Lijkt ook onderweg te zijn de PH-ZVC is van van Bunte Aviationquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:37 schreef Ireth het volgende:
Dat vliegtuigje zou nu toch al onderweg moeten zijn??
Ah, ik miste de hyperende berichten er over op twit die er de vorige keer wel waren, dus dacht weer geannuleerd ofzoquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Lijkt ook onderweg te zijn de PH-ZVC is van van Bunte Aviation
Ik ging ook al checken op Twitterquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah, ik miste de hyperende berichten er over op twit die er de vorige keer wel waren, dus dacht weer geannuleerd ofzo
@Dotteke TT: wachten op vlieger en liveshow?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:37 schreef Kodiak100 het volgende:
@:evenhardopdenken ik heb geopend, maar roep vooral je TT @:dotteke veranderd hem dan
Ali vertelde dat zijn zus en zwager ook al vier keren heen en weer hebben moeten reizen van Beringen, België naar MediArena 2, Amsterdam-Big Brother huis, 1 u 58 min. (173,7 km)quote:Op zaterdag 11 maart 2023 01:15 schreef Hoylei het volgende:
Vindt het wel raar dat Ali niks gezegd heeft tegen Danny over de nominatie van Bart en MA.
Hoe ver moet die familie wel niet reizen morgen...?!
Ik vind de afstand die familie moet reizen een nonargument. Ze weten dat van te voren.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:46 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ali vertelde dat zijn zus en zwager ook al vier keren heen en weer hebben moeten reizen van Beringen, België naar Amsterdam-Big Brother huis, 1 u 58 min. (173,7 km)
Michelangelo zei: "mijn familie zal er wel een dagje uit van maken, de stad Amsterdam in en uit eten."
En de vrouw van Bart weigert om naar de BB-studio te komen, wil niet met haar gezicht op de televisie of streams. Dus voor Bart kunnen ze wat motorvrienden van de Hells Angels uit Den Helder uitnodigen, die hebben beloofd hem altijd te steunen.
Als er twee minuten zijn verstreken mag je zelf een TT bedenken hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:37 schreef Kodiak100 het volgende:
@:evenhardopdenken ik heb geopend, maar roep vooral je TT @:dotteke veranderd hem dan
Denk nog wel minuut of 20quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:51 schreef Ireth het volgende:
Laten ze ff opschieten met dat tuigje, moet zo de deur uit naar mijn werk
Toch snap ik de neuscorrectie wel.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:52 schreef ben34567 het volgende:
Even offtopic maar Charlotte had zo'n andere vibe over haar voor haar L.A. make-over. Vond haar 10 keer leuker en menselijker uitzien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toch denk ik dat haar huidige uiterlijk ook beïnvloed wordt door haar kapsel. Zoals ze haar haar hier heeft op die foto's heb ik haar in BB nog nooit gezien. Het zit altijd uit haar gezicht... wil haar wel eens zien met haar haar zoals op deze foto's.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:52 schreef ben34567 het volgende:
Even offtopic maar Charlotte had zo'n andere vibe over haar voor haar L.A. make-over. Vond haar 10 keer leuker en menselijker uitzien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal hem aanpassen omdat Kodiak het zeiquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:44 schreef Evenhardopdenken het volgende:
wachten op vlieger en liveshow
Ze gaan nu bijna allemaal naar binnenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:53 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik vind het wel heel toevallig dat ze buiten zitten, precies nu.
Terwijl ze dit nooit doen, ze ontbijten zelfs buiten terwijl het zo koud is, lijkt wel of ze op de hoogte zijn van wat er gaat gebeuren.
Oke dat wist ik niet dan mag je mijn TT negeren.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er twee minuten zijn verstreken mag je zelf een TT bedenken hoor
Was mij ook niet duidelijk van daar mijn bericht aan evenhardopdenkenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal hem aanpassen omdat Kodiak het zei
Maar een volgende keer als iemand niet na twee minuten heeft geopend mag de ander gewoon de TT bedenken
Is het echt enkel de neuscorrectie ? Op haar oude foto's kan je menselijke emoties en gelaatsuitdrukkingen aflezen. Nu lijkt ze op een android.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:54 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Toch snap ik de neuscorrectie wel.
Niet dat het echt nodig was, maar waarom niet iets mooier maken als je niet tevreden bent?
Heeft een andere neus en kleur haar. En ze is slanker geworden. Zoveel verschil is er niet vind ik. Had hier een gelezen dat ze haar wangen had gedaan maar die zien er hetzelfde uit.Toen nu een leuke kop om te zien.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:52 schreef ben34567 het volgende:
Even offtopic maar Charlotte had zo'n andere vibe over haar voor haar L.A. make-over. Vond haar 10 keer leuker en menselijker uitzien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ligt veel aan het kapsel volgens mij hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:57 schreef Koos1958 het volgende:
Ze
[..]
Heeft een andere neus en kleur haar. En ze is slanker geworden. Zoveel verschil is er niet vind ik. Had hier een gelezen dat ze haar wangen had gedaan maar die zien er hetzelfde uit.Toen nu een leuke kop om te zien.
Heel ander haar, neuscorrectie en wat fillers!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:57 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Is het echt enkel de neuscorrectie ? Op haar oude foto's kan je menselijke emoties en gelaatsuitdrukkingen aflezen. Nu lijkt ze op een android.
Haar vroeger gezicht straalde warmte uit. Nu kilheid; haar blik en lach lijken 'leeg' en emotieloos. Moeilijk uit te leggen maar er is meer veranderd dan enkel de neus en kapsel.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het ligt veel aan het kapsel volgens mij hoor
Ze zaten al ver voor 11 uur buitenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:53 schreef xdiashalizx het volgende:
Terwijl ze dit nooit doen, ze ontbijten zelfs buiten terwijl het zo koud is, lijkt wel of ze op de hoogte zijn van wat er gaat gebeuren.
ze zitten al 2 uur buiten , niets toevaligs aan , dit was om half 10 vanmorgenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:53 schreef xdiashalizx het volgende:
Ja maar omdat chiara met die verhalen binnen kwam over meer behandelingen gaan mensen daarvan uit. Terwijl je op foto's echt niet veel verschil Itquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het ligt veel aan het kapsel volgens mij hoor
Oww, oke, ik logde pas net in, vandaar.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze zitten al 2 uur buiten , niets toevaligs aan , dit was om half 10 vanmorgen
[ link | afbeelding ]
Ik zie veel verschil hoor. Zou haar amper herkennen moest ik het niet weten.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar omdat chiara met die verhalen binnen kwam over meer behandelingen gaan mensen daarvan uit. Terwijl je op foto's echt niet veel verschil It
Ik heb hem aangepastquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:55 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[youtube][/youtube]Ok
[..]
Oke dat wist ik niet dan mag je mijn TT negeren.
Geen excuus nodig hoor je deed niets verkeerdsquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Was mij ook niet duidelijk van daar mijn bericht aan evenhardopdenken
Excuses
Maar vergeet niet die sleep erachter beperkt de snelheid erg.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:04 schreef Ireth het volgende:
Erg snel gaat zo'n vliegtuigje eigenlijk ook niet... had verwacht dat ie al boven de Noordzee zou zitten
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:05 schreef PunkieePie het volgende:
Bart zou teleurgesteld zijn als hij moet blijven
Dronken piloot zo te zienquote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:07 schreef rinardo het volgende:
Je kan hem hier volgen https://www.radarbox.com/flight/PHZVC
vliegtuigje moet wachten op landend verkeer voor schiphol. Cirkelt boven Weespquote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:12 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoor wel een vliegtuigje maar zal hem wel niet zijn
Ze zijn nog niet opgeroepen om naar de tuin te gaan
Vertrekt zo ook nog een mustang, als die van de Oostbaan vertrekt wat gebruikelijk is dan moet hij nog wel een rondjequote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
vliegtuigje moet wachten op landend verkeer voor schiphol. Cirkelt boven Weesp
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart: Ali Ali! De afwas mag je laten staan doe ik vanmiddag ineens
Nooit gedacht maar ik ga narcist mini stemmen omdat ik Bart zijn exit gun.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:03 schreef Koos1958 het volgende:
Bart en jason nog buiten..Bart roept nu ali over dat hij de afwas kan laten staan
Feitelijk staat Jason nog steeds erg hoog. Als je nu ziet dat veel Ali stemmers op Bart stemmen om MA eruit te krijgen zit Jason in alle polls er heel dicht op. Dus zelfs met de achterban van 2 op 1 is het knap lastig.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:11 schreef ben34567 het volgende:
Bart wil weg maar zou hij een boost krijgen als hij boven Jason eindigt ? Ik denk dat febo dat wel van plan is om zo aan te tonen aan de anderen dat Jason niet onoverwinnelijk is richting finale.
Duurt nog wel even ook. Zit nog een KLM boven lelystad die vast ook nog voor gaat. daarna is het even rustig denkquote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Verrekt zo ook nog een mustang, als die van de Oostbaan vertrekt wat gebruikelijk is dan moet hij nog wel een rondje
Maak jij ook filmpje?? Denk dat ik het ga missen als het nog langer duurtquote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Duurt nog wel even ook. Zit nog een KLM boven lelystad die vast ook nog voor gaat. daarna is het even rustig denk
ja neem hem wel even op.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maak jij ook filmpje?? Denk dat ik het ga missen als het nog langer duurt
Zoon wordt even genoemd!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:18 schreef Koos1958 het volgende:
Zo raar, Bart heeft 1x iets verteld over zijn bonuszoon maar heeft het verder nooit over hem. Terwijl hij alleen.lang in zijn leven is.
Je kan er ook voor kiezen om er niets over te zeggen, alles wat ze daar zeggen komt op internetquote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:18 schreef Koos1958 het volgende:
Zo raar, Bart heeft 1x iets verteld over zijn bonuszoon maar heeft het verder nooit over hem. Terwijl hij alleen.lang in zijn leven is.
Bart is 48 jaar oud, zijn dochter is 16. Dus Bart was 32 toen hij papa werd. Dus ik vermoed dat die al een tijdje het huis uit is.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:18 schreef Koos1958 het volgende:
En zeker voor iemand met ASS.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:21 schreef xdiashalizx het volgende:
Jason is zo empathisch, echt mooi voor zo'n jonge jongen..
Die is 22 geloof ikquote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:23 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Bart is 48 jaar oud, zijn dochter is 16. Dus Bart was 32 toen hij papa werd. Dus ik vermoed dat die al een tijdje het huis uit is.
Is dat door hem/familie gezegd?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:24 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
En zeker voor iemand met ASS.
lijkt er inderdaad op, zit verder niks meer in aanvliegroute voor die baanquote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:24 schreef ledn81 het volgende:
Als deze gele zo door is, mag vliegtuigje door waarschijnlijk [ afbeelding ]
Nee ze gaan het huis zo lang mogelijk vol houden. Deze ik vermoed in de voorlaatste week wat actie.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:22 schreef Harry het volgende:
Over drie weken is de finale.
Over twee weken moeten er dan vier over zijn, verwacht ik.
Dat betekent, dat er deze week, en volgende week, mogelijk twee uit zullen gaan.
Ja, en spelletjes, sporten zijn bijvoorbeeld een paar van de zaken waar hij heel intensief mee bezig is, dat verklaart ook zijn gevloek zondag.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:24 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Dat horen ze zoquote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:27 schreef ledn81 het volgende:
Jason valt op de de spych laat is vandaag. Goh.. hou zou dat komen
Als je tegenwoordig iemand test kom je altijd wel op een letterconbinatie uit.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:24 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:28 schreef rinardo het volgende:
Vliegtuigje is gestopt met rondjes vliegen, nu op zn doel af
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:29 schreef Fikkert2 het volgende:
Ben benieuwd of ali gaat denken dat hij nu in de finale zit, hey jong da zegt da vliegtuig toch maat
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:29 schreef Fikkert2 het volgende:
Ben benieuwd of ali gaat denken dat hij nu in de finale zit, hey jong da zegt da vliegtuig toch maat
Die moet straks tankenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:34 schreef ben34567 het volgende:
Hoe lang kan zo'n klein vliegtuig in de lucht blijven
Tot ie naar beneden gaatquote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:34 schreef ben34567 het volgende:
Hoe lang kan zo'n klein vliegtuig in de lucht blijven
ASS kun je niet testen, dat is door observatie. Zelf juist voor corona de diagnose gekregen na een dagopname na burn-out. Ben er dus op mijn 44 ste achtergekomen dat ik ASS heb. En ben er me de laatste jaren in aan het verdiepen. Toevallig werk ik in de ICT dat is bijvoorbeeld een vak waar mensen met ASS die verstandelijk slim genoeg zijn wel kunnen uitblinken.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:29 schreef marky het volgende:
[..]
Als je tegenwoordig iemand test kom je altijd wel op een letterconbinatie uit.
Raar toch ze zijn toch op de hoogte van de vluchtroutes?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:44 schreef xdiashalizx het volgende:
Ben bang dat het niet meer doorgaat, Lindsey naar de DK...
Ik zou het echt jammer vinden..
Vertraging en dat soort geneuzel, dan moet reclametuigje even wachten, sommige dingen kunnen niet gemanipuleerd worden door de feboquote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar toch ze zijn toch op de hoogte van de vluchtroutes?
schiphol heeft altijd voorrang en de banen gaan open afhankelijk van het weer en drukte. Dus nooit helemaal te plannen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Betalende klanten gaan voor op niet betalende klantenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja denk dat HOP de laatste isquote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:51 schreef ledn81 het volgende:
laatste 2 worden naar de andere baan gestuurd. Dus hij mag zo denk
Of hij heeft een dealtje met BB dat hij wordt weggestemd, zodat het niet lijkt op een vrijwillige exit.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:11 schreef ben34567 het volgende:
Bart wil weg maar zou hij een boost krijgen als hij boven Jason eindigt ? Ik denk dat febo dat wel van plan is om zo aan te tonen aan de anderen dat Jason niet onoverwinnelijk is richting finale.
En dan is het geen manipulatie denk ik volgens blauw. Maarja ik ben 'm.a. zat eb gun het Bart van de Belgen om te winnenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Of hij heeft een dealtje met BB dat hij wordt weggestemd, zodat het niet lijkt op een vrijwillige exit.
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja hij mag beginnen met het huis aan te vliegen
Dat bewijst nogmaals zijn intelligentie, want ik ga hem kennende van BB ervan uit dat hij dat doet om er uit te leren en niet om te camoufleren.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason bedenkt vooraf wat hij wil bespreken met de psych
Dat vliegtuigje voor Ali is denk niet zo'n boost voor Bart.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:11 schreef ben34567 het volgende:
Ali is nog binnenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Bocht gemaakt nog 1 minuut
Stream is wel vertraagd
Geschorenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:03 schreef PunkieePie het volgende:
"En dit op de dag dat ik me geschoten heb"![]()
Echt deze manquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:03 schreef PunkieePie het volgende:
"En dit op de dag dat ik me geschoren heb"![]()
Ik hoop zo exit michelangeloquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:05 schreef PunkieePie het volgende:
Jolien en Michelangelo jaloers binnen
En terecht dat hij het er steeds over mag hebben, ik gun het hem..quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:06 schreef czvt het volgende:
Ali heeft weer iets om een week over te zeiken.
Dat is inderdaad zijn valkuil, zijn zelfvertrouwen krijgt een boost en dan herhaalt hij dat vaak.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:06 schreef czvt het volgende:
zou zijn ego een barst opgelopen hebben dat meneer er geen heeftquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:07 schreef Dotteke het volgende:
MA vraagt zich af hoe het weer was deze wek, dit omdat Ali nu niet genomineerd is deze week en het misschien al voor vorige week bedoeld was
Beetje zielig om het een ander niet te gunnen. Ik vind Ali een vreselijke domme kerel maar gun hem zijn momentje, net zoals anderen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:05 schreef PunkieePie het volgende:
Als je zo in het leven staat dat je dit soort dingen moet downgraden krijg je het in je leven nog heel zwaar.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:07 schreef Dotteke het volgende:
MA vraagt zich af hoe het weer was deze wek, dit omdat Ali nu niet genomineerd is deze week en het misschien al voor vorige week bedoeld was
Dit zullen we tot einde aan moeten horen vrees ik.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:06 schreef czvt het volgende:
Vooral Jolien zal het haar vriend kwalijk nemen dat hij geen actie heeft ondernomen voor haar ook een vliegtuigje te regelen. Lijkt mij best een verwend kind.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:07 schreef Koos1958 het volgende:
Jason wel ook enthousiast reageren. Maar 'm.a. en jolien zijn echt zuur in hun reactie. Je gunt toch mensen gewoon iets. Jaloezie vind ik lelijk.
Die is echt een aparte meelullen en leuk doen met de mensen waar ze bij slaapt. En elke keer weer.slecht mee praten met 'de andere 3quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jolien: ik wil niets zeggen, och ja.
Ivan??quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:11 schreef Dotteke het volgende:
ALi is helemaal van slag,
Hij heeft van de week nog gezegd dat hij niet verwachtte dat er een vliegtuigje voor hem zo komen
"I love you babe's" zegt Ivan
Niet eens scanman waardigquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:08 schreef Dotteke het volgende:
Onder tussen Charlotte in bikini in de badkamer
Ja een mooi karakter heeft die knul. Hij moet zich alleen niet laten beïnvloeden door de negatieve houding van bv'm.a en anderequote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:10 schreef xdiashalizx het volgende:
Jason zo blij voor Ali, zo hoort het...
Ze zij daarstraks ook tegen Bern dat hij ook een vliegtuigje moest regelen..quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vooral Jolien zal het haar vriend kwalijk nemen dat hij geen actie heeft ondernomen voor haar ook een vliegtuigje te regelen. Lijkt mij best een verwend kind.
kreeg het ook allemaal niet goed eropquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Niet eens scanman waardig![]()
[ afbeelding ]
peuter zit buiten jolien is wel binnen geloof ik die zie ik niet buitenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:05 schreef PunkieePie het volgende:
Ivan?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:11 schreef Dotteke het volgende:
ALi is helemaal van slag,
Hij heeft van de week nog gezegd dat hij niet verwachtte dat er een vliegtuigje voor hem zo komen
"I love you babe's" zegt Ivan
Euhhhh Aliquote:
Was net ook negatief aan het doen met 'm.a.binnenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
peuter zit buiten jolien is wel binnen geloof ik die zie ik niet buiten
Dat doen de meeste daar en Ali slijmt altijd met degene die moet gaan nomineren, erg opvallend.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die is echt een aparte meelullen en leuk doen met de mensen waar ze bij slaapt. En elke keer weer.slecht mee praten met 'de andere 3
heefy hij dat echt gezegd? dan is hij echt zuur en een vreselijk tering jochquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ali bedankt iedereen
Charlotte zegt je fans staan achter je. Die 'm.a en jolien zitten binnen en m.a. dit stelt niets voor. Jaloerse vent
Is al aangepastquote:
Net Michelangelo ook even binnen. Samen met Jolien mokken en toen ging hij weer naar buitenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
peuter zit buiten jolien is wel binnen geloof ik die zie ik niet buiten
Oona dat is 1 van mijn katten is vandaag 3 uur buiten geweest terwijl ze de rest van de week nog geen uur buiten is geweest. Dina de andere kat is vandaag buiten geweest, een tiental minuten terwijl ze de rest van de week tijdens ventilatie van de living enkel aan het vensterbank heeft gezeten en slechts haar neus buiten heeft gehad.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze gaan nu bijna allemaal naar binnen
Dat doet Jason niet hoor, blijft altijd bij zichzelf. Mooi is dat van hem en dat voor een jonge knul.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja een mooi karakter heeft die knul. Hij moet zich alleen niet laten beïnvloeden door de negatieve houding van bv'm.a en andere
Jaaaa meer vliegtuigjes!!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vooral Jolien zal het haar vriend kwalijk nemen dat hij geen actie heeft ondernomen voor haar ook een vliegtuigje te regelen. Lijkt mij best een verwend kind.
Ik las het, vandaar mijn reaktie.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:13 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ze zij daarstraks ook tegen Bern dat hij ook een vliegtuigje moest regelen..
Ja dat zei hij echt en jolien zei heel sarcastisch die geeft weer een boost. Allebei lelijk gereageerd bahquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heefy hij dat echt gezegd? dan is hij echt zuur en een vreselijk tering joch
knip ieder zijn meningquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:18 schreef czvt het volgende:
Het nut van dat vliegtuig schiet mij voorbij. Een kinderhand is snel gevuld. Dit is geen garantie voor een finaleplaats. Zonde van het geld dat fans(?) geven aan een domme kleuter van 34.
bah zeg die jolien ook vuile hypocriet in Ali zijn gezicht leuk doen en dan zo doenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat zei hij echt en jolien zei heel sarcastisch die geeft weer een boost. Allebei lelijk gereageerd bah
Bernd is te druk bezig met het genieten van zijn vrijheid om een vliegtuigje te regelen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
-knip-quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
knip, zal wel door veel fans gedaan zijn dus dan valt het per persoon wel mee en de reactie is juist toch hartstikke leuk
ik vind Ali ook soms vervelend maar vind die wel leuk voor hem
ze wil iedere dag een compliment krijgen ook een soort waardering en horen dat ze mooi is zat ze van de week te vertellen ookquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:16 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Oona dat is 1 van mijn katten is vandaag 3 uur buiten geweest terwijl ze de rest van de week nog geen uur buiten is geweest. Dina de andere kat is vandaag buiten geweest, een tiental minuten terwijl ze de rest van de week tijdens ventilatie van de living enkel aan het vensterbank heeft gezeten en slechts haar neus buiten heeft gehad.
Ik weet niet als BB ze naar buiten heeft gestuurd maar ben er zeker van dat BB ze gebrieft zou hebben als het zover was.
Die denkt vast en zeker dat hij straks niet meer over straat kan.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:17 schreef Joyce-43 het volgende:
dus heel Amsterdam ziet dit vraagt hij haha
IK heb altijd als ik hem zie en hoor het idee dat hij niet helemaal 100% is en dat er ergens een steekje los zit.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:22 schreef happyme28 het volgende:
Wat een zielige man eigenlijk die Ali.
-knip- niet persoonlijk wordenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:18 schreef czvt het volgende:
Het nut van dat vliegtuig schiet mij voorbij. Een kinderhand is snel gevuld. Dit is geen garantie voor een finaleplaats. Zonde van het geld dat fans(?) geven aan een domme kleuter van 34.
Zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Bernd is te druk bezig met het genieten van zijn vrijheid om een vliegtuigje te regelen.
Eigenlijk best wel sneu dat je zo onzeker bent.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze wil iedere dag een compliment krijgen ook een soort waardering en horen dat ze mooi is zat ze van de week te vertellen ook
Heb hetzelfde want regelmatig doet hij erg dom en snapt dingen helemaal niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb altijd als ik hem zie en hoor het idee dat hij niet helemaal 100% is en dat er ergens een steekje los zit.
Ik dacht in het begin dat hij bewust een beetje de onnozelaar speelde om de anderen om de tuin te leiden.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb altijd als ik hem zie en hoor het idee dat hij niet helemaal 100% is en dat er ergens een steekje los zit.
Die andere drie praten niet slecht alleen tactisch.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die is echt een aparte meelullen en leuk doen met de mensen waar ze bij slaapt. En elke keer weer.slecht mee praten met 'de andere 3
Hij is gewoon een beetje simpel zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:27 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
-knip- niet persoonlijk worden
Ja Ali is niet de slimste, maar hij is een eerlijke gast die wat naïef is, uit gaat van eerlijkheid van een mens en ja één van zijn negatieve eigenschappen is dat hij zeurt. Vermoed dat die ook ASS heeft. Goedgelovig, eerlijk, verdraagzaam dat zijn ook eigenschappen die veel ASS-ers hebben.
Die man is gewoon wereldvreemd en kleuterachtig vergeleken met do jongste deelnemers Jason en Michelangelo. Dan ben ik nog heel beleefd met met verwoordingen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iemand kan zich volgens mij nooit zo lang onnozel voor doen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:30 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik dacht in het begin dat hij bewust een beetje de onnozelaar speelde om de anderen om de tuin te leiden.
Maar inmiddels denk ik dat jouw theorie best wel eens zou kunnen kloppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door DGK_Tegengas op 11-03-2023 12:47:28 ].
Hij doet een opleiding als docent, zal dat wel goed aflopen dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:31 schreef czvt het volgende:
[..]
Die man is gewoon wereldvreemd en kleuterachtig vergeleken met do jongste deelnemers Jason en Michelangelo. Dan ben ik nog heel beleefd met met verwoordingen.
Jij bent geméénnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Gewoon vliegtuigje voor Jolien
Jolien heb een ander x Bernd
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Gewoon vliegtuigje voor Jolien
Jolien heb een ander x Bernd
Voor doven en blinden zeker.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij doet een opleiding als docent, zal dat wel goed aflopen dan?
Michelangelo is een narcist, egotripperij, aansteller, overtuigd van zijn gelijk, het is zelden zijn fout en het draait alleen maar om hem. Michelangelo heeft nog niet zo lang geleden verteld dat hij weinig vrienden heeft, natuurlijk een narcist net zoals Rob stoot mensen af, een Ali zal wel wat vrienden hebben. En als het dan tegenzit en zijn plannetje loopt in het honderd dan beginnen die in het wilde weg te schieten. Rob deed dat ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:31 schreef czvt het volgende:
[..]
Die man is gewoon wereldvreemd en kleuterachtig vergeleken met do jongste deelnemers Jason en Michelangelo. Dan ben ik nog heel beleefd met met verwoordingen.
Meer dan waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij doet een opleiding als docent, zal dat wel goed aflopen dan?
Zo met je eens!!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:27 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
-knip- niet persoonlijk worden
Ja Ali is niet de slimste, maar hij is een eerlijke gast die wat naïef is, uit gaat van eerlijkheid van een mens en ja één van zijn negatieve eigenschappen is dat hij zeurt. Vermoed dat die ook ASS heeft. Goedgelovig, eerlijk, verdraagzaam dat zijn ook eigenschappen die veel ASS-ers hebben.
Mimi is dit programma ingegaan zoals hij een race aanvangt. Coureurs gaan voor ieder gaatje tot daar waar de finish ligt.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:36 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Michelangelo is een narcist, egotripperij, aansteller, overtuigd van zijn gelijk, het is zelden zijn fout en het draait alleen maar om hem. Michelangelo heeft nog niet zo lang geleden verteld dat hij weinig vrienden heeft, natuurlijk een narcist net zoals Rob stoot mensen af, een Ali zal wel wat vrienden hebben. En als het dan tegenzit en zijn plannetje loopt in het honderd dan beginnen die in het wilde weg te schieten. Rob deed dat ook.
Ik zeg kijk voorbij het gedrag kijk naar de mens en dan is Ali een veel mooier (innerlijk) mens dan bijvoorbeeld bewoners als Rob, Mini, Danny, Jolien.
Zijn verlofdagen zijn ook op... zei hij in het begin al. Dat als hij ver komt een probleem heeft met zijn verlof.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:40 schreef BBERTJE het volgende:
Krijg steeds meer het gevoel dat Bart vanavond gaat
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Vliegtuigje voor Ali - 4 februari 2023.Dit is Ali´s hoogste punt, zegt hij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Kan wel maar al die verhalen over meisjes, dat het niet eerlijk is, nu zijn reactie bij het vliegtuigje, zijn woorden over Danny, zijn filmpjes op het internet, alles doet me wijzen dat hij net zoals Rob een narcist is.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:41 schreef marky het volgende:
[..]
Mimi is dit programma ingegaan zoals hij een race aanvangt. Coureurs gaan voor ieder gaatje tot daar waar de finish ligt.
Je weet toch van tevoren tot hoelang dit programma duurt? Je kunt nu niet opeens zeggen dat je verlofdagen op zijn en weg moet.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zijn verlofdagen zijn ook op... zei hij in het begin al. Dat als hij ver komt een probleem heeft met zijn verlof.
Gaf deze week aan at het verlof erop zit..
Hoop nog op een vertrek van de kartkleuter en zijn vele fanta verhalen
Hij had niet gedacht vermoed ik , zo ver te komen.. volgens mij in de eerste week dat hij het hier al over had.. en maar te gaan kijken hoe ver hij zou gaan komen..quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je weet toch van tevoren tot hoelang dit programma duurt? Je kunt nu niet opeens zeggen dat je verlofdagen op zijn en weg moet.
Mocht hij gaan dan is hij in ieder geval best wel ver gekomen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij had niet gedacht vermoed ik , zo ver te komen.. volgens mij in de eerste week dat hij het hier al over had.. en maar te gaan kijken hoe ver hij zou gaan komen..
Nee dat geloof ik niet. We weten niet hoe hij normaal is.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:45 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Kan wel maar al die verhalen over meisjes, dat het niet eerlijk is, nu zijn reactie bij het vliegtuigje, zijn woorden over Danny, zijn filmpjes op het internet, alles doet me wijzen dat hij net zoals Rob een narcist is.
Ik denk wél dat hij behoorlijk verwend is thuis en altijd alle aandacht krijgt. Vind hem vaak best wel grappig overigens maar hij is gewoon heel erg fanatiek. Hoe stuk hij er van was dat hij cross met 1 S had geschreven. Daar schrok ik gewoon van.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:50 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet. We weten niet hoe hij normaal is.
Jason vraagt hem denk ik alleen maar of het goed met hem gaat. Jason vraagt dat wel vaker op deze manier.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:52 schreef Monique___ het volgende:
bart komt uit de dbk, jason vraagt ; check bart?
bart: ja ja
vaag
ik hoorde hem van de week zeggen dat hij BB zat was en dat hij dan de laatste verlof dagen liever met zijn vrienden nog wil doorbrengen ipv in het huis zitten, dus hij heeft nog wel verlofquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij had niet gedacht vermoed ik , zo ver te komen.. volgens mij in de eerste week dat hij het hier al over had.. en maar te gaan kijken hoe ver hij zou gaan komen..
Aha, op die fiets. Dat kan ik goed begrijpen als je het niet meer naar je zin hebt. Dan wil je je resterende verlofdagen zinniger doorbrengen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik hoorde hem van de week zeggen dat hij BB zat was en dat hij dan de laatste verlof dagen liever met zijn vrienden nog wil doorbrengen ipv in het huis zitten, dus hij heeft nog wel verlof
Dat heeft hij ook wel eens verteld. Dat was een beetje Verstappen achtig. Alles draaide om de autosport. Anders kom je niet to F3.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk wél dat hij behoorlijk verwend is thuis en altijd alle aandacht krijgt. Vind hem vaak best wel grappig overigens maar hij is gewoon heel erg fanatiek. Hoe stuk hij er van was dat hij cross met 1 S had geschreven. Daar schrok ik gewoon van.
Ook typisch iets voor mensen met ASS, omdat die soms moeilijk hebben met interpretatie van non verbale signalen, dan is het bij twijfel het gewoon te vragen, ik doe dat ook. Op dagkliniek zeiden ze dat een van de denkfouten die mensen maken NIVEA was. Nie invullen voor een ander en dat je bij twijfel dan best om verduidelijking kon vragen. Dat doet Jason dus. Bijvoorbeeld ook naar Lindsey toe.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jason vraagt hem denk ik alleen maar of het goed met hem gaat. Jason vraagt dat wel vaker op deze manier.
Veel dingen die je op school leert zijn zinloos als je er in je verdere leven niets meer mee doet. Je vergeet het gewoon.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:47 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb toch frans gehad 4 jaar lang en met examens geloof 7 gehaald
maar weet er niets meer van verstond net Lot totaal niet
ik weet mijn naam te zeggen en waar ik woon maar meer ook niet echt vreemd
Ik heb niet zoveel met dit soort diagnoses. Jason is gewoon heel sociaal en wil weten hoe het met de ander gaat, niks mis mee.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:57 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ook typisch iets voor mensen met ASS, omdat die soms moeilijk hebben met interpretatie van non verbale signalen, dan is het bij twijfel het gewoon te vragen, ik doe dat ook. Op dagkliniek zeiden ze dat een van de denkfouten die mensen maken NIVEA was. Nie invullen voor een ander en dat je bij twijfel dan best om verduidelijking kon vragen. Dat doet Jason dus. Bijvoorbeeld ook naar Lindsey toe.
Je moet er is op letten wanneer Michelangelo in gesprek is met iemand dan luistert hij niet, slechte eigenschap.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:36 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Michelangelo is een narcist, egotripperij, aansteller, overtuigd van zijn gelijk, het is zelden zijn fout en het draait alleen maar om hem. Michelangelo heeft nog niet zo lang geleden verteld dat hij weinig vrienden heeft, natuurlijk een narcist net zoals Rob stoot mensen af, een Ali zal wel wat vrienden hebben. En als het dan tegenzit en zijn plannetje loopt in het honderd dan beginnen die in het wilde weg te schieten. Rob deed dat ook.
Ik zeg kijk voorbij het gedrag kijk naar de mens en dan is Ali een veel mooier (innerlijk) mens dan bijvoorbeeld bewoners als Rob, Mini, Danny, Jolien.
Het is de psycholoog die langskomt op zaterdag voor iedereen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:52 schreef Monique___ het volgende:
bart komt uit de dbk, jason vraagt ; check bart?
bart: ja ja
vaag
ja is echt zo vreemd haha ben echt alles kwijtquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:57 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Veel dingen die je op school leert zijn zinloos als je er in je verdere leven niets meer mee doet. Je vergeet het gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |