Lijkt ook onderweg te zijn de PH-ZVC is van van Bunte Aviationquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:37 schreef Ireth het volgende:
Dat vliegtuigje zou nu toch al onderweg moeten zijn??
Ah, ik miste de hyperende berichten er over op twit die er de vorige keer wel waren, dus dacht weer geannuleerd ofzoquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Lijkt ook onderweg te zijn de PH-ZVC is van van Bunte Aviation
Ik ging ook al checken op Twitterquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah, ik miste de hyperende berichten er over op twit die er de vorige keer wel waren, dus dacht weer geannuleerd ofzo
@Dotteke TT: wachten op vlieger en liveshow?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:37 schreef Kodiak100 het volgende:
@:evenhardopdenken ik heb geopend, maar roep vooral je TT @:dotteke veranderd hem dan
Ali vertelde dat zijn zus en zwager ook al vier keren heen en weer hebben moeten reizen van Beringen, België naar MediArena 2, Amsterdam-Big Brother huis, 1 u 58 min. (173,7 km)quote:Op zaterdag 11 maart 2023 01:15 schreef Hoylei het volgende:
Vindt het wel raar dat Ali niks gezegd heeft tegen Danny over de nominatie van Bart en MA.
Hoe ver moet die familie wel niet reizen morgen...?!
Ik vind de afstand die familie moet reizen een nonargument. Ze weten dat van te voren.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:46 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ali vertelde dat zijn zus en zwager ook al vier keren heen en weer hebben moeten reizen van Beringen, België naar Amsterdam-Big Brother huis, 1 u 58 min. (173,7 km)
Michelangelo zei: "mijn familie zal er wel een dagje uit van maken, de stad Amsterdam in en uit eten."
En de vrouw van Bart weigert om naar de BB-studio te komen, wil niet met haar gezicht op de televisie of streams. Dus voor Bart kunnen ze wat motorvrienden van de Hells Angels uit Den Helder uitnodigen, die hebben beloofd hem altijd te steunen.
Als er twee minuten zijn verstreken mag je zelf een TT bedenken hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:37 schreef Kodiak100 het volgende:
@:evenhardopdenken ik heb geopend, maar roep vooral je TT @:dotteke veranderd hem dan
Denk nog wel minuut of 20quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:51 schreef Ireth het volgende:
Laten ze ff opschieten met dat tuigje, moet zo de deur uit naar mijn werk
Toch snap ik de neuscorrectie wel.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:52 schreef ben34567 het volgende:
Even offtopic maar Charlotte had zo'n andere vibe over haar voor haar L.A. make-over. Vond haar 10 keer leuker en menselijker uitzien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toch denk ik dat haar huidige uiterlijk ook beïnvloed wordt door haar kapsel. Zoals ze haar haar hier heeft op die foto's heb ik haar in BB nog nooit gezien. Het zit altijd uit haar gezicht... wil haar wel eens zien met haar haar zoals op deze foto's.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:52 schreef ben34567 het volgende:
Even offtopic maar Charlotte had zo'n andere vibe over haar voor haar L.A. make-over. Vond haar 10 keer leuker en menselijker uitzien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal hem aanpassen omdat Kodiak het zeiquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:44 schreef Evenhardopdenken het volgende:
wachten op vlieger en liveshow
Ze gaan nu bijna allemaal naar binnenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:53 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik vind het wel heel toevallig dat ze buiten zitten, precies nu.
Terwijl ze dit nooit doen, ze ontbijten zelfs buiten terwijl het zo koud is, lijkt wel of ze op de hoogte zijn van wat er gaat gebeuren.
Oke dat wist ik niet dan mag je mijn TT negeren.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er twee minuten zijn verstreken mag je zelf een TT bedenken hoor
Was mij ook niet duidelijk van daar mijn bericht aan evenhardopdenkenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal hem aanpassen omdat Kodiak het zei
Maar een volgende keer als iemand niet na twee minuten heeft geopend mag de ander gewoon de TT bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |