SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Zo lang geleden al?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:08 schreef BasEnAad het volgende:
Scatman John overleed al in 1999 tering
wow gewoon alweer bijna 24 jaar…quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:08 schreef BasEnAad het volgende:
Scatman John overleed al in 1999 tering
Neeeeeequote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:10 schreef ok01 het volgende:
Ik was vroeger een beetje verliefd op Bryan Ferry
Livelink nietquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:10 schreef ok01 het volgende:
Ja ik wist dat hij overleden was, maar kijk naast dit topic altijd even op de wiki omdat ik nieuwsgierig ben. Ik sta er ook van te kijken.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:10 schreef ok01 het volgende:
Heb ik blijkbaar een zwakte voorquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Nare zelfingenomen glijer die meneer Ferry
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is een gevoelig onderwerp![]()
Ik draaide hem laatst ook al per ongeluk
Tatjana Simic.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:14 schreef ok01 het volgende:
Nu moeten jullie een vreselijke muzikant opnoemen waar jullie vroeger verliefd op waren, zodat ik me minder kwetsbaar voel
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:15 schreef brother52 het volgende:
Crap, afgelopen weken nauwelijks thuis geweest, krijg net het laatste nieuws mee
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij viel ooit voor/op Amanda Lear, ook wel bijzonder
Ik had vooral geen gay-radar. George Michael bijvoorbeeld en ook (maar toen was ik nog heel erg jong) op Mar/c Almondquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:14 schreef ok01 het volgende:
Nu moeten jullie een vreselijke muzikant opnoemen waar jullie vroeger verliefd op waren, zodat ik me minder kwetsbaar voel
Ik kom niet verder dan Agnetha. Maar die was niet vreselijkquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:14 schreef ok01 het volgende:
Ik heb hetzelfdequote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had vooral geen gay-radar. George Michael bijvoorbeeld en ook (maar toen was ik nog heel erg jong) op Mar/c Almond
Crap, afgelopen weken nauwelijks thuis geweest, krijg net het laatste nieuws mee
Zo snel is het gegaan, ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:15 schreef brother52 het volgende:
Sabrina?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:23 schreef Melting het volgende:
Naar deze dame kijken was vroeger ook geen straf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |