Er was ook geloof in een bepaalde ideologie, waarvan we nu zeker weten dat die kansloos was, maar die ideologie motiveerde ze wel.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:31 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Het huidige regime is vooral kleptocratischer. De S-U had nog redelijke landbouwindustrieën bijvoorbeeld, tegenwoordig moet alle technologie voor een tractor uit het buitenland komen
Geen idee maar het lijkt spul uit de jaren 70.quote:
Dat is hier ook. Nederlandse leiders denken NL=EUquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:00 schreef oheng het volgende:
Moah, ik weet niet hoor.
Zo had de USSR het Warschaupact.
rusland heeft... de CSTO.... Dat is bijna hetzelfde.![]()
Ondertussen, 3 uur geleden..... Armenië weigert de CSTO post van "deputy secretary general".
Naja ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat huidig rusland aan absolute schim is van de USSR. Daarom is het ook zo zielig om te zien dat veel russen doen alsof rusland=USSR.
Dat valt verder ook weinig meer te ontkennen. EU bepaalt al voor een groot deel hoe wij de regels in moeten vullen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:29 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Dat is hier ook. Nederlandse leiders denken NL=EU
Machinaal, vooral, denk ik.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:57 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
Zelfs al zouden het er 100 zijn, dan is het nog een enorm aantal. Ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om zoveel mensen om zeep te moeten helpen.
Ja? Niet met de handen wurgen?quote:
quote:
Leyland DAFquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Geen idee maar het lijkt spul uit de jaren 70.
quote:
Voor sommige mensen moet je dingen drie keer vertellenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Leyland DAF
Uit de UK fabriek van Leyland komen rollen.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:26 schreef oheng het volgende:
[..]
Ze zien er idd vreemd uit voor DAF trucks, maar dit is een DAF Leyland leger vrachtwagen uit de jaren 90.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
These trucks are normally referred to as Leyland but occasionally DAF or Leyland DAF, with most vehicles being badged Leyland DAF.
Dat zal het zijn inderdaad, uit de Leyland fabriek.
Random tweet, met een video erbij waarin de tekst heel anders isquote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:08 schreef oheng het volgende:
[..]
4 uur geleden:
[ twitter ]
Overigens heeft Israel de afgelopen weken Iran al aangevallen, maar goed.
Meh video niet zelf gezien want ik ben theoretisch aan het werk, slaat nergens op idd.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:14 schreef byah het volgende:
[..]
Random tweet, met een video erbij waarin de tekst heel anders is
Laatst nog een bericht dat de communistische partij in Slovakia het leveren tegenhoudt dus denk het nietquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:00 schreef Ulx het volgende:
Is er nou een Pools - Slowaakse deal over het leveren van wat Mig-29's?
Bericht heeft het over een quota maar het wordt verder niet duidelijk wat ermee bedoeld wordtquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:00 schreef oheng het volgende:
Moah, ik weet niet hoor.
Zo had de USSR het Warschaupact.
rusland heeft... de CSTO.... Dat is bijna hetzelfde.![]()
Ondertussen, 3 uur geleden..... Armenië weigert de CSTO post van "deputy secretary general".
Naja ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat huidig rusland aan absolute schim is van de USSR. Daarom is het ook zo zielig om te zien dat veel russen doen alsof rusland=USSR.
De vertaling is een beetje meh, maar het punt is dat Armenie recht heeft op die positie, en dat ze daar vanaf zien. Het rommelt al heel erg lang in de CSTO, en er zijn vrijwel dagelijks grote problemen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:36 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Bericht heeft het over een quota maar het wordt verder niet duidelijk wat ermee bedoeld wordt
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
Voor sommige mensen moet je dingen drie keer vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |