bedoel dat ze de pot steeds op t scherm laten zien, er kan geld af door eten te kopen of spullen, gele kaarten etc etcquote:
Je had geen lapoquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:08 schreef HappyCharly het volgende:
sorry, gemist dat ik lapo had
thanks voor het openen Gresy!
Ze hebben geld genoeg om te overlevenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:04 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
opzich logisch toch? het is geen expeditie robinson of ‘jaar op water en brood’
het blijft een ‘spelletjesshow’
volgens mij heb je de afgelopen 2/3 maanden gemist? gemiddeld paar duizend euro van die pot af aan gekochte spullen?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
bedoel dat ze de pot steeds op t scherm laten zien, er kan geld af door eten te kopen of spullen, gele kaarten etc etc
dus je verwacht dat er vanalles mee gebeurt
maar de febo kiest er voor om alleen wat speeltjes de loods in te gooien en verder opdrachten voor de vorm waar ze altijd eetgeld door krijgen
niet spannend, zou je zoveel meer uit kunnen halen
nou misschien gaat er wel een naar huis dan zo :xquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben geld genoeg om te overleven
Ja kan áltijd een nieuw Topic openen.. alleen de LAPO kan een COS verlengenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
niet? bij mij stond er dat ik kon openen..
damn, ik snap daar niks van
Volgens mij heb jij de laatste 2/3 maanden niet meegekletst in de COS anders had je me herkend?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:11 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
volgens mij heb je de afgelopen 2/3 maanden gemist? gemiddeld paar duizend euro van die pot af aan gekochte spullen?
ow...quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja kan áltijd een nieuw Topic openen.. alleen de LAPO kan een COS verlengen
Dat denk ik zelf niet, ik vermoed een verdien opdrachtquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:11 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
nou misschien gaat er wel een naar huis dan zo :x
Als er geen post meer onder je staat of je controleer het door topic opnieuw te openen en te checken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ow...![]()
Maar hoe zie ik dan of ik lapo heb of niet?
Dan staat de boel op rood en krijg je de vraag een nieuwe topic te maken. ophogen van het COS nummer gaat vanzelfquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ow...![]()
Maar hoe zie ik dan of ik lapo heb of niet?
hm thanks.. misschien doe ik het meestal vanzelf goed ....quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Als er geen post meer onder je staat of je controleer het door topic opnieuw te openen en te checken.
en het is niet rood als je geen lapo hebt?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan staat de boel op rood en krijg je de vraag een nieuwe topic te maken. ophogen van het COS nummer gaat vanzelf
Dan maak je een NietCos Topc aanquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en het is niet rood als je geen lapo hebt?
Wacht, ik vraag @:Dotteke even...
O nooit op gelet eigenlijk nooit op of ik lapo heb of niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en het is niet rood als je geen lapo hebt?
Wacht, ik vraag @:Dotteke even...
Ja, zo zonde van de tijd,quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:18 schreef HappyCharly het volgende:
Ze zitten soms heel lang te wachten op de kamers, net als nu....
lijkt me tof als ze vaker snachts alles opzetten en dat ze dan om 0800 de zoemer laten afgaan en er iets cools staat
Maar het is nooit coolquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:18 schreef HappyCharly het volgende:
Ze zitten soms heel lang te wachten op de kamers, net als nu....
lijkt me tof als ze vaker snachts alles opzetten en dat ze dan om 0800 de zoemer laten afgaan en er iets cools staat
Je ziet het gewoon zodra je lapo hebt geeft hij dat aanquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nooit op gelet eigenlijk nooit op of ik lapo heb of niet.
@:Deisyy weet het misschien
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:19 schreef Seattle het volgende:
[..]
Maar het is nooit cool
De opdracht zal wel zijn: probeer zoveel mogelijk sneeuwvlokjes te vangen. Per sneeuwvlokje krijg je 1 euro
- Als er geen invoerveld meer onder de laatste post staatquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Als er geen post meer onder je staat of je controleer het door topic opnieuw te openen en te checken.
Thanks!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
- Als er geen invoerveld meer onder de laatste post staat
- Er verschijnt iets roods
- En je krijgt rechts een button met de vraag of je een nieuw topic wil openen
Is KimD goed in, denk ikquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:24 schreef HappyCharly het volgende:
Zou het mijn idee zijn?
Buiten een weekend met zijn allen overleven?
![]()
![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:24 schreef HappyCharly het volgende:
Zou het mijn idee zijn?
![]()
![]()
![]()
Overdrijven is ook een kunstquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:26 schreef lojanda het volgende:
En nu staat Mirthe weer haar jas te besnuffelen.. wat een vies kind is dat toch.. was gewoon je kleding en jezelf op tijd en dan hoef je nergens aan te ruiken.. wat een stinkdier is het
gisteren was hier nog de klacht dat het goedkope spellen waren die gehuurd werden van een derderangs evenementen bureauquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:30 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
ik heb het van de week gezegd, ze kopiëren letterlijk alle spellen uit Big Broter Australie!
(is ook te zien op videoland)
Alleen maar beter het moet afgelopen zijn met hun luxe luize leventje daarquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:31 schreef utopia2.0 het volgende:
De zoemer kan dus ook in de nacht af gaan
Je hoeft ook niet te wachten, opdracht duurt enkele dagen random op de dag. Leuk tochquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
"Een aantal dagen"![]()
Ga ik niet op wachten
Denk tot zondag of maandag?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
Bal vangen
Letter noemen
Wel of geen goeie letter
Opnieuw
Bal vangen
Dagen lang??
Jawel, gewoon alles droppen en wachtenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
"Een aantal dagen"![]()
Ga ik niet op wachten
teringmuziekje ookquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
"Een aantal dagen"![]()
Ga ik niet op wachten
nopequote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te wachten, opdracht duurt enkele dagen random op de dag. Leuk toch
heb je een overzicht van de spelllen? Wat komt er hierna?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:30 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
ik heb het van de week gezegd, ze kopiëren letterlijk alle spellen uit Big Broter Australie!
(is ook te zien op videoland)
Meestal de aankondiging van een 24 of 48 gezien het tijdstip en weekend dat voor de deur staatquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit zou toch wel een eliminatie moeten zijn toch
Wel leuk, dat er een keer een lange opdracht isquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Meestal de aankondiging van een 24 of 48 gezien het tijdstip en weekend dat voor de deur staat
Misschien ontdekken ze dan wel een ondergrondse bunkerquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:24 schreef HappyCharly het volgende:
Zou het mijn idee zijn?
![]()
![]()
![]()
maar hij vergeet dat er bv wel 3 zelfde letters of meer in een woord kunnen zittenquote:
Wat was dat gisteren slecht in beeld gebracht, ongekend.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
Snel dan maar die eerste bal.. zal vast wel weer buiten beeld vallen als de stream ergens anders staat
Ja precies.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:39 schreef schizolientje het volgende:
[..]
maar hij vergeet dat er bv wel 3 zelfde letters of meer in een woord kunnen zitten
Als je daar zit dan heb je in ieder geval iets om handen ja want het is me een partij saaiquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wel leuk, dat er een keer een lange opdracht is
Dat vinden ze daar waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je daar zit dan heb je in ieder geval iets om handen ja want het is me een partij saai
Bern, de spelletjesmanquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
De beste strategie is , één van de letters uit het alfabet te nemen... Bern legt uit, die weet alles
Bern is pedagogisch onderlegdquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
De beste strategie is , één van de letters uit het alfabet te nemen... Bern legt uit, die weet alles
geniaal planquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
ik hoorde per gevangen balquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:53 schreef chufi het volgende:
Was het nu 20¤ per gevangen bal? Of alleen wanneer de letter ook goed is?
Ze mogen alleen een letter roepen als ze een bal gevangen hebben... alleen de hoeveelheid ballen is nooit bekend gemaaktquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:53 schreef chufi het volgende:
Was het nu 20¤ per gevangen bal? Of alleen wanneer de letter ook goed is?
klein gokje, 983457878573814 per dagquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze mogen alleen een letter roepen als ze een bal gevangen hebben... alleen de hoeveelheid ballen is nooit bekend gemaakt
huh when?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:01 schreef Kakadylo het volgende:
KimD zegt dat Jeff vreemd was gegaan met Wendy als Mora niet haar eigen slaapkamer was binnen komen lopen. Want ze zag signalen en haar vrouwelijke intuïtie liegt daarin nooit. KimD stond namelijk stiekem verscholen achter het stapelbed mee te kijken terwijl Jeff Wendy naar bed bracht. Notabene Isaac zei dat ze maar even moest gaan kijken wat daar allemaal gebeurde in die kamer. Ter verdediging van Jeff moet ik zeggen dat het geen jongen is die zal vreemdgaan en KimD behoorlijk paranoïde deed omdat ze dat waarschijnlijk veelvuldig heeft meegemaakt bij ex-vriendjes en verhalen van vriendinnen.
Gedeeld door 26minusX&Y moeten ze over een uur wel klaar zijn.. tenzij er één bal per dag valtquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
klein gokje, 983457878573814 per dag
In de komende uitzending op televisie tijdens dat halfjaarfeestquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
huh when?
Grappige is, ik vind vanalles van Jeff maar nu vreemdgaan? Dat vind ik eigenlijk niet passen...
Is dit een live streamverslag ?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:01 schreef Kakadylo het volgende:
KimD zegt dat Jeff vreemd was gegaan met Wendy als Mora niet haar eigen slaapkamer was binnen komen lopen. Want ze zag signalen en haar vrouwelijke intuïtie liegt daarin nooit. KimD stond namelijk stiekem verscholen achter het stapelbed mee te kijken terwijl Jeff Wendy 'naar bed bracht'. Notabene Isaac zei dat ze maar even moest gaan kijken wat daar allemaal gebeurde in die kamer. Ter verdediging van Jeff moet ik zeggen dat het geen jongen is die zal vreemdgaan en KimD behoorlijk paranoïde deed omdat ze dat waarschijnlijk veelvuldig heeft meegemaakt bij ex-vriendjes en verhalen van vriendinnen.
Het gaat over die mensen daar en heb het hier nog nergens gelezenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:05 schreef Harry het volgende:
[..]
Is dit een live streamverslag ?
Of van alweer een tijdje geleden (Halfjaarsfeest).
Wendie heeft al maanden dat NixNutje Jappie in bed liggen..quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:01 schreef Kakadylo het volgende:
KimD zegt dat Jeff vreemd was gegaan met Wendy als Mora niet haar eigen slaapkamer was binnen komen lopen. Want ze zag signalen en haar vrouwelijke intuïtie liegt daarin nooit. KimD stond namelijk stiekem verscholen achter het stapelbed mee te kijken terwijl Jeff Wendy 'naar bed bracht'. Notabene Isaac zei dat ze maar even moest gaan kijken wat daar allemaal gebeurde in die kamer. Ter verdediging van Jeff moet ik zeggen dat het geen jongen is die zal vreemdgaan en KimD behoorlijk paranoïde deed omdat ze dat waarschijnlijk veelvuldig heeft meegemaakt bij ex-vriendjes en verhalen van vriendinnen.
Ik bespeur een beetje AllemansHoer gedrag, dat het geen zak uitmaakt wélke lul bij haar in bed stapt?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:08 schreef Kakadylo het volgende:
Wendy loopt te flirten en schuurt erop los zodra ze te diep in de fles heeft gekeken maar dat weten we onderhand
nounounounou dat is niet nodigquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik bespeur een beetje AllemansHoer gedrag, dat het geen zak uitmaakt wélke lul bij haar in bed stapt?
Als je geen relatie hebt met iemand dan vind ik het allemaal maar heel erg vreemd want zelfs tijdens het wachten na de zoemer ligt ze er samen mee in bed. Vraag me dan af hoe je wilt overkomen want je zal dat puberende zoontje maar zijn zeg.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik bespeur een beetje AllemansHoer gedrag, dat het geen zak uitmaakt wélke lul bij haar in bed stapt?
die woorden zijn niet nodig, zeker omdat er geen enkele aanleiding voor isquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, ik moet het ook doen met de summiere beschikbare gegevens
Vage gegevens uit de streams als "Ik móet iemand bij me in bed hebben" zeggen niet veel maar genoegquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je geen relatie hebt met iemand dan vind ik het allemaal maar heel erg vreemd want zelfs tijdens het wachten na de zoemer ligt ze er samen mee in bed. Vraag me dan af hoe je wilt overkomen want je zal dat puberende zoontje maar zijn zeg.
Je zal maar wiskunde hebben en vervolgens toont iemand zo'n screenshotquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vage gegevens uit de streams als "Ik móet iemand bij me in bed hebben" zeggen niet veel maar genoeg
Zolang het maar van een "Relativiteitstheorie" isquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je zal maar wiskunde hebben en vervolgens toont iemand zo'n screenshot
hij deed zoiets laatst ook al met speelkaartenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:24 schreef 5thencounter het volgende:
Woww..... The Magic Sjefff , verborgen talent![]()
[ afbeelding ]
Echt een Talentquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:32 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
hij deed zoiets laatst ook al met speelkaarten
ja en met de finale komt hij gewoon weer tevoorschijnquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Echt een Talent![]()
Ik wacht nu op de Grote Sjeff VerwijnTruc
"Dat Soort" als Sjeff wint zelden, grote smoel en brutale bek op de verkeerde momenten, hopend op TV te scoren en bescherming te hebben van Achterquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:34 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ja en met de finale komt hij gewoon weer tevoorschijn
Maak er maar een meervoud van (op de achtergrond)quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:32 schreef 5thencounter het volgende:
Ze zit weer eng dichtbij![]()
[ afbeelding ]
Op deze manier kunnen ze rustig gaan slapen jaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:41 schreef Dotteke het volgende:
Wat een simpele manier om een bal te moeten vallen, dat kan toch nooit missen
Gaat erom bijtijds daar te staan om die bal te vangen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:41 schreef Dotteke het volgende:
Wat een simpele manier om een bal te moeten vallen, dat kan toch nooit missen
nou dat is moeilijkquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat erom bijtijds daar te staan om die bal te vangen.
Na een tune van 30 sec en dan nog 30 sec moeten wachten op een balletje..quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat erom bijtijds daar te staan om die bal te vangen.
Hopelijk een paar in de nachtquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Op deze manier kunnen ze rustig gaan slapen ja
Vaak wel maar als je bb kijkt daar de afgelopen 2x nietquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Dat Soort" als Sjeff wint zelden, grote smoel en brutale bek op de verkeerde momenten, hopend op TV te scoren en bescherming te hebben van Achter![]()
Die ½ Dooie, zoals Sjanet, JanWillem, Mirtje, en domme dikkerds als Moira,. de underdogs.. die winnen
Dat wachten zal de sneeuw kunnen zijn geweest die de bal bijna niet deed rollen, in de nacht zullen ze toch echt snel moeten zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Na een tune van 30 sec en dan nog 30 sec moeten wachten op een balletje..
Je weet al vanuit de KerstKrooke dat ze hun nachtrust niet gaan verstoren ... volgende bal morgenochtend 07:15hquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk een paar in de nachtbenieuwd hoeveel dagen ze dit gaan doen
Een opdracht waar ze echt een nacht iets moeten doen en niet kunnen gaan slapen, ploegendiensten moeten draaien zou mooi zijn en dan nog een die fysiek ook moeilijk is
Het is 00 buiten.. hoe lang?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:50 schreef spapaars het volgende:
Heb een tip voor ze, houd de schuifdeur open, dan ben je sneller bij de ballenbak
"Dagen" met de deur open...quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zolang het duurt, anders heeft het geen zin.
Nee ze kunnen ook niksquote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders doen dan gewoon doorgaan?
Komen ze alle 22 21? aan de beurt krijg je best veel letters.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
22 mensen tegen één lullig balletje
Vroeger hadden per direct een 24-uur BalleWacht ingesteldquote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders doen dan gewoon doorgaan?
Eens, zie liever dat ze 24/7 een spel spelen die niet stopt.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee ze kunnen ook niks
het was meer commentaar op het matige spel weer
ze doen het zelfquote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Programma sterft zo een stille dood, ook de COS is rustiger dan ooit
Ze worden wel aangespoord om een beetje meer TV te maken want zij kunnen ook niet elke dag een spel bedenken.quote:
Leuk.. misschien iets met krukken lopen, of een hoelahoep?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze worden wel aangespoord om een beetje meer TV te maken want zij kunnen ook niet elke dag een spel bedenken.
het is een wisselwerking uiteraardquote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze worden wel aangespoord om een beetje meer TV te maken want zij kunnen ook niet elke dag een spel bedenken.
Minimaatschappijtje zoals in Utopia zou juist wel leuk zijn, maar dan komt er meer bij kijken. Wat mij betreft skippen ze het hele spelelement alleen het verdienaspect mag blijven maar dan moeten ze zelf de pot spekken en geld verdienen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
het is een wisselwerking uiteraard
maar ze mogen weinig zelf beslissen, alles moet via 'achter' dus het spontane is er snel af/ weinig ruimte om een minimaatschappijtje op te zetten want febo heeft een te sterke vinger in de pap
dus ben je afhankelijler van spellen om het levendig te maken
doe dan leuke spellen, die samewerking vragen
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:53 schreef mijntjexx het volgende:
Zie nu op tv de aflevering van het half jaars feest. Wtf Wanda en Jasper lagen dus te wippen
Wendy denk ik, want Wanda ligt niet naast een stapelbed, of is het Jappie zijn bed?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:53 schreef mijntjexx het volgende:
Zie nu op tv de aflevering van het half jaars feest. Wtf Wanda en Jasper lagen dus te wippen
Jappie en Wanda lagen daarquote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:58 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wendy denk ik, want Wanda ligt niet naast een stapelbed, of is het Jappie zijn bed?
Jappie, Wendy lag op de grondquote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:58 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wendy denk ik, want Wanda ligt niet naast een stapelbed, of is het Jappie zijn bed?
ff contact met t thuisfront gehad, ivor voor 9k mag dat toch? surequote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:58 schreef spapaars het volgende:
Volgende ochtend jankend dat ze naar huis wil, en nu zit ze weer de hele dag met hem.
Ah vandaar dat ze dus de volgende dag zo overstuur was en nauwelijks in beeldquote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie en Wanda lagen daar
Tijdens het half jaar feeest
Ik ben in shock!!!
Videolandquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
thanks voor de beelden... ik ga zoeken waar ik het terug kan kijken
Op de site van VL zelf bij de afleveringenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Videoland of gewoon terugkijken bij je provider.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
afl van vandaag?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:01 schreef Loveable het volgende:
[..]
Op de site van VL zelf bij de afleveringen
Er wordt iemand viesmad in Haarlem, en stapt as we speak in zijn auto naar Lelystad!quote:
heb je die nietquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:03 schreef HappyCharly het volgende:
nu moet ik helemaal gaan terugkijken en dan weer terughalen hoe hun gedrag was
had ik maar live streams, dan zag ik alles...
Gewoon ff een cosje lezen van zaterdagavondquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:03 schreef HappyCharly het volgende:
nu moet ik helemaal gaan terugkijken en dan weer terughalen hoe hun gedrag was
had ik maar live streams, dan zag ik alles...
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:04 schreef Ebinas het volgende:
Net als je denkt het wordt nooit meer wat met JvjL
quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
het was sarcasme...
omdat het stom is dat ze dit van de streams hebben gehouden.... voor ons.. als betalende kijker..
Het duurste wipje ooit op de Nederlandse televisiequote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel uit beeld gehouden op de streams, incl. Wanda dagen erna.
En dan dit
![]()
Dit is toch wel heel misselijk voor Ivor.quote:
Toch wel mooi dit.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het duurste wipje ooit op de Nederlandse televisie
Heb je een relatie dan ga je sowieso imo die loods niet binnenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit is toch wel heel misselijk voor Ivor.
ivor ook denk ikquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb zojuist al gegeten (en gedronken)![]()
Ze hebben al gegeten gehaktbal met nog ietsquote:
Wanda heeft er helemaal zelf voor gekozenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:12 schreef Loveable het volgende:
Maar weet Ivor het wel, misschien kijkt hij geen tv uitzendingen
zitten we allemaal aflevering te kijken nuquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Erik is in de afleveringen nog irritanter dan op de streams
Vast iemand in zijn omgeving wel.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:12 schreef Loveable het volgende:
Maar weet Ivor het wel, misschien kijkt hij geen tv uitzendingen
Tja, woest wilde seks willen we niet missenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zitten we allemaal aflevering te kijken nu
Aflevering 135 rond de 20 minutenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:16 schreef HappyCharly het volgende:
wie geeft even de tijd waar het te zien is op de aflevering, ik zie heul niks
Zou idd ook nog kunnen natuurlijk, voordat ik allemaal conclusies trek. Weten we wel zeker, dat dit Wanda is?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:14 schreef Judiwi het volgende:
Weet men wel zeker dat het Wanda is en niet Wendy?
Je zag wel echt Wanda haar gezicht in het shot daarvoorquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:14 schreef Judiwi het volgende:
Weet men wel zeker dat het Wanda is en niet Wendy?
Je zag wel echt Wanda haar gezicht in het shot daarvoorquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou idd ook nog kunnen natuurlijk, voordat ik allemaal conclusies trek. Weten we wel zeker, dat dit Wanda is?
Nou als je een goede relatie hebt,dan blijf je elkaar trouw.. maar blijkbaar kan dat nietquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda heeft er helemaal zelf voor gekozen
Terwijl ze niet weet wat die Ivor allemaal uitspookt
Geen knip en plakwerk?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:18 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Je zag wel echt Wanda haar gezicht in het shot daarvoor
Mijn dank is groot!! Ik was al naar het live topic gegaan ook...quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:17 schreef patat het volgende:
[..]
Aflevering 135 rond de 20 minuten
Sorry voor offtopic.
Sowieso ja die had de next day wel spijt van haar daadquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vast iemand in zijn omgeving wel.
En het zou me ook niet verbazen als Wanda (direct of indirect) contact heeft gehad met het thuisfront.
Ze is zo lang van de stream gehouden, dat moet ook een reden hebben.
Zeker nu ze dit uitzenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |