abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 maart 2023 @ 11:50:13 #101
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_208324332
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:42 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het allemaal afkeurenswaardig gedrag, uiteraard, maar ik kan het mij nou nooit zo goed voorstellen of maar moeilijk inleven in de ander (zoals ook laatst met dat Mathijs van Nieuwkerk verhaal) dat je het zelf zo ver laat komen. Maar goed, ik heb ook nooit de drang gehad een bepaalde carrière te hebben, ik stond bij mijn huidige baan al na een maand te bekvechten met de eigenaar (hij begon!), maar dat is inmiddels wel 11 jaar geleden. Misschien moet in die ontwikkeling (dus voor jezelf opkomen) ook eens wat geld gestoken worden door bedrijven, voor hun medewerkers.
Niet iedereen is even assertief, als je een beetje mensenkennis hebt, kun je wel observeren dat er mensen zijn die het lastiger vinden om voor zichzelf op te komen. Zeker als junior sta je nu eenmaal niet sterk, geen vast contract, misschien wel een hoge huur. Daarnaast is dit geen kruidenierszaakje, maar dé baan als je het wil maken in de sportjournalistiek.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zaterdag 11 maart 2023 @ 11:52:16 #102
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_208324371
In VBL kunnen ze er ook wat van
graag op anoniem
  zaterdag 11 maart 2023 @ 11:52:39 #103
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_208324375
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:50 schreef Revanches het volgende:

[..]
Niet iedereen is even assertief, als je een beetje mensenkennis hebt, kun je wel observeren dat er mensen zijn die het lastiger vinden om voor zichzelf op te komen. Zeker als junior sta je nu eenmaal niet sterk, geen vast contract, misschien wel een hoge huur.
Klopt, daarom zeg ik ook dat men wel eens wat mag investeren daarin.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 11:52:50 #104
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208324379
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Zeker, zoals ik zeg, ik ken die behoefte om mij überhaupt in zo'n wereld te begeven niet dus daarom maar moeilijk voor te stellen misschien.
Ik kan me dat prima voorstellen. Stel dat er in jouw werkveld/passie een vrij unieke positie vrij is waar misschien maar een man of 10 landelijk voor in aanmerking komen en je je salaris kan vervijfvoudigen. Het gros van de mensen zal dan net iets meer pikken van een collega of leidinggevende puur omdat je dat niet meteen op het spel wil zetten en je toch een beetje je droom leeft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208324393
Wat betreft Jack van Gelder is dit ook wel een duidelijke, het is niet dat een collega in een boze bui eenmalig 'hoer' genoemd is. Jack heeft zelfs nog gemaild over 'die kut'.

quote:
Zo grijpt de hoofdredactie niet in bij een incident met Jack van Gelder rond het EK voetbal in 2012, dat door drie bronnen wordt bevestigd. Wegens een krappe bezetting wordt een zeer ervaren eindredacteur van ‘buiten’ ingevlogen om in Polen en Oekraïne leiding te geven. Maar tijdens een voorbereidende vergadering in Hilversum maakt presentator Jack van Gelder bezwaar tegen de lijst met NOS-deelnemers aan de reis. Er staat een vrouw op die hem niet zint. Ze werkt al jaren bij NOS Sport.

‘Als die hoer meegaat, ga ik niet’, zegt Van Gelder volgens meerdere bronnen.

De eindredacteur, afkomstig van NOS Evenementen en niet gewend aan de cultuur op de sportredactie, stuurt presentator Van Gelder daarop een mail waarin hij hem verzoekt niet in dat soort termen over collega’s te praten.

Maar bij een volgende vergadering heeft Van Gelder het opnieuw over ‘die hoer’. Weer waarschuwt de eindredacteur hem, nu in een een-op-eengesprek.

Als Van Gelder in een mail aan meerdere collega’s de vrouw ‘die kut’ noemt, trekt de eindredacteur zijn conclusies. Hij laat de hoofdredactie weten dat hij afziet van de klus en niet zal meegaan naar het EK. Later blijkt dat de vrouw in kwestie niet naar het EK gaat, terwijl Van Gelder wel gewoon afreist.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 11:54:20 #106
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_208324396
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:52 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik kan me dat prima voorstellen. Stel dat er in jouw werkveld/passie een vrij unieke positie vrij is waar misschien maar een man of 10 landelijk voor in aanmerking komen en je je salaris kan vervijfvoudigen. Het gros van de mensen zal dan net iets meer pikken van een collega of leidinggevende puur omdat je dat niet meteen op het spel wil zetten en je toch een beetje je droom leeft.
Ja prima, ik kan mij dat dus niet voorstellen, en misschien zit ik daarom wel waar ik zit. En daar ben ik dan best blij mee.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 11:55:58 #107
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_208324422
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:54 schreef luxerobots het volgende:
Wat betreft Jack van Gelder is dit ook wel een duidelijke, het is niet dat een collega in een boze bui eenmalig 'hoer' genoemd is. Jack heeft zelfs nog gemaild over 'die kut'.
[..]

Dit is toch te triest voor woorden, er maar goedpraten, 'ja dit hoort er nu eenmaal bij'. FFS _O-
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_208324428
Als je uiteindelijk ingaat op de avance van Tom ben je sws wel af.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:00:44 #109
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208324486
Wel makkelijk allemaal posts hier, van ja dan moet je tegen hem zeggen dat je niet leuk vind of ja, dan moet je naar de baas gaan. Marijn ging naar de baas en was er zelf daardoor niet meer bij het volgende jaar, niet andersom dat ze de dader niet meer meenamen. |:(
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:01:44 #110
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208324501
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 10:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]
We wachten 'Jack' zijn reactie op dit bericht af, Seven. Kun je hem niet bellen?
Soooow heeeeej, wat ben jij lollig!!! HAHAHAHAHA!!!!!!!

Verzin wat beters, knul. Op inhoud trek je de discussie blijkbaar niet.
Resistance is futile.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:02:09 #111
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_208324509
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:01 schreef Seven. het volgende:

[..]
Soooow heeeeej, wat ben jij lollig!!! HAHAHAHAHA!!!!!!!

Verzin wat beters, knul. Op inhoud trek je de discussie blijkbaar niet.
Rustig.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:05:26 #112
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_208324540
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:00 schreef Momo het volgende:
Wel makkelijk allemaal posts hier, van ja dan moet je tegen hem zeggen dat je niet leuk vind of ja, dan moet je naar de baas gaan. Marijn ging naar de baas en was er zelf daardoor niet meer bij het volgende jaar, niet andersom dat ze de dader niet meer meenamen. |:(
Ja, het verbaast me ook niets deze reacties.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:06:31 #113
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_208324554
Klinkt als de ideale omgeving voor vrouwen die zich omhoog willen neuken. Wat een teringzooi daar.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_208324562
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:01 schreef Seven. het volgende:

[..]
Soooow heeeeej, wat ben jij lollig!!! HAHAHAHAHA!!!!!!!

Verzin wat beters, knul. Op inhoud trek je de discussie blijkbaar niet.
´knul´

Wat denigrerend. Maar, even goede vrienden meisje.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:08:28 #115
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_208324585
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ja prima, ik kan mij dat dus niet voorstellen, en misschien zit ik daarom wel waar ik zit. En daar ben ik dan best blij mee.
Mensen worden soms slachtoffer van hun eigen ambitie. Daar heb jij geen last van. :P
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  Moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 12:08:34 #116
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_208324586
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:52 schreef KingRoland het volgende:
In VBL kunnen ze er ook wat van
Warm bad.
What can change the nature of a man?
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:13:37 #117
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208324657
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:00 schreef Momo het volgende:
Wel makkelijk allemaal posts hier, van ja dan moet je tegen hem zeggen dat je niet leuk vind of ja, dan moet je naar de baas gaan. Marijn ging naar de baas en was er zelf daardoor niet meer bij het volgende jaar, niet andersom dat ze de dader niet meer meenamen. |:(
Daar hebben we een woord voor: victim blaming.
Resistance is futile.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:14:46 #118
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208324674
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]
´knul´

Wat denigrerend. Maar, even goede vrienden meisje.
Ik heb dan ook 0 respect voor jou. En wij zijn echt niet even goeie vrienden, hoor. :W
Resistance is futile.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:14:53 #119
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_208324675
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:13 schreef Seven. het volgende:

[..]
Daar hebben we een woord voor: victim blaming.
:|W
pi_208324710
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:14 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ik heb dan ook 0 respect voor jou. En wij zijn echt niet even goeie vrienden, hoor. :W
Wat vindt Jack hiervan?
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:18:26 #121
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208324715
twitter


Volgens Sjek ging het niet om een stagiaire dus het valt wel mee
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:19:02 #122
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208324725
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Rustig.
Lekker goedkoop trucje erin gooien: gauw de discussie doodslaan met een oneliner. Dit is een zwaktebod en het zegt iets over jouw vermogen om een discussie op inhoud in te gaan, @scrummie. Zelfde geldt voor @Coco .
Resistance is futile.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:19:24 #123
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208324731
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]
:|W
Nouja, dat is wel een beetje wat je doet. Jij legt de bal bij de dames, waarom hun het zo ver laten komen. Net alsof het wel ophoud als ze zeggen "ik wil niet meer dat je dat doet" of naar hun baas stappen. Voorbeelden laten ook duidelijk zien dat in dit geval dat soort zaken ook helemaal niet geholpen hebben. En juist een omgekeerd effect hadden. Ja, ze hadden kunnen weggaan natuurlijk zelf, maar dan zit de volgende dame in die baan weer in dezelfde positie.
pi_208324734
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Je benoemt het zelf ff snel, ze hadden een affaire…

Slachtoffers hebben geen affaire met hun dader, die komen naar hun werk om te werken en worden vervolgens misbruikt.
Je gaat niet in op wat ik zeg, namelijk dat verschillende personen melding hebben gedaan en er niets veranderde. Het wangedrag bleef bestaan, de wangedragers bleven op hun plek zitten en degenen die eronder gebukt gingen dropen af of werden niet meer teruggevraagd.

Waar je met je opmerking bovendien aan voorbijgaat, is dat deze stagiaire zich niet zozeer slachtoffer voelde van de affaire (iets waar Egbers zich met terugwerkende kracht wél voor schaamt, gezien het verschil in leeftijd en status) maar van de intimidatie die erna plaatsvond. Of vind je intimidatie na het uitkomen van een affaire legitiem?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 12:20:13 #125
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208324745
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Wat vindt Jack hiervan?
Klein kind.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')