abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 maart 2023 @ 11:50:13 #101
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_208324332
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:42 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het allemaal afkeurenswaardig gedrag, uiteraard, maar ik kan het mij nou nooit zo goed voorstellen of maar moeilijk inleven in de ander (zoals ook laatst met dat Mathijs van Nieuwkerk verhaal) dat je het zelf zo ver laat komen. Maar goed, ik heb ook nooit de drang gehad een bepaalde carrière te hebben, ik stond bij mijn huidige baan al na een maand te bekvechten met de eigenaar (hij begon!), maar dat is inmiddels wel 11 jaar geleden. Misschien moet in die ontwikkeling (dus voor jezelf opkomen) ook eens wat geld gestoken worden door bedrijven, voor hun medewerkers.
Niet iedereen is even assertief, als je een beetje mensenkennis hebt, kun je wel observeren dat er mensen zijn die het lastiger vinden om voor zichzelf op te komen. Zeker als junior sta je nu eenmaal niet sterk, geen vast contract, misschien wel een hoge huur. Daarnaast is dit geen kruidenierszaakje, maar dé baan als je het wil maken in de sportjournalistiek.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zaterdag 11 maart 2023 @ 11:52:16 #102
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_208324371
In VBL kunnen ze er ook wat van
graag op anoniem
  zaterdag 11 maart 2023 @ 11:52:39 #103
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_208324375
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:50 schreef Revanches het volgende:

[..]
Niet iedereen is even assertief, als je een beetje mensenkennis hebt, kun je wel observeren dat er mensen zijn die het lastiger vinden om voor zichzelf op te komen. Zeker als junior sta je nu eenmaal niet sterk, geen vast contract, misschien wel een hoge huur.
Klopt, daarom zeg ik ook dat men wel eens wat mag investeren daarin.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 11:52:50 #104
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208324379
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Zeker, zoals ik zeg, ik ken die behoefte om mij überhaupt in zo'n wereld te begeven niet dus daarom maar moeilijk voor te stellen misschien.
Ik kan me dat prima voorstellen. Stel dat er in jouw werkveld/passie een vrij unieke positie vrij is waar misschien maar een man of 10 landelijk voor in aanmerking komen en je je salaris kan vervijfvoudigen. Het gros van de mensen zal dan net iets meer pikken van een collega of leidinggevende puur omdat je dat niet meteen op het spel wil zetten en je toch een beetje je droom leeft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208324393
Wat betreft Jack van Gelder is dit ook wel een duidelijke, het is niet dat een collega in een boze bui eenmalig 'hoer' genoemd is. Jack heeft zelfs nog gemaild over 'die kut'.

quote:
Zo grijpt de hoofdredactie niet in bij een incident met Jack van Gelder rond het EK voetbal in 2012, dat door drie bronnen wordt bevestigd. Wegens een krappe bezetting wordt een zeer ervaren eindredacteur van ‘buiten’ ingevlogen om in Polen en Oekraïne leiding te geven. Maar tijdens een voorbereidende vergadering in Hilversum maakt presentator Jack van Gelder bezwaar tegen de lijst met NOS-deelnemers aan de reis. Er staat een vrouw op die hem niet zint. Ze werkt al jaren bij NOS Sport.

‘Als die hoer meegaat, ga ik niet’, zegt Van Gelder volgens meerdere bronnen.

De eindredacteur, afkomstig van NOS Evenementen en niet gewend aan de cultuur op de sportredactie, stuurt presentator Van Gelder daarop een mail waarin hij hem verzoekt niet in dat soort termen over collega’s te praten.

Maar bij een volgende vergadering heeft Van Gelder het opnieuw over ‘die hoer’. Weer waarschuwt de eindredacteur hem, nu in een een-op-eengesprek.

Als Van Gelder in een mail aan meerdere collega’s de vrouw ‘die kut’ noemt, trekt de eindredacteur zijn conclusies. Hij laat de hoofdredactie weten dat hij afziet van de klus en niet zal meegaan naar het EK. Later blijkt dat de vrouw in kwestie niet naar het EK gaat, terwijl Van Gelder wel gewoon afreist.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 11:54:20 #106
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_208324396
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:52 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik kan me dat prima voorstellen. Stel dat er in jouw werkveld/passie een vrij unieke positie vrij is waar misschien maar een man of 10 landelijk voor in aanmerking komen en je je salaris kan vervijfvoudigen. Het gros van de mensen zal dan net iets meer pikken van een collega of leidinggevende puur omdat je dat niet meteen op het spel wil zetten en je toch een beetje je droom leeft.
Ja prima, ik kan mij dat dus niet voorstellen, en misschien zit ik daarom wel waar ik zit. En daar ben ik dan best blij mee.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 11:55:58 #107
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_208324422
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:54 schreef luxerobots het volgende:
Wat betreft Jack van Gelder is dit ook wel een duidelijke, het is niet dat een collega in een boze bui eenmalig 'hoer' genoemd is. Jack heeft zelfs nog gemaild over 'die kut'.
[..]

Dit is toch te triest voor woorden, er maar goedpraten, 'ja dit hoort er nu eenmaal bij'. FFS _O-
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_208324428
Als je uiteindelijk ingaat op de avance van Tom ben je sws wel af.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:00:44 #109
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208324486
Wel makkelijk allemaal posts hier, van ja dan moet je tegen hem zeggen dat je niet leuk vind of ja, dan moet je naar de baas gaan. Marijn ging naar de baas en was er zelf daardoor niet meer bij het volgende jaar, niet andersom dat ze de dader niet meer meenamen. |:(
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:01:44 #110
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208324501
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 10:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]
We wachten 'Jack' zijn reactie op dit bericht af, Seven. Kun je hem niet bellen?
Soooow heeeeej, wat ben jij lollig!!! HAHAHAHAHA!!!!!!!

Verzin wat beters, knul. Op inhoud trek je de discussie blijkbaar niet.
Resistance is futile.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:02:09 #111
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_208324509
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:01 schreef Seven. het volgende:

[..]
Soooow heeeeej, wat ben jij lollig!!! HAHAHAHAHA!!!!!!!

Verzin wat beters, knul. Op inhoud trek je de discussie blijkbaar niet.
Rustig.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:05:26 #112
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_208324540
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:00 schreef Momo het volgende:
Wel makkelijk allemaal posts hier, van ja dan moet je tegen hem zeggen dat je niet leuk vind of ja, dan moet je naar de baas gaan. Marijn ging naar de baas en was er zelf daardoor niet meer bij het volgende jaar, niet andersom dat ze de dader niet meer meenamen. |:(
Ja, het verbaast me ook niets deze reacties.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:06:31 #113
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_208324554
Klinkt als de ideale omgeving voor vrouwen die zich omhoog willen neuken. Wat een teringzooi daar.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_208324562
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:01 schreef Seven. het volgende:

[..]
Soooow heeeeej, wat ben jij lollig!!! HAHAHAHAHA!!!!!!!

Verzin wat beters, knul. Op inhoud trek je de discussie blijkbaar niet.
´knul´

Wat denigrerend. Maar, even goede vrienden meisje.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:08:28 #115
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_208324585
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ja prima, ik kan mij dat dus niet voorstellen, en misschien zit ik daarom wel waar ik zit. En daar ben ik dan best blij mee.
Mensen worden soms slachtoffer van hun eigen ambitie. Daar heb jij geen last van. :P
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  Moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 12:08:34 #116
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_208324586
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:52 schreef KingRoland het volgende:
In VBL kunnen ze er ook wat van
Warm bad.
What can change the nature of a man?
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:13:37 #117
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208324657
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:00 schreef Momo het volgende:
Wel makkelijk allemaal posts hier, van ja dan moet je tegen hem zeggen dat je niet leuk vind of ja, dan moet je naar de baas gaan. Marijn ging naar de baas en was er zelf daardoor niet meer bij het volgende jaar, niet andersom dat ze de dader niet meer meenamen. |:(
Daar hebben we een woord voor: victim blaming.
Resistance is futile.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:14:46 #118
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208324674
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]
´knul´

Wat denigrerend. Maar, even goede vrienden meisje.
Ik heb dan ook 0 respect voor jou. En wij zijn echt niet even goeie vrienden, hoor. :W
Resistance is futile.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:14:53 #119
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_208324675
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:13 schreef Seven. het volgende:

[..]
Daar hebben we een woord voor: victim blaming.
:|W
pi_208324710
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:14 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ik heb dan ook 0 respect voor jou. En wij zijn echt niet even goeie vrienden, hoor. :W
Wat vindt Jack hiervan?
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:18:26 #121
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208324715
twitter


Volgens Sjek ging het niet om een stagiaire dus het valt wel mee
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:19:02 #122
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208324725
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Rustig.
Lekker goedkoop trucje erin gooien: gauw de discussie doodslaan met een oneliner. Dit is een zwaktebod en het zegt iets over jouw vermogen om een discussie op inhoud in te gaan, @scrummie. Zelfde geldt voor @Coco .
Resistance is futile.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:19:24 #123
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208324731
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]
:|W
Nouja, dat is wel een beetje wat je doet. Jij legt de bal bij de dames, waarom hun het zo ver laten komen. Net alsof het wel ophoud als ze zeggen "ik wil niet meer dat je dat doet" of naar hun baas stappen. Voorbeelden laten ook duidelijk zien dat in dit geval dat soort zaken ook helemaal niet geholpen hebben. En juist een omgekeerd effect hadden. Ja, ze hadden kunnen weggaan natuurlijk zelf, maar dan zit de volgende dame in die baan weer in dezelfde positie.
pi_208324734
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Je benoemt het zelf ff snel, ze hadden een affaire…

Slachtoffers hebben geen affaire met hun dader, die komen naar hun werk om te werken en worden vervolgens misbruikt.
Je gaat niet in op wat ik zeg, namelijk dat verschillende personen melding hebben gedaan en er niets veranderde. Het wangedrag bleef bestaan, de wangedragers bleven op hun plek zitten en degenen die eronder gebukt gingen dropen af of werden niet meer teruggevraagd.

Waar je met je opmerking bovendien aan voorbijgaat, is dat deze stagiaire zich niet zozeer slachtoffer voelde van de affaire (iets waar Egbers zich met terugwerkende kracht wél voor schaamt, gezien het verschil in leeftijd en status) maar van de intimidatie die erna plaatsvond. Of vind je intimidatie na het uitkomen van een affaire legitiem?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:20:13 #125
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208324745
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Wat vindt Jack hiervan?
Klein kind.
Resistance is futile.
pi_208324753
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:00 schreef Momo het volgende:
Wel makkelijk allemaal posts hier, van ja dan moet je tegen hem zeggen dat je niet leuk vind of ja, dan moet je naar de baas gaan. Marijn ging naar de baas en was er zelf daardoor niet meer bij het volgende jaar, niet andersom dat ze de dader niet meer meenamen. |:(
Het leven is niet eerlijk en je maakt het je zelf makkelijk door dat te accepteren.
pi_208324765
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:13 schreef Seven. het volgende:

[..]
Daar hebben we een woord voor: victim blaming.
Nieuw stopwoordje gevonden?
pi_208324767
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Je gaat niet in op wat ik zeg, namelijk dat verschillende personen melding hebben gedaan en er niets veranderde. Het wangedrag bleef bestaan, de wangedragers bleven op hun plek zitten en degenen die eronder gebukt gingen dropen af of werden niet meer teruggevraagd.

Waar je met je opmerking bovendien aan voorbijgaat, is dat deze stagiaire zich niet zozeer slachtoffer voelde van de affaire (iets waar Egbers zich met terugwerkende kracht wél voor schaamt, gezien het verschil in leeftijd en status) maar van de intimidatie die erna plaatsvond. Of vind je intimidatie na het uitkomen van een affaire legitiem?
Intimidatie is nooit legitiem. Er moet dan alleen wel echt intimidatie hebben plaatsgevonden.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:22:03 #129
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208324769
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:20 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Het leven is niet eerlijk en je maakt het je zelf makkelijk door dat te accepteren.
Ik denk dus dat vrouwen in de westerse wereld dat dus niet meer willen.
Resistance is futile.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:22:45 #130
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208324778
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:21 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Nieuw stopwoordje gevonden?
We hoeven jouw gedrag niet mooier te maken dan het is, natuurlijk.
Resistance is futile.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:23:09 #131
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208324785
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:20 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Het leven is niet eerlijk en je maakt het je zelf makkelijk door dat te accepteren.
Maar dat hoeft het in dit geval niet te zijn op een werkvloer. Het kan ook gewoon normaal op een werkvloer. Zeker ook de managers/bazen hier zijn net zo schuldig als ze serieuze klachten zo van de tafel hebben geveegd.
pi_208324791
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:11 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dat is helemaal niet wat ik zeg. Ik heb in mijn carrière echter wel genoeg meegemaakt om te weten dat dader en slachtoffer dingen anders ervaren en verwoorden. Daarmee wil ik het niet afdoen als een gebbetje maar nu worden mensen zonder wederhoor al gecanceld omdat een slachtoffer naar buiten treed. Heel bedenkelijk mechanisme.
Je kan bij het VK artikel anders ook echt eens het artikel gaan lezen ipv er ongelezen iets van vinden want dan had je gezien dat er wederhoor heeft plaatsgevonden. En bij de column van marijn is onbekend wie die lul is dus die persoon is al helemaal niet gecancelled in tegenstelling tot de dame.... Lijkt mij veel opmerkelijker maar ben jij het vast weer mee oneens
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:25:20 #133
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_208324806
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:20 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Het leven is niet eerlijk en je maakt het je zelf makkelijk door dat te accepteren.
Mooie dooddoener weer, waarmee je de hele discussie doodslaat. Zonder verandering zaten we nu nog steeds in een feodaal stelsel. Dus dat argument gaat niet echt op. En jij bepaalt dat mensen zich hierin maar moeten berusten?
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_208324823
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:22 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ik denk dus dat vrouwen in de westerse wereld dat dus niet meer willen.
Alsof belangen op de werkvloer alleen bij vrouwen plaatsvind?
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:28:51 #135
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208324857
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:26 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Alsof belangen op de werkvloer alleen bij vrouwen plaatsvind?
In dit artikel gaat het over wangedrag van mannen bij vrouwen. Maar goed, volgens mij vind niemand het andersom wel ok. Dat een vrouw elke keer begint hoeveel mannen ze doet en dat ze jou ook wil doen. Snap niet waarom je weer buiten de context van dit artikel wil.
pi_208324861
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:42 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het allemaal afkeurenswaardig gedrag, uiteraard, maar ik kan het mij nou nooit zo goed voorstellen of maar moeilijk inleven in de ander (zoals ook laatst met dat Mathijs van Nieuwkerk verhaal) dat je het zelf zo ver laat komen. Maar goed, ik heb ook nooit de drang gehad een bepaalde carrière te hebben, ik stond bij mijn huidige baan al na een maand te bekvechten met de eigenaar (hij begon!), maar dat is inmiddels wel 11 jaar geleden. Misschien moet in die ontwikkeling (dus voor jezelf opkomen) ook eens wat geld gestoken worden door bedrijven, voor hun medewerkers.
En je bent geen vrouw in een mannenwereld :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_208324862
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:26 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Alsof belangen op de werkvloer alleen bij vrouwen plaatsvind?
Ze is zelf werkgever (meen ik mij te herinneren). Gok dat ze dit soort discussies gebruikt als projectie en copemechanisme.
pi_208324893
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Je kan bij het VK artikel anders ook echt eens het artikel gaan lezen ipv er ongelezen iets van vinden want dan had je gezien dat er wederhoor heeft plaatsgevonden. En bij de column van marijn is onbekend wie die lul is dus die persoon is al helemaal niet gecancelled in tegenstelling tot de dame.... Lijkt mij veel opmerkelijker maar ben jij het vast weer mee oneens
Ik refereerde naar de column van Marijn. En wie de vieze praatjesmaker is, is helemaal niet moeilijk te achterhalen.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:31:30 #139
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_208324896
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:19 schreef Momo het volgende:

[..]
Nouja, dat is wel een beetje wat je doet. Jij legt de bal bij de dames, waarom hun het zo ver laten komen. Net alsof het wel ophoud als ze zeggen "ik wil niet meer dat je dat doet" of naar hun baas stappen. Voorbeelden laten ook duidelijk zien dat in dit geval dat soort zaken ook helemaal niet geholpen hebben. En juist een omgekeerd effect hadden. Ja, ze hadden kunnen weggaan natuurlijk zelf, maar dan zit de volgende dame in die baan weer in dezelfde positie.
Nee, dan moet je mijn posts nog maar eens lezen. Ik begin nota bene met het gedrag van de daders afkeuren, maar daar lezen jullie 'victim blaming' roepers altijd overheen. Ik zeg alleen dat het handig zou zijn om ook meer te leren voor jezelf op te komen, los van dat het gedrag afgekeurd moet worden en moet kappen, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren, dus is het handiger om ook jezelf te verbeteren.

Maar volgens mij moet je in elke zin 300 keer roepen dat het klootzakken zijn die dat gedrag hebben, want anders schiet men áltijd weer de kant op van 'victim blaming'. Verschrikkelijke onzin.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:32:13 #140
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208324903
Overigens speelt ook VI een enorm kwalijke rol door met alle invloed die ze hebben, de boel te bagatelliseren en de klaagsters als aanstellers weg te zetten die het niet kunnen handelen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:34:02 #141
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_208324924
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:32 schreef -XOR- het volgende:
Overigens speelt ook VI een enorm kwalijke rol door met alle invloed die ze hebben, de boel te bagatelliseren en de klaagsters als aanstellers weg te zetten die het niet kunnen handelen.
Helene Hendriks die alles goedpraat, Johan vindt dit gedrag uiteraard normaal op redacties.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:34:04 #142
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208324926
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Nee, dan moet je mijn posts nog maar eens lezen. Ik begin nota bene met het gedrag van de daders afkeuren, maar daar lezen jullie 'victim blaming' roepers altijd overheen. Ik zeg alleen dat het handig zou zijn om ook meer te leren voor jezelf op te komen, los van dat het gedrag afgekeurd moet worden en moet kappen, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren, dus is het handiger om ook jezelf te verbeteren.

Maar volgens mij moet je in elke zin 300 keer roepen dat het klootzakken zijn die dat gedrag hebben, want anders schiet men áltijd weer de kant op van 'victim blaming'. Verschrikkelijke onzin.
Victim blaming staat los van dader blaming hoor. Nu ook weer begin je over dat de dames zich moeten verbeteren en dus meer voor zich zelf op moeten komen. Terwijl in het artikel meerdere voorbeelden voorkomen van dat de dames wel voor zichzelf opkomen en dat pakt juist verkeerd voor hun uit.
pi_208324941
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:31 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik refereerde naar de column van Marijn. En wie de vieze praatjesmaker is, is helemaal niet moeilijk te achterhalen.
Vokgens mij zijn er meerdere gegadigden. Wie is het, wie is er gisteren gecanceld?
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:35:28 #144
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208324948
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:34 schreef Revanches het volgende:

[..]
Helene Hendriks die alles goedpraat, Johan vindt dit gedrag uiteraard normaal op redacties.
Dat snap ik ook wel, Heleentje heeft zich overal vakkundig omhoog geneukt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208324956
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:34 schreef Revanches het volgende:

[..]
Helene Hendriks die alles goedpraat, Johan vindt dit gedrag uiteraard normaal op redacties.
Helene is echt zo’n pick me girl.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:37:41 #146
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208324966
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:34 schreef Revanches het volgende:

[..]
Helene Hendriks die alles goedpraat, Johan vindt dit gedrag uiteraard normaal op redacties.
Ja, al merkte je bij Helene (en Rene) wel dat die het ook niet meer vonden deugen, maar Derksen blijft gewoon in zijn oude machtsmannetjesgedachtengoed hangen en er zijn een heleboel mannen die alles wat hij zegt voor het evangelie aannemen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:37:48 #147
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_208324970
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:34 schreef Momo het volgende:

[..]
Victim blaming staat los van dader blaming hoor. Nu ook weer begin je over dat de dames zich moeten verbeteren en dus meer voor zich zelf op moeten komen. Terwijl in het artikel meerdere voorbeelden voorkomen van dat de dames wel voor zichzelf opkomen en dat pakt juist verkeerd voor hun uit.
Klopt, daar begin ik over omdat ik denk dat dat goed zou zijn. Dat heeft toch niets met victim blaming te maken.

1. Het is slecht dat er klootzakken bestaan en daar moet wat aan gedaan worden.
2. In de tussentijd kan je ook aan jezelf werken.

Is die volgorde verkeerd? Of moet 2 sowieso niet gebeuren? Wat wil je nou?
pi_208324975
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:35 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat snap ik ook wel, Heleentje heeft zich overal vakkundig omhoog geneukt
Jack van Gelder heeft daar een woord voor.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_208324979
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:32 schreef -XOR- het volgende:
Overigens speelt ook VI een enorm kwalijke rol door met alle invloed die ze hebben, de boel te bagatelliseren en de klaagsters als aanstellers weg te zetten die het niet kunnen handelen.
Punt is dat wij dat niet kunnen beoordelen en dat we 1 kant van het verhaal lezen/horen.
Derksen zegt bijvoorbeeld dat de dames in kwestie niet geschikt waren voor hun werk. Trek die lijn door en misschien had Jack van Gelder wel een bepaalde reden om de dame in kwestie een hoer te noemen. Wellicht had hij het idee dat zij zich omhoog geneukt had, wellicht was het bekend dat zij zich omhoog geneukt had. We halen dat helemaal niet uit het artikel.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:40:15 #150
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_208324991
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Klopt, daar begin ik over omdat ik denk dat dat goed zou zijn. Dat heeft toch niets met victim blaming te maken.

1. Het is slecht dat er klootzakken bestaan en daar moet wat aan gedaan worden.
2. In de tussentijd kan je ook aan jezelf werken.

Is die volgorde verkeerd? Of moet 2 sowieso niet gebeuren? Wat wil je nou?
Probleem is dat Marijn eruit vloog toen ze dit aankaartte, en de dader bleef zitten. Dus je kunt zo assertief zijn als wat, dat lost natuurlijk niet alles op.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')