Zou het niet iets verstandiger zijn de focus te leggen op verbetering van de situatie DAAR?quote:Op zondag 12 maart 2023 12:55 schreef BlackLining het volgende:
Ik denk ook niet dat de D66 stemmer wil dat die mensen worden tegengehouden. Ik niet in ieder geval.
Dat heeft D66 dan ook volledig aan zichzelf te danken.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
D66 is vooral de kop van jut voor een bepaald deel van de bevolking die sowieso al niet op D66 stemden.
Het zijn alleen heel wat tegenliggers; misschien je positie op de weg nog eens heroverwegen, als spookrijder.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:30 schreef Hexagon het volgende:
Och aan bepaalde tegenliggers herken je de juiste weg.
Dat bepalen de leden van een partij wel. Niet een stel schreeuwers op internet dat toch al nooit op de partij gaat stemmen.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het zijn alleen heel wat tegenliggers; misschien je positie op de weg nog eens heroverwegen, als spookrijder.
quote:Op zondag 12 maart 2023 13:30 schreef Hexagon het volgende:
Och aan bepaalde tegenliggers herken je de juiste weg.
geen overheidsbeleid uitvoerenquote:
De grieven van de provincies, zeker in het noorden, kan ik me wel voorstellen.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
geen overheidsbeleid uitvoeren
democratie is bepalend en de noordelijke provincies gaan eigen beleid uitvoeren
jaren geen cent van het aardgas gekregen , geen spoorraillijn naar het noorden , en nu de boeren op moeten ruimenquote:Op zondag 12 maart 2023 13:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De grieven van de provincies, zeker in het noorden, kan ik me wel voorstellen.
Wat vindt jij van het feit dat D66 voor het Mercosour verdrag was?quote:Op zondag 12 maart 2023 13:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat bepalen de leden van een partij wel. Niet een stel schreeuwers op internet dat toch al nooit op de partij gaat stemmen.
Sowieso, de meeste stemmers die D66 nu door regeren verliest zijn stemmers die vinden dat D66 niet genoeg op Groenlinks of Volt lijkt.
Zeker, maar dit is geen of-of kwestie.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou het niet iets verstandiger zijn de focus te leggen op verbetering van de situatie DAAR?
De braindrain van het oosten, evenals de macht van de boerenlobby aldaar is duidelijk zichtbaar.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:47 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo'n bizar plaatje.
Het plaatje vorige keer was toch ook best bizar:quote:Op zondag 12 maart 2023 20:47 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, grond heeft nog steeds geen stemrecht.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:47 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar BBB zo alomtegenwoordig, het CDA helemaal weg... surreλel.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het plaatje vorige keer was toch ook best bizar:
[ afbeelding ]
FvD zo alomtegenwoordig vond ik nog veel surrealistischer. BBB is een tegenbeweging tegen een transitie, dat je vaak wel 10/15% achter een tegenbeweging bij grote veranderingen kunt krijgen is niks nieuws. In de loop van de tijd komen zulke mensen vaak wel terug op hun standpunt, als we straks in 2032 ongeveer minder vee, minder uitstoot en niet minder boeren hebben is BBB vergeten, of een partij geworden voor het behoudt van de dorpshuizen, verenigingsleven e.d.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja maar BBB zo alomtegenwoordig, het CDA helemaal weg... surreλel.
Of gewoon lieden die anders tegen zaken aankijken dan de Randstad.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De braindrain van het oosten, evenals de macht van de boerenlobby aldaar is duidelijk zichtbaar.
Ik geloof daar best in, maar dan nog is de BBB gewoon een kansloze partij.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of gewoon lieden die anders tegen zaken aankijken dan de Randstad.
Daarna heeft Poetin de gaskraan dichtgedraaid.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, maar vooral ook dat het CDA nergens meer de grootste is.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
FvD zo alomtegenwoordig vond ik nog veel surrealistischer. BBB is een tegenbeweging tegen een transitie, dat je vaak wel 10/15% achter een tegenbeweging bij grote veranderingen kunt krijgen is niks nieuws. In de loop van de tijd komen zulke mensen vaak wel terug op hun standpunt, als we straks in 2032 ongeveer minder vee, minder uitstoot en niet minder boeren hebben is BBB vergeten, of een partij geworden voor het behoudt van de dorpshuizen, verenigingsleven e.d.
Lijkt wel of ineens heel veel PvdA gaan stemmen.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:47 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, vooral Noord-Holland midden, Almere en Lelystad verbazen me een beetje.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Lijkt wel of ineens heel veel PvdA gaan stemmen.
Want op het plaatje met grootste alleen GL was er niet veel.
Dat was idd eerst allemaal FVD idd.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, vooral Noord-Holland midden, Almere en Lelystad verbazen me een beetje.
Ze vinden het kennelijk nog niet neoliberaal genoeg gezien de geldschieters van de BBB.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of gewoon lieden die anders tegen zaken aankijken dan de Randstad.
Zou kunnen.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze vinden het kennelijk nog niet neoliberaal genoeg gezien de geldschieters van de BBB.
Nieuwsuur lag dwars.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:26 schreef Nattekat het volgende:
Dit is wel een heel raar tijdstip voor een debat, ik zal wel weer onder een steen hebben gelegen.
Gezien de versplintering hebben veel mensen 3 dagen vrij genomen om alle programma's door te neuzenquote:Op zondag 12 maart 2023 22:26 schreef Nattekat het volgende:
Dit is wel een heel raar tijdstip voor een debat, ik zal wel weer onder een steen hebben gelegen.
Weekend afsluiten met debatje.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:26 schreef Nattekat het volgende:
2u naar teletekst staren is spannenderquote:Op zondag 12 maart 2023 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Kuiken en Klaver is wel een klein horrorduo hoor
Wat bedoel je precies met horrorduo?quote:Op zondag 12 maart 2023 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Kuiken en Klaver is wel een klein horrorduo hoor
Hun hijgerige, schreeuwerige manier van debatteren, heel veel bewijsdrang waardoor de boodschap ondersneeuwtquote:Op zondag 12 maart 2023 22:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met horrorduo?
Dat is heel goed mogelijk. Praatjes voor de buhne maar ondertussen gewoon het beleid vast houden.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:06 schreef Jeroboam het volgende:
Sinds wanneer is VVD voor innovatie in het stikstofdossier, is dit een strohalm omdat ze bang zijn voor BBB?
Beetje dom dat ze na het Timmermans debacle van vorige keer het dus gewoon nσg een keer doen! Nee, hier heb ik dus niets mee. Ik stem dan ook gewoon weer PvdA. Niet dat ik blij ben met de alliantie met onzin partij GL, maar ik vind het gewoon belangrijk dat het Sociaal-Democratische gedachtegoed weer leidend gaat worden in dit land.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:08 schreef Raw85 het volgende:
De SP begeeft zich imo wel op glad ijs door deepfakes op collega’s los te laten
[ twitter ]
Oef, van die grote gebieden christen extremistische haatenclaves kan ik anders ook niet echt vrolijk worden.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:47 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
haatenclaves ja?quote:Op zondag 12 maart 2023 23:38 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Oef, van die grote gebieden christen extremistische haatenclaves kan ik anders ook niet echt vrolijk worden.
Ja! Dit zijn namelijk mensen die werkelijk alleen maar bezig zijn met aan andere mensen opleggen hoe ze moeten leven, want anders... Ik noem dat idd haat enclaves. En hoe gewelddadig ze zijn hebben we tijdens de Corona tijd wel kunnen zien.quote:
Dat zie ik vooral terug bij D66'ers.quote:Op maandag 13 maart 2023 00:18 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ja! Dit zijn namelijk mensen die werkelijk alleen maar bezig zijn met aan andere mensen opleggen hoe ze moeten leven, want anders... Ik noem dat idd haat enclaves. En hoe gewelddadig ze zijn hebben we tijdens de Corona tijd wel kunnen zien.
Mwah, dit is wel een aardig en duidelijk grapje met als serieuze boodschap dat uiteindelijk de hele coalitie en de 'constructieve oppositie' Rutte faciliteert en dus eigenlijk Rutte is.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:08 schreef Raw85 het volgende:
De SP begeeft zich imo wel op glad ijs door deepfakes op collega’s los te laten
[ twitter ]
Hoe bedoel je dat, die tikkende tijdbom? Alleen in verkiezingstijd is dat een puntje. Daarbuiten liggen VVD, D66, CDA en links in de praktijk gewoon op ιιn lijn. Al is de motivatie bij elke partij anders. Links wil medemenselijkheid, economisch rechts wil goedkope arbeidskrachten.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
Asiel blijft natuurlijk een tikkende tijdbom, maar dat was het nu ook al want ook nu is er een meerderheid over rechts in beide kamers.
Tja, daar wijkt jouw mening dan af van wat de meeste politiek duiders vinden.quote:Op maandag 13 maart 2023 00:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat, die tikkende tijdbom? Alleen in verkiezingstijd is dat een puntje. Daarbuiten liggen VVD, D66, CDA en links in de praktijk gewoon op ιιn lijn. Al is de motivatie bij elke partij anders. Links wil medemenselijkheid, economisch rechts wil goedkope arbeidskrachten.
Hij heeft het ook over 70 jaar aan wegkijkgedrag op de Veluwe, dat er al 70 jaar niet wordt ingegrepen bij de landbouw.quote:“De provincie gaat niet over wetten”, zegt Drenth. “En dit klinkt wel mooi. Maar er waren ooit twee Kamerleden, Ger Koopmans (CDA) en Diederik Samsom (PvdA), die ook met een wet de stikstofregels wilden aanpassen. En nu zitten we met de shit, omdat zo’n wet het gewoon niet haalt bij de rechter. Als we zoiets weer beloven, dan suggereren we opnieuw dat het allemaal wel wordt geregeld. Maar dat is dus niet zo. De rechters spreken dan gewoon recht.”
Stemmen, stemmen, stemmen!quote:Op maandag 13 maart 2023 08:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is me gisteren in ieder geval duidelijk geworden dat we voorlopig niet van Rutte af zijn. Mocht het niet zijn omdat hij zelf helemaal niet bereid is het stokje door te geven - waar het gisteren alle schijn van had - dan is het wel dat ook Schippers compleet incompetent en incapabel is. De zoveelste lege VVD-huls. En je dacht met Hermans het dieptepunt wel zo'n beetje gezien te hebben.
Ik zie het al, Daniel Koerhuis voor partijleider.
Toch lijkt de terugkomst van Schippers een reactie op onderzoeken onder VVD stemmers als dit: https://eenvandaag.avrotr(...)-opvolger-in-partij/quote:Op maandag 13 maart 2023 08:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is me gisteren in ieder geval duidelijk geworden dat we voorlopig niet van Rutte af zijn. Mocht het niet zijn omdat hij zelf helemaal niet bereid is het stokje door te geven - waar het gisteren alle schijn van had - dan is het wel dat ook Schippers compleet incompetent en incapabel is. De zoveelste lege VVD-huls. En je dacht met Hermans het dieptepunt wel zo'n beetje gezien te hebben.
Ik ben benieuwd of Karremans ooit landelijk gaat. Die heeft nog wel wat mogelijke drek uit zijn verleden heb ik gehoord.quote:Op maandag 13 maart 2023 08:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Toch lijkt de terugkomst van Schippers een reactie op onderzoeken onder VVD stemmers als dit: https://eenvandaag.avrotr(...)-opvolger-in-partij/
Het vertrouwen in Rutte onder de VVD'ers zakte deze zomer naar 57%. Dan moet je op zoek naar een ander en van de lijst anderen haalt eigenlijk maar 1 er een acceptabel percentage: Dijkhoff. Maar ik geloof er niks van dat die terug komt en al helemaal niet voor de hondenbaan van premier. De tweede op die lijst is wel Schippers.
Ik had eigenlijk Karremans verwacht, maar die blijft extreem in de luwte en scoort bij dit onderzoek ook slecht.
Eigenlijk is het huidige plaatje vreemder wmb, het CDA gaat op basis daarvan niet ιιn gemeente winnen.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig Drenthe niet helemaal groen.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:47 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Die Koerhuis belichaamt in ieder geval wel de ultieme ideologische leegte van de hedendaagse VVD.quote:Op maandag 13 maart 2023 08:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is wel echt een heel erg stadse opmerking, moet ik zeggen...quote:Op maandag 13 maart 2023 11:55 schreef Hexagon het volgende:
Bijzonder dat die mensen zo graag in de strontlucht wonen
Of een Noord-Limburgse/Oost-Brabantse.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:05 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dit is wel echt een heel erg stadse opmerking, moet ik zeggen...
Dit is wel van juni 2022. Ik ben benieuwd hoe dat nu is. Men zal Schippers na haar blunders nog lager inschatten denk ik.quote:Op maandag 13 maart 2023 08:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Toch lijkt de terugkomst van Schippers een reactie op onderzoeken onder VVD stemmers als dit: https://eenvandaag.avrotr(...)-opvolger-in-partij/
Het vertrouwen in Rutte onder de VVD'ers zakte deze zomer naar 57%. Dan moet je op zoek naar een ander en van de lijst anderen haalt eigenlijk maar 1 er een acceptabel percentage: Dijkhoff. Maar ik geloof er niks van dat die terug komt en al helemaal niet voor de hondenbaan van premier. De tweede op die lijst is wel Schippers.
Ik had eigenlijk Karremans verwacht, maar die blijft extreem in de luwte en scoort bij dit onderzoek ook slecht.
Maar in uiterlijk in juli oid is Schippers natuurlijk benaderd. VVD moet wat om een opvolger te zoeken voor Rutte.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is wel van juni 2022. Ik ben benieuwd hoe dat nu is. Men zal Schippers na haar blunders nog lager inschatten denk ik.
Rutte gaat tot z’n pensioen door hoor. Die “is pas halverwege”.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar in uiterlijk in juli oid is Schippers natuurlijk benaderd. VVD moet wat om een opvolger te zoeken voor Rutte.
Tot z'n dood. Sterven in het harnas etc.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:18 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Rutte gaat tot z’n pensioen door hoor. Die “is pas halverwege”.
Ach dat zal wel loslopen maar het is tekenend voor de totale ideologische leegte van dit land, dat er al zo lang niemand in staat is om deze paling in een emmer snot om te duwen.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tot z'n dood. Sterven in het harnas etc.
De PvdA is al 25 jaar totaal niet meer sociaal-democratisch.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:27 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Beetje dom dat ze na het Timmermans debacle van vorige keer het dus gewoon nσg een keer doen! Nee, hier heb ik dus niets mee. Ik stem dan ook gewoon weer PvdA. Niet dat ik blij ben met de alliantie met onzin partij GL, maar ik vind het gewoon belangrijk dat het Sociaal-Democratische gedachtegoed weer leidend gaat worden in dit land.
Afhankelijk hoe je het precies bedoelt; ideologische leegte in het land, bij de partijen of onder de bevolking, maar ik denk zelf dat het vooral te maken heeft met beeldvorming die de laatste 20 jaar een hoofdrol is gaan spelen in campagnes. Hoe iemand overkomt is belangrijker geworden dan de inhoud. Dat is een reden dat iemand als Rutte nog altijd zo goed scoort denk ik.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ach dat zal wel loslopen maar het is tekenend voor de totale ideologische leegte van dit land, dat er al zo lang niemand in staat is om deze paling in een emmer snot om te duwen.
Zeker partijen als PvdA en CDA hebben voldoende talent rondlopen alleen het komt al jaren totaal niet uit de verf.
De PvdA heeft als manco dat een wezenlijk deel van hun uitgangspunten (emancipatie van de arbeider, nivellering etc) allang gerealiseerd is. Daarom stemmen die arbeiders nu en masse VVD.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De PvdA is al 25 jaar totaal niet meer sociaal-democratisch.
Ik ben er stellig van overtuigd dat de VVD de grootste blijft door hun zorgvuldig opgebouwde frame dat er geen alternatief zou zijn, en hun partij een soort baken van hoop en stabiliteit is tussen naοeve wereldverbeteraars enerzijds en “gevaarlijke populisten” anderzijds.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Afhankelijk hoe je het precies bedoelt; ideologische leegte in het land, bij de partijen of onder de bevolking, maar ik denk zelf dat het vooral te maken heeft met beeldvorming die de laatste 20 jaar een hoofdrol is gaan spelen in campagnes. Hoe iemand overkomt is belangrijker geworden dan de inhoud. Dat is een reden dat iemand als Rutte nog altijd zo goed scoort denk ik.
Het manco is vooral dat de beeldvorming is dat die emancipatie en nivellering prima voor elkaar is in Nederland.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:33 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De PvdA heeft als manco dat een wezenlijk deel van hun uitgangspunten (emancipatie van de arbeider, nivellering etc) allang gerealiseerd is. Daarom stemmen die arbeiders nu en masse VVD.
De PvdA is ondertussen druk met identiteitspolitiek en immigranten het slachtofferschap aanpraten.
Zo, BVNL is veel meer wappie dan ik gedacht had...quote:Op maandag 13 maart 2023 14:05 schreef Koffieplanter het volgende:
https://chrisaalberts.nl/(...)aar-beter-dan-forum/
Dit is weer een pareltje.
quote:De laatste spreker is de eigenares van het restaurant. De gemeente sloot haar zaak toen ze weigerde met het coronatoegangsbewijs te werken. Ze vertelt dat haar vader naar de IC ‘is gelokt’ en tegen zijn zin in coma is gebracht waarna hij is overleden. Ze suggereert dat dit kwam ‘door het handelen van VieCuri in Venlo’. Een man in de zaal zegt dat hij denkt dat er moord op haar vader is gepleegd en suggereert dat dit dan vaker gebeurd moet zijn. De eigenares is dat met hem eens. Ze zegt dat haar gesprekken op de Intensive Care dit bevestigen.
Dit heb ik ook, denk dat ik woensdag met een blinddoek ezeltje strekje ga doen.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:34 schreef zoost het volgende:
Ik werd niet heel enthousiast van het Pauwdebat / WNL / Buitenhof rondje van gisteren. Het lijkt wel alsof men wil uitblinken in het uiten van nietszeggende platitudes. Wat een leegte. Wat een doorzichtig bashen van de tegenstanders.
Het lijkt ook wel of iedere nieuwe generatie politici nog weer leger / simpeler is dan de generatie daarvoor. Maar misschien wordt ik gewoon oud.
"het eerlijke verhaal", "daar moeten we het debat over voeren", "vertrouwen", blablabla.
Geen idee wat ik moet stemmen.
quote:De nummer 2 op de kieslijst van Forum voor Democratie in de provincie Drenthe verspreidt antisemitische complottheorieλn via social media. Hij twittert dat het communisme een Joods complot is, maakt reclame voor een antisemitisch boek over Joodse bankiers en prijst een account aan dat schrijft dat Joden kinderen verwerken in het vlees van McDonald's.
Ik heb een klein stukje van het eerste debat voor de Overijsselse provinciale staten op RTV Oost gekeken. Snel afgetaaid, omdat ze FvD, BVNL, Ja21, BBB, 50Plus bij elkaar hadden staan (quote:Op maandag 13 maart 2023 15:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zo, BVNL is veel meer wappie dan ik gedacht had...
[..]
Tja, als iedereen het met elkaar eens is, is er weinig gespreksvoer verderquote:Op maandag 13 maart 2023 16:54 schreef kipknots het volgende:
Kwamen niet veel verder dan dat wolven gevaarlijk zijn en afgeschoten moesten worden, maar alsnog...
Klinkt als een gemiddelde FvD'er dus ik zie het probleem niet echt? Lijkt mij uitermate representatiefquote:Op maandag 13 maart 2023 16:49 schreef Hanca het volgende:
FvD heeft weer een pareltje voor hun lijst gevonden: https://www.ad.nl/politie(...)ttheorieen~a1436c37/
[..]
Wel knap hoe Van Haga in zijn rol blijft om wappies te doen geloven dat hij dat ook gelooft want zelf is het vooral een opportunist.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
[..]
Hij was blijkbaar niet voor niets al vertrokken...quote:Op maandag 13 maart 2023 17:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wel knap hoe Van Haga in zijn rol blijft om wappies te doen geloven dat hij dat ook gelooft want zelf is het vooral een opportunist.
Maastricht stemt PvdA? En ook, Geleen is dat?quote:Op zondag 12 maart 2023 20:47 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
De naweeen van het Timmerfranseffect moeten dat dan zijn.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maastricht stemt PvdA? En ook, Geleen is dat?
Dat was volgens mij jarenlang CDA gebied.
Het verschil tussen FvD en BVNL was mij al totaal onduidelijk.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
[..]
Sowieso compleet irrelevant. Dat je dat voor een minister president niet wilt, daar valt iets voor te zeggen. Maar wel of niet fatsoenlijk een TV debat kunnen voeren zegt bar weinig over of je al dan niet een goede politicus bent.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:28 schreef Treinhoer het volgende:
Vraagje: Ik zit het EenVandaag debat terug te kijken en het viel mij op dat Attje Kuiken vaak lastig uit haar woorden komt op het moment dat de spotlights op haar staan. Heeft zij een spraakprobleem (stotteren of zoiets?) want ik vind het niet kunnen om iemand daar op 'te pakken' als het daadwerkelijk een handicap is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |