Ze had lapoquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
Ik maar zoeken waar de cos was gebleven...
@:Lovable, jij opent ook alleen als het je uitkomt
Ja, want ik wist geen TTquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
Ik maar zoeken waar de cos was gebleven...
@:Lovable, jij opent ook alleen als het je uitkomt
Ik lees het nu ,maar ik vind het ook apart dat Lovable niet opentquote:
Laatst ook niet..quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees het nu ,maar ik vind het ook apart dat Lovable niet opent![]()
Is dat nieuw
geen idee, ik ging het bericht teruglezen om te kijken waar de cos gebleven wasquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees het nu ,maar ik vind het ook apart dat Lovable niet opent![]()
Is dat nieuw
In die setting met bijhorende tijdsduur bloeien logischerwijs romances op waarbij die kerel dus een jaar het klooster in moetquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou als een goede relatie hebt,dan blijf je elkaar trouw.. maar blijkbaar kan dat niet
Nja we weten ook niet echt wat ze afgesproken hebbenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In die setting met bijhorende tijdsduur bloeien logischerwijs romances op waarbij die kerel dus een jaar het klooster in moet
Het moet Wanda wel zijn, Wendy was dronken en naar bed gebracht en de woorden de volgende dag van Wanda zeggen ook genoeg. Daar komt bij dat iedereen in de loods wist dat Wanda bij Jappie had geslapen die nachtquote:
O heerlijk, ik ga nu even kijkenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:27 schreef patat het volgende:
Je ziet de bedscene
Dan snikkende Wanda die naar huis wil want ze is haar relatie op het spel aan het zetten
Aan het einde zegt de voice-over: Maandag... Wanda baalt van haar wilde nacht met Jasper
Oké nu ga ik weer lief COSsen hoor! Maar dit is wel serieus iets 'groots'
kim en Jeff slapen beide onderin het stapelbed en dit was bovenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:31 schreef Kakadylo het volgende:
Ondertussen lag Jeff in datzelfde stapelbed omdat ie trammelant had met KimD en dat maakt het verhaal nog smeuïger
Dat is wat ik zegquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kim en Jeff slapen beide onderin het stapelbed en dit was boven
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het moet Wanda wel zijn, Wendy was dronken en naar bed gebracht en de woorden de volgende dag van Wanda zeggen ook genoeg. Daar komt bij dat iedereen in de loods wist dat Wanda bij Jappie had geslapen die nacht
Idd Wendy lag stomdronken in het enkele bed, die kon niet eens het stapelbed opkomenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het moet Wanda wel zijn, Wendy was dronken en naar bed gebracht en de woorden de volgende dag van Wanda zeggen ook genoeg. Daar komt bij dat iedereen in de loods wist dat Wanda bij Jappie had geslapen die nacht
Heb hier toen nog een kort filmpje gezien van Zoe die even kwam buurten en opmerkelijk opkeek toen ze zag wie daar lagenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Had ze beter die zuignap van kim kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:38 schreef Flow3r het volgende:
OMG die Wanda![]()
het vlees is zwak
hoe dom kan je zijn
Hear hear!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En dat is dan Wanda, die Wendy een hoer noemt en zelf met een relatie van bijna 9 jaar met Jappie in bed duikt![]()
En dat Isaac het aan Jeffrey en Kim verteld, Kim iets van yesss, ze lijkt het prachtig te vinden dat Wanda zo de fout in is gegaan.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En dat is dan Wanda, die Wendy een hoer noemt en zelf met een relatie van bijna 9 jaar met Jappie in bed duikt![]()
En terecht.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat Isaac het aan Jeffrey en Kim verteld, Kim iets van yesss, ze lijkt het prachtig te vinden dat Wanda zo de fout in is gegaan.
Niets zieligs aan, ze heeft over iedereen een mening en niet mals ook. Wat doe je daar als je een relatie hebt en dan ook nog 24/7 aan een andere vent geplakt zit? Fijn voor haar partner om haar zo te zien. FF paar dagen van de stream, ff janken en ze zitten alweer vastgeplakt aan elkaarquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:39 schreef Flow3r het volgende:
Vind het stiekem wel zielig![]()
maar eigen schuld
Ik bedoel, ik snap het wel, zo lang van huis, ze mist natuurlijk genegenheid en bouwt een band op met Jappie, staat al zo lang droog,Ivor al zo lang uit beeld, zoals ik zei ; het vlees is zwakquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niets zieligs aan, ze heeft over iedereen een mening en niet mals ook. Wat doe je daar als je een relatie hebt en dan ook nog 24/7 aan een andere vent geplakt zit? Fijn voor haar partner om haar zo te zien. FF paar dagen van de stream, ff janken en ze zitten alweer vastgeplakt aan elkaar
ik vind het ook een beetje zieligquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:39 schreef Flow3r het volgende:
Vind het stiekem wel zielig![]()
maar eigen schuld
het geeft mij te denken, wat doet ze als Ivor op uitzending is, zoekt ze dan ook een vervanger? Ik zou haar dus niet meer vertrouwen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind het ook een beetje zielig
lijkt me ook lastig, zo op elkaars lip en als je dan iemand leuk vindt..
maar ik snap ook niet dat je meedoet...
een halfjaar in een bubbel is denk ik wel anders..quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
het geeft mij te denken, wat doet ze als Ivor op uitzending is, zoekt ze dan ook een vervanger? Ik zou haar dus niet meer vertrouwen.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:46 schreef pingu66 het volgende:
Esther ook weer haar momentje . Zwaait naar de groep want ze heeft een nieuw slaapdrankje.
Wanda geeft haar relatie op door te gaan liggen wippen met een kerel die vervolgens iedere dag bij Wendy in bed kruiptquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:38 schreef juul. het volgende:
Ben ik de enige die zich zit te verkneukelen, Wanda die van alles vond van Wendy
Slaapdrankje. Dus droomsap is niet aangeslagen blijkbaar, wat een scam....quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:46 schreef pingu66 het volgende:
Esther ook weer haar momentje . Zwaait naar de groep want ze heeft een nieuw slaapdronken.
Nietsss mee te maken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:49 schreef HappyCharly het volgende:
Wie weet was het geen seks... maar droogehhmdat...
Moesten ze het dan pontificaal op het aanrecht doen ofzo?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:49 schreef HappyCharly het volgende:
het kan ook dat ze gingen vozen, zonder echt seks...quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moesten ze het dan pontificaal op het aanrecht doen ofzo?
De bewegingen zeggen genoeg. ze hoeft bij mij geen smoes op te hangenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
het kan ook dat ze gingen vozen, zonder echt seks...
en dat wanda daardoor naar huis wil?
ze moet het zelf even zeggen, da weten we het
ze hebben samen genoeg gesprekken gevoerd die van de streams zijn afgehouden, hoop dat daar ook nog iets van in de uitzending gaat komenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nou met het gejank van haar de ochtend daarop, denk ik niet dat het alleen wat knuffelen was.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:49 schreef HappyCharly het volgende:
Als dat jouw vriendin is dan weet je ruim genoegquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hopelijkl hebbe ze ook wat gesprekken bewaard en zenden ze die maandag uit, dan weten we hetquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou met het gejank van haar de ochtend daarop, denk ik niet dat het alleen wat knuffelen was.
Maandag dat gesprek die ze met Jasper had in het tuinhuisjequote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze hebben samen genoeg gesprekken gevoerd die van de streams zijn afgehouden, hoop dat daar ook nog iets van in de uitzending gaat komen
Niet alles is altijd hoe het lijkt.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou met het gejank van haar de ochtend daarop, denk ik niet dat het alleen wat knuffelen was.
Wie zouden die wippers dan wel zijn volgens jou?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:51 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Of ze sliepen onde Babet in de andere kamer. Babet en Zoë sliepen op kmr 3.
Dat is idd altijd de vraag.quote:
Dat is toch niet met elkaar te vergelijken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
het geeft mij te denken, wat doet ze als Ivor op uitzending is, zoekt ze dan ook een vervanger? Ik zou haar dus niet meer vertrouwen.
Mirthe die een pot niet Kenzy loopt uit te lebberenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Het het het het het geluid geluid geluid VAAAAAN de WEEEEEK
Klopt,maar wat als het wel zo is en ze moet nog een half jaar ?quote:
Vraag is natuurlijk of Ivor zijn handjes thuis kan houden tijdens zo'n uitzending.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:02 schreef Hoempah het volgende:
SneuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij stond ietwat raar te wiebelen voor de houtkachelquote:
ow hij wiebelt natuurlijk ook liever ergens andersquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij stond ietwat raar te wiebelen voor de houtkachel
met een boze blik
die wil net zo wiebelen als Wandaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ow hij wiebelt natuurlijk ook liever ergens anders
je loopt achterquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:09 schreef HappyCharly het volgende:
Wendy zingt in dezelfde melodie: tis maar een spel
![]()
Erik is echt te blij met dit nummer
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
dit is wel een beetje melancholisch allemaal
of is dit liedje speciaal voor Wanda?
Why tell me why
Het zal tijd worden dat ook Erik het spel gaat spelen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:09 schreef freaky40 het volgende:
Kijk hem dan staan, Judas Erik met Babs die hij voor de bus gooit in afluistergate....hij begint echt in zichzelf te geloven onze Erik....
en Ivor : I need to know right nowwwwwwwquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
dit is wel een beetje melancholisch allemaal
of is dit liedje speciaal voor Wanda?
Why tell me why
Dus de hele middag vanaf de lunch tot aan avond eten mag de rest van de groep geen ( bord(spelletje doenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:54 schreef Flow3r het volgende:
Bern over zijn saaie bordspel
[ afbeelding ]
Hij is 'anders'...quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moet zo lachen om de moves van Erik en zijn gezicht als hij meezingt
ff Ivor aan het bellenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:18 schreef Flow3r het volgende:
ze is weer van de streams af met haar banger hart
Hij noemt rap boze Amerikanen muziek. En hij danst op de homo top 100quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moet zo lachen om de moves van Erik en zijn gezicht als hij meezingt
Misschien dat er geklaagd isquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:20 schreef Flow3r het volgende:
Ze draaien voor de verandering eens muziek ipv die rap shit
basketballen met die sneeuw en het ballenapparaat is ook wel lastigquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahaha... ik heb Erik nog niet eerder zo zien genieten tijdens een vrijmibo.
met Jappie in het eiquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda staat normaal ook wel op de dansvloer, maar zie haar niet
Zit ze daar in dat ei met Jappie toevallig? Zie alleen Jappiequote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Verstoptquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Stiekem gedanst van Toontje Lager. Ook zo leuk!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther, Annabel is van Toontje lager.![]()
![]()
Dat is van Hans de Booij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet toch even weer denken aan die instelling waar we het vanmiddag over haddenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee, hij gaat wel helemaal uit zijn plaat
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:30 schreef Seattle het volgende:
[..]
Moet toch even weer denken aan die instelling waar we het vanmiddag over hadden
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:31 schreef patat het volgende:
Ik neem terug wat ik net zei
Esther zit weer te lachen als boer met kiespijn
Eunice en JW hebben lol
Volgens mij mogen ze elke keer twee uur draaien.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:33 schreef patat het volgende:
Tot hoelaat mogen ze dit nu eigenlijk doen, de muziek enzo? Of maakt dat niet uit
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
eigenlijk ooik wel zielig dat wij zo precies zien wat ze doen...
alsof niet iedereen stom of gek of maf doet
maar dan kijkt niemand
zielig wel
veel te veelquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette en Isaac gametalk.
Isaac : We moeten er achter zien te komen wie zij er op willen zetten .. Desnoods gooien we 1 van onszelf erop.
Babette : Dat hebben ze mij echt afgeraden. Ze zeggen, Babette, je gaat door tot de winnaar, maar doe het niet.
Hmm.. wat heeft achter nu precies tegen Babette gezegd?
Dat deed ze al maanden geleden toen ze boven op de kussens met Jappie lagquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:34 schreef patat het volgende:
Wanda is zich wel echt bewust als er een camera op haar staat, ze kijkt elke keer recht in de camera zodra hij haar kant op staat
Als je haar zo hoort heeft ze het hier achter over gehad en misschien aangegeven zelf het spel te willen spelen net als GJ en dat hebben ze haar afgeraden.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : We moeten er achter zien te komen wie zij er op willen zetten .. Desnoods gooien we 1 van onszelf erop.
Babette : Dat hebben ze mij echt afgeraden. Ze zeggen, Babette, je gaat door tot de winnaar, maar doe het niet.
Als er geen camera’s waren geweest had ze al veel eerder met hem in bed gelegenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat deed ze al maanden geleden toen ze boven op de kussens met Jappie lag
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:41 schreef Seattle het volgende:
[..]
Als er geen camera’s waren geweest had ze al veel eerder met hem in bed gelegen
Dat is wel opvallend, hoe zo kan dat niet anders of weet hij meerquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:47 schreef greysbones het volgende:
de laatste anderhalve maand zit er nog 15 man in aldus Ice
Speculeren, doen ze allemaalquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:48 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat is wel opvallend, hoe zo kan dat niet anders of weet hij meer
En dan vooral Wanda en KimW.. die hebben echt gescholden maar dan nu wel zo vallen over wat Babette zegt op die opname.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:45 schreef greysbones het volgende:
Babs snapt niet dat K3 zo naar over haar heeft gepraat
Wendy is heel uitgesproken maar zei heeft alleen gepraat
Ze is daar ook voor haar ontwikkeling en ze hoeft het spel niet te winnen of een carrière in de media of wat dan ook. Ze wil wel daar zolang mogelijk blijven en dat snap ik welquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:47 schreef Seattle het volgende:
Babs is steeds meer met het spel bezig. In het begin deed ze zich voor alsof ze niet het spel wilde winnen en er was voor haar eigen ontwikkeling.
De productie wil niet hebben dat Babette (en Isaac?) zichzelf op de stip laten zetten, en geven de twee een vrijgeleide tot de finale.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Die zijn hier niet nodig, alleen in het topic tv en dan ook alleen als de uitzending nog niet op tv is geweestquote:
Hoezo?? Je weet toch helemaal niet wat daar wordt besproken? Misschien hebben ze dat iedereen wel geadviseerd om niet te doen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:52 schreef Harry het volgende:
[..]
De productie wil niet hebben dat Babette (en Isaac?) zichzelf op de stip laten zetten, en geven de twee een vrijgeleide tot de finale.
Het wordt steeds triester met dat gemanipuleer.
Niet meer leuk dan ook.
Dat heb ik nou net weer niet gehoordquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:58 schreef greysbones het volgende:
oehhhhh
ice verlulde zich
Babs
dus hij liegt tegen mij
wie zegt ice
Matin zegt babs
Waarover zou Martin hebben gelogen?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:58 schreef greysbones het volgende:
oehhhhh
ice verlulde zich
Babs
dus hij liegt tegen mij
wie zegt ice
Matin zegt babs
Makkelijk excuusquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Morrie liep voor haar, kan ze toch omheen
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Even teruggekeken .. Morrie heeft echt voor 1 seconde oponthoud gezorgd.
misschien heeft Ivor de rest van haar spullen al naar de loods gebrachtquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze kan maar beter eieren voor haar geld kiezen ..
Mori liep facking voor haarquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Even teruggekeken .. Morrie heeft echt voor 1 seconde oponthoud gezorgd.
ze was het al aan het schreeuwen voor ze de bal liet vallenquote:
Wanda stond net in de keuken voor te doen hoe ze door de schuld van Moraima te laat was...... natuurlijk stond Martin heel geïnteresseerd erbijquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze was het al aan het schreeuwen voor ze de bal liet vallen![]()
ik zou echt rampgek worden van die manquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:08 schreef xsaskiax het volgende:
W
[..]
Wanda stond net in de keuken voor te doen hoe ze door de schuld van Moraima te laat was...... natuurlijk stond Martin heel geïnteresseerd erbij
Hij zit nu weer te schreeuwen terwijl ze aan het klaverjassen zijn..... totaal geschuffeldquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou echt rampgek worden van die man
ik vind die laarsjes van Janet een beetje ehhh hoe zeg je dat netjesquote:
Ja zeg het maarquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind die laarsjes van Janet een beetje ehhh hoe zeg je dat netjes
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind die laarsjes van Janet een beetje ehhh hoe zeg je dat netjes
babs was al met mori aan het praten eroverquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:13 schreef Flow3r het volgende:
Marciano pakte Babette's hand om te dansen![]()
[ afbeelding ]
Oeehhquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:13 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Er is wel iets hoor.. en ik denk dat Babette ondanks dat ze eigenlijk niet wil toch een beetje kriebels krijgtquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:13 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
heb je eindelijk de vrouw van je dromen in bedquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jappie hoeft niemand verantwoording af te leggen
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Pak alles wat je kan ah ah ah alsof het je laatste dag is
Deze is ook voor Wanda
Dat willen ze toch zelf, ze kiezen hier zelf voorquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
maar dan kijkt niemand
zielig wel
i know ...quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat willen ze toch zelf, ze kiezen hier zelf voor
Huh? Die snap ik nietquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
maar dan kijkt niemand
zielig wel
Edit ik zat ineens weer een stuk naar bovenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
net als wanda de vorige keerquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:32 schreef Flow3r het volgende:
Martin wil geen nachtwacht
die loser wil slapen, hoop dat Marciano schijt heeft en toch gaat draaien
Babs gaat voor Tianoquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoë is de laatste dagen helemaal into Martin.....
Echt hè?!! Zet dat ding van Kim even op je k*t, dan ben je binnen 2 minuten klaar!quote:
Ciano is weer vrijgezel, het moet hem alleen nog wel worden verteld.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:46 schreef Seattle het volgende:
Maar goed, Zoe en Babs: de pot verwijt de ketel, want zij willen dicht bij Ciano en ICE slapen vannacht begrijp ik?
wat dan? begrijp er niks vanquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:48 schreef greysbones het volgende:
het gaat dus om Matin
maar babs wil het nog niet zien
het is de reden waarom Jeff zo boos wordtquote:
ehhhhquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is de reden waarom Jeff zo boos wordt
om het nog geheimzinniger te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |