatie dan burgerlijkheid mee
Da's bij ons ook. Alleen de mensen die er al werkten toen het nog mocht kunnen 4x9 werken, of 5x8 werken en de vrije dagen opsparen voor extra lang vakantie, of al dat soort leuke schema's. Wij nieuwelingen zitten vast aan 4 om 5 met een vaste vrije dag. Best wel flauw.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:59 schreef Blues het volgende:
In zkh mag je niet meer 4x9 werken. Helaas moet coll dus 4 om 5 werken..... maar er zijn er toch een paar die het wel mogen. 2 maten
quote:Op maandag 13 maart 2023 13:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet joh. Ik kan me echt niet meer herinneren in wat voor kleding ik bevallen ben.
Wel het nachtelijke rondje wandelen door Berlijn op een zaterdagnacht. Met de duutser in mijn ochtendjas, omdat we geen jassen meegenomen hadden en we niet verwacht hadden op wandeling gestuurd te worden. Dus een hoogzwangere vrouw die regelmatig de weëen moest opvangen met daarnaast een man in ochtendjas, om 1 uur 's nachts tussen al het uitgaanspubliek. Dat was wel een ervaring....
Die laatste opmerking begrijp ik niet?!quote:Van sommige lui die er lopen vraag ik me overigens wel af of ze weten dat de lichtgevoelige laag in gelatine is gegoten
Het woord veganist is nog net niet op hun voorhoofd gebrandmerkt zo lijkt het. Film bevat gelatine en is dus niet vegetarisch.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die laatste opmerking begrijp ik niet?!
Moeiteloos alle machines gedaan en ook nog gemeten in kilo’sen spierkracht
Wat een belevenis!quote:Op maandag 13 maart 2023 13:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet joh. Ik kan me echt niet meer herinneren in wat voor kleding ik bevallen ben.
Wel het nachtelijke rondje wandelen door Berlijn op een zaterdagnacht. Met de duutser in mijn ochtendjas, omdat we geen jassen meegenomen hadden en we niet verwacht hadden op wandeling gestuurd te worden. Dus een hoogzwangere vrouw die regelmatig de weëen moest opvangen met daarnaast een man in ochtendjas, om 1 uur 's nachts tussen al het uitgaanspubliek. Dat was wel een ervaring....
Als ik ooit een echt servies zou kopen, zou ik er liefst eentje willen waarvan ik weet dat ie lang in de handel blijft, dan kan ik dingen bijkopen als ze stuk gaan. Ik heb nu borden van de Hema, maar net toen er eentje brak waren ze uit het assortimentquote:Op maandag 13 maart 2023 14:37 schreef Troel het volgende:
Ik kan heel slecht tegen allemaal verschillende dingen in de kasten, dus heb wel altijd bijpassend servies gehad enzo. Tegenwoordig is een echt mooi servies met alles in dezelfde stijl nagenoeg onbetaalbaar.
Zat er nog een geschikte broek bij de zending?quote:Op maandag 13 maart 2023 12:43 schreef Lonaa het volgende:
In de categorie volwassenheids/burgerlijkheidspunten: van de week ook nog even 2 nieuwe knopen aan m'n zomerjurk zetten.
Mijn ouders hebben die in de wild oatesquote:Op maandag 13 maart 2023 16:19 schreef AnneX het volgende:
Djeezus…keek eens op mp: één plat bord Wedgwood midwinter plain white…
Vraagprijs ¤ 30,—![]()
Ons kapitaal is niet op de bank, het ligt in de kast…in het servies.
Er staat een kompleet 6-delig servies plus dekschalen etc.
En wordt alleen gebruikt met Kerstmis en met gasten.
I work hard, every day of my life.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:12 schreef AnneX het volgende:
De 19 jaar oude dame is voor een apk. Ben benieuwd.
Als jullie ‘Somebody to love’ lezen, hoort daar één muzieknummer bij. Toch!?
Die gaan wij zingen met 6 partijen. Doe ik de bas 😂
Ben al aan het oefenen.
Ja. Er waren er een aantal die paste, 1 zat ook mooi. Die komt nog wel in een maatje kleiner om te zien of dat nog beter zit.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zat er nog een geschikte broek bij de zending?
Er is ook al heel wat zomerspul in de winkels toch!?
Op de radio hoorde ik “onstuimig weer”. Precies dat.
Met mijn Conny Palmen kapsel.
Af en toe eens bij een kringloop binnenlopenquote:Op maandag 13 maart 2023 16:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Als ik ooit een echt servies zou kopen, zou ik er liefst eentje willen waarvan ik weet dat ie lang in de handel blijft, dan kan ik dingen bijkopen als ze stuk gaan. Ik heb nu borden van de Hema, maar net toen er eentje brak waren ze uit het assortiment
Ik had niet anders verwacht. Ik hoop dat er veel fokkers waren, zoals zij er altijd voor fokkers wasquote:Op maandag 13 maart 2023 16:27 schreef MadMaster het volgende:
De uitvaart van just me was indrukwekkend.
Honderden foto's van haar, muziek uit de radioshow over haar leven die we samen in 2015 hebben gemaakt en indrukwekkende speeches van o.a. haar kinderen…
Rust zacht, just me… ♥
Nou, eigenlijk had ik het liever niet geweten.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben die in de wild oatesZelfde prijsklasse. Wordt dagelijks gebruikt.
Ow en is denk ik wel 1000-delig. Geen typfout
Hahaha, snap ik. Ik had zelf een plain wit IKEA servies, maar sinds we hier wonen gebruiken we het servies van mijn ouders. Het mooie is dus wel dat ik nu veel meer keuze heb. Ik heb soepborden, soepkommen, soepmokken...quote:Op maandag 13 maart 2023 16:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk had ik het liever niet geweten.
Fijn, dat het een mooie gebeurtenis was.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:27 schreef MadMaster het volgende:
De uitvaart van just me was indrukwekkend.
Honderden foto's van haar, muziek uit de radioshow over haar leven die we samen in 2015 hebben gemaakt en indrukwekkende speeches van o.a. haar kinderen…
Rust zacht, just me… ♥
Philips Wedgewood?quote:Op maandag 13 maart 2023 16:19 schreef AnneX het volgende:
Vraagprijs ¤ 30,—![]()
Moet altijd om deze snacktoren een beetje lachen, heb dat ding in het rood ooit voor een eurootje bij de kringloop gescoordquote:Op maandag 13 maart 2023 16:19 schreef AnneX het volgende:
Vraagprijs ¤ 30,—![]()
Dit doet me denken aan Lady_wrbquote:Op maandag 13 maart 2023 17:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Moet altijd om deze snacktoren een beetje lachen, heb dat ding in het rood ooit voor een eurootje bij de kringloop gescoord
[ link | afbeelding ]
Mijn stiefmoeder heeft trouwens het Wedgwood-servies een tijd geleden mooi kunnen aanvullen via marktplaats voor een erg leuk prijsje.
Je moet ook maar net mazzel hebben
Ben je wel eens bij Vintage Brabant geweest? Ik was daar pas en moest steeds aan je denken. Er was zelfs een speciale hoek met rode retro keukenspullen. Het is echt een heel fascinerende winkel. Groot ook. Niet per se goedkoop maar heel leuk om rond te struinen.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Moet altijd om deze snacktoren een beetje lachen, heb dat ding in het rood ooit voor een eurootje bij de kringloop gescoord
[ link | afbeelding ]
Mijn stiefmoeder heeft trouwens het Wedgwood-servies een tijd geleden mooi kunnen aanvullen via marktplaats voor een erg leuk prijsje.
Je moet ook maar net mazzel hebben
Misschien wel 30 keer voorbijgelopen maar nooit naar binnengeweest. Was destijds ook nog corona-tijd (quote:Op maandag 13 maart 2023 17:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ben je wel eens bij Vintage Brabant geweest? Ik was daar pas en moest steeds aan je denken. Er was zelfs een speciale hoek met rode retro keukenspullen. Het is echt een heel fascinerende winkel. Groot ook. Niet per se goedkoop maar heel leuk om rond te struinen.
Zeker doen!quote:Op maandag 13 maart 2023 17:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Misschien wel 30 keer voorbijgelopen maar nooit naar binnengeweest. Was destijds ook nog corona-tijd () dus geloof ik ook dat het best een tijd gesloten was.
Ga er vast en zeker een keertje heen met stiefmoeder als leven weer wat normaler wordt
Ja Het Stoofje is een echte snuffelhoek. Dat is gewoon af en toe binnenlopen en wie weet wat voor een pareltje je daar vindtquote:Op maandag 13 maart 2023 17:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zeker doen!
Ik heb inmiddels ook Het Stoofje en die ene kringloop op Borchwerf bezocht. Die eerste is echt kneuterigBorchwerf is wel prettiger als je ruime keuze wilt hebben. Nette winkel, viel me echt mee.
Eerlijk is eerlijk, dat is tegenwoordig ook wel echt een mazzeltje. Kringlopen weten tegenwoordig ook best prima wat retro of gewoon hip is.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Klopt helemaal Ja. Maar bij het Stoofje kan dit dus gewoon nog. Het is gewoon een buurthuis bijna met een hele kleine snuffelhoekquote:Op maandag 13 maart 2023 17:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dat is tegenwoordig ook wel echt een mazzeltje. Kringlopen weten tegenwoordig ook best prima wat retro of gewoon hip is.
Ik was laatst bij de Opnieuw en Co waar ze gewoon 10 euro vroegen voor een apothekerspot. Ik rende er bijna op af, want ik wil er een aantal voor m'n nieuwe keuken. Maar voor zo'n bedrag blijft die staan.
Ik heb in mijn auto ook een doosje voor Het Stoofje staan. Ik steun ook liever zo'n buurthuis.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja Het Stoofje is een echte snuffelhoek. Dat is gewoon af en toe binnenlopen en wie weet wat voor een pareltje je daar vindt
Als ik spul heb voor de kringloop breng ik het ook altijd daarheen.
Dan weet ik zeker dat het niet voor topprijzen wordt verkocht en de opbrengsten volgens mij gewoon lekker daar blijven of een goed doel.
Met lekker weer is het daar altijd een gezellige boel op het plaatsje waar de mensen altijd lekker een bakkie doen.
Borchwerf is gewoon net als Rataplan behoorlijk commercieel. Wel veel toffe spullen! Maar de bedragen die ze soms vragen....
Dat is idd ook weer zo dat laatste.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:47 schreef Myraela het volgende:
Ik hou ook van de meest kneuterige kringloopjes.Al vind ik bij Opnieuw en Co soms ook nog wel wat tofs, daar is het voordeel weer dat de doorloop gewoon supersnel is. Bij sommige kleinere zie je een jaar later nog altijd dezelfde dingen staan.
quote:Op maandag 13 maart 2023 18:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is ook wel reden om een baan af te wijzen, toch.
quote:Op maandag 13 maart 2023 18:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is ook wel reden om een baan af te wijzen, toch.
In de tekst stond ook 24-32 uur. Maar dan minder dan 24 willen is apart. Maar dit is een bedrijfje met 2 eigenaren, de vrouw van 1 werkt er een paar uur per week en de rest van de medewerkers huren ze in. Lijkt me dat ze niet eerder "echt" personeel hebben gehad.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:34 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het overigens wel echt flut dat zoiets belangrijks als het aantal uren niet gewoon al duidelijk is in de vacature. Dat had iedereen een hoop tijd en gedoe kunnen besparen, toch. Ik vind het geheimzinnig doen over het salaris ook altijd al irritant, maar uren lijkt me toch wel echt het minste.
Eens. Dat weet je toch, zonde van de tijdquote:Op maandag 13 maart 2023 18:34 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het overigens wel echt flut dat zoiets belangrijks als het aantal uren niet gewoon al duidelijk is in de vacature. Dat had iedereen een hoop tijd en gedoe kunnen besparen, toch. Ik vind het geheimzinnig doen over het salaris ook altijd al irritant, maar uren lijkt me toch wel echt het minste.
Dat laatste had ik ook bij zaken die ze vertelden. Ter plekke jeukten m'n vingers om eea aan te passenquote:Op maandag 13 maart 2023 18:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens. Dat weet je toch, zonde van de tijd
Ook raar dat gesprek met zijn weinig randvoorwaarden duidelijk dan twee uur duurt. Klinkt niet heel veelbelovend qua effectiviteit werken en zulks
quote:Op maandag 13 maart 2023 18:41 schreef Troel het volgende:
Een van de reetjes in de achtertuin is geblesseerd. Het arme beestje mankt heel erg en de knie is dik.
[ afbeelding ]
Hadden ze niet eens het pauzeplein geboekt? Bummer. Dan staat er in de buurt van de kantine (waar we allemaal de hoofdprijs betalen) een buffetje van verschillende soort brood en wraps, verschillende smeersels, salades en allemaal gegrilde groenten, aardappeltjes en soep. Echt top.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:40 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik zat vandaag bij jouw toko van 8.30 tot 14 uur en er was door niemand bedacht dat lunch of lunchpauze tussendoor ook wel handig was![]()
![]()
Intermittent fasting dan dus maar
Ik hoeft niet eens op het linkje te klikken, ik weet de tekst zo alquote:
Er was niets geregeld voor onsquote:Op maandag 13 maart 2023 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hadden ze niet eens het pauzeplein geboekt? Bummer. Dan staat er in de buurt van de kantine (waar we allemaal de hoofdprijs betalen) een buffetje van verschillende soort brood en wraps, verschillende smeersels, salades en allemaal gegrilde groenten, aardappeltjes en soep. Echt top.Pas 1 keer geweest. Voor de rest kijk ik puur met afgunst toe.
Wie is ter bang, voor de boze wolfquote:Op maandag 13 maart 2023 18:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik hoeft niet eens op het linkje te klikken, ik weet de tekst zo al
Ik heb daar een lokale valwildcoördinator voor. Dat is een jager. Die appt me dan later dat hij ‘het ree heeft gestrekt’.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:41 schreef Troel het volgende:
Een van de reetjes in de achtertuin is geblesseerd. Het arme beestje mankt heel erg en de knie is dik.
[ afbeelding ]
Jagersquote:Op maandag 13 maart 2023 18:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb daar een lokale valwildcoördinator voor. Dat is een jager. Die appt me dan later dat hij ‘het ree heeft gestrekt’.
Pauzeplein is nieuw sinds een nieuwe cateraar. Eerder kon je voor elk klein zaaltje lunch bestellen en brachten ze het naar de zaal. Nu verzamelen ze die kleine groepjes dus bij het 'pauzeplein' en kun je daar je lunch pakken.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:47 schreef Molo het volgende:
Er was niets geregeld voor ons
Ook geen tijd ervoor ofzo dus, ramvol afspraken.
Daarna na 14 uur heel snel naar de kantine toe, mochten we restjes uitzoeken want de toko was eigenlijk al dicht. Maar Haagse meneer beetje charmant aangekeken en toen heerlijk gegeten. Had wel lichtelijk trek![]()
Wat is een pauzeplein? Is dat voor grote overleggen of congressen ofzo.
Ik heb de boswachter inmiddels gesproken. Omdat het diertje gewoon nog eet (staat heerlijk in de achtertuin te grazen) is het advies voor nu gewoon afwachten.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb daar een lokale valwildcoördinator voor. Dat is een jager. Die appt me dan later dat hij ‘het ree heeft gestrekt’.
En dan antwoord jij met Weidmannsheil?quote:Op maandag 13 maart 2023 18:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Afwachten totdat Bor hem aan stukjes heeft gereten?.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb de boswachter inmiddels gesproken. Omdat het diertje gewoon nog eet (staat heerlijk in de achtertuin te grazen) is het advies voor nu gewoon afwachten.
Oh klinkt wel als goed idee!quote:Op maandag 13 maart 2023 18:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pauzeplein is nieuw sinds een nieuwe cateraar. Eerder kon je voor elk klein zaaltje lunch bestellen en brachten ze het naar de zaal. Nu verzamelen ze die kleine groepjes dus bij het 'pauzeplein' en kun je daar je lunch pakken.
Snap de trek.Wel echt slecht georganiseerd.
Scheelt weer een schaap (of huuuuuuuh een kind!)quote:Op maandag 13 maart 2023 18:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Afwachten totdat Bor hem aan stukjes heeft gereten?.
Dat gebeurt vanzelf een keer. Ik hoop dat het het kind van een wolvenliefhebber is dan, eens zien of ze dan nog zo blij met de wolf zijn.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Scheelt weer een schaap (of huuuuuuuh een kind!)
quote:Op maandag 13 maart 2023 19:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat gebeurt vanzelf een keer. Ik hoop dat het het kind van een wolvenliefhebber is dan, eens zien of ze dan nog zo blij met de wolf zijn.
En ik had jou dan weer wat hoger zitten. Had je dit echt nog niet verwacht van Ludolf?quote:Op maandag 13 maart 2023 19:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Tering Ludolf, ik had je iets hoger zitten dan dit hoor.
Hoezo? Waarom mag je dat niet zeggen? Als er toch iemand wordt geofferd, kan het toch beter voor de goede zaak zijn?quote:Op maandag 13 maart 2023 19:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Tering Ludolf, ik had je iets hoger zitten dan dit hoor.
Dat is ie echt onzin van kindertjes opeten erbij zou gaan halen?quote:Op maandag 13 maart 2023 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
En ik had jou dan weer wat hoger zitten. Had je dit echt nog niet verwacht van Ludolf?
Ik laat doorgaan geen traan om een mens minder, maar de kans dat een wolf een mens aanvalt is echt nihil.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoezo? Waarom mag je dat niet zeggen? Als er toch iemand wordt geofferd, kan het toch beter voor de goede zaak zijn?
Ik zeg ook niet dat het jouw kind moet zijn.
Jij haalt het er zelf bij...quote:Op maandag 13 maart 2023 19:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat is ie echt onzin van kindertjes opeten erbij zou gaan halen?
Nee dat niet. Ik weet dat we als dag en nacht verschillen en onze morele waarden niet verder uiteen kunnen liggen… en hij kan wat lomp uit de hoek komen, maar doorgaans beschouw ik hem niet zo lals Gerda van Feesboek.
Je miste de emoticon? Het was een grapje.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij haalt het er zelf bij...
Verder, er zijn al mensen achterna gezeten door die beesten. Ze worden steeds minder schuw, geef het wat tijd.
Au. Een Spaanse?quote:Op maandag 13 maart 2023 18:24 schreef sigme het volgende:
Ik ben in m’n vinger gestoken door een boze bij
Allicht.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je miste de emoticon? Het was een grapje.
En kom op, in de afgelopen 50 jaar zijn er in heel Europa en Rusland 17 mensen gedood door een wolf, waarvan de helft veroorzaakt door rabiës.
(Aldus Google).
Er zijn zat gebieden ter wereld waar wolven bijvoorbeeld op campings komen. Ze pakken dan wel eten, maar vallen niet de mensen aan. Europese wolven zijn ontzettend schuw en dragen al generaties lang een enorme angst voor mensen mee. (Agressieve wolven werden eerder geschoten dan de schuwere individuen die wegtrokken, is een theorie)quote:Op maandag 13 maart 2023 19:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Allicht.
De afgelopen 50 jaar leefde de wolf voornamelijk in dunbevolkte gebieden. Klein detail.
Mooi eufemisme.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:51 schreef Candaasje het volgende:
Beetje slechte zinnen, sorry, nu eerst even vriend verder helpen met ontploffende PUR bus die maar niet stopt
Met n oal huus en een jonge vrouw (jaja, ik weet, je bent al 40+) he'j altied wat te knooienquote:Op maandag 13 maart 2023 20:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Altijd aan het klussen hier, je kent ons
Is zij 40+???quote:Op maandag 13 maart 2023 20:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met n oal huus en een jonge vrouw (jaja, ik weet, je bent al 40+) he'j altied wat te knooien
Nee, maar volgens mij maakt @Maarten die garp een keer, en ik herinner daar af en toe weer eens aanquote:
Jezusquote:Op maandag 13 maart 2023 20:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij maakt @:Maarten die garp een keer, en ik herinner daar af en toe weer eens aan
Ik weet het niet eens meer precies, wat de aanleiding was enzo, maar het achtervolgt me nog steeds jaquote:Op maandag 13 maart 2023 20:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij maakt @:Maarten die garp een keer, en ik herinner daar af en toe weer eens aan
Zit jijnu midden in je verhuizing? Hoe gaat het ermee?quote:Op maandag 13 maart 2023 21:12 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben aan het wachten tot de was klaar is zodat ik daarna mn bed in kan #falendeplanning
ik heb goede stress jah..quote:Op maandag 13 maart 2023 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Zit jijnu midden in je verhuizing? Hoe gaat het ermee?
Ik kon zo snel niet zien wat het serienummer was.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is idd ook weer zo dat laatste.
@:Lucky_StrikeWij denken er vaak nieteens aan om iets op marktplaats te zetten, gewoon naar het Stoofje.
Had trouwens je een mention gegeven in mijn K&W-topic, wat is het serienummer van jouw koelkast?
Volgens mij heb ik nl weer dezelfde gekocht en past deze wederom niet in mijn keuken
Voor toilet artikelen hequote:
Ik misschien 1 als ik de laders van de tandenborstel, de zonnebrandcreme en alle voorraad mee tel.quote:Op maandag 13 maart 2023 21:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb echt niet genoeg toiletartikelen voor 1 verhuisdoos.
Owquote:
Shampoo's, douchegels, nagellak, cremethes, make-up, haar artikelen, found, tandoasta, tandenborstels, zonnebrandcreme, after sun, bad-meuk , medicijnen, ehbo meuk... etc etcquote:Op maandag 13 maart 2023 21:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb echt niet genoeg toiletartikelen voor 1 verhuisdoos.
Ja maar...dat heb ik dus allemaal niet in hoeveelheden.quote:Op maandag 13 maart 2023 21:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Shampoo's, douchegels, nagellak, cremethes, make-up, haar artikelen, found, tandoasta, tandenborstels, zonnebrandcreme, after sun, bad-meuk ... etc etc
Ja maar jij hebt het dan ook meteen voor een gezin.. ik ben maar alleen..quote:Op maandag 13 maart 2023 21:40 schreef Molo het volgende:
En exclusief medicijnen en verzorging op gezondheidsvlak
Ik rekende mijn gezin niet meequote:Op maandag 13 maart 2023 21:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt het dan ook meteen voor een gezin.. ik ben maar alleen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook een hoop van die ooit gekregen voor kerst/pasen/verjaardag/andere dingen om te vieren meukquote:Op maandag 13 maart 2023 21:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja maar...dat heb ik dus allemaal niet in hoeveelheden.
quote:Op maandag 13 maart 2023 21:42 schreef yinu het volgende:
Ik had meer last van een falende bijlees, wel teruggelezen en allerlei dingen gezien waar ik op wilde reageren maar toen werd ik afgeleid door andere dingen en nou weet ik niet meer wat. Reetjes en wolven gaan we maar even niet doen dan. @:Kaatje1 had een rare sollicitatie, @:tele6 een rare sportdag en iets over een plein met lekkere hapjes dat wel klonk als een goed alternatief voor lunchen-in-een-vergaderzaaltje. Bij. Vosje. Dit dat.
Ik had vandaag een productief dagje, vanochtend de badkamer gepoetst en vanmiddag gewerkt aan een klus die ik uit m'n handen had laten vallen toen ik in het ziekenhuis kwam vorig jaar. Nu weer opgepakt. Lekker bezig. Gisteren heb ik met vriendin en hond gewandeld, een grote ronde! 20,9 km stond de teller bij thuiskomst. Dat vond ik zelf wel indrukwekkend. Het voelde niet zo intensief, we gingen langzaam genoeg en hebben bij een uitspanning nog een kopje thee gedronken. Veel vogels gezien, dat is toch zo leuk aan deze tijd van het jaar. O.a. ooievaars, zowel grazend als op het nest, veel kieviten, allerhande kleine bruine vogeltjes met hier en daar een kleurtje. Ik denk misschien groenling of vuurgoudhaantje? die zaten wel waar we liepen... maar het kan heel eerlijk gezegd ook een koolmees geweest zijn want ze gingen allemaal heel snel, en ik hoorde ook winterkoninkjes her en der dus wie weet. En een jonge bosuil. Die zat heel prominent in een boom, midden op de middag, en er stond een heel plukje vogelaars met camera's onder dus die was heeeeel makkelijk te spotten. Het schijnt dat er zaterdag op die plek 4 samen zaten. Heel schattig. Ik heb alleen een foto met de telefoon met tegenlicht, maar op waarneming.nl staan hele schattige foto's van het viertal.Woon jij hier in de straat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Oh ja, van die cadeautjes. Blij dat ik altijd drank krijg.quote:Op maandag 13 maart 2023 21:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoop van die ooit gekregen voor kerst/pasen/verjaardag/andere dingen om te vieren meuk
Dat is kut ja. Meest iets wat je net niet wiltquote:Op maandag 13 maart 2023 21:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoop van die ooit gekregen voor kerst/pasen/verjaardag/andere dingen om te vieren meuk
Ah ok. Want hier zit dus ook zo'n kwartet. Wat snachts niet altijd.... handig is....quote:Op maandag 13 maart 2023 21:43 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik weet haast zeker van niet (midden van het land). En die foto was van vrijdag he...
quote:Op maandag 13 maart 2023 21:42 schreef yinu het volgende:
Ik had meer last van een falende bijlees, wel teruggelezen en allerlei dingen gezien waar ik op wilde reageren maar toen werd ik afgeleid door andere dingen en nou weet ik niet meer wat. Reetjes en wolven gaan we maar even niet doen dan. @:Kaatje1 had een rare sollicitatie, @:tele6 een rare sportdag en iets over een plein met lekkere hapjes dat wel klonk als een goed alternatief voor lunchen-in-een-vergaderzaaltje. Bij. Vosje. Dit dat.
Ik had vandaag een productief dagje, vanochtend de badkamer gepoetst en vanmiddag gewerkt aan een klus die ik uit m'n handen had laten vallen toen ik in het ziekenhuis kwam vorig jaar. Nu weer opgepakt. Lekker bezig. Gisteren heb ik met vriendin en hond gewandeld, een grote ronde! 20,9 km stond de teller bij thuiskomst. Dat vond ik zelf wel indrukwekkend. Het voelde niet zo intensief, we gingen langzaam genoeg en hebben bij een uitspanning nog een kopje thee gedronken. Veel vogels gezien, dat is toch zo leuk aan deze tijd van het jaar. O.a. ooievaars, zowel grazend als op het nest, veel kieviten, allerhande kleine bruine vogeltjes met hier en daar een kleurtje. Ik denk misschien groenling of vuurgoudhaantje? die zaten wel waar we liepen... maar het kan heel eerlijk gezegd ook een koolmees geweest zijn want ze gingen allemaal heel snel, en ik hoorde ook winterkoninkjes her en der dus wie weet. En een jonge bosuil. Die zat heel prominent in een boom, midden op de middag, en er stond een heel plukje vogelaars met camera's onder dus die was heeeeel makkelijk te spotten. Het schijnt dat er zaterdag op die plek 4 samen zaten. Heel schattig. Ik heb alleen een foto met de telefoon met tegenlicht, maar op waarneming.nl staan hele schattige foto's van het viertal.Wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke?quote:Op maandag 13 maart 2023 21:41 schreef Molo het volgende:
Ik heb trouwens heerlijke shampoo en douchegel van de DM en nu moet ik terug en er zes van ieder inslaan voor voorraad
Wat is daar 's nachts het probleem mee?quote:Op maandag 13 maart 2023 21:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah ok. Want hier zit dus ook zo'n kwartet. Wat snachts niet altijd.... handig is....
Nadat mijn moeder uit het ziekenhuis kwam na haar hersenbloeding had ze een drogisterij kunnen beginnen. Wel één gespecialiseerd in Dove, want blijkbaar was ze een Dove-mevrouw. Succes met inpakken in ieder geval. En een doosje meer is toch geen ramp?quote:Op maandag 13 maart 2023 21:42 schreef Barreltje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eten bij Nam Kee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoequote:Op maandag 13 maart 2023 21:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat is daar 's nachts het probleem mee?
quote:Op maandag 13 maart 2023 21:52 schreef Blues het volgende:
Wij hadden een fijne dag in Amsterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eten bij Nam Kee
Die lampen heb ik ook een tijd bij gestaan want fascinerend mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een drukte bij de Vermeer-tentoonstelling. Die schilderijen hangen toch normaal ook elders in Nederland of komen ze vnl uit het buitenland?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Bohhh da's toch schattigquote:Op maandag 13 maart 2023 21:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoe
Hoe
Hoe hoe
Hoe
Oeh!
Oeh Oeh Oeh Oeh Oeh
Wieeee
Oeh
Hoe
Hoe
Hoe
Oeh oeh oehoehoehoeh skwiek piep!
15 meter voor mijn voeteind![]()
Gelachen. Bedankt.quote:Op maandag 13 maart 2023 21:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoe
Hoe
Hoe hoe
Hoe
Oeh!
Oeh Oeh Oeh Oeh Oeh
Wieeee
Oeh
Hoe
Hoe
Hoe
Ik vond dat wel super gezellig klinken jaquote:
Ook veel uit buitenland, ergens op de Rijksmuseum site staat wel een overzicht. Dat hing daar ook.quote:Op maandag 13 maart 2023 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die lampen heb ik ook een tijd bij gestaan want fascinerend mooiWat een drukte bij de Vermeer-tentoonstelling. Die schilderijen hangen toch normaal ook elders in Nederland of komen ze vnl uit het buitenland?
quote:Op maandag 13 maart 2023 21:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoe
Hoe
Hoe hoe
Hoe
Oeh!
Oeh Oeh Oeh Oeh Oeh
Wieeee
Oeh
Hoe
Hoe
Hoe
Ok is goed.quote:Op maandag 13 maart 2023 21:57 schreef fietsie het volgende:
Ik heb het drie keer opnieuw geprobeerd te verwoorden maar het moest dus heel neutraal iets worden van "je zou eens een nachtje moeten komen luisteren"
Ik wil wel een nachtje komen luisterenquote:Op maandag 13 maart 2023 21:57 schreef fietsie het volgende:
Ik heb het drie keer opnieuw geprobeerd te verwoorden maar het moest dus heel neutraal iets worden van "je zou eens een nachtje moeten komen luisteren"
Kijk, belangrijke vragen.quote:Op maandag 13 maart 2023 21:59 schreef Tele6 het volgende:
Ja wanneer kunnen we komen?
en zijn de uilen ook te zien vanuit daar of alleen horen?
Ik weet eerlijk gezegd niet of er überhaupt nog wel ruimte is in dat bed voor fietsie.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:01 schreef Lonaa het volgende:
Fietsie moet straks z'n bed delen met 3 vrouwen.
4quote:Op maandag 13 maart 2023 22:01 schreef Lonaa het volgende:
Fietsie moet straks z'n bed delen met 3 vrouwen.
Nog een #uilenfanquote:
Oehquote:
Vorig jaar op Corfu hadden we een uilensoort die fluitgeluiden maakt.quote:
5!quote:
Een oehoe wil je niet in de buurt van je nachtrust hebben. En helemaal niet als het een setje is.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oeh
Oeh hoe
Slaap lekker![]()
Ik ga ook maar weer naar bed. Gevoel dat ik er net uit ben, maar nog steeds heel moe
Wat schattig en geringd!quote:Op maandag 13 maart 2023 22:14 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is Jut. Jul was een stuk kleiner en heeft het niet overleefd.
En ja, die nagellak moest er nog af
Ja, onze uilenkast is van de uilenwerkgroep hier en die komen dus ook regelmatig controleren en ringen enzo. Vanuit mijn luie stoel kijk ik erop uitquote:
Nou, heel eerlijk: ik hoor het soms, maar ik slaap er echt niet minder om. Ik denk dat het ook heel erg afhangt van gewenning en hoe diep/vast je slaapt enzo.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:16 schreef z80 het volgende:
[..]
Een oehoe wil je niet in de buurt van je nachtrust hebben. En helemaal niet als het een setje is.nachtrust.
En NamKee heb ik een aantal jaren terug gegeten. Maar meer vanwege de naam dan de keuken.
Een uil of een oehoe. Een oehoe maakt echt een boel kabaal.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, heel eerlijk: ik hoor het soms, maar ik slaap er echt niet minder om. Ik denk dat het ook heel erg afhangt van gewenning en hoe diep/vast je slaapt enzo.
We hebben hier van alles, maar ik denk geen oehoe's inderdaad. Maar heb ook jaren gewoond bij een grote kolonie roeken, die konden ook een kabaal maken zeg.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:34 schreef z80 het volgende:
[..]
Een uil of een oehoe. Een oehoe maakt echt een boel kabaal.
Maar in het gevleugelde vriendenrijk zitten nog meer herrieschoppers. Hier in het dorp heeft een tijdje een pauw gewoond. En die is ook niet bepaald stil.
Voordeel van roeken, kraaien en raven is dat als het donker is deze stil zijn. Alle drie zitten er hier in de buurt.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:37 schreef Troel het volgende:
[..]
We hebben hier van alles, maar ik denk geen oehoe's inderdaad. Maar heb ook jaren gewoond bij een grote kolonie roeken, die konden ook een kabaal maken zeg.
Goede vragen worden er hier gesteld!quote:Op maandag 13 maart 2023 22:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, belangrijke vragen.
En kan er pizza worden gemaakt in de steenoven?
Nog ff reageren.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij heb ik vannacht hooguit 2 uur geslapen. Ging van de ene hoestbui naar de andere en heb zo'n pijn aan m'n borstkas.
Sollicitatie gesprek ging goed. Ruim 2 uur (op 1 kopje koffie). Weet alleen niet of ik dit wel wil en of zij me willen. Zij (blijkt nu) willen liefst iemand voor 20 uur en voor mij is (financieel ook) minder dan 28 uur niet bespreekbaar. Daarbij sloegen ze stijl achterover van mijn huidige salaris (ik heb niet gezegd dat ik dat nu ook wilde hebben).
En het is ook geen secretarieel werk, maar ook geen office management, maar weer puur administratief.
Wel ben ik door naar de volgende ronde van een andere sollicitatie. Daar heb ik wel meer vragen over het werk want ook dat lijkt grotendeels administratief. Al is daar nu ook een andere, meer secretariele vacature. Dus daar ga ik ook mee in de procedure.
Van m'n huidige collega's hebben maar 2(!!) van de 11 die vandaag op kantoor waren gereageerd op mijn aanstaande vertrek. Überhaupt kwam niemand een praatje maken of zei hoi.
En de legendarische ribbetjes moeten ook van de partij zijnquote:Op maandag 13 maart 2023 22:50 schreef yinu het volgende:
[..]
Goede vragen worden er hier gesteld!
*pakt koffer in*
Dit wilde ik ook nog allemaal zeggen.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Nog ff reageren.
Echt lullig van je overige coll.
Sollie vandaag zal mss niks worden dan?
En beterschap!
Da’s wel gaafquote:Op maandag 13 maart 2023 23:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik maakte ook nog een filmpje van de lege zaal:
klik
Zat gelukkig bij lange na niet volmaar toch wel indrukwekkend om zo op een podium te staan!
Wauw!quote:Op maandag 13 maart 2023 23:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik maakte ook nog een filmpje van de lege zaal:
klik
Zat gelukkig bij lange na niet volmaar toch wel indrukwekkend om zo op een podium te staan!
Jaloers. Ik mag niet meer echt van de fysioquote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:39 schreef Troel het volgende:
Zo. Workout achter de rug. De nieuwe douche op kantoor is fijn. Ik hoop wel dat ik de hele dag vol ga houden
Mag je niet meer sporten?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jaloers. Ik mag niet meer echt van de fysio
Het mag wel. Het is mogelijk verstandig om even 2 stappen terug te doen.quote:
Ook niet iets rustigs?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar uh, ben ik niet zo goed in.quote:
Dat laatste ben ik stiekem wel met je eensquote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar uh, ben ik niet zo goed in.Ik blijf wel bewegen hoor. Ik loop natuurlijk dagelijks best wel een stukkie, de rest doe ik allemaal op de fiets. Mogelijk pak ik nog een uurtje yoga mee of ga ik zelf even wat doen. Het is ook niet voor langere periode. Hoop ik. Maar even paar dagen 3 versnellingen terug kan geen kwaad.
Nope. Had wel gewild want het is voornamelijk mijn heupgebied dat kut doet en de workout is voornamelijk schouders, maar ik werd vannacht wakker omdat mijn schouder zei "Yo, je ligt er verkeerd op en nu doe ik zeer".quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik stiekem wel met je eensDus vanavond ook geen crossfit?
Je bent als een beest gegaan bedoel jequote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nope. Had wel gewild want het is voornamelijk mijn heupgebied dat kut doet en de workout is voornamelijk schouders, maar ik werd vannacht wakker omdat mijn schouder zei "Yo, je ligt er verkeerd op en nu doe ik zeer".
Het is ook allemaal niet vreemd. De laatste tijd echt wel intensief getraind en andere...intensieve dingen gevraagd van mijn lijf.
Als ik nog goede zin heb pak ik misschien yoga uurtje mee.
Uh. Ik heb de maandag, dinsdag en donderdag voor die Open Workout op zaterdag gewoon getraind. De zaterdag gezopen en de nacht doorgehaald. Zondag rustig aan gedaan en maandagochtend om 9 uur gewoon weer trainen. En dinsdag, woensdag, donderdag ook. Dus uh, ja. Ik vind dit niet vreemd. Het is ook niet de eerste keer.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Je bent als een beest gegaan bedoel je
Dat kan zeer zeker.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, belangrijke vragen.
En kan er pizza worden gemaakt in de steenoven?
Douchen?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind bier drinken ook helemaal niet leuk, maar het schijnt wel goed te zijn voor mijn sociale contactenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:06 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind yoga helemaal niet leuk maar het is wel goed voor me.
Oh ik vind bier drinken wel leuk, maar schijnt dan weer niet zo goed te zijn voor mijn lijf.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind bier drinken ook helemaal niet leuk, maar het schijnt wel goed te zijn voor mijn sociale contacten
Ik ben nog steeds zwaar verbaasd dat ik de vorige keer twee van die dingen wel te pruimen vondquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ik vind bier drinken wel leuk, maar schijnt dan weer niet zo goed te zijn voor mijn lijf.
Ik kan het maagzuur bijna proevenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds zwaar verbaasd dat ik de vorige keer twee van die dingen wel te pruimen vond
Op zo'n vrijmibips drink ik wel veel meer dan dat ik normaal zou drinken. Toen we pas bij mijn stamkroeg zaten sloeg ik dus twee flessen wkd achterover, daar draai ik mijn hand niet voor om
Meer oefenen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:46 schreef fietsie het volgende:
Ik vind bier drinken best leuk, maar val er tegenwoordig enorm snel door van mn kruk.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:34 schreef Barreltje het volgende:
hier gaat de slaap beter, maar de mood is ellendig.. continue het gevoel dat ik moet gaan huilen.. dus maar even zien hoe dit allemaal beter gaat..
tevens een katten vraag :
Frida plast sinds 3 weken ( nadat ik terug ben gekomen van NL met verhuisdozen af en toe op het bed.
Ik snap dat dit wsl komt omdat ze gestressed is , omdat het halve huis op z'n kop staat. ik vind het vooral erg vervelend voor haar ( de dekbedden was ik wel , no problem. )
Nu heb ik gister feliway gekocht met het idee dat dat haar hopelijk wat relaxter maakt.. vanochtend werd er weer op het bed geplast
hoe lang duurt het voordat de feliway zn werk gaat doen en zijn er nog andere dingen die ik kan doen om het voor frida makkelijker te makken? alle zooi in de logeer kamer zetten is wat lastig, omdat juist de logeer kamer haar fijne plekje is..
Wat sneu. Geen tips helaas.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:34 schreef Barreltje het volgende:
hier gaat de slaap beter, maar de mood is ellendig.. continue het gevoel dat ik moet gaan huilen.. dus maar even zien hoe dit allemaal beter gaat..
Frida plast sinds 3 weken ( nadat ik terug ben gekomen van NL met verhuisdozen af en toe op het bed.
Ik snap dat dit wsl komt omdat ze gestressed is , omdat het halve huis op z'n kop staat. ik vind het vooral erg vervelend voor haar ( de dekbedden was ik wel , no problem. )
Nu heb ik gister feliway gekocht met het idee dat dat haar hopelijk wat relaxter maakt.. vanochtend werd er weer op het bed geplast
hoe lang duurt het voordat de feliway zn werk gaat doen en zijn er nog andere dingen die ik kan doen om het voor frida makkelijker te makken? alle zooi in de logeer kamer zetten is wat lastig, omdat juist de logeer kamer haar fijne plekje is..
Tjakka! Hoe is het nu met de hoofdpijn?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallovoor iedereen die 't nodig heeft.
Gister m'n rijbewijs opgehaald en meteen ritje naar Friesland gedaan naar m'n ouders(die hadden we ivm de clusterhoofdpijnaanvallen van E. afgelopen maanden ook sinds kerst niet meer gezien). Waren daar rond 15:30, m'n ouders mee uiteten genomen en weer terug gereden, meteen 400 km gepakt
De periode is voorbijquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Tjakka! Hoe is het nu met de hoofdpijn?
en is er nu een follow-up geplanned? of is het nu blij zijn en wachten op de volgende periode ?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
De periode is voorbijheeft 7,5 week geduurd.
Misschien helpt het juist om even te huilen?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:34 schreef Barreltje het volgende:
Dat laatste idd, al zit hij in een clusterperiode is er ook niks te zien. Dus buiten 'n periode kan er helemaal niks gedaan worden, er zat 5 jaar tussen deze periodes in. Daarvoor was het altijd 1,5 jaar dus hopelijk komende jaren er weer vanaf.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en is er nu een follow-up geplanned? of is het nu blij zijn en wachten op de volgende periode ?
Ik kan ongetwijfeld iemand vragen om te helpen, maar ik vind het zo stom om iemand te vragen om te helpen mijn eigen zooi op te ruimenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:53 schreef AnneX het volgende:
@:Troel Kun je iemand vragen om daadwerkelijk te helpen?
Ook hier zit ik tegen een klus aan te hikken waaraan ik alleen niet begin.
@:Barreltje voor Frida weet ik niet. En voor jouDe volgende stap is toch ook een definitieve afsluiting van een nare fase.
Heb je al besloten voor een nieuwe functie ook? Of ga je je eerst settelen?
Hier zit ik klaar en ingelezen voor aangifte IB 2022.![]()
Goed doorgepakt met 400 km Memento!
Tnx!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Misschien helpt het juist om even te huilen?
Arme Frida. Dat klinkt als stress inderdaad. Kan ze wel goed en veilig naar haar kattenbak? Misschien staan er steeds spullen voor zodat het onveilig voelt ofzo. Of ben je in alle chaos een paar dagen vergeten om hem leeg te scheppen?
Het duurt wel even voor een Feliway werkt geloof ik. 3-7 Dagen geloof ik.
Welnee, mensen vinden het leuk om te helpen en andermans zooi te ruimen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kan ongetwijfeld iemand vragen om te helpen, maar ik vind het zo stom om iemand te vragen om te helpen mijn eigen zooi op te ruimen
Ik heb 1 gesprek geplanned staan.. van 1 solli nog niks gehoord .. ze hebben tot morgen.. we gaan het zien.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:53 schreef AnneX het volgende:
@:Troel Kun je iemand vragen om daadwerkelijk te helpen?
Ook hier zit ik tegen een klus aan te hikken waaraan ik alleen niet begin.
@:Barreltje voor Frida weet ik niet. En voor jouDe volgende stap is toch ook een definitieve afsluiting van een nare fase.
Heb je al besloten voor een nieuwe functie ook? Of ga je je eerst settelen?
Hier zit ik klaar en ingelezen voor aangifte IB 2022.![]()
Bloeddruk omhoog zal meer zijn vanwege onleesbare teksten.
Goed doorgepakt met 400 km Memento!
Hmmppff.. behalve mn keuken meuk wil ik toch echt wel graag ZELF mn hele huis inpakken...quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Welnee, mensen vinden het leuk om te helpen en andermans zooi te ruimen.
Ook goed.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hmmppff.. behalve mn keuken meuk wil ik toch echt wel graag ZELF mn hele huis inpakken...
Hahaha, ja, maar in jouw geval is het ook handig om te weten waar wat in zit zeg maar.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hmmppff.. behalve mn keuken meuk wil ik toch echt wel graag ZELF mn hele huis inpakken...
Belletje naar de gemeente is inderdaad wel erg praktisch dan. En als je dan iemand te pakken hebt, meteen even navragen hoe je de rest het beste kunt aanpakkenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:28 schreef yinu het volgende:
Ik heb een hele drukke ochtend gehad, leuk qua werk en stom qua andere dingen. De loodgieter/rioolman was er om uit te zoeken waar het nu mis gaat, en na 5 uur graven, pompen, spuiten en andere vieze dingen met camera'sblijkt dat er inderdaad een buis flink verzakt is. Helaas een heel lang stuk buis. En omdat we een lange oprit hebben is dit een hele klus om te fixen. Dat lukt niet vandaag, dus komt hij over 2 weken terug met een maat en een graafmachine om alles open te halen. De euro's vliegen je de portemonnee uit hier.
Verder is er een buurman aan het verbouwen en daarbij komen steeds weer dingen aan het licht die hij wil gaan doen die een beetje de wenkbrauwen doen rijzen. Er werken 2 mannen, van die zwartwerkers die ooit een keer van de steiger zijn gevallen en nu bijbeunen naast hun arbeidsongeschiktheidsuitkering, en hijzelf, en ze proberen altijd dingen een beetje raar te ritselen. Op zich niet mijn probleem, maar nu wil hij een schoorsteen slopen die van ons is (niet gebruikt, dus op zich prima, maar hij heeft ook niet echt een plan voor hoe hij dan de muur waar nu de schoorsteen aan bevestigd is wil aanhelen enzo, om nog maar niet te spreken van het dak). Hij zegt dat hij daar een vergunning voor heeft, dus nu eindeloos met de gemeente bellen over hoe het kan dat iemand een vergunning krijgt om iets te slopen wat niet van hem isen daarbovenop vertelde hij vanmorgen dat hij een 'wc-raampje' van 60x60 cm gaat maken in een muur die op onze erfgrens staat en die uitkijkt op onze toegangspoort
![]()
![]()
Bovendien een muur die volgens mij een dragend element is van het bovenhuis dat boven onze toegangspoort staat. Kortom, wat een gezeik. Ik wil de beste man niet in de weg zitten, hij is verder heel aardig en bovendien moet hij lekker zelf weten wat hij doet, maar niet op mijn terrein/in mijn muur/met mijn spullen.
En dan zijn we ook nog druk met de voorbereiding van het isoleren van onze plafonds van binnenuit, dat start volgende week. En natuurlijk vond ik vanmorgen een natte plek op 1 van de plafonds. Dat hebben we eerder gehad bij heel harde wind en regen (zoals gisteren), dan is er een loodslab die omhoog waait ofzo, maar we dachten dat dat gefixt was.
The joys of homeownership
Ik deed ook digitaal aangifte bij de politie.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:22 schreef Clubsoda het volgende:
@:Blues, ik deed trouwens digitaal aangifte van mijn gejatte fiets en stuurde dat formulier samen met foto's van de sleutels op naar de verzekering en toen was het geregeld. Ging het bij jou nou lastiger, las ik?
Wat en superidee van die doos trouwens! En hopelijk ben je snel opgeknapt!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Dusss ik zit even in de lounge omdat mijn kamer nu schoongemaakt wordt. Ondanks dat ik me nog lang niet de oude voel gaat het wel langzaam de goeie kant op. Vanochtend even flink wat bouwstoffen en vitamines en mineralen ingeslagen want gisteren heb ik eigenlijk bijna niet gegeten. En van eergisteren heeft alles de verkeerde uitgang genomen. Toch al een bezoek gebracht aan het haventje, het vissersmuseum, het archeologisch museum (gratis omdat 2/3 van de ruimtes niet toegankelijk was) en het Castillo de San Felipe (was dicht). Kaartjes naar de mamas en de papas ook al verstuurd. En een harde bruine doos gescoordom de vuile was terug naar huis te sturen. Zodat ik toch wat souvenirtjes kan kopen. Gezwommen heb ik ook al best flink (2 km bijna) en verder ga ik vandaag eigenlijk niks meer doen. Morgen de hele dag rondreis met de bus over het eiland. Op zich best zin in. Hoop dat ik me dan nog wat beter voel dan nu. Komt wel goed allen.
Helaas Val je niet onder "mijn gebied" anders had dit MENSCH dat wel even voor je gedaanquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik deed ook digitaal aangifte bij de politie.
Maar ook bij de lease-maatschappij waar ik de fiets van lease (de), van hen moet ik 2 sleuteltjes, oplader accu opsturen (dat heb ik in een doos) + het formulier van hen en van de politie.
Het formulier van de politie kan je pas uitprinten (en dus meesturen) als de politie aangifte definitief is. En daar is het wachten nu op omdat dat door een MENSCH gecheckt dient te worden.....
Dan moet diegene wel ergens vanaf weten... dat is tot nu toe nog niet gelukt. Ik krijg alleen maar callcentermedewerkers en geen échte ambtenaren te spreken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Belletje naar de gemeente is inderdaad wel erg praktisch dan. En als je dan iemand te pakken hebt, meteen even navragen hoe je de rest het beste kunt aanpakken
Ja, riool, we dachten al dat er misschien kans was op verzakkingen. We hebben nou eenmaal een vrij lange oprit en dat riool ligt er al lang. Dus tjsa. Klote maar niks aan te doen, moet gebeuren, daarna weer lekker onbezorgd poepenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:48 schreef sigme het volgende:
@:yinu even vragen of dat raampje matglas of melkglas wordt? Hij wel licht maar geen zicht.
Klote van je riool, zo zondegeld.
Dank je, kan het wel gebruikenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:11 schreef Troel het volgende:
Overigens, happy steak en bj dag, happy pi-dag. happy welke andere dag dan ook
Ik ben raar: ik vind het fijn als van buitenaf niet zichtbaar is als ik op het toilet zit, dus ik ben niet dol van raampjesquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:11 schreef yinu het volgende:
Raampje: ik heb liever helemaal geen raampje. De wand is een scheidingswand tussen 2 percelen. Dus inzet wordt dat hij gewoon mechanische ventilatie op z'n wc doet net als iedereen... Er zat eerder ook al een wc, dus waarom daar nu opeens een raampje in moet?
Bij ons zou het raampje in de poort komen die toegang geeft tot onze lange oprit. We hebben hier werk en bedrijf dus als wij of onze klanten daar langslopen of fietsen (meestal fietsen) kijken we dus in die wc. Lijkt me voor niemand echt fijn.
Graag gedaanquote:
Ja bizar he, snap het ook niet. Tussendoor lig ik ook nog gewoon uuuuuren op bed. Siesta en zo alles. Stappenteller is ook niet bij te houden. Alles is hier dicht bij elkaar dus je loopt toch wat makkelijker even hierheen en nog even daarheen etc.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:15 schreef vlindertje89 het volgende:
Pff @:Dr_Flash wat jij al hebt gedaan doe ik in een week vakantie meestal niet eens, laat staan als ik ziek benhopelijk gaat het nu snel de goede kant op!
Spannend hoor!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:15 schreef vlindertje89 het volgende:
Pff @:Dr_Flash wat jij al hebt gedaan doe ik in een week vakantie meestal niet eens, laat staan als ik ziek benhopelijk gaat het nu snel de goede kant op!
@:Blues wat irritant zeg dat wachten. Maarvoor de nieuwe fiets!
@:yinu wat een gedoe zeg, en snap dat je niet al te gelukkig bent met de plannen van de buurman zo zonder goed plan erbij.
Ik zit in de trein naar uni voor college 2. Wat kleinere zaal vandaag, benieuwd of er ook minder mensen zijn of niet. Gister viel heel erg mee, stuk of 100-150 denk ik. Uit een groep van 500 die in het Nederlands deelnemen. College straks is in het Engels voor de internationals, dat zijn er 200, maar die schijnen wel wat consequenter aanwezig te zijn. Het is wel hetzelfde college als gister, inhoudelijk, dus dat is fijn. Vanochtend ook beetje rustig aan gedaan, wel college voorbereid natuurlijk en begin gemaakt aan college van morgenochtend, maar niet van 8-net zitten bikkelen. Slimme beslissing denk ik. Vanavond pas 19.15 klaar dus ga als ik thuis kom ook niet echt meer iets doen. Sta morgenochtend dan wat vroeger op dan normaal, maar dan ben ik ook gewoon om 17.15 klaar, dus dat is wel te doen.
Dit Flesquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat en superidee van die doos trouwens! En hopelijk ben je snel opgeknapt!
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Helaas Val je niet onder "mijn gebied" anders had dit MENSCH dat wel even voor je gedaan![]()
Ik ga zo ook even na alle consternaaaasie van Ebike gedoe (het is toch een soort gedwongen koop nu en beetje buikpijn van zoveel geld uitgeven voor mezelfquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit toch in te kakken zeg. Ik was even gaan liggen na de lunch. Dat is verstandig zegt de ergotherapeut. Gaap.
Oh dat lijkt me wel heel naar, ja!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Spannend hoor!
Ik heb ooit een keer een lezing gegeven in een collegezaal en dat was verschrikkelijk. Niet vanwege het feit dat er veel of weinig mensen waren of dat ik moeite had om voro de groep te staan, maar meer dat ik me rotschrok over wat de mensen daar wisten en dachten. (Het was een klas toegepaste psychologie en driekwart van de aanwezigen dacht dat autisten moeite hadden met tandenpoetsen. Daar sta je dan zeg maarMet gepoetste tanden... )
Ah dat maakt het idd wel wat makkelijker, maar toch,quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja bizar he, snap het ook niet. Tussendoor lig ik ook nog gewoon uuuuuren op bed. Siesta en zo alles. Stappenteller is ook niet bij te houden. Alles is hier dicht bij elkaar dus je loopt toch wat makkelijker even hierheen en nog even daarheen etc.
Succes met je college!
Ik hoop dat het gewoon tegenwoordig anders is en dat ze zich wat meer hebben ingelezen. Dat het ook voorkomt bij vrouwen en dat het een breed spectrum is en dat je dus inderdaad mensen hebt die moeite hebben met de persoonlijke hygiene, maar ook mensen die over het algemeen prima kunnen functioneren in de samenleving, zij het met wat hulp.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:30 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel heel naar, ja!
Dat is hier toch wel anders, gelukkig (bachelor psychologie). Of misschien tegenwoordig anders. Studenten zijn juist (terecht) kritisch op woordgebruik en stereotypering enzo. Ik probeer er bv op te letten dat ik bij voorbeelden over autisme niet standaard 'hij' zeg, of bij voorbeelden over kinderen van mensen met een migratieachtergrond niet altijd zeg dat hun ouders een lage sociaaleconomische status hebben enzo.
[..]
Ah dat maakt het idd wel wat makkelijker, maar toch,dat je tussendoor toch de energie vindt om er op uit te gaan!
Ik vind dat niet raar, ik zou het ook enorm stom vinden om zichtbaar naar de wc te moeten. Frisse lucht is fijn maar privacy heeft wat mij betreft voorrang.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben raar: ik vind het fijn als van buitenaf niet zichtbaar is als ik op het toilet zit, dus ik ben niet dol van raampjes
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik had echt verwacht dat er geen levend mens zich zou bemoeien met al die aangiftes van gestolen fietsen joh!
Maar dat is dus echt zo.
Ik heb dat hier met wel meer partijen dat ik denk 'ik hoop dat we wijzer zijn'quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lawaai hier. Zijn het boeren die oproepen om te stemmen. Uiteraard op tractoren, met covers van AC/DC op carnavalssterkte.
Ik zal blij zijn als de verkiezingen over zijn. En ook weer niet. Ik zie er nu al tegenop om BBB als grootste partij door te moeten geven na de telling morgen. Mijn tegenstem zal dit jaar wel heel weinig verschil maken
En als je wakker bent kan je vast echt blij zijn met je nieuwe fiets!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even na alle consternaaaasie van Ebike gedoe (het is toch een soort gedwongen koop nu en beetje buikpijn van zoveel geld uitgeven voor mezelf) lekker liggen met podcast in mijn oren. Dat leidt lekker af en glij ik zo weg
Dat zeker.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb dat hier met wel meer partijen dat ik denk 'ik hoop dat we wijzer zijn'
Hier ook hoor. Zelfde soort land alleen andere plek in Nederland natuurlijkquote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zeker.
Het leeft hier in het boerenland zo enorm. Ik vind dat wel lastig soms. Het is echt overal waar je kijkt. Mijn klanten zijn ook nog eens boerenbedrijven. Ik kan er niet omheen.
Yup.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Zelfde soort land alleen andere plek in Nederland natuurlijk
Je wilt niet weten wat er aan onze poort hangtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Yup.
Toen ik laatst naar familie ging die ik al jaren niet had gezien of gesproken, kwam ik langs zeker 5 kilometer aan omgekeerde vlaggen. Mijn oom en tante waren daar flink over aan het mopperen want ze moeten daar dagelijks langs.
Nou ben ik wel benieuwdquote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er aan onze poort hangt
Denk dat je het wel kunt raden. Maar in het geval van ons dorp is het gewoon einde dorp als er boeren weg moeten. Veel van de boeren zijn overigens echt al veel verder en hebben al dieren weggedaan en zijn anders gaan boeren.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd
Iedereen moet dit soort dingen verder zelf weten natuurlijk. Het gaat me er nog niet eens om dat ik het niet eens ben met de meeste gangbare boeren en akkerbouwers. Het is gewoon altijd overal en dat ervaar ik wel als vervelend. Ik heb echt moeite met die polarisatie.
Ik weet dat heel veel boeren wel vooruitgang willen. Dat vind ik zeer prijzenswaardig. Het is een stuk makkelijker om te blijven doen zoals je altijd deed en wat de lobbyisten blijven pushen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Denk dat je het wel kunt raden. Maar in het geval van ons dorp is het gewoon einde dorp als er boeren weg moeten. Veel van de boeren zijn overigens echt al veel verder en hebben al dieren weggedaan en zijn anders gaan boeren.
Nee, ik woon in het buitengebied tussen de boerderijen en aangezien het om een klein dorpje gaat ken ik eigenlijk de meeste boeren wel die hier boeren. Ik heb nog wel een eigen bedrijfje, maar dat ligt zo goed als plat (zeker nu de hamsters straks niet meer mogen) en ben gewoon in loondienst in een totaal andere tak van sport.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet dat heel veel boeren wel vooruitgang willen. Dat vind ik zeer prijzenswaardig. Het is een stuk makkelijker om te blijven doen zoals je altijd deed en wat de lobbyisten blijven pushen.
Wat is jouw situatie nou eigenlijk als ik mag vragen? Je woont op een boerderij maar hebt (of had?) een eigen bedrijf buiten die sector? Zoiets meen ik tussen de regels door op te maken. Hou het vooral voor je als je dat liever wilt.
Er moet waarschijnlijk ook een stukje beton open (ongeveer 5 van de 70 meter is beton). Maar dat kan best hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:30 schreef AnneX het volgende:
De oude dame mag weer een jaar de weg op.![]()
Ondertussen aangifte verzorgd. Leuke aftrekpost van niet vergoede medische kosten .
@:Blues even slikken en toch weer een andere ebike. Zit er garantie op?
Moest ook nog aan MM denken bij je aangifte…![]()
Rioolellende is waardeloos, zeg ik uit ervaring.
@:yinu je “boft” nog dat de grond open kan. Zou hier niet lukken met 8 meter beton.
En ook verzakkingen met scheuren in huis, dankzij de vrachttreinen.
Hopelijk komen jullie eruit met buurman. Pffft.
Succes morgen @:Lucky-Strike en veel plezier met de dorpsgenoten.
Fijn van d'oude damequote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:30 schreef AnneX het volgende:
De oude dame mag weer een jaar de weg op.![]()
Ondertussen aangifte verzorgd. Leuke aftrekpost van niet vergoede medische kosten .
@:Blues even slikken en toch weer een andere ebike. Zit er garantie op?
Moest ook nog aan MM denken bij je aangifte…![]()
Het wordt ook wel heel lastig voor boeren gemaakt met al die tegenstrijdige regels.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Denk dat je het wel kunt raden. Maar in het geval van ons dorp is het gewoon einde dorp als er boeren weg moeten. Veel van de boeren zijn overigens echt al veel verder en hebben al dieren weggedaan en zijn anders gaan boeren.
Ow, dat heb ik ook hoor. En ik wil gewoon een nette plek voor zoon van vriendlief zodat die ook geeoon kan blijven slapen zonder dat je met een half luchtbedje zit enzo.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Wanneer ik goed heb opgeruimd (komt niet vaak voor) heb ik daar ook een heel fijn gevoel over en moet dan steeds even kijken hoe mooi het is geworden @:Troel Volgens mij heeft @:AnneX dat ook![]()
Er zijn andere vormen die beter zijn, dat is zeker waar. Ik had een boerenzakdoek ook prima gevonden. Maar woon niet als enige volwassene in dit huis en tijdens de verkiezing kreeg ik geen klachten toen mijn kop aan de poort hingquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Het wordt ook wel heel lastig voor boeren gemaakt met al die tegenstrijdige regels.
Omgekeerde vlaggen vind ik (gelet op de geschiedenis) gewoon onnodig en nergens op slaan.
/mijn mening he
WAUW!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben fan van hotel wasserettes. Moest ooit eens voor werk naar singapore en mijn kleding kwam totaal in de kreuk uit de koffer. Naar de wasservice gedaan met het verzoek het te strijken (want het was wel schoon). Kreeg ik alles netjes gestreken terug maar ook met knoopjes die opnieuw waren vastgezet en zelfs (was toen mode) nieuwe schoudervullingen die veel beter waren dan die er in zaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |