Een snuggie!quote:Op maandag 13 maart 2023 11:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij moet eigenlijk gewoon een dekentje hebben dat je aan kunt doen
Tot nu toe:quote:Op maandag 13 maart 2023 11:45 schreef Myraela het volgende:
Maar belangrijker, wat heb je allemaal voor lekkers?
Geen volwassenheidspunten, sorry. Dat kwam niet door de commissie. Wel burgelijkheidspunten.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:12 schreef Clubsoda het volgende:
Ik bestelde net 10 paar zwarte kniekousen, krijg ik daarvoor punten?
Goed dat je het zegt. Ik heb een ernstig sokkenprobleem!quote:Op maandag 13 maart 2023 12:12 schreef Clubsoda het volgende:
Dat heb ik wel sinds een paar jaar. Of eigenlijk is het gewoon wit. De halve SC heeft ene paar jaar geleden geholpen met sparen voor mijn servies van AH. Ben er nog steeds enorm blij mee. Met 12 van alles kan je nog eens iets laten vallen.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:10 schreef fietsie het volgende:
Wij zijn voor het eerst in (2023 - 1997) = 26 jaar begonnen aan een servies met 1 design
Daar doe ik het voorquote:Op maandag 13 maart 2023 12:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen volwassenheidspunten, sorry. Dat kwam niet door de commissie. Wel burgelijkheidspunten.
Bij Wehkamp zijn de sokken het tweede paar voor de helft.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik heb een ernstig sokkenprobleem!
Hmm, dat klinkt interessant. Dnak!quote:Op maandag 13 maart 2023 12:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Bij Wehkamp zijn de sokken het tweede paar voor de helft.
Dat zijn ook nog eens extra CUL-puntenquote:Op maandag 13 maart 2023 12:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Daar doe ik het voorDie volwassenheidspunten krijg ik vast voor een hele verzameling matchende mokken (le Creuset en Itala, allemaal zwart).
Lange sokken. Totaal seksloos, maar ik heb zo de schurft aan tochtende kuitenquote:Op maandag 13 maart 2023 12:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zijn ook nog eens extra CUL-punten![]()
Wat bedoel je trouwens met kniekousen? Lange sokken of halve panty's?
Oow ik heb daar heel andere associatie dan burgerlijkheid meequote:Op maandag 13 maart 2023 12:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen volwassenheidspunten, sorry. Dat kwam niet door de commissie. Wel burgelijkheidspunten.
Dat komt door waar we opgegroeid zijn denk ik, ik had die associatie ookquote:Op maandag 13 maart 2023 12:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik heb daar heel andere associatie dan burgerlijkheid mee
Ik vermoed niet dat ze me willen hebben neequote:Op maandag 13 maart 2023 12:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat komt door waar we opgegroeid zijn denk ik, ik had die associatie ook![]()
Ik denk niet dat Clubsoda binnenkort de lokale Gereformeerde Gemeente binnenstapt in haar kniekousen.
Ohja, ik moet ook nog even neuzen.. en daarna mn emigratie doorgevenquote:Op maandag 13 maart 2023 12:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik doe kieswijzers. Wat een gedoe toch altijd.
Of hoequote:Op maandag 13 maart 2023 12:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat komt door waar we opgegroeid zijn denk ik, ik had die associatie ook![]()
Ik denk niet dat Clubsoda binnenkort de lokale Gereformeerde Gemeente binnenstapt in haar kniekousen.
Zeker.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:12 schreef Clubsoda het volgende:
Vanuit het buitenland mag je ook stemmen voor kiescollege Eerste kamer....quote:Op maandag 13 maart 2023 12:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ohja, ik moet ook nog even neuzen.. en daarna mn emigratie doorgeven
Ja, absoluut. Dan ben ik dus nog steeds niet volwassen.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga voor het eerst in mijn leven 2 dingen naar de stomerij brengen. Dat zijn ook volwassenpunten toch?
Ik vind het wel spannend, de meeste stomerijen hier hebben mokerslechte reviews. Ik bel morgen de kleermaker met de beste reviews die ook zegt kleding te reinigen. Hij moet ook een nieuwe rits in m'n leren jas zetten.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:42 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Dan ben ik dus nog steeds niet volwassen.
Ach kom, je ziet heus niet aan me af dat ik een liefde heb voor kniekousenquote:
True.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ach kom, je ziet heus niet aan me af dat ik een liefde heb voor kniekousen
quote:Op maandag 13 maart 2023 12:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
True.
Daar is je joggingbroek te lang voor
Ziekenhuis lijkt me juist een prima reden om een joggingbroek te dragen.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:54 schreef Clubsoda het volgende:
Ik draag as we speak zelfs een spijkerbroek(omdat ik zo naar het ziekenhuis moet
)
Genoeg leuk spul tegengekomen, de prijs was niet altijd even leuk. Dit keer geen grote dingen gekocht, wat handige dingetjes als een draagriem met juiste clips voor een Rolleiflex en een tasje.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee zeg. Deze keer niet. Liep wel rond met een rugzak om spul te ‘ruilen’…😂
En jij? Ben je leuk spul tegengekomen?
ik probeer toch een soort van competente indruk achter te latenquote:Op maandag 13 maart 2023 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ziekenhuis lijkt me juist een prima reden om een joggingbroek te dragen.
Gwoon controle? Niemand die op je uiterlijk let johquote:Op maandag 13 maart 2023 12:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
ik probeer toch een soort van competente indruk achter te laten
Bloeddruk meten alleen. En dat weet ik welquote:Op maandag 13 maart 2023 12:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Gwoon controle? Niemand die op je uiterlijk let joh
Wat een toewijding aan je geloofquote:Op maandag 13 maart 2023 13:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Bloeddruk meten alleen. En dat weet ik welMaar het voelt fijner.
Mijn verzameling aan oversized t-shirts, voedingsbh's, reusachtige onderbroeken en wijde joggingbroeken bewaar ik tot de bevalling(ik realiseer me nu dat ik de vorige keer met kniekousen aan ben bevallen
![]()
Dat was vooral omdat het me enorm veel moeite had gekost ze aan te krijgen en er eigenlijk geen tijd was om ze weer uit te doen.)
Staat het op YT ? Kan het een nieuwe rage worden! Bevallen met kniekousenquote:Op maandag 13 maart 2023 13:02 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn verzameling aan oversized t-shirts, voedingsbh's, reusachtige onderbroeken en wijde joggingbroeken bewaar ik tot de bevalling(ik realiseer me nu dat ik de vorige keer met kniekousen aan ben bevallen
![]()
Dat was vooral omdat het me enorm veel moeite had gekost ze aan te krijgen en er eigenlijk geen tijd was om ze weer uit te doen.)
Dat je dat nog weet joh. Ik kan me echt niet meer herinneren in wat voor kleding ik bevallen ben.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
![]()
Ik heb bij “zwarte kousen” ook een andere associatie, en *iets* zegt me dat het ook een andere is dan de jouwequote:Op maandag 13 maart 2023 12:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik heb daar heel andere associatie dan burgerlijkheid mee
Da's bij ons ook. Alleen de mensen die er al werkten toen het nog mocht kunnen 4x9 werken, of 5x8 werken en de vrije dagen opsparen voor extra lang vakantie, of al dat soort leuke schema's. Wij nieuwelingen zitten vast aan 4 om 5 met een vaste vrije dag. Best wel flauw.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:59 schreef Blues het volgende:
In zkh mag je niet meer 4x9 werken. Helaas moet coll dus 4 om 5 werken..... maar er zijn er toch een paar die het wel mogen. 2 maten
quote:Op maandag 13 maart 2023 13:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet joh. Ik kan me echt niet meer herinneren in wat voor kleding ik bevallen ben.
Wel het nachtelijke rondje wandelen door Berlijn op een zaterdagnacht. Met de duutser in mijn ochtendjas, omdat we geen jassen meegenomen hadden en we niet verwacht hadden op wandeling gestuurd te worden. Dus een hoogzwangere vrouw die regelmatig de weëen moest opvangen met daarnaast een man in ochtendjas, om 1 uur 's nachts tussen al het uitgaanspubliek. Dat was wel een ervaring....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |