Nog jong van geest, dat is gestopt met ontwikkelen toen ze 12 was.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit is niet gezond hoor. 57 en dan kapot gaan door jaloezie.
Ik heb er ook totaal geen medelijden mee. Volwassen vrouw en dan deze reacties.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog jong van geest, dat is gestopt met ontwikkelen toen ze 12 was.
quote:
Kwamen idd weinig woorden uit in die kasquote:
sas zal weer eens haar kuren hebben , bern wou gisteravond bij haar slapen , stond met zijn kussen beneden en ging terug naar k3quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kwamen idd weinig woorden uit in die kas
Ik zie het mens nog wel vertrekken. Die gaat nog wel haar 24 uur aanvragen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:01 schreef engine het volgende:
Medelijden met Esther heb ik ook niet. Doet ze zichzelf aan.
Ik niet. Ze heeft buiten het huis ook niet zoveel.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie het mens nog wel vertrekken. Die gaat nog wel haar 24 uur aanvragen.
Sas heeft alleen kuren bij Bern. Bern pikt veel te veel van deze vrouw.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
sas zal weer eens haar kuren hebben , bern wou gisteravond bij haar slapen , stond met zijn kussen beneden en ging terug naar k3
Dus nog een half jaar ellende. Ik heb mijn twijfels.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik niet. Ze heeft buiten het huis ook niet zoveel.
Gaat nu ook al drie, vier maanden zo en in die tijd is ze ook niet vertrokken. Mijn inschatting is dat ze niet zelf gaat opstappen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus nog een half jaar ellende. Ik heb mijn twijfels.
Misschien op d'r flikker gehadquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:10 schreef Rainesz het volgende:
Heeft Esther ondertussen al de mic toch gepakt?
Op straffe van een gele kaart.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien op d'r flikker gehad
Dat is het ook,het is alleen wat je ermee doet als je net als Esther dood ongelukkig bent daar...quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:37 schreef Seattle het volgende:
Isaac vindt het een blessing dat je iedere dag weer een nieuwe dag hebt
Neuhh.. een beetje Kleiduiven schieten Brô..quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:40 schreef Seattle het volgende:
Ze hebben het erover dat je niet gelukkig wordt van geld(JW en Isaac)
Ze zitten daar natuurlijk ook niet voor het geld
Haha die kop van Jeff altijd.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:39 schreef 5thencounter het volgende:
Er hangt wat in de lucht.. voorjaar?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En rijst etenquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh.. een beetje Kleiduiven schieten Brô..
Zie vooral 2 haantjes die zich beiden ten opzichte van elkaar groter willen voordoen dan ze zijn.quote:
Ja dat dus... echt ... bijzonder...quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zie vooral 2 haantjes die zich beiden ten opzichte van elkaar groter willen voordoen dan ze zijn.
Met hun 'alles al gezien'..
Ze hadden toch egzegd dat ze lang met dit geld moesten doen... misschien weten ze geen leuke spellen meer en wachten ze op het opeten van de prijzenpotquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:55 schreef freaky40 het volgende:
Ze zijn gestopt met TV maken blijkbaar, wat een zouteloze dag wederom.
Dat heb ik niet gehoord hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze hadden toch egzegd dat ze lang met dit geld moesten doen... misschien weten ze geen leuke spellen meer en wachten ze op het opeten van de prijzenpot
Klopt, maar ze hadden er dan best een weekopdracht of zelfs een van twee weken ofzo in kunnen gooien. Pas eventueel nieuw geld als die tijd voorbij is. Maar helaasquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze hadden toch egzegd dat ze lang met dit geld moesten doen... misschien weten ze geen leuke spellen meer en wachten ze op het opeten van de prijzenpot
Kan ook dat ze een inhaalslag gaan maken met de tv uitzendingen, want ze lopen nu flink achter (halfjaar feest is nog niet geweest) dus een aantal dagen niets noemenswaardigs doen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kan me echt vergist heb hoor!quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:00 schreef freaky40 het volgende:
Nogmaals: dat heb ik nergens expliciet gehoord.
Rijst voor de nasi moet koud zijnquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu al koken? Die zijn er vroeg bij
Nee, het is gezegd dat ze voorlopig geen verdienopdracht krijgen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kan me echt vergist heb hoor!
ze gaan van spelletjes naar drama.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:02 schreef freaky40 het volgende:
Tja, wat is voorlopig en dat wil niet zeggen dat er geen andere opdrachten komen natuurlijk...
maar als er echt wat gebeurt laten ze het weer niet zienquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
ze gaan van spelletjes naar drama.
Bewaren ze voor tv (BB is nog veel erger)quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
maar als er echt wat gebeurt laten ze het weer niet zien
Ze proppen toch meer informatie in het tv-programma dan dat ze op stream laten zien ben ik bangquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah dus eigenlijk moet ik het ook op televisie gaan kijken
stom
Ze laten wel alle spelletjes zien, BB heeft veel betere spellen, maar niet voor de streams.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah dus eigenlijk moet ik het ook op televisie gaan kijken
stom
Nou er gebeurt nu niks op de stream en ik heb nergens zin in, dus maar eens kijkenquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:12 schreef patat het volgende:
[..]
Ze proppen toch meer informatie in het tv-programma dan dat ze op stream laten zien ben ik bang
Vaak worden de verhaallijnen duidelijker.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:12 schreef patat het volgende:
[..]
Ze proppen toch meer informatie in het tv-programma dan dat ze op stream laten zien ben ik bang
Was misschien een verwijzing naar het half jaars feest om te zien of ze daar dan alles in op laten gaan of dat ze het slim gingen verdelen. Nou we hebben gezien waar het naartoe is gegaan en dan moeten ze n op de blaren zitten. Worden lekkere karige dagen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:08 schreef KinKiJan het volgende:
"Want met het eventuele geld dat jullie nu winnen, zullen jullie het wel eens lang uit moeten houden"
Zit dan wel een 'misschien' in, maar als ze nu geen geld kunnen verdienen, kunnen ze/we niet zeggen dat er niet een waarschuwing gegeven is.
Maar wil niet zeggen dat wat we nu zien 'het moet zijn'.
Kom maar op met marathonopdrachten, eliminaties, en wat wij hier nog meer zouden kunnen verzinnen maar daar toch nooit gedaan zal worden
Gisteren in de vooruitblik op de komende uitzending lieten ze het begin van 'opnamegate' zien, daar is inmiddels ook al genoeg over te doen geweest om een week aan afleveringen mee te vullen.
Als je hem maakt en in de w0k gooit anders krijg je een kleffe bende.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh echt? Dan maak ik dat al heel mijn leven verkeerd
Ik kijk alleen al naar de uitzendingen om te zien hoe alles wordt geknipt en geplaktquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vaak worden de verhaallijnen duidelijker.
Ik ben ook niet dol op nasi, ik ga het eens anders proberenquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als je hem maakt en in de w0k gooit anders krijg je een kleffe bende.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Was misschien een verwijzing naar het half jaars feest om te zien of ze daar dan alles in op laten gaan of dat ze het slim gingen verdelen. Nou we hebben gezien waar het naartoe is gegaan en dan moeten ze n op de blaren zitten. Worden lekkere karige dagen waarschijnlijk.
Eigenlijk hoor je nasi op te bakken voor het lekkerste resultaatquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh echt? Dan maak ik dat al heel mijn leven verkeerd
Same! Zo leek Kim ineens in de kamer te staan toen GJ iedereen voor zijn exit opriep om op Sasha te stemmen omdat er anders weer een manager onder invloed van Isaak en Jeff zou komen. Uh ...quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kijk alleen al naar de uitzendingen om te zien hoe alles wordt geknipt en geplakten dat is best veel kan ik zeggen
Echt een zeikstraal die Eunicequote:Op donderdag 9 maart 2023 12:30 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe klaagt tegen Kenzy over Eunice. Ze is altijd heel streng tegen haar, terwijl Mirthe altijd positief is. Mexx had altijd wat te zeuren in die 3 keer dat ze met ballet meedeed, terwijl Mirthe de muziek bijvoorbeeld wel altijd mooi vindt. Mirthe vind het gemeen hoe ze met haar omgaat. Eunice zou dingen zeggen als 'je moet blij zijn dat er les is' of 'je moet respect hebben voor de juf'.
Hypocriet en respectloos dat zijn woorden die Mirthe altijd gebruikt....quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:33 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe noemt Eunice hypocriet. Als Mirthe even afgeleid is, is ze streng. Maar als dan Isaac binnenkomt, of net wie er is, dan is bij Eunice de focus wel helemaal weg van ballet.
Kloptttt.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hypocriet en respectloos dat zijn woorden die Mirthe altijd gebruikt....
Ik snap ook dat mensen een beetje ge oeg krijgen va n Mirthe met haar warrigheid en vergeetachtigheid en do gen niet opruimen ,te laat komen weglopen van een taak. En dat allemaal onder het mom van ja maar ADDquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:30 schreef lojanda het volgende:
Kenzy en Mirthe liggen te kletsen op de grond en Mirthe roddelt over Eunice dat ze altijd positief is en vol respect naar Eunice maar elke keer de deksel op haar neus krijgt en krijgt dan de schuld van alles. Mirthe begint ook een beetje genoeg te krijgen van haar.
Ik ook hoor.. irriteer me steeds meer aan haar.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik snap ook dat mensen een beetje ge oeg krijgen va n Mirthe met haar warrigheid en vergeetachtigheid en do gen niet opruimen ,te laat komen weglopen van een taak. En dat allemaal onder het mom van ja maar ADD
Totaal mee oneens. Ze is misschien wat klungelig, maar voor de rest is ze één van de weinigen die nog het meest bij haarzelf is gebleven.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik snap ook dat mensen een beetje ge oeg krijgen va n Mirthe met haar warrigheid en vergeetachtigheid en do gen niet opruimen ,te laat komen weglopen van een taak. En dat allemaal onder het mom van ja maar ADD
Esther, JW en Jeff spannen de kroon. Mirthe is een vlinder vergeleken bij die Horsels.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook hoor.. irriteer me steeds meer aan haar.
Dat is ook het meest boeiende. Op TV maken ze er nog wat van maar in de afgelopen dagen is er niet veel gebeurd.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kijk alleen al naar de uitzendingen om te zien hoe alles wordt geknipt en geplakten dat is best veel kan ik zeggen
Die zijn idd ook heel erg irritant maar ik erger me echt al heel lang aan Mirthe.. het is niet mijn soort persoon..quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Esther, JW en Jeff spannen de kroon. Mirthe is een vlinder vergeleken bij die Horsels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |