Nu nog een Maserati vinden.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:16 schreef marky het volgende:
[..]
Kosten idd hij wil nu de Maseraticup gaan rijden in italie
En een shirt vol vetvlekkenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:22 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk moet die saus in van die spuitflaconsEn zo'n smoezelig doorzichtig plastic tafelzeil met her en der een brandplek van het roken na werktijd op de tafels
Ze willen wel vanalles maar weten niet hoequote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:26 schreef B00STER het volgende:
Maken ze nou een broodje shoarma of een kapsalon? Want ik zie pita broodjes.
jason wilde aard groente en vlees maar Lullo nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:26 schreef Ireth het volgende:
Ik snap niet dat ze allemaal zo moeilijk denken qua maaltijden
Ik had gewoon een gigantische pan rauwe andijviestamppot gemaakt met (vegetarische) spekjes, een kuiltje jus en een gehaktbal met een klodder mayonaise
De planning is kapsalon... maar het zou me niets verbazen als ze eindigen met hotdogs ofzoquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:26 schreef B00STER het volgende:
Maken ze nou een broodje shoarma of een kapsalon? Want ik zie pita broodjes.
Duidelijk, want zo ingewikkeld lijkt me een kapsalon maken nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:26 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze willen wel vanalles maar weten niet hoe
Ik wil dit wel eens bij u komen eten. Ken dat niet echt, maar klinkt goed !quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:26 schreef Ireth het volgende:
Ik snap niet dat ze allemaal zo moeilijk denken qua maaltijden
Ik had gewoon een gigantische pan rauwe andijviestamppot gemaakt met (vegetarische) spekjes, een kuiltje jus en een gehaktbal met een klodder mayonaise
Ja hebben ze al gesnedenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:26 schreef Koos1958 het volgende:
Zijn gewoon eten aan het verpesten. Hebben ze wel.sla en uien enzo voor de kapsalon
Toegegeven, alles wat ik deze week qua eten op de streams zie maakt me wel een extra keer hongerig!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
De planning is kapsalon... maar het zou me niets verbazen als ze eindigen met hotdogs ofzo
Ja zeker. Pepertjes.. ui, sla.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:26 schreef Koos1958 het volgende:
Zijn gewoon eten aan het verpesten. Hebben ze wel.sla en uien enzo voor de kapsalon
Nou die hamburgers gisteren gingen toch wel aardig??quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb er nog niet 1 georganiseerd zien koken.
In al die weken niet.
Als je dan nog nooit gekookt hebt
Ik heb altijd hongerquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Toegegeven, alles wat ik deze week qua eten op de streams zie maakt me wel een extra keer hongerig!
Ja ik eigenlijk ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk niet meer.. alleen nu. Dus geen idee.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou die hamburgers gisteren gingen toch wel aardig??
Sowieso, mannen en meerdere dingen tegelijk doen is vaak een dingetje. Heb ik gehoord. Van een vriend.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer.. alleen nu. Dus geen idee.
Ik kan me voorstellen, als je nog nooit gekookt hebt, het lastig is qua timing. En oven, airfryer ipv vetpan.
Ken je dat serieus niet!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik wil dit wel eens bij u komen eten. Ken dat niet echt, maar klinkt goed !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Maar dan lijkt het me ook wel slimmer om iets te kiezen wat je kent... wat vertrouwd is...quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer.. alleen nu. Dus geen idee.
Ik kan me voorstellen, als je nog nooit gekookt hebt, het lastig is qua timing. En oven, airfryer ipv vetpan.
Moest ik ook denken. Bij ons op het werk direct heisa, als er maar vermoed wordt dat de sauslepel de vleesjus en de vegetarisch gerechten heeft geraakt.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:33 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom schrijf je het op jason oogpotlood kost ook geld hoor haha
ja shoarma droogt lekker uit
hij lepelt alles om met zelfde houten lepen weet niet wat van Ali is haha oja die kip rauwe reepjes door haar vlees haha
hij vond net patat te knapperig maar dat word vanzelf wel week hoor onderop
Jason wilde aardappels, vlees en groente. MA wilde dit.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dan lijkt het me ook wel slimmer om iets te kiezen wat je kent... wat vertrouwd is...
ja halal mag echt niets anders raken want dan is het al niet meer halalquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moest ik ook denken. Bij ons op het werk direct heisa, als er maar vermoed wordt dat de sauslepel de vleesjus en de vegetarisch gerechten heeft geraakt.
De klanten moeten nog komen, bestellen..ze hebben nog evenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:38 schreef Koos1958 het volgende:
Die pan shoarma is nog rauw zo te zien. En die kip is uitgedroogd zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |