Had je gelezen dat haar zus dat ook vond?quote:
Gele kaart en 10.000 euro boetequote:Op donderdag 9 maart 2023 10:00 schreef greysbones het volgende:
Weigeren een mic te dragen
Wat doet de FEBO daar mee
Dit is nog ergerquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:05 schreef KinKiJan het volgende:
Dit wordt gewoon een 'Madeleine verhaal 2.0'.. Denk dat Esther er dus gewoon met een onmogelijke eliminatie opdracht uit gaat.
Beter voor die vrouw, waardeloos voor ons..
quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je gelezen dat haar zus dat ook vond?
Ook weer aardig van dr.. Babette komt voor de zoveelste keer naar oeverloze gezeik luisteren en dan krijg je dat naar je hoofd.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
Je stinkt helemaal zegt es tegen Babs
Ze worden achter elke keer overgehaald om toch te blijven.. er wordt zo op ze ingepraat.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zo ver gaan om in een spel te blijven. Je eigen lichaam naar de klotuh helpen en ook nog eens geestelijk een wrak worden.
Dat is in dit geval toch barbaars?quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze worden achter elke keer overgehaald om toch te blijven.. er wordt zo op ze ingepraat.
Het zal allemaal te maken hebben met die "indringster" Eunie.. die doet veel te gezellig met haar "vriendje" JWquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:06 schreef spapaars het volgende:
Waar komt dat verdriet vandaan? Onbeantwoorde liefde?
Huh?quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
Je stinkt helemaal zegt es tegen Babs
Dat is toch niet ze gek.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:09 schreef woxxel het volgende:
Iederen laat haar ook linkx liggen he.
Gisteravond de hele avond alleen zitten breien
Voor me gevoel is Babs er ook niet "vrijwillig"quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:12 schreef lojanda het volgende:
Babette probeert het gesprek maar weer aan te gaan maar Esther wil niet praten.. Babette vraagt zal ik je alleen laten waarop Esther haar schouders ophaalt..
Babette ga gewoon en laat ze het uitzoeken met dat gezeik van dr.
Inderdaadquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:12 schreef lojanda het volgende:
Babette probeert het gesprek maar weer aan te gaan maar Esther wil niet praten.. Babette vraagt zal ik je alleen laten waarop Esther haar schouders ophaalt..
Babette ga gewoon en laat ze het uitzoeken met dat gezeik van dr.
Preciesquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:12 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Voor me gevoel is Babs er ook niet "vrijwillig"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |