abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208329640
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_208329662
Nu een item bij RTL Boulevard.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_208329664
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:34 schreef Revanches het volgende:

[..]
Helene Hendriks die alles goedpraat, Johan vindt dit gedrag uiteraard normaal op redacties.
Onderzoek naar de VI redactie kan heel kort zijn. Alle anekdotes zijn al eens lachend verteld.
pi_208329714
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 13:45 schreef Gimmick het volgende:
Wat ik ook best schokkend vond is dat het zo’n incestueuze bende is. De hele familie van de hoofdredacteur (Maarten Nooter) werkt voor NOS Studio Sport. Het is toch geen familiebedrijf? Het is een van de meest gewilde mediabedrijven van Nederland en een familie houdt al even vier functies bezet.
5 incl. hond Messi.
pi_208329752
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 18:35 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Onderzoek naar de VI redactie kan heel kort zijn. Alle anekdotes zijn al eens lachend verteld.
Prima toch?
pi_208329864
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 18:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Prima toch?
De Johan derksen van dienst?
  zaterdag 11 maart 2023 @ 18:51:10 #183
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_208329909
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 15:35 schreef Seven. het volgende:

[..]
Omdat hij niet in staat is om volwassen te reageren. Hij is gewoon onzeker en voelt zich aangetast in zijn mannelijkheid als een vrouw een sterke mening heeft over misogynie op de werkvloer.

Dus geen zorgen, ik weet wie het zegt en niets schreeuwt harder 'ik heb een micropenis' dan dit soort gedrag.
Dit soort 'discussietechnieken' kan ik echt niet serieus nemen. Iemand is het gewoon niet met je eens en vindt dat je uit je nek lult. Dat kan, je hebt de waarheid niet in pacht, net als de ander. Diegene uit dat op sommige momenten met cynische/sarcastische opmerkingen. Is ook niet altijd prettig, maar dat kan ook weer een reactie zijn op een nogal vijandige toon. En zo gaat het over en weer.

Echter, die popie-jopie lulverhaaltjes dat iedere man die een andere mening dan een vrouw heeft bij dit soort kwesties "onzeker is/zich in zijn mannelijkheid voelt aangetast/micropenis" en meer van dat soort onzin, inclusief zo'n "ik ben een powervrouw met een sterke mening en daar kunnen zulke trieste mannen niet tegen"-houding, zijn echt tenenkrommend.

Iemand is het niet met je eens, that's it. Of je nu vrouw, man of whatever bent, dat is helemaal niet van belang. Dan kun je wel proberen om je discussiepartner naar beneden te halen om die mening te devalueren, maar dat gaat echt helemaal nergens over. "Iedereen die het niet me eens is, is een triest persoon die er niet tegen kan dat ik zo'n ontzettend sterke mening als vrouw heb", is echt een waardeloos uitgangspunt voor een discussie als deze. Dan gooi je het juist zelf op geslacht in plaats van inhoud.
pi_208329924
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 18:48 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
De Johan derksen van dienst?
Nee gewoon een domme sukkel met geen empathie
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:00:23 #185
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208331446
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 18:51 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dit soort 'discussietechnieken' kan ik echt niet serieus nemen. Iemand is het gewoon niet met je eens en vindt dat je uit je nek lult. Dat kan, je hebt de waarheid niet in pacht, net als de ander. Diegene uit dat op sommige momenten met cynische/sarcastische opmerkingen. Is ook niet altijd prettig, maar dat kan ook weer een reactie zijn op een nogal vijandige toon. En zo gaat het over en weer.

Echter, die popie-jopie lulverhaaltjes dat iedere man die een andere mening dan een vrouw heeft bij dit soort kwesties "onzeker is/zich in zijn mannelijkheid voelt aangetast/micropenis" en meer van dat soort onzin, inclusief zo'n "ik ben een powervrouw met een sterke mening en daar kunnen zulke trieste mannen niet tegen"-houding, zijn echt tenenkrommend.

Iemand is het niet met je eens, that's it. Of je nu vrouw, man of whatever bent, dat is helemaal niet van belang. Dan kun je wel proberen om je discussiepartner naar beneden te halen om die mening te devalueren, maar dat gaat echt helemaal nergens over. "Iedereen die het niet me eens is, is een triest persoon die er niet tegen kan dat ik zo'n ontzettend sterke mening als vrouw heb", is echt een waardeloos uitgangspunt voor een discussie als deze. Dan gooi je het juist zelf op geslacht in plaats van inhoud.
OK, dat mag jij vinden ^O^ .
Resistance is futile.
pi_208331459
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Meer een 'een van de mannen' dame. Zij kan helemaal meegaan in zo'n klimaat. Maar dat zorgt er wel voor dat ze lastig empathie kan opbrengen voor de dames die daar zich oncomfortabel bij voelen.
Het is ook een puur Hollandse dame. Zo'n 'nuchter' type. Zo'n Aicha is een veel meer bescheiden buitenlandse dame en als je dan midden in een groep oude, dominante, blanke Nederlandse mannen terechtkomt krijg je dit. De culturen lijken niet eens op elkaar.
pi_208332007
In de jaren 80 is ooit een Ajax Feyenoord niet uitgezonden omdat een Feyenoord hooligan (Rellen Henk) de NOS aanviel i.v.m. ajaks-voorkeur.
Had hij wel een punt dus achteraf.

Rellen _O_ Henk _O_
NOS studio sport :')
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:20:35 #188
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_208332024
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:00 schreef Seven. het volgende:

[..]
OK, dat mag jij vinden ^O^ .
Dat weet ik. ^O^
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:20:46 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208332030
Rellen HenkGod
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:32:33 #190
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_208332415
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:20 schreef PotjeSambal het volgende:
In de jaren 80 is ooit een Ajax Feyenoord niet uitgezonden omdat een Feyenoord hooligan (Rellen Henk) de NOS aanviel i.v.m. ajaks-voorkeur.
Had hij wel een punt dus achteraf.

Rellen _O_ Henk _O_
NOS studio sport :')
Hij had een punt dat de NOS een Ajax-voorkeur heeft. Dat rechtvaardigt niet om met een stalen buis de geluidskamer binnen te dringen en iemand daarmee op zijn neus ( :') ) te slaan.
pi_208332528
Wat zou Rivkah hebben gedaan om hogerop te komen?
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:43:11 #192
462265 Peligrosso
Radio Espantoso
pi_208332812
Dat logo is natuurlijk ook gewoon "toevallig"

Autocratie bv - Anne Applebaum
Het uur van de wolven - Giuliano da Empoli
pi_208332902
Egberts presenteert morgen niet.
zie email 27 oktober
  zaterdag 11 maart 2023 @ 21:22:58 #194
168739 Red_85
'echt wel'
pi_208334180
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:45 schreef trein2000 het volgende:
Egberts presenteert morgen niet.
Prima deluxe

Op meerdere vlakken. Overdreven showmannetje met zn gemaakte dingetjes.

Fijn.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 11 maart 2023 @ 21:32:22 #195
168739 Red_85
'echt wel'
pi_208334429
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 14:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

:7
Noa is prima.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_208335050
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 21:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het is gênant ja. Het vervelende is ook dat veel mensen erin meegaan terwijl ondertussen de kwaliteit van de NOS met het jaar verder achteruit holt en vaak niet verder komt dan schreeuwerig activisme. En niemand is uiteindelijk gebaat bij deze neerwaartse spiraal in softheid, ook niet de mensen die nu het felst hun slachtofferschap claimen. Ze hebben het zelf alleen niet door.
Het is onderdeel van de infantilisering. Dat is niet alleen verdomming, maar ook iedereen als kwetsbare kleine kindertjes behandelen, behalve als het over seksualiteit gaat, dat kunnen alleen de kleine kindertjes aan.

Op deze manier zal er nooit meer een groots werk verricht worden. Nou was NOS sport daar toch al niet mee bezig, maar het is een werkomgeving voor ambitieuze mensen, niet het kinderdagverblijf waar de sfeer vooral goed moet zijn Overal waar echt dingen bereikt zijn zijn er fricities geweest. Dat is de intensiteit die met de ambitie komt.

[ Bericht % gewijzigd door timmmmm op 12-03-2023 08:33:31 ]
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_208335761
Humberto sloopt NOS Sport nu in zijn programma.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_208335828
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 21:52 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het is onderdeel van de infantilisering. Dat is niet alleen verdomming, maar ook iedereen als kwetsbare kleine kindertjes behandelen, behalve als het over seksualiteit gaat, dat kunnen alleen de kleine kindertjes aan.

Op deze manier zal er nooit meer een groots werk verricht worden. Nou was NOS sport daar toch al niet mee bezig, maar het is een werkomgeving voor ambitieuze mensen, niet het kinderdagverblijf waar de sfeer vooral goed moet zijn Overal waar echt dingen bereikt zijn zijn er fricities geweest. Dat is de intensiteit die met de ambitie komt.
oh ja seksisme is een voorwaarde voor kwaliteit :')
met her in the burgerking, fell in love at the soda-machine
  zaterdag 11 maart 2023 @ 22:29:18 #199
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208336070
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 22:16 schreef superniger het volgende:
Humberto sloopt NOS Sport nu in zijn programma.
En terecht.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 11 maart 2023 @ 22:38:26 #200
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_208336243
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
En terecht.
Hebben we het over die Humberto die een affaire had met Dionne Stax? Die heeft opeens recht van spreken, of hoe werkt dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')