Ik wilde dat ding wat laten maken met de kerstman en een kaktus, maar helaas zit dat er nog niet in.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dat AI gebeuren wel erg interessant dus ik wist wel dat het bestond.
Dan is het niks voor @Littlerabbitquote:Op maandag 13 maart 2023 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wilde dat ding wat laten maken met de kerstman en een kaktus, maar helaas zit dat er nog niet in.
Je kan er maar beter op tijd bij zijnquote:Op maandag 13 maart 2023 16:11 schreef KingRoland het volgende:
Afspraak gemaakt bij aziatische kapper alvast eind volgende maand
Is ook interessant, echt wild hoe snel die ontwikkeling gaat als je vergelijkt met 6 maanden geleden qua echtheid.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dat AI gebeuren wel erg interessant dus ik wist wel dat het bestond.
quote:Op maandag 13 maart 2023 16:22 schreef KingRoland het volgende:
Er is ook altijd wat. Eerste corona dan oorlog orkraine-rusland. Zul je net zien dat de oorlog oekraine rusland ophoudt en we weer in een bankencrisis belanden
Dan al ?quote:Op maandag 13 maart 2023 16:11 schreef KingRoland het volgende:
Afspraak gemaakt bij aziatische kapper alvast eind volgende maand
Mijn mening vind je niet interessant begrijp ik?quote:Op maandag 13 maart 2023 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
Laatste aflevering TLOU nog de moeite waard om te kijken? @:Caland @:Scrummie
Ik wist niet meer wie allemaal keek, sorry.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn mening vind je niet interessant begrijp ik?
Ik kijk vanavond pas, ik heb werk.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wist niet meer wie allemaal keek, sorry.
Review?
Gehaktbal met aardappelen en spinazie à la crèmequote:Op maandag 13 maart 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
jaquote:Op maandag 13 maart 2023 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
@:Atypisch hier had die oud-klasgenoot van jou zijn geld staan?
[ twitter ]
Ik heb wat gemistquote:Op maandag 13 maart 2023 18:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is deze storm met het taxibusje opgehaald?
Neem ik een glas water.quote:
Dit is niet geil.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Generating........
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |