SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Zo lang geleden al?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:08 schreef BasEnAad het volgende:
Scatman John overleed al in 1999 tering
wow gewoon alweer bijna 24 jaar…quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:08 schreef BasEnAad het volgende:
Scatman John overleed al in 1999 tering
Neeeeeequote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:10 schreef ok01 het volgende:
Ik was vroeger een beetje verliefd op Bryan Ferry
Livelink nietquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:10 schreef ok01 het volgende:
Ja ik wist dat hij overleden was, maar kijk naast dit topic altijd even op de wiki omdat ik nieuwsgierig ben. Ik sta er ook van te kijken.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:10 schreef ok01 het volgende:
Heb ik blijkbaar een zwakte voorquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Nare zelfingenomen glijer die meneer Ferry
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is een gevoelig onderwerp![]()
Ik draaide hem laatst ook al per ongeluk
Tatjana Simic.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:14 schreef ok01 het volgende:
Nu moeten jullie een vreselijke muzikant opnoemen waar jullie vroeger verliefd op waren, zodat ik me minder kwetsbaar voel
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:15 schreef brother52 het volgende:
Crap, afgelopen weken nauwelijks thuis geweest, krijg net het laatste nieuws mee
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij viel ooit voor/op Amanda Lear, ook wel bijzonder
Ik had vooral geen gay-radar. George Michael bijvoorbeeld en ook (maar toen was ik nog heel erg jong) op Mar/c Almondquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:14 schreef ok01 het volgende:
Nu moeten jullie een vreselijke muzikant opnoemen waar jullie vroeger verliefd op waren, zodat ik me minder kwetsbaar voel
Ik kom niet verder dan Agnetha. Maar die was niet vreselijkquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:14 schreef ok01 het volgende:
Ik heb hetzelfdequote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had vooral geen gay-radar. George Michael bijvoorbeeld en ook (maar toen was ik nog heel erg jong) op Mar/c Almond
Crap, afgelopen weken nauwelijks thuis geweest, krijg net het laatste nieuws mee
Zo snel is het gegaan, ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:15 schreef brother52 het volgende:
Sabrina?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:23 schreef Melting het volgende:
Naar deze dame kijken was vroeger ook geen straf.
Elise van Automatic en die andere hitjes, daarvoor bekend van het tietenliedquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:14 schreef ok01 het volgende:
Op dit hoesje zie je niet het 'mooiste' van haar.quote:
Haar sterke punten zijn er goed verborgenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Op dit hoesje zie je niet het 'mooiste' van haar.
Ga je aan de wijn?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:26 schreef zorro28 het volgende:
Even wat drinken pakken(nee geen bier maar er is geen betere
)
Deze eerlijkheid wordt gewaardeerdquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Elise van Automatic en die andere hitjes, daarvoor bekend van het tietenlied
Britney Spearsquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:14 schreef ok01 het volgende:
De tekst komt me in elk geval niet bekend voor.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
De tekst komt me in elk geval niet bekend voor.
Ja, en er wordt niet gezongen ook nog.quote:
Waarschijnlijk zingt hij ook gewoon maar deze keer zo laag dat het buiten ons gehoor ligt.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:43 schreef Symphonic het volgende:
In gedachte hoor ik Barry White invallen
Ik zei al tegen ddm: dit is een Barry White nummer met een heeeel lang intro, maar omdat hij zijn tekst kwijt was dacht ik: dan zal het wel nietquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zingt hij ook gewoon maar deze keer zo laag dat het buiten ons gehoor ligt.
Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:46 schreef ok01 het volgende:
[..]
Mn spelling mag nog wel aan gewerkt worden
Wist niet dat hij nog tourde.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:48 schreef ok01 het volgende:
Lionel Richie![]()
![]()
Ga ik komende zomer in Groningen aanschouwen
Ook verliefd op geweest?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:48 schreef ok01 het volgende:
Lionel Richie![]()
![]()
Was voor mij ook een prettige verrassingquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist niet dat hij nog tourde.
[ afbeelding ]
Gaaf, echt een geweldige zangerquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:48 schreef ok01 het volgende:
Lionel Richie![]()
![]()
Celine Dion? Of toch Whitney Houston?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:50 schreef Melting het volgende:
Straks nog een nummer van een zangeres die Symph wel kan waarderen. Nog zo'n 4 nummers wachten.
Niet verder vertellen, maar het is Madonna.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Celine Dion? Of toch Whitney Houston?
quote:
Ai, ik vrees dat Symph binnen 3 nummers naar bed gaat.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet verder vertellen, maar het is Madonna.
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, ik vrees dat Symph binnen 3 nummers naar bed gaat.
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Celine Dion? Of toch Whitney Houston?
Tis emotie en misschien sentiment, maar ik vind het wel een sterk nummer en een mooi verhaal.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:57 schreef Melting het volgende:
Het lied gaat over een zigeunervrouw die de maan smeekt om een zigeunerman te kunnen trouwen. De maan antwoordt dat zij de man kan krijgen, op voorwaarde dat haar eerstgeboren zoon de maan toekomt.
De vrouw vindt een man en krijgt vervolgens een albinokind. De zigeunerman wil echter niet geloven dat het zijn zoon is, omdat de huid van het kind wit is, in tegenstelling tot de huid van een zigeuner. Hij denkt daardoor dat zijn vrouw hem met een andere man bedrogen heeft. Uit woede doodt hij haar, waarna hij het kind achterlaat op de top van een heuvel.
Hierna is het de maan die zich als een pleegmoeder over het achtergelaten kind ontfermt. Als het kind huilt, maakt de maan een wiegje door een halve maan te worden. Als het kind rustig slaapt, is de maan ook tevreden en straalt dan helemaal waardoor het volle maan is.
Je moet het maar verzonnen krijgen....
Was je in haar solo-periode nog steeds verliefd?quote:
Nee, echt toen ik kind was in de ABBA tijdquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Was je in haar solo-periode nog steeds verliefd?
Graag gedaan, ok01. Leuk dat je weer eens langskwam. Slaap lekker.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:13 schreef ok01 het volgende:
Ik ga mn bedje opzoeken, was een lange week![]()
Bedankt voor het draaien Melting![]()
Vond het leuk om weer even mee te luisteren
Slaap lekker, Symph....quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook horizontaal.
Dank Melting, het was een rare maar fijne radio avond.
Bedankt allemaal voor de gezelligheid
Leuk dat je er weer was ok01
Mag je wel vaker doen weer
Komt goedquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook horizontaal.
Dank Melting, het was een rare maar fijne radio avond.
Bedankt allemaal voor de gezelligheid
Leuk dat je er weer was ok01
Mag je wel vaker doen weer
Wie/wat is FokAI?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:29 schreef livelink het volgende:
Ik heb FokAI gevraagd wie dit zingt, maar ze wist het niet?
In 1966 hadden ze gewoon niks beters.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:30 schreef livelink het volgende:
[..]
In 1966 hadden ze gewoon niks beters.
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie/wat is FokAI?
Artificial intelligence?
[ afbeelding ]
Jawel maar mijn dymo is een beetje stuk geloof ik.quote:
Had ik het toch goed. Ik durfde het niet te typen.quote:
Ik ken het ook wel, maar meer ook niet.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het ook wel, maar meer ook niet.
quote:
quote:Op zondag 12 maart 2023 00:22 schreef MadMaster het volgende:
My Belle Amie - De Sinterklaas van just meen z'n band Tee Set…
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:07 schreef just me het volgende:
We zijn verhuisd naar Delft waar o.a. e bekende band Tee Set vandaar kwam. Peter Tetteroo is hier thuis geweest als...
quote:
Ik heb de afgelopen dagen mijn huiswerk gedaan…quote:Op zondag 12 maart 2023 00:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat je die post zo snel terug hebt gevonden.
quote:Op zondag 12 maart 2023 00:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen mijn huiswerk gedaan…
Het is dat Melting toevallig iets van Tee Set draait en ik aan die post van haar, die ik afgelopen week teruggelezen heb, moest denken…quote:
Dank je wel Melting voor je show. Een biertje erbij zou wel lekker geweest zijn trouwens. Volgende keer beter.quote:Op zondag 12 maart 2023 00:31 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Allemaal bedankt voor het luisteren, en wellicht tot donderdag.
Welterusten.
[ afbeelding ]
Goedemorgen Mad.quote:
NL speelt om 12.00 uur, maar ik kijk nu naar Taiwan - Cuba…quote:Op zondag 12 maart 2023 07:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Mad.
Hoe laat begint de wedstrijd?
Nou weet ik niets van honkbal, maar kan me niet voorstellen dat dit een erg spannende wedstrijd is?quote:Op zondag 12 maart 2023 07:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
NL speelt om 12.00 uur, maar ik kijk nu naar Taiwan - Cuba…
Ja, dat is het, omdat de uitslag van belang is voor de poule waar NL ook in speelt en afhankelijk van de wedstrijd straks tegen Italië wel of niet door gaat naar de volgende ronde…quote:Op zondag 12 maart 2023 07:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou weet ik niets van honkbal, maar kan me niet voorstellen dat dit een erg spannende wedstrijd is?
Ah... dat is mooi dan.quote:Op zondag 12 maart 2023 08:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat is het, omdat de uitslag van belang is voor de poule waar NL ook in speelt en afhankelijk van de wedstrijd straks tegen Italië wel of niet door gaat naar de volgende ronde…
Maar het staat nu 7-0 in de voorlaatste slagbeurt voor Cuba en dat is gunstig voor NL…
Zo klinkt het net of je goedemorgen M&M's zegt.quote:
quote:Op zondag 12 maart 2023 11:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is weer toonbaar en ik vind dat ik het beter heb gedaan dan de kapper die er een paar weken geleden opeens ¤35 voor vroeg
Achterlijke actie daar, het was altijd ¤15 voor tondeuse hoofd en baard. Maar kennelijk nieuwe eigenaar, Symph had niet gekeken en toen hij afrekende schrok hij zich rot, die kerel was nog geen 10 minuten bezig geweest. ‘Ja meneer, de prijzen zijn gestegen…’.quote:
Voor dat bedrag kan ik mijn coiffure een paar jaar onderhouden…quote:Op zondag 12 maart 2023 11:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is weer toonbaar en ik vind dat ik het beter heb gedaan dan de kapper die er een paar weken geleden opeens ¤35 voor vroeg
Ja dat verwacht je ook niet zomaar zo'n stijgingquote:Op zondag 12 maart 2023 13:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Achterlijke actie daar, het was altijd ¤15 voor tondeuse hoofd en baard. Maar kennelijk nieuwe eigenaar, Symph had niet gekeken en toen hij afrekende schrok hij zich rot, die kerel was nog geen 10 minuten bezig geweest. ‘Ja meneer, de prijzen zijn gestegen…’.
Nee, hij zou er sowieso al niet meer heen gaan, want het was bij het oude huis en sinds covid deed ik het meestal, maar soms kwam het voor mij fysiek even niet uit.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:20 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja dat verwacht je ook niet zomaar zo'n stijgingIk neem aan dat hij niet meer terug gaat daarheen.
Die kapper was voorheen een dood normale binnenloop kapper met normale prijzen, maar blijkbaar zit er een andere in n. Maar inderdaad het is snel verdiendquote:Op zondag 12 maart 2023 16:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont doet ook al enige jaren zelf de tondeuse over z'n schedel glijden...
Ik snap dat kappers geld moeten verdienen, maar ook hier vragen ze rustig 20-25 euro voor nog geen 10 minuten tondeuse werk...
Af en toe werd er flink aan je stuur getrokken ja.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een storm zeg, we zagen vrachtwagens van de weg af waaien, maar zijn gelukkig heelhuids thuisgekomen. Daar moesten we de kliko zowat uit de sloot vissen.
Deze kwamen we tegen onderweg:quote:Op maandag 13 maart 2023 17:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Af en toe werd er flink aan je stuur getrokken ja.
Gelukkig ook goed thuisgekomen.
quote:Op maandag 13 maart 2023 18:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit alleen nog met dat 'Hopsa Hopsa Hopsasa' in mijn hoofd…
Er werd een Bosch carnavalsnummer gedraaid.quote:
Ja ik ook, stevig in de file gestaan daardoorquote:Op maandag 13 maart 2023 17:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze kwamen we tegen onderweg:
[ afbeelding ]
Ook, maar toen jij al weg was en just me op de schouders van de dragers naar buiten werd gedragen, werd de Concordia yell 'Hopsa Hopsa Hopsasa, er is maar één Concordia' door de aanwezige Cordianen (??) ingezet…quote:Op maandag 13 maart 2023 18:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Er werd een Bosch carnavalsnummer gedraaid.
Het was de clubkreet van Concordia, die werd buiten in een erehaag gedaan door de aanwezige leden van de clubquote:
Het was een behoorlijke puinhoop jaquote:Op maandag 13 maart 2023 18:27 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja ik ook, stevig in de file gestaan daardoor
Oh zo! Lees net in het topic over just me de updates.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Er werd een Bosch carnavalsnummer gedraaid.
Kippenvel, Symph!quote:Op maandag 13 maart 2023 18:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was de clubkreet van Concordia, die werd buiten in een erehaag gedaan door de aanwezige leden van de club
Wij konden nog net dwars door Haarlem de route vervolgen, maar volgens mij deden we er uiteindelijk even lang over als we wel in de file waren gaan staan.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:27 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja ik ook, stevig in de file gestaan daardoor
Idem.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:48 schreef Lois het volgende:
Ik rook mijn huis al, dan kan ik voor mijn gevoel de snelweg niet meer af.![]()
Ik vond het ook leuk om jullie allemaal te ontmoeten!
Het was heftig maar ook een mooi afscheid. Heel bijzonder om zo met z’n allen samen door het fotoalbum van haar leven te bladeren, met mensen uit allerlei heel diverse kringen waarin ze verkeerde.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:19 schreef Merel het volgende:
Nogmaals bedankt voor al jullie steun
Merel in GC / just me is overleden #2
Het was een enorme eer om haar te mogen kennen.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:19 schreef Merel het volgende:
Geen dank, met alle liefde gedaan…quote:Op maandag 13 maart 2023 19:19 schreef Merel het volgende:
Inderdaad een heel mooi In Memoriam.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Netjes gedaan, mooie woorden ook van de oud-voorzitter vanmiddag: https://www.concordiadelft.nl/
Ikhad helemaal niet door dat jij jij was!quote:Op maandag 13 maart 2023 18:55 schreef livelink het volgende:
Heftig jongens met die vrachtwagens en de files. Ik kwam zeer voorspoedig aan in Amsterdam dankzij MadMaster en MwMMen was uiteindelijk om 16.30 thuis.
Was fijn om mensen te ontmoeten die ik nog niet eerder live had ontmoet. Ik zal nooit makkelijk naar meets toe gaan, maar de volgende keer hoop ik iedereen toch onder fijnere omstandigheden te zien!
Ik ga er even goed over nadenken. En proost!quote:Op maandag 13 maart 2023 22:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hierbij een oproep aan allen om 2 platen aan mij te dm-em om een show te draaien ter ere van Corine. Wat er maar in je opkomt, mag van alles zijn.
En nu neem ik een borrel op just me.
Nee, dat kan ik me voorstellen. Ik zag vandaag hoe ongelooflijk goed het was dat je je roeping hebt gevolgd en die stap hebt durven wagenquote:Op maandag 13 maart 2023 20:57 schreef BE het volgende:
[..]
Ikhad helemaal niet door dat jij jij was!
Dank je!quote:Op maandag 13 maart 2023 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga er even goed over nadenken. En proost!
Cheers!quote:Op maandag 13 maart 2023 22:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hierbij een oproep aan allen om 2 platen aan mij te dm-em om een show te draaien ter ere van Corine. Wat er maar in je opkomt, mag van alles zijn.
Top, dank je!quote:Op maandag 13 maart 2023 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Cheers!
Ik ga er ook even over nadenken…
quote:Op maandag 13 maart 2023 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik me voorstellen. Ik zag vandaag hoe ongelooflijk goed het was dat je je roeping hebt gevolgd en die stap hebt durven wagen![]()
Niet dat ik daaraan heb getwijfeld hoor.
Geen idee nog, Ddm. Niet op hele korte termijn in ieder geval.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen kom ik vast ook wel met verzoekjes, nu ben ik vooral leeg.
Wanneer staat de uitzending op de planning?
Het was een mooi afscheidquote:Op maandag 13 maart 2023 19:19 schreef Merel het volgende:
Ook ik moet hier even over nadenken.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er is alle tijd, het komt vanzelf, Mad.quote:Op woensdag 15 maart 2023 07:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook ik moet hier even over nadenken.
Heb wel wat kandidaten, maar veel daarvan zat al in haar radioshow…
Goedemorgen all…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |