quote:
Wel jammer dat je zelf geen woorden kan toevoegen bij deze.quote:
Met de zieke geesten op het internet kan ik me daar wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel jammer dat je zelf geen woorden kan toevoegen bij deze.
quote:Op maandag 13 maart 2023 15:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Met de zieke geesten op het internet kan ik me daar wel iets bij voorstellen.
Hmm oke, ik zie het deze keer door de vingers.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben ik ook niet, ACFNiels vroeg, ik Google. Ik ben enkel de boodschapper in dit geval.
Ik vind dat AI gebeuren wel erg interessant dus ik wist wel dat het bestond.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Hmm oke, ik zie het deze keer door de vingers.
Ik wilde dat ding wat laten maken met de kerstman en een kaktus, maar helaas zit dat er nog niet in.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dat AI gebeuren wel erg interessant dus ik wist wel dat het bestond.
Dan is het niks voor @Littlerabbitquote:Op maandag 13 maart 2023 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wilde dat ding wat laten maken met de kerstman en een kaktus, maar helaas zit dat er nog niet in.
Je kan er maar beter op tijd bij zijnquote:Op maandag 13 maart 2023 16:11 schreef KingRoland het volgende:
Afspraak gemaakt bij aziatische kapper alvast eind volgende maand
Is ook interessant, echt wild hoe snel die ontwikkeling gaat als je vergelijkt met 6 maanden geleden qua echtheid.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dat AI gebeuren wel erg interessant dus ik wist wel dat het bestond.
quote:Op maandag 13 maart 2023 16:22 schreef KingRoland het volgende:
Er is ook altijd wat. Eerste corona dan oorlog orkraine-rusland. Zul je net zien dat de oorlog oekraine rusland ophoudt en we weer in een bankencrisis belanden
Dan al ?quote:Op maandag 13 maart 2023 16:11 schreef KingRoland het volgende:
Afspraak gemaakt bij aziatische kapper alvast eind volgende maand
Mijn mening vind je niet interessant begrijp ik?quote:Op maandag 13 maart 2023 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
Laatste aflevering TLOU nog de moeite waard om te kijken? @:Caland @:Scrummie
Ik wist niet meer wie allemaal keek, sorry.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn mening vind je niet interessant begrijp ik?
Ik kijk vanavond pas, ik heb werk.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wist niet meer wie allemaal keek, sorry.
Review?
Gehaktbal met aardappelen en spinazie à la crèmequote:Op maandag 13 maart 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
jaquote:Op maandag 13 maart 2023 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
@:Atypisch hier had die oud-klasgenoot van jou zijn geld staan?
[ twitter ]
Ik heb wat gemistquote:Op maandag 13 maart 2023 18:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is deze storm met het taxibusje opgehaald?
Neem ik een glas water.quote:
Dit is niet geil.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Generating........
[ afbeelding ]
Heb je al een ai Aziatische vrouw gemaakt?quote:
Ik zit vooral een beetje milfjes te genereren.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je al een ai Aziatische vrouw gemaakt?
Sharing is caring.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit vooral een beetje milfjes te genereren.
@Anneloos en ik zijn hier niet bekend mee allen.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Doen jullie wel eens aan social cuckolding?
quote:Op maandag 13 maart 2023 19:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:anneloos en ik zijn hier niet bekend mee allen.
quote:Op maandag 13 maart 2023 19:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gelukkig gaat @Anneloos alleen in pasvormloze kleding naar buiten.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vond van welquote:Op maandag 13 maart 2023 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
Laatste aflevering TLOU nog de moeite waard om te kijken? @:Caland @:Scrummie
Stukje huispakquote:Op maandag 13 maart 2023 20:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gelukkig gaat @:anneloos alleen in pasvormloze kleding naar buiten.
quote:Op maandag 13 maart 2023 15:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:caland en @:onlogisch in een CUCKOLD wanneer @:Pisces29 BLACKED wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken de game niet maar vond het wat afgeraffeld allemaalquote:Op maandag 13 maart 2023 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond van wel. Zie review in TLOU topic.
Ja dat is ook mijn voornaamste kritiek, vooral die laatste aflevering had wel wat langer mogen duren. En aflevering 3 was wel heel lang voor wat zij karakters.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken de game niet maar vond het wat afgeraffeld allemaal
7/10 alsnog
quote:
quote:Op maandag 13 maart 2023 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja lekker.
Wel weer toe aan vakantie.
Iemand moet het doen hé. @Drizzt slaapt meestal. We hebben nu ook @Sked en @Cocoquote:Op maandag 13 maart 2023 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
En jij Onlo? Nog steeds aan de macht hier zie ik…
Ik zag dat je ook al een post van mij had verwijderd, gaat het wel goed met je?quote:
In welk opzicht lijkt Brazilië jou een leuk land dan?quote:Op maandag 13 maart 2023 23:05 schreef AFCNiels het volgende:
Hmmm, Brazilië lijkt me opeens toch minder leuk.
[ twitter ]
Strand, bos en Rio zal toch ook wel leuke gedeeltes hebben.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In welk opzicht lijkt Brazilië jou een leuk land dan?
Tegen het regenwoud zijn ze niet heel lief hoor.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Strand, bos en Rio zal toch ook wel leuke gedeeltes hebben.
Ik dacht dat ze dat beleid aan het veranderen waren.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen het regenwoud zijn ze niet heel lief hoor.
Deze man.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen het regenwoud zijn ze niet heel lief hoor.
@tong80quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje. 8.57 pas eerste post in VBL SC
FOK! is dood
Ik ook.quote:
Zou leuk zijn als er toch een keer een interview komt.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat Beertruida een ontzettende eindbaas is
Deze boomer stelt hem maar gewoon.quote:
Straks ook maar even pagga slaan.quote:Pagga slaan ; 1. Iemand/je aftrekken. 14 ; 2. Masturberen/Aftrekken. 22 ; 3. aftrekken. 13 ; 4. Rukken. 17
Hij maakt een rare beweging met zijn hand.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze boomer stelt hem maar gewoon.
Wat is pagga slaan?
@:kingroland misschien kan jij duiding geven.
Al besproken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij maakt een rare beweging met zijn hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |