Di tis Wanda op der bank met haar Ivor kussenquote:Op maandag 13 maart 2023 01:49 schreef Flow3r het volgende:
irritant dat ze altijd zo inzoemen en zelden een goed overzicht geven, je hebt geen idee wie waar ligt
[ afbeelding ]
Ik denk tot morgen.quote:Op maandag 13 maart 2023 02:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iemand enig idee tot hoelang de ballenopdracht duurt?
Ik denk tot 11 uurquote:
Bern ligt in zijn eigen bed in kamer 3 volgens mijquote:Op maandag 13 maart 2023 06:29 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
bern slaapt beneden zie ik, hoop op eliminatie vandaag
Ik mag het hopenquote:Op maandag 13 maart 2023 06:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk tot 11 uur
Er zal wel iets van eliminatie opdracht uit komen
Ik denk dat ze schrikkenquote:Op maandag 13 maart 2023 06:57 schreef Dotteke het volgende:
Zouden de bewoners ook zo slapen als ze zouden weten dat ze vol met hun gezicht in beeld te zien zijn als ze liggen te slapen/Op stream 2 duikt Erik net met zijn gezicht o diep dat hij niet meer te zien is
Op stream 1 Bern vol in beeld.
waarom?quote:Op maandag 13 maart 2023 07:02 schreef cinsan het volgende:
denk toch wel dat opdracht met letters en vraag in verband staat met elimatie
Wie gaat vandaag een jaar van je leven verlaten?quote:Op maandag 13 maart 2023 07:02 schreef cinsan het volgende:
denk toch wel dat opdracht met letters en vraag in verband staat met elimatie
Babette (hoop ik) wat ben ik die zat met der gebrabbel de hele tijdquote:Op maandag 13 maart 2023 07:12 schreef engine het volgende:
[..]
Wie gaat vandaag een jaar van je leven verlaten?
Hoezo vandaag ?quote:Op maandag 13 maart 2023 07:12 schreef engine het volgende:
[..]
Wie gaat vandaag een jaar van je leven verlaten?
Mooi nietquote:Op maandag 13 maart 2023 07:16 schreef cinsan het volgende:
ik hoop op babbeltrees , matennaaister , overal stoken en roddelen , verder is ze lui als wat
k vanaf nu 2 per maandquote:Op maandag 13 maart 2023 06:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik mag het hopenoh wacht, je bedoelt de vraag met de letters
![]()
Oh ik verzin maar wat. Denk eigenlijk deze week nog geen eliminatiequote:
Om de 2 weken, dan zou vandaag goed kunnenquote:Op maandag 13 maart 2023 07:23 schreef greysbones het volgende:
Ik de
[..]
k vanaf nu 2 per maand
Al blijft het gissen
hoop doet levenquote:Op maandag 13 maart 2023 07:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Om de 2 weken, dan zou vandaag goed kunnen![]()
Een mens mag hopen
Erik met z'n blote voeten op die pisvloerquote:
Mogen van mij allemaal per direct vertrekkenquote:Op maandag 13 maart 2023 07:37 schreef Ebinas het volgende:
Het maakt me op 4 na ook helemaal niet uit wie er gaat.
De 4 waarvan ik het jammer zou vinden zijn
Wendy: mag van mij winnen,
Kim: is eik een lieverd met een wel te grove mond
Marciano: zit niet veel in, maar zijn rustige en niet roddelende gedrag bevalt me wel
Jeff: niet vanwege zijn boze arrogante buien, maar wel een showmaker als het moet
De rest kan me gestolen worden
Awww Niet van Isaac, wel vd restquote:Op maandag 13 maart 2023 07:44 schreef engine het volgende:
[..]
Mogen van mij allemaal per direct vertrekkenen dat ze Isaac dan ook meteen meenemen
Ik zie graag Babette en Jef vertrekken o ja en Isaacquote:Op maandag 13 maart 2023 07:37 schreef Ebinas het volgende:
Marciano: zit niet veel in, maar zijn rustige en niet roddelende gedrag bevalt me wel
Jeff: niet vanwege zijn boze arrogante buien, maar wel een showmaker als het moet
Bep mag wel snel ja.quote:Op maandag 13 maart 2023 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie graag Babette en Jef vertrekken o ja en Isaac
ik denk dat het wel of niets doen minder van belang is dan het stoken en roddelen voor het tv-maken...die blijft nog welquote:Op maandag 13 maart 2023 07:16 schreef cinsan het volgende:
ik hoop op babbeltrees , matennaaister , overal stoken en roddelen , verder is ze lui als wat
Ik heb een top 13 van lui die van mij direct mogen vertrekken. Van wat overblijft mogen deze van mij in ieder geval de eindstrijd halen.quote:Op maandag 13 maart 2023 07:37 schreef Ebinas het volgende:
Hmmmm dat zou wel jammer zijn voor de komende maanden.quote:Op maandag 13 maart 2023 07:58 schreef Seattle het volgende:
Goedemorgen!
Hoorde Isaac tegen Babs zeggen afgelopen vrijmibo dacht ik dat hij denkt dat de laatste Anderhalf maand nog 15 mensen over zouden zijn.
Zoiets.
Dus dan gaat het nog niet hard met die eliminaties. Reuzejammer van dit programma.
Maar ja, wie is Isaac. Misschien heeft hij ongelijk
had je nog meegekregen wat ze over rupi zei? Dat hij een nog slechtere manager dan madeleine isquote:Op maandag 13 maart 2023 08:02 schreef Seattle het volgende:
Van mij mogen Jap, Wanda, Eunice en Kenzy wel als eerste weg.
Jap en Wan, omdat ze niet meer in beeld gaan komen. En als Wanda weg is, hoop ik dat Jap geen aansluiting meer gaat krijgen bij die andere groep.
Eunice, wel sterke vrouw, maar vind haar ook irritant. Haar stem, haar lach, haar gedrag met JW
Kenzy, tsja, zit niks bij. Haar manager maand was … niets
Kan je toch ook geen gesprek mee voeren, met zulke ganzen.quote:Op maandag 13 maart 2023 08:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
had je nog meegekregen wat ze over rupi zei? Dat hij een nog slechtere manager dan madeleine is
Niet gehoord, maar het verbaast me niks. Het enige dat ze goed deed die maand was dat ze zich niet gek liet maken als Jeff uit zijn plaat ging.quote:Op maandag 13 maart 2023 08:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
had je nog meegekregen wat ze over rupi zei? Dat hij een nog slechtere manager dan madeleine is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |