Di tis Wanda op der bank met haar Ivor kussenquote:Op maandag 13 maart 2023 01:49 schreef Flow3r het volgende:
irritant dat ze altijd zo inzoemen en zelden een goed overzicht geven, je hebt geen idee wie waar ligt
[ afbeelding ]
Ik denk tot morgen.quote:Op maandag 13 maart 2023 02:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iemand enig idee tot hoelang de ballenopdracht duurt?
Ik denk tot 11 uurquote:
Bern ligt in zijn eigen bed in kamer 3 volgens mijquote:Op maandag 13 maart 2023 06:29 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
bern slaapt beneden zie ik, hoop op eliminatie vandaag
Ik mag het hopenquote:Op maandag 13 maart 2023 06:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk tot 11 uur
Er zal wel iets van eliminatie opdracht uit komen
Ik denk dat ze schrikkenquote:Op maandag 13 maart 2023 06:57 schreef Dotteke het volgende:
Zouden de bewoners ook zo slapen als ze zouden weten dat ze vol met hun gezicht in beeld te zien zijn als ze liggen te slapen/Op stream 2 duikt Erik net met zijn gezicht o diep dat hij niet meer te zien is
Op stream 1 Bern vol in beeld.
waarom?quote:Op maandag 13 maart 2023 07:02 schreef cinsan het volgende:
denk toch wel dat opdracht met letters en vraag in verband staat met elimatie
Wie gaat vandaag een jaar van je leven verlaten?quote:Op maandag 13 maart 2023 07:02 schreef cinsan het volgende:
denk toch wel dat opdracht met letters en vraag in verband staat met elimatie
Babette (hoop ik) wat ben ik die zat met der gebrabbel de hele tijdquote:Op maandag 13 maart 2023 07:12 schreef engine het volgende:
[..]
Wie gaat vandaag een jaar van je leven verlaten?
Hoezo vandaag ?quote:Op maandag 13 maart 2023 07:12 schreef engine het volgende:
[..]
Wie gaat vandaag een jaar van je leven verlaten?
Mooi nietquote:Op maandag 13 maart 2023 07:16 schreef cinsan het volgende:
ik hoop op babbeltrees , matennaaister , overal stoken en roddelen , verder is ze lui als wat
k vanaf nu 2 per maandquote:Op maandag 13 maart 2023 06:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik mag het hopenoh wacht, je bedoelt de vraag met de letters
![]()
Oh ik verzin maar wat. Denk eigenlijk deze week nog geen eliminatiequote:
Om de 2 weken, dan zou vandaag goed kunnenquote:Op maandag 13 maart 2023 07:23 schreef greysbones het volgende:
Ik de
[..]
k vanaf nu 2 per maand
Al blijft het gissen
hoop doet levenquote:Op maandag 13 maart 2023 07:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Om de 2 weken, dan zou vandaag goed kunnen![]()
Een mens mag hopen
Erik met z'n blote voeten op die pisvloerquote:
Mogen van mij allemaal per direct vertrekkenquote:Op maandag 13 maart 2023 07:37 schreef Ebinas het volgende:
Het maakt me op 4 na ook helemaal niet uit wie er gaat.
De 4 waarvan ik het jammer zou vinden zijn
Wendy: mag van mij winnen,
Kim: is eik een lieverd met een wel te grove mond
Marciano: zit niet veel in, maar zijn rustige en niet roddelende gedrag bevalt me wel
Jeff: niet vanwege zijn boze arrogante buien, maar wel een showmaker als het moet
De rest kan me gestolen worden
Awww Niet van Isaac, wel vd restquote:Op maandag 13 maart 2023 07:44 schreef engine het volgende:
[..]
Mogen van mij allemaal per direct vertrekkenen dat ze Isaac dan ook meteen meenemen
Ik zie graag Babette en Jef vertrekken o ja en Isaacquote:Op maandag 13 maart 2023 07:37 schreef Ebinas het volgende:
Marciano: zit niet veel in, maar zijn rustige en niet roddelende gedrag bevalt me wel
Jeff: niet vanwege zijn boze arrogante buien, maar wel een showmaker als het moet
Bep mag wel snel ja.quote:Op maandag 13 maart 2023 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie graag Babette en Jef vertrekken o ja en Isaac
ik denk dat het wel of niets doen minder van belang is dan het stoken en roddelen voor het tv-maken...die blijft nog welquote:Op maandag 13 maart 2023 07:16 schreef cinsan het volgende:
ik hoop op babbeltrees , matennaaister , overal stoken en roddelen , verder is ze lui als wat
Ik heb een top 13 van lui die van mij direct mogen vertrekken. Van wat overblijft mogen deze van mij in ieder geval de eindstrijd halen.quote:Op maandag 13 maart 2023 07:37 schreef Ebinas het volgende:
Hmmmm dat zou wel jammer zijn voor de komende maanden.quote:Op maandag 13 maart 2023 07:58 schreef Seattle het volgende:
Goedemorgen!
Hoorde Isaac tegen Babs zeggen afgelopen vrijmibo dacht ik dat hij denkt dat de laatste Anderhalf maand nog 15 mensen over zouden zijn.
Zoiets.
Dus dan gaat het nog niet hard met die eliminaties. Reuzejammer van dit programma.
Maar ja, wie is Isaac. Misschien heeft hij ongelijk
had je nog meegekregen wat ze over rupi zei? Dat hij een nog slechtere manager dan madeleine isquote:Op maandag 13 maart 2023 08:02 schreef Seattle het volgende:
Van mij mogen Jap, Wanda, Eunice en Kenzy wel als eerste weg.
Jap en Wan, omdat ze niet meer in beeld gaan komen. En als Wanda weg is, hoop ik dat Jap geen aansluiting meer gaat krijgen bij die andere groep.
Eunice, wel sterke vrouw, maar vind haar ook irritant. Haar stem, haar lach, haar gedrag met JW
Kenzy, tsja, zit niks bij. Haar manager maand was … niets
Kan je toch ook geen gesprek mee voeren, met zulke ganzen.quote:Op maandag 13 maart 2023 08:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
had je nog meegekregen wat ze over rupi zei? Dat hij een nog slechtere manager dan madeleine is
Niet gehoord, maar het verbaast me niks. Het enige dat ze goed deed die maand was dat ze zich niet gek liet maken als Jeff uit zijn plaat ging.quote:Op maandag 13 maart 2023 08:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
had je nog meegekregen wat ze over rupi zei? Dat hij een nog slechtere manager dan madeleine is
Esther was net wel vol in beeld, kon niet zien waar ze lag maar zeker niet in de kas want ze lag in het donkerquote:Op maandag 13 maart 2023 08:16 schreef StephanL het volgende:
Waar ligt Esther nu? Zag een te kort om het te zien, maar volgens mij niet in de kas.
Edit: Was Esther denk ik niet.
Ja zag het. Raarrrquote:Op maandag 13 maart 2023 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Esther was net wel vol in beeld, kon niet zien waar ze lag maar zeker niet in de kas want ze lag in het donker
Ik snap het toch niet, als ze niet in de loods kan slape n maar wel in de kas is vreemdquote:
Wanda is de nieuwe hoofdrolspeelster. Die mag voorlopig niet vertrekkenquote:Op maandag 13 maart 2023 08:19 schreef Plantkracht het volgende:
Gaat Wanda nog weg of blijft madame?
Ze is gewoon raarquote:Op maandag 13 maart 2023 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het toch niet, als ze niet in de loods kan slape n maar wel in de kas is vreemd
Dat is zeker waar. ALs ik haar ook naast JW zie wandelen die rare moves met haar hoofd en hoe ze praat, niet helemaal 100% denk ik daar die bovenkamerquote:
Ze komt ook dichtbij in je aura ja, met haar gekke movesquote:Op maandag 13 maart 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. ALs ik haar ook naast JW zie wandelen die rare moves met haar hoofd en hoe ze praat, niet helemaal 100% denk ik daar die bovenkamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 13 maart 2023 08:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, de enige en mislukte poging van de afgelopen nacht ...![]()
[ afbeelding ]
Verdienopdracht bal 19 voor Rupert - 13 maart 2023.Haha, hoe laat was dit ongeveer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haar tekst voor vandaag op de kaartjes uit haar hoofd aan het lerenquote:Op maandag 13 maart 2023 08:41 schreef Korak het volgende:
Wanda ontwaakt op de bank en zit te peinzen bij handgeschreven kaartjes en haar Ivorkussen, dikke close-ups
Afscheidspeech?quote:Op maandag 13 maart 2023 08:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
haar tekst voor vandaag op de kaartjes uit haar hoofd aan het leren
Overwinningsspeechquote:
Ik denk van welquote:Op maandag 13 maart 2023 08:53 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ze komt er niet op denk ik club van 11 is te verspreid
Of de opdracht hangt samen met een eliminatie, maar het lijkt mij ook stug is meestal pas einde van de maandquote:Op maandag 13 maart 2023 08:54 schreef engine het volgende:
Maar er loopt nog een opdracht dus kans op een eliminatie vandaag lijkt mij echt minimaal.
Lijkt mij ook, mits het een eliminatieopdracht is.quote:Op maandag 13 maart 2023 08:54 schreef engine het volgende:
Maar er loopt nog een opdracht dus kans op een eliminatie vandaag lijkt mij echt minimaal.
Of ze heeft bericht van thuis gehad of ze weet dat het uitgezonden is of beiden, Jappie zie je ook niet meer bij haar.quote:
Ja en dan mag Wanda lekkerquote:Op maandag 13 maart 2023 08:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
laat me nog effe genieten dat ik hoop op eliminatie vandaag
2e half jaar, dus nu 2 per maandquote:Op maandag 13 maart 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of de opdracht hangt samen met een eliminatie, maar het lijkt mij ook stug is meestal pas einde van de maand
In de uitzending van vrijdag werd hij er keihard om uitgelachen door WJ, Isaac en Marcianoquote:
die gast is gewoon altijd in beeldquote:Op maandag 13 maart 2023 09:07 schreef greysbones het volgende:
Een van de redenen waarom ik die stream niet aanslinger Smorgens
Matin
-prive info familie-quote:
s je zegt 45 geloof ik het ookquote:Op maandag 13 maart 2023 09:10 schreef Deisyy het volgende:
Martin heeft een ouwe kop voor zin 31 jaar.
Jij gelooft die 3 kommen pap etende tuinkabouter ?quote:
nee , wanda mijd hem weerquote:Op maandag 13 maart 2023 09:24 schreef Deisyy het volgende:
Jappie ziet er ook niet echt vrolijk uit vandaag
Dan gaat Wanda vast naar huisquote:Op maandag 13 maart 2023 09:24 schreef Deisyy het volgende:
Jappie ziet er ook niet echt vrolijk uit vandaag
Zo dik smeert hij nietquote:Op maandag 13 maart 2023 09:26 schreef pingu66 het volgende:
Hoe Erik zijn brood smeert echt tot in de uiterste hoekjes moet pindakaas of pasta zitten stel je voor dat ie iets te kort komt.....
Maar wel slootwater thee drinkenquote:Op maandag 13 maart 2023 09:26 schreef pingu66 het volgende:
Hoe Erik zijn brood smeert echt tot in de uiterste hoekjes moet pindakaas of pasta zitten stel je voor dat ie iets te kort komt.....
Echt verschrikkelijk, zou hem het uit huis schoppenquote:Op maandag 13 maart 2023 09:26 schreef pingu66 het volgende:
quote:Op maandag 13 maart 2023 09:27 schreef Deisyy het volgende:
Erik staat al meer dan een kwartier die boterhammen te smeren
Nou lekker naar huis die manquote:Op maandag 13 maart 2023 09:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin buiten tegen Tiano : Er is echt iets mis met mijn voet .. echt niet normaal..
De muizen hebben feest daarquote:Op maandag 13 maart 2023 09:08 schreef Deisyy het volgende:
Er staat sinds gisteravond een restje hutspot onafgedekt op het aanrecht
vinjutgek....hij is die pot tot op het bot aan het schoonschrapenquote:Op maandag 13 maart 2023 09:27 schreef Deisyy het volgende:
Erik staat al meer dan een kwartier die boterhammen te smeren
Er is iets mis met zijn hoofdquote:Op maandag 13 maart 2023 09:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin buiten tegen Tiano : Er is echt iets mis met mijn voet .. echt niet normaal..
Across the universequote:Op maandag 13 maart 2023 09:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja Erik .. dat liedje is Star Trekkin'
En dan dat getik erbijquote:Op maandag 13 maart 2023 09:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
vinjutgek....hij is die pot tot op het bot aan het schoonschrapen
mens raaskalt alweer voor 10quote:Op maandag 13 maart 2023 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
JW wordt weer bediend, wat ja, Esther vindt het zo fijn om voor mannen te zorgen. Zit in haar cultuur.
op 1 van zijn botjes stond: aansteller!quote:Op maandag 13 maart 2023 09:33 schreef pingu66 het volgende:
We co
[..]
Er zijn toch foto's gemaakt was daar niets op te zien dan?
hij is gewoon een pietje preciesquote:Op maandag 13 maart 2023 09:26 schreef pingu66 het volgende:
Alsof je het over een chrysant hebtquote:Op maandag 13 maart 2023 08:08 schreef Ebinas het volgende:
Ach de kas was slechts eenmalig voor Esther denk ik.
Ze ligt weer in de loods.
Hypochonder is hij.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:33 schreef pingu66 het volgende:
[ afbeelding ] [b]
En dan verwelkenquote:Op maandag 13 maart 2023 09:36 schreef Seattle het volgende:
[..]
Alsof je het over een chrysant hebt![]()
Uit de kas in de loods
Er zijn toch foto's gemaakt was daar niets op te zien dan?quote:Op maandag 13 maart 2023 09:33 schreef pingu66 het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 13 maart 2023 09:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is iets mis met zijn hoofd
Hij heeft weer een nieuwe blessure, toen hij gister- of zaterdagochtend z'n bed uitsprong voor het bal vangen...quote:Op maandag 13 maart 2023 09:33 schreef pingu66 het volgende:
Om vooral geen verkeerde signalen af te gevenquote:Op maandag 13 maart 2023 09:41 schreef pingu66 het volgende:
WJ noemt Esther tegenwoordig "schatje"...
exactquote:Op maandag 13 maart 2023 09:42 schreef engine het volgende:
[..]
Om vooral geen verkeerde signalen af te geven
We hebben inmiddels wel al genoeg over Ivor gehoordquote:Op maandag 13 maart 2023 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar we mogen Wanda niet horen over Ivor ... geluid valt steeds weg en daarna volgen we Isaac.
Dat zou pogingquote:Op maandag 13 maart 2023 09:51 schreef Charmian het volgende:
de biljarttafel staat niet waterpas? net alsof het aan mijn kont zou roesten![]()
Ik denk nog 5 keerquote:Op maandag 13 maart 2023 09:55 schreef Charmian het volgende:
hoeveel keer gaat martin vandaag zijn schoenen en sokken aan- en uittrekken? place your bets!
of midden in z'n bakkes knaltquote:Op maandag 13 maart 2023 10:10 schreef Ebinas het volgende:
Je moet er niet aan denken als die band knapt en er net iemand door de deur komt
quote:Op maandag 13 maart 2023 10:14 schreef greysbones het volgende:
Als matin met dat elastiek mag die van mij wel knappen
Neequote:Op maandag 13 maart 2023 10:24 schreef chufi het volgende:
Van Ivor? Goed bezig Wanda .. ga vooral zo door!
Welk eigen geld?quote:Op maandag 13 maart 2023 10:23 schreef greysbones het volgende:
Bloemen voor zijn vrouw
Die vandaag jarig is
Van zijn eigen geld
Hij is nooit thuisquote:Op maandag 13 maart 2023 10:24 schreef Ebinas het volgende:
Heeft hij zelf besteld, hij koopt het normaal thuis altijd voor haar
Lang lang geleden heeft ice 500,- gewonnen met een opdrachtquote:
En pakt meteen even een tv-momentje meequote:Op maandag 13 maart 2023 10:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Laat ie ze ook bezorgen, alleen even adres gewijzigd
Wel een hele korte gelukkig.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En pakt meteen even een tv-momentje mee
Het wordt zo ook wel heel lastig om nog de invloed van febo weg te denken, als ze het al met zulke kleinigheden al doenquote:Op maandag 13 maart 2023 10:26 schreef greysbones het volgende:
Toch bijzonder dat ice kan bestellen wat hij wil met dat geld
Alles moet via de speciale knoppen op de pc maar als ice bloemen wil komen er bloemen
Wanda is echt afgeschreven denk ik.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda en Jap zaten weer in het ei. Jap is net opgestaan.
nou ja zeg, doe even normaaaaalquote:Op maandag 13 maart 2023 10:22 schreef Ebinas het volgende:
Bloemen?
Je gaat me toch niet zeggen voor Ice zijn waaifie he
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op maandag 13 maart 2023 10:32 schreef Ebinas het volgende:
Esther en JW over de bloemen
Volgens Esther heeft hij het gekregen
JW Niemand mag wat hebben van thuis maar hij wel
Erik: heeft hij een kind gekregen of zo?
Zei hij dat nou?
Oja, hmmmm zou ook zo maar kunnen heel spontaan....op het toneel verschenen.quote:
Krijgen ze een lekkere klap.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:29 schreef Ebinas het volgende:
Beetje lauw voegt hij er nog aan toe.
Zou het goed warm doen Janet, nu ze een tijdje buiten hebben gelegen
en gelijk hebben zequote:Op maandag 13 maart 2023 10:32 schreef Ebinas het volgende:
Zei hij dat nou?
Als het goed is heeft zij nu ook bloemen, hij heeft alles vooruitgepland, zegt Isaacquote:Op maandag 13 maart 2023 10:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Laat ie ze ook bezorgen, alleen even adres gewijzigd
Isaac heeft ze zelf gekocht (nou ja van die onuitputtelijke bron van 500 wss).quote:
Oh, nou ja da's wel leuk.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het goed is heeft ze nu ook bloemen hij heeft alles vooruitgepland
Verjaardag valentijns dat, in juli zijn we 24 samen ik heb contant achter gelaten jou vuurwerk voor de deur bro
Er komt een kok thuis ,allemaal geregeld Bro zegt Isaac
Verongelijkt zijn is veel leuker.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze het even vragen
quote:Op maandag 13 maart 2023 10:36 schreef chufi het volgende:
Dus Ice bezwangert zn vrouw elke keer voor weer lange tijd van huis is.. hoevaak was ie thuis ? 3?
Gefeliciteerd! Je vrouw is 3 maanden zwangerquote:Op maandag 13 maart 2023 10:32 schreef Ebinas het volgende:
Zei hij dat nou?
quote:Op maandag 13 maart 2023 10:38 schreef D. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je vrouw is 3 maanden zwanger
ze is nog ff bezig met d'r cursus 'hoe stijg ik in de lotushouding op?'quote:Op maandag 13 maart 2023 10:39 schreef Ebinas het volgende:
Eunice is wel verdacht weinig bij JW de laatste dagen.
Of zie ik het niet?
Gewoon voor de aandachtquote:Op maandag 13 maart 2023 10:39 schreef Verida het volgende:
Ik vind het ook wel bijzonder dat je voor jezelf bloemen laat bezorgen in de loods als je vrouw thuis jarig is.
Dan hoop ik dat ze snel weer in een fraaie houding richting JW gaatquote:Op maandag 13 maart 2023 10:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze is nog ff bezig met d'r cursus 'hoe stijg ik in de lotushouding op?'
Charme offensief naar de kijker.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:39 schreef Verida het volgende:
Ik vind het ook wel bijzonder dat je voor jezelf bloemen laat bezorgen in de loods als je vrouw thuis jarig is.
Ik denk gewoon een afspraak, zodat zij ziet dat hij er aan denkt.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:39 schreef Verida het volgende:
Dan kan hij toch ook even voor haar zingen, desnoods met het hele loodskoorquote:Op maandag 13 maart 2023 10:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk gewoon een afspraak, zodat zij ziet dat hij er aan denkt.
quote:Op maandag 13 maart 2023 10:44 schreef mootie het volgende:
Als ik zie hoe Jeff zijn haar fohnt snap ik wel dat hij er uitziet als een uitgebloeide paardenbloem.
Ze praat zo belachelijk veel, maar ik lees hier bijna nooit iets over de inhoud. Het is gewoon achtergrondgeluid.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:46 schreef Ebinas het volgende:
Bep en Wendy aan de Beppel
Aan het fluisteren
Ja het gaat weer over het stemmen.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:46 schreef Dotteke het volgende:
O Nee he daar hebben Babette weer, als die een keer begint houdt ze niet meer op.
Ze heeft het over iemand die niet meer tegen haar praat omdat ze GJ verloochend zou hebben
Zijn die net uit bed?quote:Op maandag 13 maart 2023 10:46 schreef Ebinas het volgende:
Bep en Wendy aan de Beppel
Aan het fluisteren
Het is ook zo niet interessant meer zoveel zee het er over heeftquote:Op maandag 13 maart 2023 10:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze praat zo belachelijk veel, maar ik lees hier bijna nooit iets over de inhoud. Het is gewoon achtergrondgeluid.
Vervelend mens aan het worden het ratelt en ratelt er ratelt maar doorquote:Op maandag 13 maart 2023 10:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja het gaat weer over het stemmen.
Ze is alweer aan het tellen
Dat laatste dus,quote:Op maandag 13 maart 2023 10:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zijn die net uit bed?
en ik dacht dat babs Wendy niet zo'n goede gesprekspartner vond, of alleen als het haar uitkomt?
U geeft zelf het antwoord, ze wil natuurlijk wel de stem van Wendy mee hebbenquote:Op maandag 13 maart 2023 10:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zijn die net uit bed?
en ik dacht dat babs Wendy niet zo'n goede gesprekspartner vond, of alleen als het haar uitkomt?
quote:Op maandag 13 maart 2023 10:46 schreef Dotteke het volgende:
O Nee he daar hebben Babette weer, als die een keer begint houdt ze niet meer op.
Ze heeft het over iemand die niet meer tegen haar praat omdat ze GJ verloochend zou hebben
quote:Op maandag 13 maart 2023 10:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze praat zo belachelijk veel, maar ik lees hier bijna nooit iets over de inhoud. Het is gewoon achtergrondgeluid.
Dat laatste vind ik heel erg van Bep.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend mens aan het worden het ratelt en ratelt er ratelt maar door
En straks als iemand anders naast haar zit is het weer met Wendy kan ik niet zo goed praten
Het zou wat zijn zeg als Wendy haar doorziet en zo een spel speeltquote:
Nee, ik hoor Wendy nooit iets over Babs zeggenquote:Op maandag 13 maart 2023 10:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik heel erg van Bep.
Vind niet dat Wendy dat verdient, en die heeft niets door ook.
Logisch ook
Nu nog wel, maar misschien in de finale weken dat ze de kijkers erbij betrekken, afwachten dus.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat zou zin hebben als de kijker invloed heeft.
Maar dat is 0,0
Wendy weet natuurlijk niet dat Bas zo over haar praat en dat deze de hele dag bezig is met iedereen over het stemmen te praten.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:53 schreef Chanel5 het volgende:
Als ik Wendy was zou ik alles wat Babs uitkraamt maar met een pak zout nemen.
Nu snap ik het gedrag van Jeff, brain damagequote:
Wat moeten ze veel gesprekstof hebben.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ondertussen Wanda en Jap in de kas.
[ afbeelding ]
Bern heeft ff belangrijkere zaken aan zn hoofd.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
P is ook goed, hebben ze nog niet aangepast op het 'overzicht'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |