Zo klonk het wel.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat zei Esther nou, dat ze haar microfoon niet om ging doen?
En Isaac brengt heel spontaan de batterijen naar haar toe in de slaapkamer (die is echt daar in loondienst)quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu Esther rustig is houden ze haar in beeld. Beetje flauw
Heel eerlijkquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:55 schreef Harry het volgende:
Het is obsessief, hoe Isaac in elke ruimte de positie van de camera's checkt.
Ik heb eerder het vermoeden dat in is gedaald dat willem haar echt niet wilquote:
Dat vermoeden heb je k ook! En het versterkt omdat JW haar nu ook ontloopt. Eerder kwam hij haar vaak troosten en dan duurde het even en dan had ze weer een lach en hoop. Dat is nu anders….. tot dat JW toch weer n praatje start. Heb het idee dat ze nu erop wacht in de kas.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb eerder het vermoeden dat in is gedaald dat willem haar echt niet wil
En dat had ze niet verwacht
En daar wordt ze nu elk moment van de dag mee geconfronteerd
Geen idee hoe dat moetquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:00 schreef greysbones het volgende:
Weigeren een mic te dragen
Wat doet de FEBO daar mee
Ik snap niet dat mensen zo ver gaan om in een spel te blijven. Je eigen lichaam naar de klotuh helpen en ook nog eens geestelijk een wrak worden.quote:
Of meteenquote:
Had je gelezen dat haar zus dat ook vond?quote:
Gele kaart en 10.000 euro boetequote:Op donderdag 9 maart 2023 10:00 schreef greysbones het volgende:
Weigeren een mic te dragen
Wat doet de FEBO daar mee
Dit is nog ergerquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:05 schreef KinKiJan het volgende:
Dit wordt gewoon een 'Madeleine verhaal 2.0'.. Denk dat Esther er dus gewoon met een onmogelijke eliminatie opdracht uit gaat.
Beter voor die vrouw, waardeloos voor ons..
quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je gelezen dat haar zus dat ook vond?
Ook weer aardig van dr.. Babette komt voor de zoveelste keer naar oeverloze gezeik luisteren en dan krijg je dat naar je hoofd.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
Je stinkt helemaal zegt es tegen Babs
Ze worden achter elke keer overgehaald om toch te blijven.. er wordt zo op ze ingepraat.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zo ver gaan om in een spel te blijven. Je eigen lichaam naar de klotuh helpen en ook nog eens geestelijk een wrak worden.
Dat is in dit geval toch barbaars?quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze worden achter elke keer overgehaald om toch te blijven.. er wordt zo op ze ingepraat.
Het zal allemaal te maken hebben met die "indringster" Eunie.. die doet veel te gezellig met haar "vriendje" JWquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:06 schreef spapaars het volgende:
Waar komt dat verdriet vandaan? Onbeantwoorde liefde?
Huh?quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
Je stinkt helemaal zegt es tegen Babs
Dat is toch niet ze gek.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:09 schreef woxxel het volgende:
Iederen laat haar ook linkx liggen he.
Gisteravond de hele avond alleen zitten breien
Voor me gevoel is Babs er ook niet "vrijwillig"quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:12 schreef lojanda het volgende:
Babette probeert het gesprek maar weer aan te gaan maar Esther wil niet praten.. Babette vraagt zal ik je alleen laten waarop Esther haar schouders ophaalt..
Babette ga gewoon en laat ze het uitzoeken met dat gezeik van dr.
Inderdaadquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:12 schreef lojanda het volgende:
Babette probeert het gesprek maar weer aan te gaan maar Esther wil niet praten.. Babette vraagt zal ik je alleen laten waarop Esther haar schouders ophaalt..
Babette ga gewoon en laat ze het uitzoeken met dat gezeik van dr.
Preciesquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:12 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Voor me gevoel is Babs er ook niet "vrijwillig"
Ja helemaal mee eens..quote:
Nee. Maar er zal er dan toch minstens 1 moeten zijn die ziet dat ze ook gewoon een mens is.quote:
Heeft niks met kinderachtig te makenquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:13 schreef woxxel het volgende:
[..]
Nee. Maar er zal er dan toch minstens 1 moeten zijn die ziet dat ze ook gewoon een mens is.
Kinderachtige lui daar.
Ik denk het wel hoor want dat is al vanaf het begin dat ze haar elke keer troost. Ik denk dat Babette nu het liefst weg zou gaan maar kan het niet over haar hart verkrijgen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:12 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Voor me gevoel is Babs er ook niet "vrijwillig"
Die vinden het helemaal primaquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:15 schreef Rainesz het volgende:
Dat de Febo ook niet ingrijpt en gewoon gaat afdwingen ze de mic omdoet!
Het is niet de Esther show daar en ik denk dat ze er inmiddels een beetje klaar mee zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:13 schreef woxxel het volgende:
[..]
Nee. Maar er zal er dan toch minstens 1 moeten zijn die ziet dat ze ook gewoon een mens is.
Kinderachtige lui daar.
Snap ik want als je aan die serie begint dan kun je niet stoppen met kijken.. zo goed is hetquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:14 schreef Clasientje het volgende:
Kan iemand mijn vertellen waarom Esther zo overstuur is?
Ik keek mijn serie outlander zo'n mooie serie maar ik hebt zo te zien veel gemist?
Aandachthoer met een gimmick.. de hele loods doorlopen met dat ding op d'r kop, kijkt eff in de spiegel of dat ding ook goed staat.. no-way luister je zo een podcastquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:18 schreef greysbones het volgende:
Waarom loopt Sas met een koptelefoon op?
Als het eliminatie is gaat Estherquote:
Esther heeft thuis waarschijnlijk ook niet zo’n leuk leven. Als je haar hoort dan kan ze maar net rondkomen en volgens mij heeft ze ook niet echt een heel goed contact met familie en heeft weinig vrienden.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:17 schreef woxxel het volgende:
Ze moet gewoon naar huis gaan.
Ik snap niet dat sommige blijven die toch weten dat ze niet winnen.
De enige reden sat ik kan bedenken is dat ze betaald krijgen voor elke maand dat ze er blijven
Het lijkt wel moaning Myrtle uit Harry Potterquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zo ver gaan om in een spel te blijven. Je eigen lichaam naar de klotuh helpen en ook nog eens geestelijk een wrak worden.
Ik denk juist dat het verstandig is dat hij niet gaat, anders voed hij juist het idee dat hij wel wat voor Esther voeltquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:25 schreef lojanda het volgende:
Toch vind ik het vreemd dat JW op zulke momenten niet naar haar toe gaat. Hij wil niets met haar maar het zijn toch “goede vrienden”.. Hij aaide haar eerder een keer over haar hoofd en dat is het dan.
Hij zei vorige week heel hard in een tv-uitzending dat als hij haar teveel aandacht geeft en te lief doet tegen haar dat Esther dan teveel gaat denken en dat wil ‘ie nietquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:25 schreef lojanda het volgende:
Toch vind ik het vreemd dat JW op zulke momenten niet naar haar toe gaat. Hij wil niets met haar maar het zijn toch “goede vrienden”.. Hij aaide haar eerder een keer over haar hoofd en dat is het dan.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:29 schreef Seattle het volgende:
Is de FEBO op personeelsuitje in Oostenrijk dat er niets gebeurt deze week?
Misschien wel maar ik vind het toch niet oké. Ik vind dat hij als haar goede vriend zou moeten zeggen dat ze naar huis moet gaan en dat het klaar is.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het verstandig is dat hij niet gaat, anders voed hij juist het idee dat hij wel wat voor Esther voelt
Tjaquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Misschien wel maar ik vind het toch niet oké. Ik vind dat hij als haar goede vriend zou moeten zeggen dat ze naar huis moet gaan en dat het klaar is.
Ja dat is te veel gevraagdquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja
Mannen en duidelijk zijn
Das vaak wel een ding
Alweer denk ikquote:
Ze checkt de rest ook effe.. nix mis met die twee ookquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:42 schreef greysbones het volgende:
Mori
Je hebt een prachtige kont tegen mirthe
Bekende move, doet ze vaker.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze checkt de rest ook effe.. nix mis met die twee ook![]()
[ afbeelding ]
Alle mannen op één stapel gooien.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja
Mannen en duidelijk zijn
Das vaak wel een ding
Want vrouwen zijn o zo duidelijkquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Alle mannen op één stapel gooien.
Dit is niet gezond hoor. 57 en dan kapot gaan door jaloezie.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog jong van geest, dat is gestopt met ontwikkelen toen ze 12 was.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit is niet gezond hoor. 57 en dan kapot gaan door jaloezie.
Ik heb er ook totaal geen medelijden mee. Volwassen vrouw en dan deze reacties.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog jong van geest, dat is gestopt met ontwikkelen toen ze 12 was.
quote:
Kwamen idd weinig woorden uit in die kasquote:
sas zal weer eens haar kuren hebben , bern wou gisteravond bij haar slapen , stond met zijn kussen beneden en ging terug naar k3quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kwamen idd weinig woorden uit in die kas
Ik zie het mens nog wel vertrekken. Die gaat nog wel haar 24 uur aanvragen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:01 schreef engine het volgende:
Medelijden met Esther heb ik ook niet. Doet ze zichzelf aan.
Ik niet. Ze heeft buiten het huis ook niet zoveel.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie het mens nog wel vertrekken. Die gaat nog wel haar 24 uur aanvragen.
Sas heeft alleen kuren bij Bern. Bern pikt veel te veel van deze vrouw.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
sas zal weer eens haar kuren hebben , bern wou gisteravond bij haar slapen , stond met zijn kussen beneden en ging terug naar k3
Dus nog een half jaar ellende. Ik heb mijn twijfels.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik niet. Ze heeft buiten het huis ook niet zoveel.
Gaat nu ook al drie, vier maanden zo en in die tijd is ze ook niet vertrokken. Mijn inschatting is dat ze niet zelf gaat opstappen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus nog een half jaar ellende. Ik heb mijn twijfels.
Misschien op d'r flikker gehadquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:10 schreef Rainesz het volgende:
Heeft Esther ondertussen al de mic toch gepakt?
Op straffe van een gele kaart.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien op d'r flikker gehad
Dat is het ook,het is alleen wat je ermee doet als je net als Esther dood ongelukkig bent daar...quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:37 schreef Seattle het volgende:
Isaac vindt het een blessing dat je iedere dag weer een nieuwe dag hebt
Neuhh.. een beetje Kleiduiven schieten Brô..quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:40 schreef Seattle het volgende:
Ze hebben het erover dat je niet gelukkig wordt van geld(JW en Isaac)
Ze zitten daar natuurlijk ook niet voor het geld
Haha die kop van Jeff altijd.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:39 schreef 5thencounter het volgende:
Er hangt wat in de lucht.. voorjaar?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En rijst etenquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh.. een beetje Kleiduiven schieten Brô..
Zie vooral 2 haantjes die zich beiden ten opzichte van elkaar groter willen voordoen dan ze zijn.quote:
Ja dat dus... echt ... bijzonder...quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zie vooral 2 haantjes die zich beiden ten opzichte van elkaar groter willen voordoen dan ze zijn.
Met hun 'alles al gezien'..
Ze hadden toch egzegd dat ze lang met dit geld moesten doen... misschien weten ze geen leuke spellen meer en wachten ze op het opeten van de prijzenpotquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:55 schreef freaky40 het volgende:
Ze zijn gestopt met TV maken blijkbaar, wat een zouteloze dag wederom.
Dat heb ik niet gehoord hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze hadden toch egzegd dat ze lang met dit geld moesten doen... misschien weten ze geen leuke spellen meer en wachten ze op het opeten van de prijzenpot
Klopt, maar ze hadden er dan best een weekopdracht of zelfs een van twee weken ofzo in kunnen gooien. Pas eventueel nieuw geld als die tijd voorbij is. Maar helaasquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze hadden toch egzegd dat ze lang met dit geld moesten doen... misschien weten ze geen leuke spellen meer en wachten ze op het opeten van de prijzenpot
Kan ook dat ze een inhaalslag gaan maken met de tv uitzendingen, want ze lopen nu flink achter (halfjaar feest is nog niet geweest) dus een aantal dagen niets noemenswaardigs doen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kan me echt vergist heb hoor!quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:00 schreef freaky40 het volgende:
Nogmaals: dat heb ik nergens expliciet gehoord.
Rijst voor de nasi moet koud zijnquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu al koken? Die zijn er vroeg bij
Nee, het is gezegd dat ze voorlopig geen verdienopdracht krijgen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kan me echt vergist heb hoor!
ze gaan van spelletjes naar drama.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:02 schreef freaky40 het volgende:
Tja, wat is voorlopig en dat wil niet zeggen dat er geen andere opdrachten komen natuurlijk...
maar als er echt wat gebeurt laten ze het weer niet zienquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
ze gaan van spelletjes naar drama.
Bewaren ze voor tv (BB is nog veel erger)quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
maar als er echt wat gebeurt laten ze het weer niet zien
Ze proppen toch meer informatie in het tv-programma dan dat ze op stream laten zien ben ik bangquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah dus eigenlijk moet ik het ook op televisie gaan kijken
stom
Ze laten wel alle spelletjes zien, BB heeft veel betere spellen, maar niet voor de streams.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah dus eigenlijk moet ik het ook op televisie gaan kijken
stom
Nou er gebeurt nu niks op de stream en ik heb nergens zin in, dus maar eens kijkenquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:12 schreef patat het volgende:
[..]
Ze proppen toch meer informatie in het tv-programma dan dat ze op stream laten zien ben ik bang
Vaak worden de verhaallijnen duidelijker.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:12 schreef patat het volgende:
[..]
Ze proppen toch meer informatie in het tv-programma dan dat ze op stream laten zien ben ik bang
Was misschien een verwijzing naar het half jaars feest om te zien of ze daar dan alles in op laten gaan of dat ze het slim gingen verdelen. Nou we hebben gezien waar het naartoe is gegaan en dan moeten ze n op de blaren zitten. Worden lekkere karige dagen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:08 schreef KinKiJan het volgende:
"Want met het eventuele geld dat jullie nu winnen, zullen jullie het wel eens lang uit moeten houden"
Zit dan wel een 'misschien' in, maar als ze nu geen geld kunnen verdienen, kunnen ze/we niet zeggen dat er niet een waarschuwing gegeven is.
Maar wil niet zeggen dat wat we nu zien 'het moet zijn'.
Kom maar op met marathonopdrachten, eliminaties, en wat wij hier nog meer zouden kunnen verzinnen maar daar toch nooit gedaan zal worden
Gisteren in de vooruitblik op de komende uitzending lieten ze het begin van 'opnamegate' zien, daar is inmiddels ook al genoeg over te doen geweest om een week aan afleveringen mee te vullen.
Als je hem maakt en in de w0k gooit anders krijg je een kleffe bende.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh echt? Dan maak ik dat al heel mijn leven verkeerd
Ik kijk alleen al naar de uitzendingen om te zien hoe alles wordt geknipt en geplaktquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vaak worden de verhaallijnen duidelijker.
Ik ben ook niet dol op nasi, ik ga het eens anders proberenquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als je hem maakt en in de w0k gooit anders krijg je een kleffe bende.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Was misschien een verwijzing naar het half jaars feest om te zien of ze daar dan alles in op laten gaan of dat ze het slim gingen verdelen. Nou we hebben gezien waar het naartoe is gegaan en dan moeten ze n op de blaren zitten. Worden lekkere karige dagen waarschijnlijk.
Eigenlijk hoor je nasi op te bakken voor het lekkerste resultaatquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh echt? Dan maak ik dat al heel mijn leven verkeerd
Same! Zo leek Kim ineens in de kamer te staan toen GJ iedereen voor zijn exit opriep om op Sasha te stemmen omdat er anders weer een manager onder invloed van Isaak en Jeff zou komen. Uh ...quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kijk alleen al naar de uitzendingen om te zien hoe alles wordt geknipt en geplakten dat is best veel kan ik zeggen
Echt een zeikstraal die Eunicequote:Op donderdag 9 maart 2023 12:30 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe klaagt tegen Kenzy over Eunice. Ze is altijd heel streng tegen haar, terwijl Mirthe altijd positief is. Mexx had altijd wat te zeuren in die 3 keer dat ze met ballet meedeed, terwijl Mirthe de muziek bijvoorbeeld wel altijd mooi vindt. Mirthe vind het gemeen hoe ze met haar omgaat. Eunice zou dingen zeggen als 'je moet blij zijn dat er les is' of 'je moet respect hebben voor de juf'.
Hypocriet en respectloos dat zijn woorden die Mirthe altijd gebruikt....quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:33 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe noemt Eunice hypocriet. Als Mirthe even afgeleid is, is ze streng. Maar als dan Isaac binnenkomt, of net wie er is, dan is bij Eunice de focus wel helemaal weg van ballet.
Kloptttt.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hypocriet en respectloos dat zijn woorden die Mirthe altijd gebruikt....
Ik snap ook dat mensen een beetje ge oeg krijgen va n Mirthe met haar warrigheid en vergeetachtigheid en do gen niet opruimen ,te laat komen weglopen van een taak. En dat allemaal onder het mom van ja maar ADDquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:30 schreef lojanda het volgende:
Kenzy en Mirthe liggen te kletsen op de grond en Mirthe roddelt over Eunice dat ze altijd positief is en vol respect naar Eunice maar elke keer de deksel op haar neus krijgt en krijgt dan de schuld van alles. Mirthe begint ook een beetje genoeg te krijgen van haar.
Ik ook hoor.. irriteer me steeds meer aan haar.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik snap ook dat mensen een beetje ge oeg krijgen va n Mirthe met haar warrigheid en vergeetachtigheid en do gen niet opruimen ,te laat komen weglopen van een taak. En dat allemaal onder het mom van ja maar ADD
Totaal mee oneens. Ze is misschien wat klungelig, maar voor de rest is ze één van de weinigen die nog het meest bij haarzelf is gebleven.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik snap ook dat mensen een beetje ge oeg krijgen va n Mirthe met haar warrigheid en vergeetachtigheid en do gen niet opruimen ,te laat komen weglopen van een taak. En dat allemaal onder het mom van ja maar ADD
Esther, JW en Jeff spannen de kroon. Mirthe is een vlinder vergeleken bij die Horsels.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook hoor.. irriteer me steeds meer aan haar.
Dat is ook het meest boeiende. Op TV maken ze er nog wat van maar in de afgelopen dagen is er niet veel gebeurd.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kijk alleen al naar de uitzendingen om te zien hoe alles wordt geknipt en geplakten dat is best veel kan ik zeggen
Die zijn idd ook heel erg irritant maar ik erger me echt al heel lang aan Mirthe.. het is niet mijn soort persoon..quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Esther, JW en Jeff spannen de kroon. Mirthe is een vlinder vergeleken bij die Horsels.
Daar schrik ik dus ook elke keer van.. niet gezond hoor die hoeveelheid. Vooral Kim gebruikt zo veel zout. Zij doet zout op haar eten maar dan zie je voordat ze haar bord leeg heeft er nog een keer of drie zout op heeft gedaan.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze eten wel vet veel zout trouwens. Er wordt en bij het koken zout gebruikt en bij het eten er extra over
Ja idd...naja... hun nieren niet de mijnequote:Op donderdag 9 maart 2023 12:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar schrik ik dus ook elke keer van.. niet gezond hoor die hoeveelheid. Vooral Kim gebruikt zo veel zout. Zij doet zout op haar eten maar dan zie je voordat ze haar bord leeg heeft er nog een keer of drie zout op heeft gedaan.
Mirthe speelt het spel verdomt goed. Dropt overal over iedereen iets. Ze weet dat ze door zich dommerquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook hoor.. irriteer me steeds meer aan haar.
ja kloptquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:51 schreef lojanda het volgende:
Of zie ik nu macaroni? Het lijkt niet op rijst.
Ja ze doet zich dommer voor en denk dat ze heel ver gaat komen.. op de één of andere manier doorzien ze haar nog niet.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:51 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Mirthe speelt het spel verdomt goed. Dropt overal over iedereen iets. Ze weet dat ze door zich dommer
voor te doen verder zal komen in het spel. Ze heeft meer in haar mars als dat ze laat overkomen in de groep .
Misschien bijten die puisten in haar gezicht dan eens uit....quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar schrik ik dus ook elke keer van.. niet gezond hoor die hoeveelheid. Vooral Kim gebruikt zo veel zout. Zij doet zout op haar eten maar dan zie je voordat ze haar bord leeg heeft er nog een keer of drie zout op heeft gedaan.
Nou zegquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien bijten die puisten in haar gezicht dan eens uit....
Dat is macaroni salade.nasi is voor vanavond.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:48 schreef lojanda het volgende:
Ze eten nasi als lunch met een eitje.. zou ik nu ook wet wat lusten
Zout heeft daar geen invloed op maar wel al die vette zooi die ze daar eten.. er wordt wat gefrituurd daar en al die mayonaise die ze overal op doen.. Ook daar is Kim een groot gebruiker van en dat zal niet goed zijn voor haar acne.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien bijten die puisten in haar gezicht dan eens uit....
Dankjewel🙂quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Snap ik want als je aan die serie begint dan kun je niet stoppen met kijken.. zo goed is het![]()
Esther kan niet slapen en is ook nog smoorverliefd op JW maar dat wordt door hem niet beantwoord en daarbij zit Eunice ook nog als een loopse teef (zijn de woorden van Esther) achter hem aan.
JW moet emigreren naar Thailand en lekker daar gaan zitten mopperen over Nederland.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:56 schreef mootie het volgende:
Jw geeft Esther een cursus Europese economie.
Ze heeft haar acne niet gekregen door vet eten. Ik weet ook niet of het vette eten zo'n invloed zal hebben op haar vorm van acne.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zout heeft daar geen invloed op maar wel al die vette zooi die ze daar eten.. er wordt wat gefrituurd daar en al die mayonaise die ze overal op doen.. Ook daar is Kim een groot gebruiker van en dat zal niet goed zijn voor haar acne.
Dat weet ik ze heeft het gekregen door spuiten of pillen voorruit te worden.. maar ik denk dat bij welke vorm van acne je eten daar een heel grote invloed op heeft.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze heeft haar acne niet gekregen door vet eten. Ik weet ook niet of het vette eten zo'n invloed zal hebben op haar vorm van acne.
roze is toch niet alleen voor baby's, dat is allang achterhaald. En de muts is volgens mij van Kim.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jeff heeft een pastelroze mutje... beetje zo'n ding dat je bij een baby op het hoofd frummelt
Nee, ik zeg niet dat roze voor baby's is, of dat bedoel ik niet. Maar die tint en het model... ik vind het net een babymutsje in het groot. En ik beweer ook niet dat roze een vrouwenkleur is. Alleen dat model en dat specifieke mutsje geeft mij die associatiequote:Op donderdag 9 maart 2023 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
roze is toch niet alleen voor baby's, dat is allang achterhaald. En de muts is volgens mij van Kim.
Dat niet alleen constant die broek omhoog trekken...dan weer aan het shirt trekkenquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:06 schreef patat het volgende:
Wat zit Wanda toch elke keer met haar handen door dat dunne piekhaar te harken
Het zit gewoon altijd hetzelfde laat het maar gewoon hangen
Oké goedemiddag, nu ga ik positief doen
Ja precies! Ook als ze staan te wachten voor een opdracht moet ze altijd van die irritante bewegingen maken, zogenaamd lollig doen brrrrquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:15 schreef humpty het volgende:
[..]
Dat niet alleen constant die broek omhoog trekken...dan weer aan het shirt trekken
pulken aan haar nagels en dan die grote mond en dat geroddel steeds.
Negativiteit alom..Ik vind haar zeer onaangenaam om naar te kijken en te luisteren
Net te vroeg jij.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:14 schreef 5thencounter het volgende:
Geen uitzicht op de zoemer, gaat Febo zijn woord houden en blijven ze met nix zitten
Noujaaaaaa!quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:14 schreef 5thencounter het volgende:
Geen uitzicht op de zoemer, gaat Febo zijn woord houden en blijven ze met nix zitten
Tadaa.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:14 schreef 5thencounter het volgende:
Euhhh die ging netquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:14 schreef 5thencounter het volgende:
quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zet hem net uit, had ik eerder moeten doen. Zet hem nu weer aan
Ik zie het meer dat hij hulp vraagt aan de FEBO omdat Esther kapot is.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel eerlijk
Isaak is voor mij onderdeel van de FEBO
En in dit geval leek het of hij seinde waar zijn jullie mee bezig
Ging toch om de Kleiduif en de Postduif?quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Weet ie ook of we nu eindelijk worden verlost van Esther?
Maar maar maar regie zei dat ze er ff mee moesten doen de laatste keer.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:23 schreef 5thencounter het volgende:
Dit kan alleen maar spelen voor geld worden, volgens een oude weddenschap krijgen ze dat zodra ze zonder komen te zitten
Dat zou pas feest zijnquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ging toch om de Kleiduif en de Postduif?
Ja maar Esther zit tegen Psycho aan dus die moet er denk ik uit.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ging toch om de Kleiduif en de Postduif?
Je weet inmiddels hoe gevoelig ze zijn voor Twitter&Faalboek woedequote:Op donderdag 9 maart 2023 13:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar maar maar regie zei dat ze er ff mee moesten doen de laatste keer.![]()
Maar ja, ken ze niet laten verhongeren he.
Ja dat is wel jammer ja.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je weet inmiddels hoe gevoelig ze zijn voor Twitter&Faalboek woede
Estertje heeft geen aanleiding gegeven een Petertje te willenquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar Esther zit tegen Psycho aan dus die moet er denk ik uit.![]()
Als ik iets geleerd heb afgelopen maanden dan is het wel dat bij een eliminatie alles weer anders is dan ik dacht gehoord te hebben.
Dat is niet geloofwaardig met meer dan 900.000 in de pot. Kwestie van keuzes makenquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar maar maar regie zei dat ze er ff mee moesten doen de laatste keer.![]()
Maar ja, ken ze niet laten verhongeren he.
Nou, dat stukje van vanmorgen dat ze zit te janken op de wc is toch wel een goede aanleiding voor een Petertje.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Estertje heeft geen aanleiding gegeven een Petertje te willen
Petertje?quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Estertje heeft geen aanleiding gegeven een Petertje te willen
De Brô-club wilde een "Oudje" op de stipquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou, dat stukje van vanmorgen dat ze zit te janken op de wc is toch wel een goede aanleiding voor een Petertje.
Maar goed, niets is wat het is in een RLS, we zullen zien wat het alarm ons gaat brengen, opdracht of eliminatie.
Ja en ze willen nog steeds geen geld aan eten uitgeven van de pot.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is niet geloofwaardig met meer dan 900.000 in de pot. Kwestie van keuzes maken
Ik heb ze ook over Erik gehoord van de oudjes, de Bro's, we zullen zien zo.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Brô-club wilde een "Oudje" op de stip
De Roddel-club wilde wel Babbel
Je express naar huis laten stemmen. Peter is een oud inwoner van Utopia die dit ook zo deed, vandaar dat dit nu een 'Petertje' heet.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:31 schreef mootie het volgende:
‘Hun zijn altijd eerder wakker dan ons.’
Ik wil slaan
KLATS in het gezicht.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:31 schreef mootie het volgende:
‘Hun zijn altijd eerder wakker dan ons.’
Ik wil slaan
Voorbind?quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe verteld dat Kenzy een piemel heeft
quote:
Ze hebben het afgelopen nacht meer dan gezellig gehad, als we de filmpjes mogen geloven. Msns het naspel?quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:35 schreef greysbones het volgende:
Moet Jappie zelfs nu bij wendy in bed
Hij vond het nu ook te koud om te sporten, dan wordt je toch juist warm.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:35 schreef greysbones het volgende:
Jappie sport als niemand kijkt
Nooit dus
Hij lag vanmorgen op Wendie, woest dekbed-tillen.. erg vermoeiendquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:35 schreef greysbones het volgende:
Jappie sport als niemand kijkt
Nooit dus
Daarom doet hij ook aan ice speedwayquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij vond het nu ook te koud om te sporten, dan wordt je toch juist warm.
onder invloed van Vodka, want dat ruik je nietquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daarom doet hij ook aan ice speedway
Shit, dacht dat je jeff tikte, die zei dat, Jappie heb ik nog nooit zien sporten.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daarom doet hij ook aan ice speedway
Maar daarvan krijg je het alleen kouderquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
onder invloed van Vodka, want dat ruik je niet
Daar dacht ik dus ook aanquote:
Geen ervaring meequote:Op donderdag 9 maart 2023 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar daarvan krijg je het alleen kouder
Alcoholquote:
En zoe weer een kort rokje aan.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Allemaal snel weer onder de make-up smeren, want ze komen op tv
Er schoot mij even door het hoofd eliminatie zodat Esther snel naar huis kan, maar denk toch eerder een spelopdracht.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou, dat stukje van vanmorgen dat ze zit te janken op de wc is toch wel een goede aanleiding voor een Petertje.
Maar goed, niets is wat het is in een RLS, we zullen zien wat het alarm ons gaat brengen, opdracht of eliminatie.
Als het geen eliminatie is, doe dan dat laatste maarquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:39 schreef freaky40 het volgende:
Lousy verdienopdracht of marathon opdracht van een lang weekend....
Snel je rokje aanquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Allemaal snel weer onder de make-up smeren, want ze komen op tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |