abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 13 maart 2023 @ 16:31:00 #1
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208359823
@Merel in topic GC / just me is overleden:

= = =

Met enorm veel verdriet moet ik jullie laten weten dat just me vandaag is overleden.

file.jpg

Mama was een Fok!'er van het eerste uur, die in de loop der jaren via het forum vele mooie, bijzondere vriendschappen heeft opgebouwd. De afgelopen jaren was ze met name actief in de Radio 49-topics, waar ze vaak trots vertelde over haar kleinkinderen, de kabouters.

Een paar weken geleden werd mama ziek. Het heeft ons enorm overvallen hoe snel het daarna allemaal is gegaan en hoe snel we haar hebben moeten laten gaan.

Ik zou het fijn vinden als jullie op deze plek herinneringen aan haar willen ophalen. Alle mooie verhalen en grappige anecdotes van vroeger en nu. Fok! was heel bijzonder voor mama, en mama was ook heel bijzonder voor heel veel Fok!'ers.

We zullen haar ongelooflijk missen.

= = =

pi_208359862
Het was een mooi, warm afscheid O+
Echt heel mooi gedaan BE en wat ontzettend knap jullie toespraken Merel en Junior.
En wat zijn er veel prachtige foto’s van just me….
Juin uit Eigen Tuin!
  maandag 13 maart 2023 @ 16:53:01 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208360127
quote:
7s.gif Op maandag 13 maart 2023 16:30 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Wat Lois ook al zei, dank voor het organiseren van de indrukwekkende uitvaartbijeenkomst…
Altijd doe ik mijn werk met alle liefde en volledige toewijding, maar vandaag zat mijn hart er ook echt in. O+
***
  maandag 13 maart 2023 @ 17:14:58 #4
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_208360381
Lieve Merel en Junior, wat zullen jullie je moeder missen, en wat was het een fantastisch mens. Zo ruimhartig, lief en wijs. En altijd in voor een lolletje.

Maar ook heel kwetsbaar. We hebben heel wat afgekletst samen, en ze leerde me, zeker in een tijd dat ik geen idee had hoe een goede moeder eruit ziet, dat een hele goede moeder ook niet meteen alle antwoorden hoeft te hebben. Ze was de eerste die van mijn man een telefoontje kreeg toen onze oudste 15.000 km verderop was geboren. Een paar weken geleden kwam ik het kettinkje tegen -geloof, hoop en liefde- wat ze toen voor onze dochter opstuurde. Ik bedacht dat ik haar nodig moest bellen, maar deed dat natuurlijk niet meteen.

Ik wens jullie, jullie partners en kinderen heel veel sterkte.
  maandag 13 maart 2023 @ 18:30:58 #5
120423 Melting
on Radio 49!
pi_208361262
Respect voor hoe Merel en Junior vandaag hun stukjes voorgelezen hebben. _O_
Ik heb 3 jaar geleden ook mijn moeder verloren, en ik kon het toen niet.

Mooie dienst was het ook. Waardig afscheid.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  maandag 13 maart 2023 @ 19:03:05 #6
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_208361736
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 17:14 schreef Gaoxing het volgende:
Lieve Merel en Junior, wat zullen jullie je moeder missen, en wat was het een fantastisch mens. Zo ruimhartig, lief en wijs. En altijd in voor een lolletje.

Maar ook heel kwetsbaar. We hebben heel wat afgekletst samen, en ze leerde me, zeker in een tijd dat ik geen idee had hoe een goede moeder eruit ziet, dat een hele goede moeder ook niet meteen alle antwoorden hoeft te hebben. Ze was de eerste die van mijn man een telefoontje kreeg toen onze oudste 15.000 km verderop was geboren. Een paar weken geleden kwam ik het kettinkje tegen -geloof, hoop en liefde- wat ze toen voor onze dochter opstuurde. Ik bedacht dat ik haar nodig moest bellen, maar deed dat natuurlijk niet meteen.

Ik wens jullie, jullie partners en kinderen heel veel sterkte.
Ik kon vandaag niet nalaten te denken dat just me echt het leven van 10 mensen heeft geleefd. Zoveel energie die ze heeft gestoken in alle contacten hier, maar ook buiten Fok! zoals vandaag ook goed duidelijk werd. En haar kwetsbaarheid kwam ook naar voren vandaag. Ik had wel het idee dat alle facetten van just me getoond werden in haar afscheid. Heel knap hoe de sprekers en de foto's een totaalbeeld van haar creeërden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 13 maart 2023 @ 19:18:21 #7
331 Merel
Be here now.
pi_208361967
Ik wilde graag nog even met jullie delen wat ik vandaag tijdens mama's uitvaart heb verteld:

Ik vind het heel moeilijk om hier te staan en te praten over mama. Ik ben bang dat mijn woorden haar nooit genoeg recht kunnen doen. Ik weet niet goed hoe ik moet uitleggen hoe lief ze was, hoe warm, hoe ze altijd voor ons klaarstond. Voor [mijn broer] en mij, voor haar vrienden, haar collega’s, in haar vrijwilligerswerk. Mama was bij zo veel mensen geliefd.

Wat velen van jullie misschien niet weten, is dat er een plek op het internet is waar mama ook enorm veel mensen heeft geraakt met haar hartelijkheid en warmte.

Al meer dan twintig jaar was mama vaste bezoeker van een website waar mensen over allerlei verschillende onderwerpen met elkaar praten door berichten te plaatsen. Het is een bijzonder plekje op het internet waar je met elkaar in gesprek kunt gaan over het nieuws, over wat er op tv is, over voetbal, over de opvoeding van je kinderen, over muziek, of waar je interesse ook maar ligt. Mama deed dat graag. En het bijzondere is dat ze via die website hechte en warme vriendschappen heeft opgebouwd - niet alleen in dat online wereldje, maar juist ook daarbuiten in het ‘echte’ leven. Mama maakte echt contact met mensen, belde met hen of sprak met hen af. Ze ging met mensen koffie drinken, wandelen, golfen, naar de Efteling, naar het bloemencorso. De vriendschap ging zo diep dat enkelen van hen haar onlangs nog in het ziekenhuis hebben opgezocht.

Toen ik vorige week op dit plekje op het internet het bericht plaatste dat mama was overleden, stroomden de reacties binnen. Meer dan 200 mensen uitten hun verdriet, omdat mama in de loop der jaren zo belangrijk voor hen is geweest. Ik las verhalen over hoe mama avonden lang met mensen gepraat heeft om hen te steunen en te adviseren, of gewoon gezellig te kletsen. En mensen haalden herinneringen op aan de talloze ontmoetingen, aan de bruiloften waar mama bij is geweest, de kraamvisites, zelfs uitvaarten. Het is ontzettend mooi om te zien dat mama ook op dit plekje op het internet zo enorm geliefd was bij zo velen.

Ik wil een aantal van de berichten citeren, om jullie een indruk te geven van de mooie dingen die over mama worden gezegd:

* ‘Ze is een van de spontaanste en hartelijkste mensen die ik ooit heb ontmoet.’

* ‘Ze was altijd betrokken bij iedereen en ze heeft menigeen door moeilijke periodes weten te helpen.’

* ‘Ze was zo lief, wijs en hartelijk. Ik denk met heel veel warmte terug aan onze gesprekken en ontmoetingen.’

* ‘Ontzettend toffe vrouw, die waar nodig steun verleende, met de juiste woorden mensen in de goede richting wist te sturen, en met bergen humor.’

* ‘Ze heeft veel levens geraakt op een warme, liefhebbende manier.’

* ‘Zo’n lieve, sterke, optimistische vrouw, die voor iedereen de tijd nam.’

* ‘Ik herinner mij vooral haar bulderende lach, die kon echt uit haar tenen komen.’

* ‘Alleen maar mooie herinneringen aan Corine. Zulke lieve mensen zijn zeldzaam.’

Ik denk dat jullie dit beeld van mama allemaal zullen herkennen.

En ik denk dat dat mama zich nooit heeft gerealiseerd dat ze zó veel heeft betekend voor zo veel mensen. En dat we haar allemaal onbeschrijflijk veel zullen missen.


O+ O+ O+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 13 maart 2023 @ 19:20:50 #8
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_208362005
Mooi O+ .
En bizar dat ze voor zoveel mensen zoveel betekende, maar dat het andersom wel als speciaal voelde O+ .
  maandag 13 maart 2023 @ 19:23:08 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208362041
O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208362048
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 19:03 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik kon vandaag niet nalaten te denken dat just me echt het leven van 10 mensen heeft geleefd. Zoveel energie die ze heeft gestoken in alle contacten hier, maar ook buiten Fok! zoals vandaag ook goed duidelijk werd. En haar kwetsbaarheid kwam ook naar voren vandaag. Ik had wel het idee dat alle facetten van just me getoond werden in haar afscheid. Heel knap hoe de sprekers en de foto's een totaalbeeld van haar creeërden.
Het was een mooi warm treffend eerbetoon aan een fantastische vrouw O+ O+ O+

Ook de muziek, echt iedere regel was raak en kwam binnen….
Juin uit Eigen Tuin!
  maandag 13 maart 2023 @ 19:29:02 #11
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  maandag 13 maart 2023 @ 19:48:25 #12
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208362596
Waardig afscheid @Merel . Prachtig verwoord.
Resistance is futile.
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 19:53:25 #13
45833 crew  Fogel
pi_208362720
O+
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  maandag 13 maart 2023 @ 20:02:16 #14
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_208363025
Heel mooi Merel.
  maandag 13 maart 2023 @ 20:03:15 #15
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_208363058
Wat een mooie tekst...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 13 maart 2023 @ 20:07:36 #16
269689 crew  Viv
pi_208363211
quote:
17s.gif Op maandag 13 maart 2023 20:03 schreef Duvel het volgende:
Wat een mooie tekst...
Dit! O+
pi_208364263
Mooi, Merel O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 13 maart 2023 @ 21:02:46 #18
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208364334
Heel mooi verwoord, Merel! O+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_208364347
Wat mooi Merel O+ :*
Veel sterkte met het gemis, voor nu en in de toekomst ;(
  Admin maandag 13 maart 2023 @ 21:50:14 #20
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_208365191
Prachtige tekst :S___D
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 13 maart 2023 @ 22:16:14 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_208365868
Mooi Merel!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208367208
:*
Ja doei.
pi_208369096
Hė jakkes... gewoon hier weer even lezen, traantjes in de ogen ;(
Was een mooi afscheid @Merel :*
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 14 maart 2023 @ 15:49:17 #24
357044 Budapestenaar
pi_208372892
Mooie tekst @Merel :Y O+
pi_208373354
O+
  † In Memoriam † dinsdag 14 maart 2023 @ 22:13:43 #26
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_208378733
Wat een mooie woorden, Merel. O+

Nog één kleine anekdote dan: Ik woonde in een appartement in Eindhoven, maar had inmiddels een hoekwoning elders in de stad gekocht. De verkoop van mijn flatje duurde te lang, dus op een bepaald moment ben ik maar verhuisd naar de nieuwe woning (waar ze ook weer bij was).

Mijn lege appartementje zag er niet uit: alle muren vergeeld, veel gaten in de muren. Dit kon ik zo niet verkopen. just me bedacht zich geen moment: "Weet je wat we gaan doen, we gaan je appartementje opknappen en alle muren opnieuw wit schilderen. En dat hebben we gedaan! Ze is hier een heel weekend geweest en samen hebben we keihard gewerkt om alles fris in de latex te zetten. Twee maanden daarna was het verkocht. Een ongelooflijke actie van just me, wat haar voor mij voor eeuwig op een voetstuk plaatste. Wat een vrouw!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  PR en moderator dinsdag 14 maart 2023 @ 23:54:52 #27
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208379757
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 19:18 schreef Merel het volgende:
Ik wilde graag nog even met jullie delen wat ik vandaag tijdens mama's uitvaart heb verteld:

Ik vind het heel moeilijk om hier te staan en te praten over mama. Ik ben bang dat mijn woorden haar nooit genoeg recht kunnen doen. Ik weet niet goed hoe ik moet uitleggen hoe lief ze was, hoe warm, hoe ze altijd voor ons klaarstond. Voor [mijn broer] en mij, voor haar vrienden, haar collega’s, in haar vrijwilligerswerk. Mama was bij zo veel mensen geliefd.

Wat velen van jullie misschien niet weten, is dat er een plek op het internet is waar mama ook enorm veel mensen heeft geraakt met haar hartelijkheid en warmte.

Al meer dan twintig jaar was mama vaste bezoeker van een website waar mensen over allerlei verschillende onderwerpen met elkaar praten door berichten te plaatsen. Het is een bijzonder plekje op het internet waar je met elkaar in gesprek kunt gaan over het nieuws, over wat er op tv is, over voetbal, over de opvoeding van je kinderen, over muziek, of waar je interesse ook maar ligt. Mama deed dat graag. En het bijzondere is dat ze via die website hechte en warme vriendschappen heeft opgebouwd - niet alleen in dat online wereldje, maar juist ook daarbuiten in het ‘echte’ leven. Mama maakte echt contact met mensen, belde met hen of sprak met hen af. Ze ging met mensen koffie drinken, wandelen, golfen, naar de Efteling, naar het bloemencorso. De vriendschap ging zo diep dat enkelen van hen haar onlangs nog in het ziekenhuis hebben opgezocht.

Toen ik vorige week op dit plekje op het internet het bericht plaatste dat mama was overleden, stroomden de reacties binnen. Meer dan 200 mensen uitten hun verdriet, omdat mama in de loop der jaren zo belangrijk voor hen is geweest. Ik las verhalen over hoe mama avonden lang met mensen gepraat heeft om hen te steunen en te adviseren, of gewoon gezellig te kletsen. En mensen haalden herinneringen op aan de talloze ontmoetingen, aan de bruiloften waar mama bij is geweest, de kraamvisites, zelfs uitvaarten. Het is ontzettend mooi om te zien dat mama ook op dit plekje op het internet zo enorm geliefd was bij zo velen.

Ik wil een aantal van de berichten citeren, om jullie een indruk te geven van de mooie dingen die over mama worden gezegd:

* ‘Ze is een van de spontaanste en hartelijkste mensen die ik ooit heb ontmoet.’

* ‘Ze was altijd betrokken bij iedereen en ze heeft menigeen door moeilijke periodes weten te helpen.’

* ‘Ze was zo lief, wijs en hartelijk. Ik denk met heel veel warmte terug aan onze gesprekken en ontmoetingen.’

* ‘Ontzettend toffe vrouw, die waar nodig steun verleende, met de juiste woorden mensen in de goede richting wist te sturen, en met bergen humor.’

* ‘Ze heeft veel levens geraakt op een warme, liefhebbende manier.’

* ‘Zo’n lieve, sterke, optimistische vrouw, die voor iedereen de tijd nam.’

* ‘Ik herinner mij vooral haar bulderende lach, die kon echt uit haar tenen komen.’

* ‘Alleen maar mooie herinneringen aan Corine. Zulke lieve mensen zijn zeldzaam.’

Ik denk dat jullie dit beeld van mama allemaal zullen herkennen.

En ik denk dat dat mama zich nooit heeft gerealiseerd dat ze zó veel heeft betekend voor zo veel mensen. En dat we haar allemaal onbeschrijflijk veel zullen missen.


O+ O+ O+
Wat supermooi geschreven en superknap gedaan O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 17 maart 2023 @ 23:58:37 #28
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_208430652
Wat dapper, sterk en mooi Merel! Ik hoop dat je een "goed gevoel" bij het afscheid hebt.
Nogmaals veel sterkte voor de aankomende tijd.

Op de een of andere manier bracht en nog brengt ze mensen samen, zoveel reacties, van ook vele mensen die speciaal nu inlogden terwijl ze weinig tot niet hier op fok kwamen.
Heb een paar reacties gezien met "account uit het stof halen". En daar ben ik ook 1 van.
Gekke hierin is ook in, dat ik daardoor weer contact heb met mensen die ik uit het oog ben verloren.
O+
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  zaterdag 25 maart 2023 @ 11:27:30 #29
3498 Barb
Graduated Fool
pi_208529402
Oh, lieve Katje en Maarten, wat een enorm verdrietig nieuws is het overlijden van Corine. Ik ben er door geraakt. Ik heb zo veel fijne herinneringen aan haar. We hebben samen ontiegelijk veel gelachen, in Delft en in Eindhoven, samen rokend en biertjes drinkend. Op de talloze meets door het hele land. Of aan de telefoon, werkelijk tranen met tuiten. Ik kan haar heerlijke accent nog zó horen in mijn hoofd O+.

JustMe was warm, hartelijk, betrokken en ontzettend bijzonder. We verloren elkaar uit het oog, maar uit mijn gedachten is ze nooit verdwenen. En in mijn hart zal ze altijd blijven bestaan.

Ik wens jullie enorm veel sterkte met jullie verlies. Ze laat een grote leegte achter :'(

Liefs,
Barb/Barbie
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  zaterdag 25 maart 2023 @ 20:23:52 #30
331 Merel
Be here now.
pi_208535221
O+ voor jullie allemaal
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 6 april 2023 @ 16:15:03 #31
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_208683439
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 07:16 schreef Merel het volgende:
O+

Dank voor al jullie prachtige berichten. Ze bieden ons troost.

Aanvankelijk wilde ik tijdens de uitvaart niet spreken, ik vond het te moeilijk en te emotioneel. Maar door alle bijzondere reacties en mooie herinneren die jullie deelden, heb ik besloten dat ik er toch ga staan. Mama verdient het dat ik aan de aanwezigen vertel dat zij niet alleen voor hen, maar ook voor talloze mensen op 'een bijzonder plekje op het internet' zo enorm speciaal was.
Heel dapper maar moeilijk. Ik weet 't. Ze was super leuk als mede modje.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 6 april 2023 @ 16:44:55 #32
331 Merel
Be here now.
pi_208683651
Het is vandaag een maand geleden dat ze is overleden. Ik snap niet hoe de tijd zo snel kan gaan.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Moderator donderdag 6 april 2023 @ 16:46:38 #33
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_208683665
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 16:44 schreef Merel het volgende:
Het is vandaag een maand geleden dat ze is overleden. Ik snap niet hoe de tijd zo snel kan gaan.
Raar hè en vooral dat de rest van de wereld gewoon door gaat... terwijl er voor je gevoel keihard een handrem is op gezet.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 6 april 2023 @ 17:40:35 #34
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_208684133
Bizar is dat he. Sterkte weer, Merel :*
in de haak.
  Admin donderdag 6 april 2023 @ 18:04:02 #35
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_208684403
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 16:44 schreef Merel het volgende:
Het is vandaag een maand geleden dat ze is overleden. Ik snap niet hoe de tijd zo snel kan gaan.
jeetje de tijd gaat echt snel. ken dat wel uit ervaring met mijn eigen moeder vorig jaar (en nog steeds).
Gaat het inmiddels een beetje?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_208685249
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 16:44 schreef Merel het volgende:
Het is vandaag een maand geleden dat ze is overleden. Ik snap niet hoe de tijd zo snel kan gaan.
Ja bizar… Nog steeds erg onwerkelijk allemaal…
Juin uit Eigen Tuin!
  donderdag 6 april 2023 @ 20:31:22 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208686451
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 16:44 schreef Merel het volgende:
Het is vandaag een maand geleden dat ze is overleden. Ik snap niet hoe de tijd zo snel kan gaan.
;(
***
pi_208686486
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 16:44 schreef Merel het volgende:
Het is vandaag een maand geleden dat ze is overleden. Ik snap niet hoe de tijd zo snel kan gaan.
;( :*
  donderdag 6 april 2023 @ 20:39:42 #39
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208686590
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 16:44 schreef Merel het volgende:
Het is vandaag een maand geleden dat ze is overleden. Ik snap niet hoe de tijd zo snel kan gaan.
O+ O+ :*
  † In Memoriam † donderdag 6 april 2023 @ 23:55:34 #40
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_208688853
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 16:44 schreef Merel het volgende:
Het is vandaag een maand geleden dat ze is overleden. Ik snap niet hoe de tijd zo snel kan gaan.
En straks ben je ineens een jaar verder, en is de pijn nog niet over. Dit draag je voor altijd met je mee. En je leven gaat natuurlijk door, maar het zal nooit meer hetzelfde zijn. Helaas onvermijdelijk. Sterkte met alles. :*
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 vrijdag 7 april 2023 @ 11:29:54 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_208691400
quote:
88s.gif Op donderdag 6 april 2023 16:46 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Raar hè en vooral dat de rest van de wereld gewoon door gaat... terwijl er voor je gevoel keihard een handrem is op gezet.
Mooi verwoord. Herinner het me van de dag dat pa overleed. Samen met broer patat gaan halen, je moet immers eten en het zo onrechtvaardig vinden dat je de mensen gewoon hun leventje ziet leven.

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 22 april 2023 @ 20:57:48 #42
331 Merel
Be here now.
pi_208866261
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:13 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een mooie woorden, Merel. O+

Ik kan gewoon niet geloven dat Cynix er ook niet meer is. Heb keihard gehuild toen ik het hoorde.

En ik vind het echt superlief dat mensen in het in memoriam-topic voor Cynix ook mama noemen. Maar ik wilde dat topic niet kapen, dus daarom zeg ik het hier O+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 22 april 2023 @ 21:04:36 #43
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_208866396
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2023 20:57 schreef Merel het volgende:

[..]
Ik kan gewoon niet geloven dat Cynix er ook niet meer is. Heb keihard gehuild toen ik het hoorde.

En ik vind het echt superlief dat mensen in het in memoriam-topic voor Cynix ook mama noemen. Maar ik wilde dat topic niet kapen, dus daarom zeg ik het hier O+
Sterkte Merel :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 22 april 2023 @ 21:04:51 #44
269689 crew  Viv
  zaterdag 22 april 2023 @ 21:40:34 #45
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208866961
Vandaag is het bloemencorso in de Bollenstreek.
Vorig jaar stonden we met just me op dit tijdstip in Haarlem te blauwbekken, te wachten op die toen vertraagde optocht. Daarna moest ze zich nog haasten om de trein naar huis te halen.
Haar grote glimlach en pretogen toen het verlichte corso eindelijk voorbij kwam, vergeet ik nooit meer…
pi_208867702
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 april 2023 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag is het bloemencorso in de Bollenstreek.
Vorig jaar stonden we met just me op dit tijdstip in Haarlem te blauwbekken, te wachten op die toen vertraagde optocht. Daarna moest ze zich nog haasten om de trein naar huis te halen.
Haar grote glimlach en pretogen toen het verlichte corso eindelijk voorbij kwam, vergeet ik nooit meer…
O+
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 22 april 2023 @ 23:26:52 #47
331 Merel
Be here now.
pi_208868507
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 april 2023 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag is het bloemencorso in de Bollenstreek.
Vorig jaar stonden we met just me op dit tijdstip in Haarlem te blauwbekken, te wachten op die toen vertraagde optocht. Daarna moest ze zich nog haasten om de trein naar huis te halen.
Haar grote glimlach en pretogen toen het verlichte corso eindelijk voorbij kwam, vergeet ik nooit meer…
O+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_208868866
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 april 2023 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag is het bloemencorso in de Bollenstreek.
Vorig jaar stonden we met just me op dit tijdstip in Haarlem te blauwbekken, te wachten op die toen vertraagde optocht. Daarna moest ze zich nog haasten om de trein naar huis te halen.
Haar grote glimlach en pretogen toen het verlichte corso eindelijk voorbij kwam, vergeet ik nooit meer…
O+ ;(
  zondag 2 juli 2023 @ 17:07:23 #49
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209735221


Aanstaande dinsdag 4 juli had just me 71 kaarsjes moeten uitblazen.
Helaas heeft ze dat niet gehaald…

Ter herinnering aan just me zal daarom op dinsdag 4 juli vanaf 19.30 uur de door haar zelf samengestelde radioshow, die eind 2015 is uitgezonden, nog een keer te horen zijn via Radio 49.
De radioshow omvat haar levensverhaal in muziek, van haar jeugd tot 2015.

De schriftelijke toelichtingen die just me zelf tijdens de uitzending in 2015 bij de te horen songs heeft geplaatst, zullen dan ook weer in het dan actuele Radio49 topic geplaatst worden.
De specifieke link daarvan zal dinsdagavond hier bekend worden gemaakt.
Of klik anders hier voor de Topicreeks: Radio 49



Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?

Dit kan via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.
pi_209736139
O+
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')