Altijd doe ik mijn werk met alle liefde en volledige toewijding, maar vandaag zat mijn hart er ook echt in.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat Lois ook al zei, dank voor het organiseren van de indrukwekkende uitvaartbijeenkomst…
Ik kon vandaag niet nalaten te denken dat just me echt het leven van 10 mensen heeft geleefd. Zoveel energie die ze heeft gestoken in alle contacten hier, maar ook buiten Fok! zoals vandaag ook goed duidelijk werd. En haar kwetsbaarheid kwam ook naar voren vandaag. Ik had wel het idee dat alle facetten van just me getoond werden in haar afscheid. Heel knap hoe de sprekers en de foto's een totaalbeeld van haar creeërden.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:14 schreef Gaoxing het volgende:
Lieve Merel en Junior, wat zullen jullie je moeder missen, en wat was het een fantastisch mens. Zo ruimhartig, lief en wijs. En altijd in voor een lolletje.
Maar ook heel kwetsbaar. We hebben heel wat afgekletst samen, en ze leerde me, zeker in een tijd dat ik geen idee had hoe een goede moeder eruit ziet, dat een hele goede moeder ook niet meteen alle antwoorden hoeft te hebben. Ze was de eerste die van mijn man een telefoontje kreeg toen onze oudste 15.000 km verderop was geboren. Een paar weken geleden kwam ik het kettinkje tegen -geloof, hoop en liefde- wat ze toen voor onze dochter opstuurde. Ik bedacht dat ik haar nodig moest bellen, maar deed dat natuurlijk niet meteen.
Ik wens jullie, jullie partners en kinderen heel veel sterkte.
Het was een mooi warm treffend eerbetoon aan een fantastische vrouwquote:Op maandag 13 maart 2023 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kon vandaag niet nalaten te denken dat just me echt het leven van 10 mensen heeft geleefd. Zoveel energie die ze heeft gestoken in alle contacten hier, maar ook buiten Fok! zoals vandaag ook goed duidelijk werd. En haar kwetsbaarheid kwam ook naar voren vandaag. Ik had wel het idee dat alle facetten van just me getoond werden in haar afscheid. Heel knap hoe de sprekers en de foto's een totaalbeeld van haar creeërden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |