Nu nog een Maserati vinden.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:16 schreef marky het volgende:
[..]
Kosten idd hij wil nu de Maseraticup gaan rijden in italie
En een shirt vol vetvlekkenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:22 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk moet die saus in van die spuitflaconsEn zo'n smoezelig doorzichtig plastic tafelzeil met her en der een brandplek van het roken na werktijd op de tafels
Ze willen wel vanalles maar weten niet hoequote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:26 schreef B00STER het volgende:
Maken ze nou een broodje shoarma of een kapsalon? Want ik zie pita broodjes.
jason wilde aard groente en vlees maar Lullo nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:26 schreef Ireth het volgende:
Ik snap niet dat ze allemaal zo moeilijk denken qua maaltijden
Ik had gewoon een gigantische pan rauwe andijviestamppot gemaakt met (vegetarische) spekjes, een kuiltje jus en een gehaktbal met een klodder mayonaise
De planning is kapsalon... maar het zou me niets verbazen als ze eindigen met hotdogs ofzoquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:26 schreef B00STER het volgende:
Maken ze nou een broodje shoarma of een kapsalon? Want ik zie pita broodjes.
Duidelijk, want zo ingewikkeld lijkt me een kapsalon maken nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:26 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze willen wel vanalles maar weten niet hoe
Ik wil dit wel eens bij u komen eten. Ken dat niet echt, maar klinkt goed !quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:26 schreef Ireth het volgende:
Ik snap niet dat ze allemaal zo moeilijk denken qua maaltijden
Ik had gewoon een gigantische pan rauwe andijviestamppot gemaakt met (vegetarische) spekjes, een kuiltje jus en een gehaktbal met een klodder mayonaise
Ja hebben ze al gesnedenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:26 schreef Koos1958 het volgende:
Zijn gewoon eten aan het verpesten. Hebben ze wel.sla en uien enzo voor de kapsalon
Toegegeven, alles wat ik deze week qua eten op de streams zie maakt me wel een extra keer hongerig!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
De planning is kapsalon... maar het zou me niets verbazen als ze eindigen met hotdogs ofzo
Ja zeker. Pepertjes.. ui, sla.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:26 schreef Koos1958 het volgende:
Zijn gewoon eten aan het verpesten. Hebben ze wel.sla en uien enzo voor de kapsalon
Nou die hamburgers gisteren gingen toch wel aardig??quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb er nog niet 1 georganiseerd zien koken.
In al die weken niet.
Als je dan nog nooit gekookt hebt
Ik heb altijd hongerquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Toegegeven, alles wat ik deze week qua eten op de streams zie maakt me wel een extra keer hongerig!
Ja ik eigenlijk ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk niet meer.. alleen nu. Dus geen idee.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou die hamburgers gisteren gingen toch wel aardig??
Sowieso, mannen en meerdere dingen tegelijk doen is vaak een dingetje. Heb ik gehoord. Van een vriend.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer.. alleen nu. Dus geen idee.
Ik kan me voorstellen, als je nog nooit gekookt hebt, het lastig is qua timing. En oven, airfryer ipv vetpan.
Ken je dat serieus niet!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik wil dit wel eens bij u komen eten. Ken dat niet echt, maar klinkt goed !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Maar dan lijkt het me ook wel slimmer om iets te kiezen wat je kent... wat vertrouwd is...quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer.. alleen nu. Dus geen idee.
Ik kan me voorstellen, als je nog nooit gekookt hebt, het lastig is qua timing. En oven, airfryer ipv vetpan.
Moest ik ook denken. Bij ons op het werk direct heisa, als er maar vermoed wordt dat de sauslepel de vleesjus en de vegetarisch gerechten heeft geraakt.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:33 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom schrijf je het op jason oogpotlood kost ook geld hoor haha
ja shoarma droogt lekker uit
hij lepelt alles om met zelfde houten lepen weet niet wat van Ali is haha oja die kip rauwe reepjes door haar vlees haha
hij vond net patat te knapperig maar dat word vanzelf wel week hoor onderop
Jason wilde aardappels, vlees en groente. MA wilde dit.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dan lijkt het me ook wel slimmer om iets te kiezen wat je kent... wat vertrouwd is...
ja halal mag echt niets anders raken want dan is het al niet meer halalquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moest ik ook denken. Bij ons op het werk direct heisa, als er maar vermoed wordt dat de sauslepel de vleesjus en de vegetarisch gerechten heeft geraakt.
De klanten moeten nog komen, bestellen..ze hebben nog evenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:38 schreef Koos1958 het volgende:
Die pan shoarma is nog rauw zo te zien. En die kip is uitgedroogd zo te zien.
Stream hebben wij spijtig genoeg niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:40 schreef Monique___ het volgende:
stream 2 is rustiger bart en lolien , bart over fetish party waar hij was
Jammer, dat die kwal als eerste eet..quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:42 schreef Angelique61 het volgende:
W
[..]
Wilde het net zeggen ze kunnen die act van Najib wel na doen hahaha
ja dat is echt jammer! steeds maar 1 stream voor jullie..quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Stream hebben wij spijtig genoeg niet.
Blij dat ons stadsdeel niet meer overspoeld is door militairen. Je voelde je niet meer gerust ergens.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:46 schreef Monique___ het volgende:
bart is wel eens als militair naar concerten moeten gaan.. kogelvrij vest aan en hup zei hij.. (met de kneppert daar staan)
Ik heb niets horen tokkenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:50 schreef Joyce-43 het volgende:
Kip van ali kan nooit gaar wezen lijkt mijn
Ik ook hoor!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik vind het wel grappig.
Oke, ik weet, ben ietwat bevooroordeeld
Zolang ze met haar vleugels klappert is die zeker niet gaar.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:50 schreef Joyce-43 het volgende:
Kip van ali kan nooit gaar wezen lijkt mijn
Alles lam... Dronken mensen gaan schreeuwenquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:52 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ga met de meisjes mee naar een andere zaak🤣🤣
Volgens mij was het voorgegaardquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zolang ze met haar vleugels klappert is die zeker niet gaar.
Twee wasknijpers achter zijn orenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:54 schreef Monique___ het volgende:
Lkkr man, strakke kaken wat hebt ie op?
[ afbeelding ]
die kip reepjes niet waren rauw volgens mijnquote:
🤣🤣quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:54 schreef Monique___ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:48 schreef Jockari het volgende:
Security verzekerd bij restaurant "Treckt-op-Nix"
[ afbeelding ]
Kapsalon. Wel een beetje opletten hequote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:54 schreef Monique___ het volgende:
[ afbeelding ]
gebeurd in belgie zeker bij de turk haha hier in Amsterdam nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou ben vaak genoeg broodje wezen eten maar werd niet zo geblerd hoor
Maar ook broodje met shoarma/doner/kebab/iets er bij..quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:58 schreef Joyce-43 het volgende:
zijn wel halve bakjes kapsalon hoor haha
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:59 schreef Ireth het volgende:
Ali: "wij trakteren, jullie betalen!!"
Volgens mij lag het niet aan die fiat
Dat komt omdat hij 'failliet' verkeerd uitspreektquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:59 schreef Ireth het volgende:
Ali: "wij trakteren, jullie betalen!!"
Volgens mij lag het niet aan die fiat
Mondkapje voor 🤣🤣quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:00 schreef Ireth het volgende:
Ik denk dat ik morgen tijdens mijn pauze even langs de Döner Company loopWeet alleen niet of de klanten mijn knoflooksaus dan kunnen waarderen
Ja die zorgt goed voor zichzelfquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:03 schreef Joyce-43 het volgende:
En nog meer vlees pakt die mich er even bovenop
Mich zit nog in de groeiquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:03 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik had er weinig vertrouwen in, maaar ze hebben het gefliktquote:
Niet traditionele kapsalon, maar blijkbaar eetbaar. Even gegoogled, zou uitgevonden zijn door een kapper in Rotterdam.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had er weinig vertrouwen in, maaar ze hebben het geflikt![]()
Ze hebben volgens mij allemaal zitten smullen
Jason is jong, en die steken alles weg. Heb er zo ook 2 in huis van die jongeren.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die Jason zit gewoon 2 van die volle bakken weg te werken
Ik zou er ook geen moeite mee hebben hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ali schept al voor de 3e keer op en ook nog een broodje shoarmaquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
Weer verstopping van de afvoerleidingen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:17 schreef B00STER het volgende:
Jason 'Kapsalon is wel gegarandeerd naar de WC he dezelfde avond'. Het heet niet voor niets Döner
Halverwege broeksknoop los en verder inladenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou ik ben ook best wel grote eter maar 2 van die bakken ga ik niet redden
Ik vind hebberige mensen vreselijk. Hij heeft tijdens het klaarmaken ook al een portie opquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:03 schreef Joyce-43 het volgende:
En het zijn altijd van die dunne gasten die dat lukt! Ik ben ook onder de indruk! (Alhoewel vroeger na een avond stappen lukte het mij ook wel)quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou ik ben ook best wel grote eter maar 2 van die bakken ga ik niet redden
Dat noemen ze hier "De vreethaak"quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Halverwege broeksknoop los en verder inladen
Staan nog 2 pannen. Beter opeten dan weggooien. Jason heeft 3x zoveel op en Danny ook.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind hebberige mensen vreselijk. Hij heeft tijdens het klaarmaken ook al een portie op
Die heeft ook 'n los contactje in d'r bovenkamer, die kan ineens zo uit het nietsquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:30 schreef Jockari het volgende:
Charlotte haar filler/botox is de laatste week uitgewerkt. Telkens de bek volledig open op de streams.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die heeft ook 'n los contactje in d'r bovenkamer, die kan ineens zo uit het niets
rare geluiden uitkramen of bekken trekken
Daar ben ik mee gestoptquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:34 schreef Ireth het volgende:
Jason eet nog ff door.
Ik ga de uitzending ff kijken
Hopelijk niet meer plamuren, want duurt 2 uur.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien gaat zich nog even verder klaarmaken![]()
TEMPO!!!
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:41 schreef Monique___ het volgende:
Mimi is altijd extreem vol.. van zichzelf
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:41 schreef Monique___ het volgende:
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:46 schreef engine het volgende:
Danny mag nomineren dus. Hopelijk kiest hij zichzelf
maar wel hele hele goeie vriende ennuh trug op de bus met haar was 3 jaar erna uh 1.5 jaar 2 jaar nog eens gepraat en bezig maar uh uh ging nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Oh komt weer een verhaal over de liefde van MA
🤣quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:41 schreef Monique___ het volgende:
Bart zijn McGyver gehaltequote:
Hij kreeg zijn broeksknoop niet los???quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:48 schreef Monique___ het volgende:
hij probeerde en probeerde maar het lukte mimi niet
tuurlijk wel! lollien is niet zo domquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu eens kijken of Jolien het principe van de tuinslang snapt
😆🤣quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:54 schreef odie22 het volgende:
op de hint zie je zo bernd met de buurvrouw, zo doe je dat schatje![]()
ging weer over een meisje wat natuuurlijk weer niks werdquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij kreeg zijn broeksknoop niet los???
(Zit ff niet mee te luisteren, kijk uitzending)
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:54 schreef odie22 het volgende:
op de hint zie je zo bernd met de buurvrouw, zo doe je dat schatje![]()
Moet daar in dat punt niet zijn oplader?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:46 schreef Monique___ het volgende:
aanschouw de moedervlek van mimi onder zijn te korte sikje:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:01 schreef Jockari het volgende:
En dan krijg je dit in belgiė dit tijdens de proevenook belangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:01 schreef Jockari het volgende:
En dan krijg je dit in belgiė dit tijdens de proevenhet loopt en loopt en loopt irritant die reclame's bij jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om de 20 minuten.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het loopt en loopt en loopt irritant die reclame's bij jullie
Huh? Zei ze dat?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:05 schreef Jockari het volgende:
Haar vriend doet dit zich voor zijn werk ??? Wat doet die dan ?
Een vriend heeft ze het wel eens zien doenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:05 schreef Jockari het volgende:
Haar vriend doet dit zich voor zijn werk ??? Wat doet die dan ?
nog nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:07 schreef Joyce-43 het volgende:
Heeft ze iemand over die slang van Ali gehoord?
Komt er nog 1 MAquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:14 schreef freaky40 het volgende:
Wat hebben ze die secret room opdracht snel gedaan, dacht morgen pas.
Oh, dat verbaast me echt!quote:
Nee gewoon lomp. Zonder schoolse opleiding te noemen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:15 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Oh, dat verbaast me echt!
Begrijp me niet verkeerd, ik vind Ali echt niet dom ofzo.
(Eerder een beetje lomp)
Maar Atheneum..
Dacht altijd maar 1 per week en altijd op woensdag middag, behalve vorige week vanwege de exit van Chiara toen was het woensdagavond.quote:
ik hoorde het van het weekend ergens, lig nog steeds naast mijn stoel van verbazingquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:15 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Oh, dat verbaast me echt!
Begrijp me niet verkeerd, ik vind Ali echt niet dom ofzo.
(Eerder een beetje lomp)
Maar Atheneum..
Is atheneum in nederland en vlaanderen hetzelfde ? Denk het niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik hoorde het van het weekend ergens, lig nog steeds naast mijn stoel van verbazing
Voor zover ik weet is Atheneum in Nederland 'VWO'. (Voortgezet Wetenschappelijk Onderwijs)quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is atheneum in nederland en vlaanderen hetzelfde ? Denk het niet.
ik heb geen idee, is dat in Belgique LTS-zwakstroomquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is atheneum in nederland en vlaanderen hetzelfde ? Denk het niet.
Dat beweerde fans op twitter.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik hoorde het van het weekend ergens, lig nog steeds naast mijn stoel van verbazing
Nee krijgt op zijn kop geloof ik kreeg al micr en zendercheck en nu daarheenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:23 schreef GayGuy het volgende:
Wat moet Michaelangelo doen? Iets met toneel, ofzo?
Lot heeft er ook 1 hahaquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Blijf die 2 kleurenbroek van Jolien apart vinden
Zat blijkbaar iets te vertellen, kreeg zendercheck, ging door, kreeg controleer je microfoon, ging doorquote:
Is van Charlotte, ik vinnum leukquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Blijf die 2 kleurenbroek van Jolien apart vinden
Ja zover was ik ook haha niemand die het gehoord heeft?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zat blijkbaar iets te vertellen, kreeg zendercheck, ging door, kreeg controleer je microfoon, ging door
Moet nu naar de DBK![]()
Nee hebben allebei 1 want chiara had vorige keer geleend van lot en toen had jolien hem ook aanquote:
Die was geleend van lotquote:
Wij hebben veel verscheidene scholen in Belgė¨(kwaliteit natuurlijk)quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik heb geen idee, is dat in Belgique LTS-zwakstroom
Ik gaf jou antwoord en irethquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
2 x hetzelfde zeggen maakt het niet meer waar hoor
Straks vliegt hij eruit zoals Chiara.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zat blijkbaar iets te vertellen, kreeg zendercheck, ging door, kreeg controleer je microfoon, ging door
Moet nu naar de DBK![]()
Nooooo, ik trap hem eigenhandig weer het huis in, danquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:29 schreef -river- het volgende:
[..]
Straks vliegt hij eruit zoals Chiara.
Oh ik geef graag antwoord hahaquote:
Ach, ze moeten morgen weer hard,,,,,,euh,,,,,hard. Tja, WAT eigenlijk? Met al die Lquote:
Klopt maar heb begrepen dat ma op een plaats stond waar er nog 1 onder lagquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht altijd maar 1 per week en altijd op woensdag middag, behalve vorige week vanwege de exit van Chiara toen was het woensdagavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |