Nu nog een Maserati vinden.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:16 schreef marky het volgende:
[..]
Kosten idd hij wil nu de Maseraticup gaan rijden in italie
En een shirt vol vetvlekkenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:22 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk moet die saus in van die spuitflaconsEn zo'n smoezelig doorzichtig plastic tafelzeil met her en der een brandplek van het roken na werktijd op de tafels
Ze willen wel vanalles maar weten niet hoequote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:26 schreef B00STER het volgende:
Maken ze nou een broodje shoarma of een kapsalon? Want ik zie pita broodjes.
jason wilde aard groente en vlees maar Lullo nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:26 schreef Ireth het volgende:
Ik snap niet dat ze allemaal zo moeilijk denken qua maaltijden
Ik had gewoon een gigantische pan rauwe andijviestamppot gemaakt met (vegetarische) spekjes, een kuiltje jus en een gehaktbal met een klodder mayonaise
De planning is kapsalon... maar het zou me niets verbazen als ze eindigen met hotdogs ofzoquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:26 schreef B00STER het volgende:
Maken ze nou een broodje shoarma of een kapsalon? Want ik zie pita broodjes.
Duidelijk, want zo ingewikkeld lijkt me een kapsalon maken nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:26 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze willen wel vanalles maar weten niet hoe
Ik wil dit wel eens bij u komen eten. Ken dat niet echt, maar klinkt goed !quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:26 schreef Ireth het volgende:
Ik snap niet dat ze allemaal zo moeilijk denken qua maaltijden
Ik had gewoon een gigantische pan rauwe andijviestamppot gemaakt met (vegetarische) spekjes, een kuiltje jus en een gehaktbal met een klodder mayonaise
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |