Een snuggie!quote:Op maandag 13 maart 2023 11:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij moet eigenlijk gewoon een dekentje hebben dat je aan kunt doen
Tot nu toe:quote:Op maandag 13 maart 2023 11:45 schreef Myraela het volgende:
Maar belangrijker, wat heb je allemaal voor lekkers?
Geen volwassenheidspunten, sorry. Dat kwam niet door de commissie. Wel burgelijkheidspunten.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:12 schreef Clubsoda het volgende:
Ik bestelde net 10 paar zwarte kniekousen, krijg ik daarvoor punten?
Goed dat je het zegt. Ik heb een ernstig sokkenprobleem!quote:Op maandag 13 maart 2023 12:12 schreef Clubsoda het volgende:
Dat heb ik wel sinds een paar jaar. Of eigenlijk is het gewoon wit. De halve SC heeft ene paar jaar geleden geholpen met sparen voor mijn servies van AH. Ben er nog steeds enorm blij mee. Met 12 van alles kan je nog eens iets laten vallen.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:10 schreef fietsie het volgende:
Wij zijn voor het eerst in (2023 - 1997) = 26 jaar begonnen aan een servies met 1 design
Daar doe ik het voorquote:Op maandag 13 maart 2023 12:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen volwassenheidspunten, sorry. Dat kwam niet door de commissie. Wel burgelijkheidspunten.
Bij Wehkamp zijn de sokken het tweede paar voor de helft.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik heb een ernstig sokkenprobleem!
Hmm, dat klinkt interessant. Dnak!quote:Op maandag 13 maart 2023 12:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Bij Wehkamp zijn de sokken het tweede paar voor de helft.
Dat zijn ook nog eens extra CUL-puntenquote:Op maandag 13 maart 2023 12:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Daar doe ik het voorDie volwassenheidspunten krijg ik vast voor een hele verzameling matchende mokken (le Creuset en Itala, allemaal zwart).
Lange sokken. Totaal seksloos, maar ik heb zo de schurft aan tochtende kuitenquote:Op maandag 13 maart 2023 12:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zijn ook nog eens extra CUL-punten![]()
Wat bedoel je trouwens met kniekousen? Lange sokken of halve panty's?
Oow ik heb daar heel andere associatie dan burgerlijkheid meequote:Op maandag 13 maart 2023 12:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen volwassenheidspunten, sorry. Dat kwam niet door de commissie. Wel burgelijkheidspunten.
Dat komt door waar we opgegroeid zijn denk ik, ik had die associatie ookquote:Op maandag 13 maart 2023 12:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik heb daar heel andere associatie dan burgerlijkheid mee
Ik vermoed niet dat ze me willen hebben neequote:Op maandag 13 maart 2023 12:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat komt door waar we opgegroeid zijn denk ik, ik had die associatie ook![]()
Ik denk niet dat Clubsoda binnenkort de lokale Gereformeerde Gemeente binnenstapt in haar kniekousen.
Ohja, ik moet ook nog even neuzen.. en daarna mn emigratie doorgevenquote:Op maandag 13 maart 2023 12:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik doe kieswijzers. Wat een gedoe toch altijd.
Of hoequote:Op maandag 13 maart 2023 12:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat komt door waar we opgegroeid zijn denk ik, ik had die associatie ook![]()
Ik denk niet dat Clubsoda binnenkort de lokale Gereformeerde Gemeente binnenstapt in haar kniekousen.
Zeker.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:12 schreef Clubsoda het volgende:
Vanuit het buitenland mag je ook stemmen voor kiescollege Eerste kamer....quote:Op maandag 13 maart 2023 12:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ohja, ik moet ook nog even neuzen.. en daarna mn emigratie doorgeven
Ja, absoluut. Dan ben ik dus nog steeds niet volwassen.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga voor het eerst in mijn leven 2 dingen naar de stomerij brengen. Dat zijn ook volwassenpunten toch?
Ik vind het wel spannend, de meeste stomerijen hier hebben mokerslechte reviews. Ik bel morgen de kleermaker met de beste reviews die ook zegt kleding te reinigen. Hij moet ook een nieuwe rits in m'n leren jas zetten.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:42 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Dan ben ik dus nog steeds niet volwassen.
Ach kom, je ziet heus niet aan me af dat ik een liefde heb voor kniekousenquote:
True.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ach kom, je ziet heus niet aan me af dat ik een liefde heb voor kniekousen
quote:Op maandag 13 maart 2023 12:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
True.
Daar is je joggingbroek te lang voor
Ziekenhuis lijkt me juist een prima reden om een joggingbroek te dragen.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:54 schreef Clubsoda het volgende:
Ik draag as we speak zelfs een spijkerbroek(omdat ik zo naar het ziekenhuis moet
)
Genoeg leuk spul tegengekomen, de prijs was niet altijd even leuk. Dit keer geen grote dingen gekocht, wat handige dingetjes als een draagriem met juiste clips voor een Rolleiflex en een tasje.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee zeg. Deze keer niet. Liep wel rond met een rugzak om spul te ‘ruilen’…😂
En jij? Ben je leuk spul tegengekomen?
ik probeer toch een soort van competente indruk achter te latenquote:Op maandag 13 maart 2023 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ziekenhuis lijkt me juist een prima reden om een joggingbroek te dragen.
Gwoon controle? Niemand die op je uiterlijk let johquote:Op maandag 13 maart 2023 12:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
ik probeer toch een soort van competente indruk achter te laten
Bloeddruk meten alleen. En dat weet ik welquote:Op maandag 13 maart 2023 12:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Gwoon controle? Niemand die op je uiterlijk let joh
Wat een toewijding aan je geloofquote:Op maandag 13 maart 2023 13:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Bloeddruk meten alleen. En dat weet ik welMaar het voelt fijner.
Mijn verzameling aan oversized t-shirts, voedingsbh's, reusachtige onderbroeken en wijde joggingbroeken bewaar ik tot de bevalling(ik realiseer me nu dat ik de vorige keer met kniekousen aan ben bevallen
![]()
Dat was vooral omdat het me enorm veel moeite had gekost ze aan te krijgen en er eigenlijk geen tijd was om ze weer uit te doen.)
Staat het op YT ? Kan het een nieuwe rage worden! Bevallen met kniekousenquote:Op maandag 13 maart 2023 13:02 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn verzameling aan oversized t-shirts, voedingsbh's, reusachtige onderbroeken en wijde joggingbroeken bewaar ik tot de bevalling(ik realiseer me nu dat ik de vorige keer met kniekousen aan ben bevallen
![]()
Dat was vooral omdat het me enorm veel moeite had gekost ze aan te krijgen en er eigenlijk geen tijd was om ze weer uit te doen.)
Dat je dat nog weet joh. Ik kan me echt niet meer herinneren in wat voor kleding ik bevallen ben.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
![]()
Ik heb bij “zwarte kousen” ook een andere associatie, en *iets* zegt me dat het ook een andere is dan de jouwequote:Op maandag 13 maart 2023 12:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik heb daar heel andere associatie dan burgerlijkheid mee
Da's bij ons ook. Alleen de mensen die er al werkten toen het nog mocht kunnen 4x9 werken, of 5x8 werken en de vrije dagen opsparen voor extra lang vakantie, of al dat soort leuke schema's. Wij nieuwelingen zitten vast aan 4 om 5 met een vaste vrije dag. Best wel flauw.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:59 schreef Blues het volgende:
In zkh mag je niet meer 4x9 werken. Helaas moet coll dus 4 om 5 werken..... maar er zijn er toch een paar die het wel mogen. 2 maten
quote:Op maandag 13 maart 2023 13:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet joh. Ik kan me echt niet meer herinneren in wat voor kleding ik bevallen ben.
Wel het nachtelijke rondje wandelen door Berlijn op een zaterdagnacht. Met de duutser in mijn ochtendjas, omdat we geen jassen meegenomen hadden en we niet verwacht hadden op wandeling gestuurd te worden. Dus een hoogzwangere vrouw die regelmatig de weëen moest opvangen met daarnaast een man in ochtendjas, om 1 uur 's nachts tussen al het uitgaanspubliek. Dat was wel een ervaring....
Die laatste opmerking begrijp ik niet?!quote:Van sommige lui die er lopen vraag ik me overigens wel af of ze weten dat de lichtgevoelige laag in gelatine is gegoten
Het woord veganist is nog net niet op hun voorhoofd gebrandmerkt zo lijkt het. Film bevat gelatine en is dus niet vegetarisch.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die laatste opmerking begrijp ik niet?!
Moeiteloos alle machines gedaan en ook nog gemeten in kilo’sen spierkracht
Wat een belevenis!quote:Op maandag 13 maart 2023 13:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet joh. Ik kan me echt niet meer herinneren in wat voor kleding ik bevallen ben.
Wel het nachtelijke rondje wandelen door Berlijn op een zaterdagnacht. Met de duutser in mijn ochtendjas, omdat we geen jassen meegenomen hadden en we niet verwacht hadden op wandeling gestuurd te worden. Dus een hoogzwangere vrouw die regelmatig de weëen moest opvangen met daarnaast een man in ochtendjas, om 1 uur 's nachts tussen al het uitgaanspubliek. Dat was wel een ervaring....
Als ik ooit een echt servies zou kopen, zou ik er liefst eentje willen waarvan ik weet dat ie lang in de handel blijft, dan kan ik dingen bijkopen als ze stuk gaan. Ik heb nu borden van de Hema, maar net toen er eentje brak waren ze uit het assortimentquote:Op maandag 13 maart 2023 14:37 schreef Troel het volgende:
Ik kan heel slecht tegen allemaal verschillende dingen in de kasten, dus heb wel altijd bijpassend servies gehad enzo. Tegenwoordig is een echt mooi servies met alles in dezelfde stijl nagenoeg onbetaalbaar.
Zat er nog een geschikte broek bij de zending?quote:Op maandag 13 maart 2023 12:43 schreef Lonaa het volgende:
In de categorie volwassenheids/burgerlijkheidspunten: van de week ook nog even 2 nieuwe knopen aan m'n zomerjurk zetten.
Mijn ouders hebben die in de wild oatesquote:Op maandag 13 maart 2023 16:19 schreef AnneX het volgende:
Djeezus…keek eens op mp: één plat bord Wedgwood midwinter plain white…
Vraagprijs ¤ 30,—![]()
Ons kapitaal is niet op de bank, het ligt in de kast…in het servies.
Er staat een kompleet 6-delig servies plus dekschalen etc.
En wordt alleen gebruikt met Kerstmis en met gasten.
I work hard, every day of my life.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:12 schreef AnneX het volgende:
De 19 jaar oude dame is voor een apk. Ben benieuwd.
Als jullie ‘Somebody to love’ lezen, hoort daar één muzieknummer bij. Toch!?
Die gaan wij zingen met 6 partijen. Doe ik de bas 😂
Ben al aan het oefenen.
Ja. Er waren er een aantal die paste, 1 zat ook mooi. Die komt nog wel in een maatje kleiner om te zien of dat nog beter zit.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zat er nog een geschikte broek bij de zending?
Er is ook al heel wat zomerspul in de winkels toch!?
Op de radio hoorde ik “onstuimig weer”. Precies dat.
Met mijn Conny Palmen kapsel.
Af en toe eens bij een kringloop binnenlopenquote:Op maandag 13 maart 2023 16:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Als ik ooit een echt servies zou kopen, zou ik er liefst eentje willen waarvan ik weet dat ie lang in de handel blijft, dan kan ik dingen bijkopen als ze stuk gaan. Ik heb nu borden van de Hema, maar net toen er eentje brak waren ze uit het assortiment
Ik had niet anders verwacht. Ik hoop dat er veel fokkers waren, zoals zij er altijd voor fokkers wasquote:Op maandag 13 maart 2023 16:27 schreef MadMaster het volgende:
De uitvaart van just me was indrukwekkend.
Honderden foto's van haar, muziek uit de radioshow over haar leven die we samen in 2015 hebben gemaakt en indrukwekkende speeches van o.a. haar kinderen…
Rust zacht, just me… ♥
Nou, eigenlijk had ik het liever niet geweten.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben die in de wild oatesZelfde prijsklasse. Wordt dagelijks gebruikt.
Ow en is denk ik wel 1000-delig. Geen typfout
Hahaha, snap ik. Ik had zelf een plain wit IKEA servies, maar sinds we hier wonen gebruiken we het servies van mijn ouders. Het mooie is dus wel dat ik nu veel meer keuze heb. Ik heb soepborden, soepkommen, soepmokken...quote:Op maandag 13 maart 2023 16:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk had ik het liever niet geweten.
Fijn, dat het een mooie gebeurtenis was.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:27 schreef MadMaster het volgende:
De uitvaart van just me was indrukwekkend.
Honderden foto's van haar, muziek uit de radioshow over haar leven die we samen in 2015 hebben gemaakt en indrukwekkende speeches van o.a. haar kinderen…
Rust zacht, just me… ♥
Philips Wedgewood?quote:Op maandag 13 maart 2023 16:19 schreef AnneX het volgende:
Vraagprijs ¤ 30,—![]()
Moet altijd om deze snacktoren een beetje lachen, heb dat ding in het rood ooit voor een eurootje bij de kringloop gescoordquote:Op maandag 13 maart 2023 16:19 schreef AnneX het volgende:
Vraagprijs ¤ 30,—![]()
Dit doet me denken aan Lady_wrbquote:Op maandag 13 maart 2023 17:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Moet altijd om deze snacktoren een beetje lachen, heb dat ding in het rood ooit voor een eurootje bij de kringloop gescoord
[ link | afbeelding ]
Mijn stiefmoeder heeft trouwens het Wedgwood-servies een tijd geleden mooi kunnen aanvullen via marktplaats voor een erg leuk prijsje.
Je moet ook maar net mazzel hebben
Ben je wel eens bij Vintage Brabant geweest? Ik was daar pas en moest steeds aan je denken. Er was zelfs een speciale hoek met rode retro keukenspullen. Het is echt een heel fascinerende winkel. Groot ook. Niet per se goedkoop maar heel leuk om rond te struinen.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Moet altijd om deze snacktoren een beetje lachen, heb dat ding in het rood ooit voor een eurootje bij de kringloop gescoord
[ link | afbeelding ]
Mijn stiefmoeder heeft trouwens het Wedgwood-servies een tijd geleden mooi kunnen aanvullen via marktplaats voor een erg leuk prijsje.
Je moet ook maar net mazzel hebben
Misschien wel 30 keer voorbijgelopen maar nooit naar binnengeweest. Was destijds ook nog corona-tijd (quote:Op maandag 13 maart 2023 17:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ben je wel eens bij Vintage Brabant geweest? Ik was daar pas en moest steeds aan je denken. Er was zelfs een speciale hoek met rode retro keukenspullen. Het is echt een heel fascinerende winkel. Groot ook. Niet per se goedkoop maar heel leuk om rond te struinen.
Zeker doen!quote:Op maandag 13 maart 2023 17:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Misschien wel 30 keer voorbijgelopen maar nooit naar binnengeweest. Was destijds ook nog corona-tijd () dus geloof ik ook dat het best een tijd gesloten was.
Ga er vast en zeker een keertje heen met stiefmoeder als leven weer wat normaler wordt
Ja Het Stoofje is een echte snuffelhoek. Dat is gewoon af en toe binnenlopen en wie weet wat voor een pareltje je daar vindtquote:Op maandag 13 maart 2023 17:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zeker doen!
Ik heb inmiddels ook Het Stoofje en die ene kringloop op Borchwerf bezocht. Die eerste is echt kneuterigBorchwerf is wel prettiger als je ruime keuze wilt hebben. Nette winkel, viel me echt mee.
Eerlijk is eerlijk, dat is tegenwoordig ook wel echt een mazzeltje. Kringlopen weten tegenwoordig ook best prima wat retro of gewoon hip is.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Klopt helemaal Ja. Maar bij het Stoofje kan dit dus gewoon nog. Het is gewoon een buurthuis bijna met een hele kleine snuffelhoekquote:Op maandag 13 maart 2023 17:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dat is tegenwoordig ook wel echt een mazzeltje. Kringlopen weten tegenwoordig ook best prima wat retro of gewoon hip is.
Ik was laatst bij de Opnieuw en Co waar ze gewoon 10 euro vroegen voor een apothekerspot. Ik rende er bijna op af, want ik wil er een aantal voor m'n nieuwe keuken. Maar voor zo'n bedrag blijft die staan.
Ik heb in mijn auto ook een doosje voor Het Stoofje staan. Ik steun ook liever zo'n buurthuis.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja Het Stoofje is een echte snuffelhoek. Dat is gewoon af en toe binnenlopen en wie weet wat voor een pareltje je daar vindt
Als ik spul heb voor de kringloop breng ik het ook altijd daarheen.
Dan weet ik zeker dat het niet voor topprijzen wordt verkocht en de opbrengsten volgens mij gewoon lekker daar blijven of een goed doel.
Met lekker weer is het daar altijd een gezellige boel op het plaatsje waar de mensen altijd lekker een bakkie doen.
Borchwerf is gewoon net als Rataplan behoorlijk commercieel. Wel veel toffe spullen! Maar de bedragen die ze soms vragen....
Dat is idd ook weer zo dat laatste.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:47 schreef Myraela het volgende:
Ik hou ook van de meest kneuterige kringloopjes.Al vind ik bij Opnieuw en Co soms ook nog wel wat tofs, daar is het voordeel weer dat de doorloop gewoon supersnel is. Bij sommige kleinere zie je een jaar later nog altijd dezelfde dingen staan.
quote:Op maandag 13 maart 2023 18:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is ook wel reden om een baan af te wijzen, toch.
quote:Op maandag 13 maart 2023 18:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is ook wel reden om een baan af te wijzen, toch.
In de tekst stond ook 24-32 uur. Maar dan minder dan 24 willen is apart. Maar dit is een bedrijfje met 2 eigenaren, de vrouw van 1 werkt er een paar uur per week en de rest van de medewerkers huren ze in. Lijkt me dat ze niet eerder "echt" personeel hebben gehad.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:34 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het overigens wel echt flut dat zoiets belangrijks als het aantal uren niet gewoon al duidelijk is in de vacature. Dat had iedereen een hoop tijd en gedoe kunnen besparen, toch. Ik vind het geheimzinnig doen over het salaris ook altijd al irritant, maar uren lijkt me toch wel echt het minste.
Eens. Dat weet je toch, zonde van de tijdquote:Op maandag 13 maart 2023 18:34 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het overigens wel echt flut dat zoiets belangrijks als het aantal uren niet gewoon al duidelijk is in de vacature. Dat had iedereen een hoop tijd en gedoe kunnen besparen, toch. Ik vind het geheimzinnig doen over het salaris ook altijd al irritant, maar uren lijkt me toch wel echt het minste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |