quote:
Wel jammer dat je zelf geen woorden kan toevoegen bij deze.quote:
Met de zieke geesten op het internet kan ik me daar wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel jammer dat je zelf geen woorden kan toevoegen bij deze.
quote:Op maandag 13 maart 2023 15:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Met de zieke geesten op het internet kan ik me daar wel iets bij voorstellen.
Hmm oke, ik zie het deze keer door de vingers.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben ik ook niet, ACFNiels vroeg, ik Google. Ik ben enkel de boodschapper in dit geval.
Ik vind dat AI gebeuren wel erg interessant dus ik wist wel dat het bestond.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Hmm oke, ik zie het deze keer door de vingers.
Ik wilde dat ding wat laten maken met de kerstman en een kaktus, maar helaas zit dat er nog niet in.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dat AI gebeuren wel erg interessant dus ik wist wel dat het bestond.
Dan is het niks voor @Littlerabbitquote:Op maandag 13 maart 2023 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wilde dat ding wat laten maken met de kerstman en een kaktus, maar helaas zit dat er nog niet in.
Je kan er maar beter op tijd bij zijnquote:Op maandag 13 maart 2023 16:11 schreef KingRoland het volgende:
Afspraak gemaakt bij aziatische kapper alvast eind volgende maand
Is ook interessant, echt wild hoe snel die ontwikkeling gaat als je vergelijkt met 6 maanden geleden qua echtheid.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dat AI gebeuren wel erg interessant dus ik wist wel dat het bestond.
quote:Op maandag 13 maart 2023 16:22 schreef KingRoland het volgende:
Er is ook altijd wat. Eerste corona dan oorlog orkraine-rusland. Zul je net zien dat de oorlog oekraine rusland ophoudt en we weer in een bankencrisis belanden
Dan al ?quote:Op maandag 13 maart 2023 16:11 schreef KingRoland het volgende:
Afspraak gemaakt bij aziatische kapper alvast eind volgende maand
Mijn mening vind je niet interessant begrijp ik?quote:Op maandag 13 maart 2023 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
Laatste aflevering TLOU nog de moeite waard om te kijken? @:Caland @:Scrummie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |