Bart en Jason zijn de meest analytische spelers (woord analytisch van een mede-cosser hier geleend, weet niet meer wie).quote:Op maandag 6 maart 2023 20:07 schreef Joyce-43 het volgende:
Bart en jason hebben het de hele tijd maar over 3 tegen 1 denk in het spel nogmaals wie denkt nou steeds in kamer tegen kamer hun weer
Lindsey heeft het ook al gezegd hoor tegen Charlotte. Ali en Lindsey gelijk zaterdag al.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:07 schreef Koos1958 het volgende:
En Bart begint weer over het nomineren en als rood wint hun 3 erop staan. Bart heeft er vrede mee. Het is 3 tegen 1 zegt Bart. En maar verwijten gemaakt over anderen die Bart en zelf maar blijven praten over wij en zij. Ik heb die rode kamer er nog niet over gehoord deze week.
Mooi laten lullen.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:11 schreef Koos1958 het volgende:
Hij lult weer die m.a. met zijn 350 euro per maand voor een popup shop
Als je minder zorgen hebt, praat je ook minder denk ik. Andersom zou exact hetzelfde gebeuren natuurlijk. Het is ook logisch imo. Kamer blauw is er behoorlijk op achteruitgegaan natuurlijk sinds de komst van Danny, naast dat dat überhaupt niet eerlijk is zonder restricties voor Danny, wat dus het geval is. Ik snap wel dat het even een tijdje blijft hangen en als je de benadeelde bent het er regelmatig even uit moet. Het is nog geen 48 uur geleden gebeurd ook. Je hebt ook 24/7 alleen maar dat spel he, weinig andere afleiding, is een heel ander leven dan buiten zo’n huis en spel.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:07 schreef Koos1958 het volgende: En Bart begint weer over het nomineren en als rood wint hun 3 erop staan. Bart heeft er vrede mee. Het is 3 tegen 1 zegt Bart. En maar verwijten gemaakt over anderen die Bart en zelf maar blijven praten over wij en zij. Ik heb die rode kamer er nog niet over gehoord deze week.
Yep.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Duurt lang.
Meer mensen last van wegvallende audio op de streams?
Hier ookquote:Op maandag 6 maart 2023 20:18 schreef happyme28 het volgende:
Het geluid valt steeds weg, of is dat alleen bij ons?
Jaquote:Op maandag 6 maart 2023 20:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Duurt lang.
Meer mensen last van wegvallende audio op de streams?
3 tegen 1 gaat over het pon spel. Ze verwachten bij winst in de rode kamer dat ze alle drie in blauw erop staan. De rode kamer heeft het er gister volop over gehad. Die hebben het vooral over wie ze erop moeten zetten. Dat doen ze bij blauw minder of niet omdat die daar verschillend over denken.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:07 schreef Joyce-43 het volgende:
Bart en jason hebben het de hele tijd maar over 3 tegen 1 denk in het spel nogmaals wie denkt nou steeds in kamer tegen kamer hun weer
samequote:Op maandag 6 maart 2023 20:18 schreef Ireth het volgende:
Het geluid valt elke keer voor een seconde of 2 stil?
Nog nooit één uitzending bekeken alleen de streams.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Gaan ze ons nu met een SL opschepen voor 3 minuten TV in de uitzending?
had ik ook dacht al dat aan Ziggo lagquote:Op maandag 6 maart 2023 20:18 schreef Ireth het volgende:
Het geluid valt elke keer voor een seconde of 2 stil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1x der neus naast 10x van Michael ofzo lijkt zeker jahquote:
duurde even alquote:
Sorryquote:Op maandag 6 maart 2023 20:37 schreef Jockari het volgende:
TT: [BB '23 COS #359] Party-animals of Streamlock? Dus SL
Ik zou wel eens willen weten hoeveel uren sl er zijn geweestquote:Op maandag 6 maart 2023 20:45 schreef GayGuy het volgende:
4 dagen niet gekeken. Ik start de streams, en hup, ik val WEER middenin een strea,lokc, as usual
Is rinardo je stopwatch?quote:Op maandag 6 maart 2023 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten hoeveel uren sl er zijn geweest
@:Rinardo heb jij een idee?
Als ik ook een gooi mag doen?quote:Op maandag 6 maart 2023 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol, lijkt ook wel steeds meer te zijn durende het seizoen.. begin viel het toch wel mee?quote:Op maandag 6 maart 2023 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In den beginne waren we zo positief dat er geen enkele SL kwam...quote:Op maandag 6 maart 2023 20:49 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Lol, lijkt ook wel steeds meer te zijn durende het seizoen.. begin viel het toch wel mee?
Er zijn wel eens dagen geweest van langer toch? Laatst nog een van drie uur maar dat was extreem natuurlijk.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als ik ook een gooi mag doen?
Denk gemiddeld 1 uur per dag dus denk al snel richting de 60 uur
chiara was al 3 uurquote:Op maandag 6 maart 2023 20:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als ik ook een gooi mag doen?
Denk gemiddeld 1 uur per dag dus denk al snel richting de 60 uur
quote:Op maandag 6 maart 2023 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn wel eens dagen geweest van langer toch? Laatst nog een van drie uur maar dat was extreem natuurlijk.
Ja eens, maar er zijn ook dagen dat er weinig SL is.quote:
Het is de laatste tijd wel heel erg inderdaad. het lijkt wel of ze langer worden.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:49 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Lol, lijkt ook wel steeds meer te zijn durende het seizoen.. begin viel het toch wel mee?
En we zijn terug.. ik kom net op tijd binnenquote:Op maandag 6 maart 2023 21:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
uurtje meestal , maar dit is natuurlijk wel Lotje haar feestje
nog steeds sl?quote:
Ziet er leuk uitquote:Op maandag 6 maart 2023 21:10 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik vind het er gezellig uitzien, leuk versierd, partypoppers en volgens mij vinden ze de muziek ook leuk, het eten hoor ik ze alleen maar positief over, ik hoorde gisteravond en vandaag , opmerkingen als, dit is niet normaal, wat een smaken, wat een heerlijkheid, wat heb ik dit gemist, borden die worden afgeliktquote:Op maandag 6 maart 2023 21:11 schreef Joyce-43 het volgende:
licht is gewoon nog aan, wel raar eigenlijk bij andere BB had je wel soort van echte feestjes ook? met goede muziek en sfeerlicht en dit jaar niets van dat \
en eten tot aan deze week was ook de hele tijd waardeloos
Kan me voorstellen na al die tijd hetzelfde! Leuk dat ze nu zelf wat mogen bedenken en makenquote:Op maandag 6 maart 2023 21:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik vind het er gezellig uitzien, leuk versiert, partypoppers en volgens mij vinden ze de muziek ook leuk, het eten hoor ik ze alleen maar positief over, ik hoorde gisteravond en vandaag , opmerkingen als, dit is niet normaal, wat een smaken, wat een heerlijkheid, wat heb ik dit gemist, borden die worden afgelikt
Dat is wel leuk dat ze deze week zelf mogen kiezen ze zakken allemaal iets maken wat ze lekker vindenquote:Op maandag 6 maart 2023 21:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik vind het er gezellig uitzien, leuk versierd, partypoppers en volgens mij vinden ze de muziek ook leuk, het eten hoor ik ze alleen maar positief over, ik hoorde gisteravond en vandaag , opmerkingen als, dit is niet normaal, wat een smaken, wat een heerlijkheid, wat heb ik dit gemist, borden die worden afgelikt
ja eten deze week borden worden afgeliktquote:Op maandag 6 maart 2023 21:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik vind het er gezellig uitzien, leuk versierd, partypoppers en volgens mij vinden ze de muziek ook leuk, het eten hoor ik ze alleen maar positief over, ik hoorde gisteravond en vandaag , opmerkingen als, dit is niet normaal, wat een smaken, wat een heerlijkheid, wat heb ik dit gemist, borden die worden afgelikt
vlg bb denk ik geen videoland voor mij,wat worden we in de maling genomenquote:Op maandag 6 maart 2023 21:17 schreef -river- het volgende:
Fijn dan, met je abb mag je 2 minuten feestje zien en 3 uur SL.
Vooral MA zichzelf contineu verdedigen en verantwoordenquote:Op maandag 6 maart 2023 21:31 schreef Joyce-43 het volgende:
is gezellig dat spel haha met de vragen die er tussendoor komen, komen alleen maar woorden van haha
Wie?quote:Op maandag 6 maart 2023 21:36 schreef duyvisoke het volgende:
danny met zn schoenen op de eetstoelen,wat een gedrag
quote:Op maandag 6 maart 2023 21:37 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Vond z'n neus afvegen met die zakdoek echt wel grappig🤣quote:Op maandag 6 maart 2023 21:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vooral MA zichzelf contineu verdedigen en verantwoorden
VERRASSINGGGGquote:Op maandag 6 maart 2023 21:41 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Je bedoeld die ex van Gaby Blaasser? Die was er toch uit? Wat doet die daar nu weer
De boel opleuken!!😔quote:Op maandag 6 maart 2023 21:41 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Je bedoeld die ex van Gaby Blaasser? Die was er toch uit? Wat doet die daar nu weer
Veel in beeld zijnquote:Op maandag 6 maart 2023 21:41 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Heb je mazzel😜quote:Op maandag 6 maart 2023 21:44 schreef B00STER het volgende:
Bij mij valt al de hele avond van tijd tot tijd (Videoland) het geluid (van de stream want COS) even weg, en soms het beeld. Ben ik de enige?
Vandaag valt bij iedereen soms het geluid een paar sec weg.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:44 schreef B00STER het volgende:
Bij mij valt al de hele avond van tijd tot tijd (Videoland) het geluid (van de stream want COS) even weg, en soms het beeld. Ben ik de enige?
de boel verziekenquote:Op maandag 6 maart 2023 21:41 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Hier geen last meer van. Eerder vanavond wel het geluidquote:Op maandag 6 maart 2023 21:44 schreef B00STER het volgende:
De ironie is, tijdens de SL's heb ik er geen 'last' vanquote:Op maandag 6 maart 2023 21:46 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Hier geen last meer van. Eerder vanavond wel het geluid
Hier dus ook.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
De ironie is, tijdens de SL's heb ik er geen 'last' vanMaar goed dan ligt het niet aan mijn internet. Dank allen.
Hoe kan je terug willen als alle potentiële (leuke) winnaars naar buiten zijn gewerkt..quote:
so do we het all in LAquote:Op maandag 6 maart 2023 21:51 schreef ledn81 het volgende:
Lotje gaat haar glas champagne in de fles terug gieten en uit de fles drinken.. Staat leuk op beeld natuurlijk
Net een tiener die het nog ontzettend cool vindt alcohol te drinken.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De fles was leeg, ze heeft 2 glazen terug gegoten in de fles![]()
[ afbeelding ]
Ja, tijd om zich voort te plantenquote:Op maandag 6 maart 2023 21:57 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Net een tiener die het nog ontzettend cool vindt alcohol te drinken.![]()
28 is ze geworden toch?
En een gin-tonic.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:58 schreef B00STER het volgende:
Hebben ze nu allemaal gezamenlijk één fles champagne en dat is het?
Gatverdamme....quote:Op maandag 6 maart 2023 21:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De fles was leeg, ze heeft 2 glazen terug gegoten in de fles![]()
[ afbeelding ]
Me op feestjesquote:Op maandag 6 maart 2023 22:00 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
dada met zijn mega borrelplankje
omdat t zelf ook een nono is,stelt helemaal niks voorquote:Op maandag 6 maart 2023 21:54 schreef Kayro het volgende:
[..]
Hoe kan je terug willen als alle potentiële (leuke) winnaars naar buiten zijn gewerkt..
En jij terug gaat met de (nono's) loosers
Mensen die hij jn zijn dagelijksleven opstraat niet eens zou aankijken🤪😮💨🙄
Dat weten wij.. maar bij hem is het nog niet geland😉quote:Op maandag 6 maart 2023 22:01 schreef duyvisoke het volgende:
[..]
omdat t zelf ook een nono is,stelt helemaal niks voor
Kan je wel de anderen mooi uitlachen.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:02 schreef -river- het volgende:
Hoppa, 2e fles open. Ik zelf ben trouwens altijd poepienuchter op feestjes.
Ben blij dat ik het als een toch best wel teleurstellend feestje ervaar..quote:Op maandag 6 maart 2023 22:02 schreef Monique___ het volgende:
weg zijn alle voornemens van vanmiddag: nx meer happen, geen alcohol..
quote:Op maandag 6 maart 2023 22:04 schreef BB-King het volgende:
Waardeloze muziek.
Ik ken wel betere nummers met de naam Roxanne erin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 maart 2023 22:07 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]🤗👌SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Nick en Simon willen niet meer samen. Laat ze met rust, joh😉quote:Op maandag 6 maart 2023 22:04 schreef BB-King het volgende:
Waardeloze muziek.
Ik ken wel betere nummers met de naam Roxanne erin.
Fijn het kinderfeestje is een succes🤗 Mooiste verjaardag ooit voor lotteke..quote:
Wat niet is kan nog komen..quote:Op maandag 6 maart 2023 22:10 schreef Kayro het volgende:
[..]
Fijn het kinderfeestje is een succes🤗 Mooiste verjaardag ooit voor lotteke..
Geen enkel zwaar moment om d'r papa🙄🤐
onder de gordel weer deze opmerking, je hebt ook gewoon goeie dagen hoorquote:Op maandag 6 maart 2023 22:10 schreef Kayro het volgende:
[..]
Nou moet zeggen, dat had ik wel verwacht (denk meer hier haha) maar niks..quote:Op maandag 6 maart 2023 22:10 schreef Kayro het volgende:
[..]
niet op de man aubquote:Op maandag 6 maart 2023 22:10 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ja echt! 100%quote:Op maandag 6 maart 2023 22:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
onder de gordel weer deze opmerking, je hebt ook gewoon goeie dagen hoor
Ja leuk!🤗quote:Op maandag 6 maart 2023 22:15 schreef marky het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje een mini en maxi fan.
ik ga niet meer drinken, die krijgt op zijn kop van zijn meesteresquote:Op maandag 6 maart 2023 22:12 schreef Monique___ het volgende:
kartkleuter aan de zuip![]()
[ afbeelding ]
Twijfel maar niet hoor. Ik heb hetzelfde.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:19 schreef PunkieePie het volgende:
Ik vond mezelf nog redelijk jong.
Maar nu ik deze muziek hoor begin ik toch te twijfelen..
quote:
vind het gelukkig nog wel lekker om te horen hahaquote:Op maandag 6 maart 2023 22:19 schreef PunkieePie het volgende:
Ik vond mezelf nog redelijk jong.
Maar nu ik deze muziek hoor begin ik toch te twijfelen..
Ik hoorde net iets van 'takkie, takkie'.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Twijfel maar niet hoor. Ik heb hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱❤️
quote:Op maandag 6 maart 2023 22:23 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik hoorde net iets van 'talkie, takkie'.
Die ken ik wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ging mijn drinken weer eens.
Dit is gewoon supernormale clubmuziek van deze dagen hoor, niks raars aan. Ook niet echt mijn ding btw 😅 Maar k3? Moet iedereen zich als volwassen grijze muis gedragen na z’n 27e? Blijf toch juist vooral lekker jong en ga niet mee in de eisen van de maatschappij zou ik zeggenquote:Op maandag 6 maart 2023 22:21 schreef GayGuy het volgende:
Ik ga off. Heb geen zin in schijtlollige kinderfeestjes met K3 gehalte. Meine gutte. Dit KAN JE ALLEEN leuk vinden, als je minstens 20 mixdrankjes achterelkaar naarbinnen moet gieten, joh😅 voor dit soort muziek komt zelfs een kleuter zijn bed niet meer uit
quote:Op maandag 6 maart 2023 22:23 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik hoorde net iets van 'talkie, takkie'.
Die ken ik wel!Haha de hond toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verklaart veel, ik ben uit de tijd dat we naar de disco of dancing gingen.... (ergens ver vorige eeuw, waar een biertje nog fl1,75 koste.... )quote:Op maandag 6 maart 2023 22:24 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dit is gewoon supernormale clubmuziek van deze dagen hoor, niks raars aan. Ook niet echt mijn ding btw 😅 Maar k3? Moet iedereen zich als volwassen grijze muis gedragen na z’n 27e? Blijf toch juist vooral lekker jong en ga niet mee in de eisen van de maatschappij zou ik zeggen
Het is voor queen Charlotte hè.quote:
Achja. Met een paar drankjes op vind ik dit ook wel prima. Als in, gewoon een gezellige tijd met je mensen hebben, prima. En wat ik zeg, vooral lekker jong blijven. De maatschappij perst al veel te veel mensen in een grijze mood met een zit-lifestyle en elkaar in het gareel houden.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat verklaart veel, ik ben uit de tijd dat we naar de disco of dancing gingen.... (ergens ver vorige eeuw, waar een biertje nog fl1,75 koste.... )
+1quote:Op maandag 6 maart 2023 22:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Twijfel maar niet hoor. Ik heb hetzelfde.
Had echt 20x liever Ias gewoon laten blijven ipv Danny. Eigenlijk is Ias slachtoffer geworden van dat ze bedachten dat de live show dan ‘te saai zou zijn’ en Danny heeft daar van mogen profiteren. In principe had Ias gewoon moeten blijven. Jammer jammer sjongejongejonge.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:28 schreef Ireth het volgende:
Dit moet toch wel heel zuur zijn voor ias en sjaairon om te zien...
🤣🤣quote:Op maandag 6 maart 2023 22:24 schreef ledn81 het volgende:
Lindsey geeft bij Big Brother aan dat de douche het weer niet doet [ afbeelding ]
* Ireth kucht en schuift zak chips achter haar rug...quote:Op maandag 6 maart 2023 22:32 schreef B00STER het volgende:
Ik begrijp niet hoe de meesten in dat huis zo slank en afgetraind zijn/blijven als je ziet wat ze kunnen wegwerken qua eten en drank...
16 shirts...quote:Op maandag 6 maart 2023 22:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth kucht en schuift zak chips achter haar rug...
quote:Op maandag 6 maart 2023 22:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth kucht en schuift zak chips achter haar rug...
Ik doe het haar niet na zonder alcohol🤣🤣quote:Op maandag 6 maart 2023 22:35 schreef Joyce-43 het volgende:
oh mijn god die Jolien en dansen en alles eigenlijk wat een figuur![]()
![]()
![]()
Vergeet het zingen niet..quote:Op maandag 6 maart 2023 22:35 schreef Joyce-43 het volgende:
oh mijn god die Jolien en dansen en alles eigenlijk wat een figuur![]()
![]()
![]()
Correctie... hijs leegquote:Op maandag 6 maart 2023 22:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth kucht en schuift zak chipszak achter haar rug...
niet op de man postenquote:
en die ouwe zemelaar erachteraan "Sorry foutje.. het was niet Danny, maar Rob die terug het huis in moest.."quote:Op maandag 6 maart 2023 22:38 schreef Ireth het volgende:
Al zoveel gekregen en nog zeuren om meer...![]()
Ik had morgen dat paardenvoer weer naar binnen gegooid
quote:Op maandag 6 maart 2023 22:24 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dit is gewoon supernormale clubmuziek van deze dagen hoor, niks raars aan. Ook niet echt mijn ding btw 😅 Maar k3? Moet iedereen zich als volwassen grijze muis gedragen na z’n 27e? Blijf toch juist vooral lekker jong en ga niet mee in de eisen van de maatschappij zou ik zeggen
Meh ik snap hem wel. Alleen lullig van de smileys . Maar ze heeft zelf al die tijd lopen ratelen dat het zo zwaar zou worden als eerste verjaardag zonder en nu heeft ze het er de hele dag niet over gehad. Dus daaarim begrijp ik de comment wel enigzinsquote:
Ze stond wel degelijk te huilen hoor in het begin.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:42 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Meh ik snap hem wel. Alleen lullig van de smileys . Maar ze heeft zelf al die tijd lopen ratelen dat het zo zwaar zou worden als eerste verjaardag zonder en nu heeft ze het er de hele dag niet over gehad. Dus daaarim begrijp ik de comment wel enigzins
Ja klopt! En deze week ook de hele week zeggen dat het zo zwaar zou worden vandaag, en nu is het zover en heeft ze het er de hele dag juist niet over gehad. Dus vandaar dat ik de commentaar wel begrijof heb je het echt over vanmorgen want dat heb ik niet meegekregen…quote:Op maandag 6 maart 2023 22:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ze stond wel degelijk te huilen hoor in het begin.
En soms move je ook gewoon tactisch en sluit je je er bewust voor af omdat je weet dat je anders volledig gaat breken. Wat ook voor te stellen is, eerste verjaardag sinds je vader is overleden. En je bent ook nog eens niet eens thuis en met mensen die je vader niet hebben gekend. Die breekt misschien nog wel in bed. En dat is helemaal voor te stellen vind ik persoonlijk.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ze stond wel degelijk te huilen hoor in het begin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Eens, wat heb je aan zo'n feestje als je het door dat soort emoties ook nog eens niet echt viert. Ik begrijp ergens de gedachte wel, maar ik zou hetzelfde hebben denk ik.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
En soms move je ook gewoon tactisch en sluit je je er bewust voor af omdat je weet dat je anders volledig gaat breken. Wat ook voor te stellen is, eerste verjaardag sinds je vader is overleden. En je bent ook nog eens niet eens thuis en met mensen die je vader niet hebben gekend. Die breekt misschien nog wel in bed. En dat is helemaal voor te stellen vind ik persoonlijk.
ik hoop het niet voor haar, het is erg genoeg, het leven is kort, kan kort zijn, ik hoop dat mijn kinderen zich zo sterk houden als ik er niet meer ben. Verdriet is normaal, als je iemand verliest die je dierbaar is , en niemand verwerkt dat hetzelfde.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:45 schreef PunkieePie het volgende:
Misschien dat de emoties komen als ze straks naar bed gaat.
Dan is alle hectiek met het feestje voorbij en komt misschien het besef.
Alcohol maakt je dan ook nog wat emotioneler..
Dus ik verwacht nog wel wat verdriet.
Nee deed het omdat Jason nog even leuk bezig was. Die kan op de twitters wel beetje positiviteit gebruiken. Beetje de charlotte fangirls plagen daar af en toequote:Op maandag 6 maart 2023 22:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dacht dat je m daarom zo gepakt had![]()
![]()
Mooi gedaan
quote:Op maandag 6 maart 2023 22:49 schreef Ireth het volgende:
En misschien komt er ook geen verdriet hé. Als ze wel huilt zoekt ze aandacht, als ze niet huilt is het ook niet goed. Mag een ieder er mee om gaan zoals hij/zelf wilt? Er is geen draaiboek voor hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱❤️
Precies en als dat niet gelukt was, was dat ook okee. Maar je leert wel schakelen omdat je ook door moet en niet full time depri wil zijn.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Eens, wat heb je aan zo'n feestje als je het door dat soort emoties ook nog eens niet echt viert. Ik begrijp ergens de gedachte wel, maar ik zou hetzelfde hebben denk ik.
Ja en daarnaast de cliché gedachte 'papa had dit zo gewild'. Net als @Ireth heb ik er ook ervaring mee helaas.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:51 schreef Willewa het volgende:
[..]
Precies en als dat niet gelukt was, was dat ook okee. Maar je leert wel schakelen omdat je ook door moet en niet full time depri wil zijn.
quote:Op maandag 6 maart 2023 22:49 schreef Ireth het volgende:
En misschien komt er ook geen verdriet hé. Als ze wel huilt zoekt ze aandacht, als ze niet huilt is het ook niet goed. Mag een ieder er mee om gaan zoals hij/zelf wilt? Er is geen draaiboek voor hé
💪🏼SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
Op een gegeven moment komt er (gelukkig) een tijd van verdrietige momenten tussen verder het gewone leven met ook veel goede momenten. Dat zie je bij Charlotte goed.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik hoop het niet voor haar, het is erg genoeg, het leven is kort, kan kort zijn, ik hoop dat mijn kinderen zich zo sterk houden als ik er niet meer ben. Verdriet is normaal, als je iemand verliest die je dierbaar is , en niemand verwerkt dat hetzelfde.
Goed bezig!quote:Op maandag 6 maart 2023 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb wat posts geknipt, respecteer de mening van een ander, dit is Commentaar op Streams, niet op users.
quote:Op maandag 6 maart 2023 22:54 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Op een gegeven moment komt er (gelukkig) een tijd van verdrietige momenten tussen verder het gewone leven met ook veel goede momenten. Dat zie je bij Charlotte goed.
Verdriet tussen de goede momenten in. Heel mooi en gezond.
Hopelijk kunnen jouw kinderen nog lang van jou genieten en andersom
Ja dit dus. Ze zal afleiding hebben gehad.quote:
Het is superlogisch. En zelfde 🤷🏻♂ Net als velen denk ik. Daarom zo lastig te begrijpen dat mensen er toch heel veel over oordelen. Wat ik in beginsel al niet snap maar goed 😅 Achjaaaa. Sjongejonge.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja en daarnaast de cliché gedachte 'papa had dit zo gewild'. Net als @:Ireth heb ik er ook ervaring mee helaas.
Is ze niet opgevallen.quote:Op maandag 6 maart 2023 23:01 schreef Willewa het volgende:
Huh, ze denken 15 april finale? Danny had ze toch al 1 april gezegd?
Helemaal mee eens. Iedereen verwerkt en reageert anders op verdriet. En heeft naar mijn mening dat recht ook. Je kunt niet in een hoofd of hart kijken (tenzij je chirurg bent, maar heel ander verhaalquote:Op maandag 6 maart 2023 23:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Het is superlogisch. En zelfde 🤷🏻♂ Net als velen denk ik. Daarom zo lastig te begrijpen dat mensen er toch heel veel over oordelen. Wat ik in beginsel al niet snap maar goed 😅 Achjaaaa. Sjongejonge.
Ja maar ze sloegen het niet op.. tja en het kon dus ook een grapje zijn.quote:Op maandag 6 maart 2023 23:01 schreef Willewa het volgende:
Huh, ze denken 15 april finale? Danny had ze toch al 1 april gezegd?
Dat klopt en ik oordeel ook niet. Ik snap haar kant maar ik snap ook de opmerking! Vond alleen de smileys niet kunnen. Maar ach.. de dag is weer voorbij. En nu krijgen we het nachtelijke tipsy gekeuvel zometeen. Dus eens zien of we nog wat meer info krijgen dadelijkquote:Op maandag 6 maart 2023 23:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Iedereen verwerkt en reageert anders op verdriet. En heeft naar mijn mening dat recht ook. Je kunt niet in een hoofd of hart kijken (tenzij je chirurg bent, maar heel ander verhaal)
Ja okee, als ie het niet mocht zeggen en per ongeluk toch gedaan heeft kon ie er simpel een grapje van maken natuurlijk door de 1 april. En das blijkbaar gelukt, ofzo ;p Was ergens in het eerste uur a 2 uur dat ie binnen was denk ik.quote:Op maandag 6 maart 2023 23:06 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ja maar ze sloegen het niet op.. tja en het kon dus ook een grapje zijn.
Heb het hem ook horen zeggen😉
Praten over chiara ❤️quote:Op maandag 6 maart 2023 23:21 schreef odie22 het volgende:
wtf mimi, wat doe je daar bij mijn jolientje, optyfen
Tijd om naar het hek te gaan! Ik heb gehoord dat Kodiak nog wel een megafoon te leen heeft!quote:Op maandag 6 maart 2023 23:21 schreef odie22 het volgende:
wtf mimi, wat doe je daar bij mijn jolientje, optyfen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |