vind dat heel raar... geloof ik niet.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ned kent geen Andalousesaus..aldus bart
Ik ook niet maar is een saus die in Belgie voor de patat gebruikt wordtquote:Op maandag 6 maart 2023 17:09 schreef Schakeltopia het volgende:
heb er nog nooit van gehoord, die saus
Wordt ook veel voor hamburgers & mexicano's gebruikt. En denk ook bij pitta's en dergelijke soorten...quote:Op maandag 6 maart 2023 17:11 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar is een saus die in Belgie voor de patat gebruikt wordt
struis betere orenquote:Op maandag 6 maart 2023 17:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bart fluisteren over Danny
een missie ..mee had mbt jaardag lott
iederen denkt linds of angelo
"gaat over de keek van Bart afgelopen nacht ""
Zeg maar wat je dan wilt hebben? Was een lief bedoelde TT maar het gaat niet over de streamsquote:Op maandag 6 maart 2023 17:12 schreef Ptr67 het volgende:
Ok... Moderator je mag gerust de TT wijzigen... mijn excuses.
Hartje onder de riem was het maar is goed.
Nee is ok... kies zelf maar wat in de regels past ... maakt niet uit.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg maar wat je dan wilt hebben? Was een lief bedoelde TT maar het gaat niet over de streams
Ik kan deze tt wwel in de SC zetten als je wilt?
meen dat ze 3 waarschuwingen al an dr broek had mbt valsspelen .. ?quote:Op maandag 6 maart 2023 17:27 schreef freaky40 het volgende:
Speculaties over plotselinge vertrek Chiara. Mogelijk speelt er toch meer en misschien is het wel een twist en komt ze gewoon terug later. https://showbizznetwork.n(...)kken-week-8-met-mike
zo ik hoorde vanmiddag op de stream.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
meen dat ze 3 waarschuwingen al an dr broek had mbt valsspelen .. ?
speculaas ?
Masterchef toch?quote:Op maandag 6 maart 2023 17:24 schreef Monique___ het volgende:
kokkerellen met johniie en dn commando kan beginnen
Daar sta ik niet raar van te kijken, net zoals toen ze met kakalien het over het spel in de gameroom had wat niet mocht.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
meen dat ze 3 waarschuwingen al an dr broek had mbt valsspelen .. ?
speculaas ?
Nou das nie helemaal waar.. Bart vindt lekker dus is meegegaan met de masterchefquote:Op maandag 6 maart 2023 17:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
heurluk
Burger Buffet
dat wrd smullen
Bart & Danny samen bedacht
✋️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ michelinquote:Op maandag 6 maart 2023 17:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja minimaal dat danny masterchef is![]()
Denkt ie zelf
< dgk al een dm gedaanquote:Op maandag 6 maart 2023 17:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Daar sta ik niet raar van te kijken, net zoals toen ze met kakalien het over het spel in de gameroom had wat niet mocht.
Bart my favorite Burgerboy🤗quote:Op maandag 6 maart 2023 17:44 schreef Monique___ het volgende:
Bart snijdt wel heeel erg mooi en smal.. doet ie goed die man die niet koken kan
Nou 'n masterchef hangt geen theedoek in zijn zweetnekquote:Op maandag 6 maart 2023 17:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja minimaal dat danny masterchef is![]()
Denkt ie zelf
Iets minder erg dan Rob die de doek gaat snuiten tijdens het afdrogen.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou 'n masterchef hangt geen theedoek in zijn zweetnekdat is een doodzonde in
de keuken
Fritsie het oog wil ook wat hequote:Op maandag 6 maart 2023 17:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
de keuken
Waarom houden (niet tegen poster) mensen zich zo bezig met waarom iemand een actie doet (verlaten huis)... Waarom moet met persé weten waarom ze is doorgegaan.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:27 schreef freaky40 het volgende:
Speculaties over plotselinge vertrek Chiara. Mogelijk speelt er toch meer en misschien is het wel een twist en komt ze gewoon terug later. https://showbizznetwork.n(...)kken-week-8-met-mike
hoe de fuck is Johnnie? En al ziet de kok er nog zo geil uit, theedoek op je schouder is 'n no goquote:Op maandag 6 maart 2023 17:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Fritsie het oog wil ook wat he
ziet super stoer uit m.i. en hij kan het hebben![]()
Johnnie gebruikt die handdoek ook vaak
salty cheff dudequote:Op maandag 6 maart 2023 17:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
de keuken
Dat is een beetje wat ze zelf ook creëren door die geheimzinnigheid natuurlijk dan krijg je speculaties. Het is allemaal zeer vaag die hele Chiara-exit-gate. Wees gewoon duidelijk. Punt.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:51 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Waarom houden (niet tegen poster) mensen zich zo bezig met waarom iemand een actie doet (verlaten huis)... Waarom moet met persé weten waarom ze is doorgegaan.
Ik zou zeggen laat het toch zo. Dat speculeren is meer topic dan wat er gaande is in het huis zelf.
Als je nog even gaat luisteren naar die podcast denk ik grow up... enorm veel speculeren wat er juist aan de hand was. Pfff is dit nieuws maken ? Beseffen zelf niet dat het zo nog erger wordt dan het echt moet.
quote:Op maandag 6 maart 2023 17:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Iets minder erg dan Rob die de doek gaat snuiten tijdens het afdrogen.
dr was on stream vanmiddag .quote:Op maandag 6 maart 2023 17:51 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Waarom houden (niet tegen poster) mensen zich zo bezig met waarom iemand een actie doet (verlaten huis)... Waarom moet met persé weten waarom ze is doorgegaan.
Ik zou zeggen laat het toch zo. Dat speculeren is meer topic dan wat er gaande is in het huis zelf.
Als je nog even gaat luisteren naar die podcast denk ik grow up... enorm veel speculeren wat er juist aan de hand was. Pfff is dit nieuws maken ? Beseffen zelf niet dat het zo nog erger wordt dan het echt moet.
Ik heb het gehoord maar zat in de autoquote:Op maandag 6 maart 2023 17:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dr was on stream vanmiddag .
een gesprek over in de Tuin
![]()
Die bart heeft veel geleerd daar in het huisquote:Op maandag 6 maart 2023 18:00 schreef BBERTJE het volgende:
De vrouw van Bart weet niet wat ze ziet vannacht al in de keuken en nu ook alweer
Ze was veel te belangrijk voor de show om haar daarvoor te verwijderen. Als het iets privé is dan hoeven wij dat niet te weten dat is aan de familie zelf.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord maar zat in de autokon het niet neertikken. Maar gesprekje tussen 3 bewoners ging over chiara die paar keer waarschuwing heeft gehad voor valsspelen. Linds is boos op haar geweest in de gameroom ook.. iets van dat chichi met mimi zat te fluisteren of praten ondanks dat bb zelf al had gezegd mag niet..
linds heeft toen iets heel hard gezegd tegen chichi, was boos op haar.. omdat ze ondanks 3 waarschuwingen bleef vals spelen.
Niet alleen Bart denk ik. De jongeren hebben waarschijnlijk geleerd dat je ook kan afwassen zonder afwasmachine.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Die bart heeft veel geleerd daar in het huis
Johnie is Spier geloof ik deze hele BB hangt aan elkaar van bijnamenquote:Op maandag 6 maart 2023 17:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
hoe de fuck is Johnnie? En al ziet de kok er nog zo geil uit, theedoek op je schouder is 'n no go
quote:Op maandag 6 maart 2023 17:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord maar zat in de autokon het niet neertikken. Maar gesprekje tussen 3 bewoners ging over chiara die paar keer waarschuwing heeft gehad voor valsspelen. Linds is boos op haar geweest in de gameroom ook.. iets van dat chichi met mimi zat te fluisteren of praten ondanks dat bb zelf al had gezegd mag niet..
linds heeft toen iets heel hard gezegd tegen chichi, was boos op haar.. omdat ze ondanks 3 waarschuwingen bleef vals spelen.
danny zei iets van meeeeen je niet
chacha vertelt ook over valsspelen met jaq schrijven op kussen.,. met dat werp spel.. dat chichi wist dat ze gewonnen had..maar was niet eens zo..
he? ik heb alleen maar uitgetikt wat er gebeurd is..quote:Op maandag 6 maart 2023 18:01 schreef marky het volgende:
[..]
Ze was veel te belangrijk voor de show om haar daarvoor te verwijderen. Als het iets privé is dan hoeven wij dat niet te weten dat is aan de familie zelf.
meeste rlsén zoquote:Op maandag 6 maart 2023 18:02 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Johnie is Spier geloof ik deze hele BB hangt aan elkaar van bijnamen
Dus deze editie van BB komt gewoon uit het stripverhaal van Nero !quote:Op maandag 6 maart 2023 18:02 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat de bewoners er zelf mee begonnen vanaf dag 2quote:Op maandag 6 maart 2023 18:02 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
knip Niet persoonlijk wordenquote:Op maandag 6 maart 2023 18:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
he? ik heb alleen maar uitgetikt wat er gebeurd is..
hoe verder wie of wat maakt me niet uit.
kan ook in sc , bedoel ik niet pseudomoddend maar zelf geen zin in discussies hierover met wie dan ook.
mooie vraagquote:Op maandag 6 maart 2023 18:08 schreef Jockari het volgende:
Wat moet Ali eigenlijk doen als hij beseft dat hij varkensspek heeft gegeten ? Odol gorgelen ?
quote:Op maandag 6 maart 2023 18:08 schreef Jockari het volgende:
Wat moet Ali eigenlijk doen als hij beseft dat hij varkensspek heeft gegeten ? Odol gorgelen ?
Serieuze broodjes. Hopelijk is hamburgervlees (bij voorkeur zuiver runds) in verhouding.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:08 schreef Monique___ het volgende:
Liesbeth zal blij zijn met Bart in de keuken.. zoals alles met militaire precisie gedaan:
[ afbeelding ]
En wie is dan weer spier?quote:Op maandag 6 maart 2023 18:02 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 maart 2023 18:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
mooie vraag
geen idee
kleed uitrollen en
o wacht
![]()
![]()
iemand ?
Ja en dan richting mekka bidden en dan meteen alah vragen om coins voor sjokolat.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
mooie vraag
geen idee
kleed uitrollen en
o wacht
iemand ?
De pot verwijt de ketel dat ie zwart is...quote:Op maandag 6 maart 2023 17:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
danny zei iets van meeeeen je niet
chacha vertelt ook over valsspelen met jaq schrijven op kussen.,. met dat werp spel.. dat chichi wist dat ze gewonnen had..maar was niet eens zo..
Omg,quote:Op maandag 6 maart 2023 18:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja en dan richting mekka bidden en dan meteen alah vragen om coins voor sjokolat.
Oh, zou dan wel de ideale vent voor mij zijn.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ke .. mbt varkensvlees voor Ali
spek . sneck perongelukkig een hapje
gooogle zegt ; Heb je uit noodzaak varkensvlees gegeten, dan hoef je je niet al te druk te maken. Allah vergeeft en is zeer genadevol,
-knip- niet persoonlijk wordenquote:Op maandag 6 maart 2023 18:12 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat ie zwart is...
Heeft Char daarstraks nu niet letterlijk gezegd ja wij zijn eerst dus weten we direct over welke oefening het gaat... met een knipoog erbij (dit zegt ook genoeg)
Inderdaad ze tikt voor degene (ik bv) die het gemist hebben wat er op de streams kwam.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
knip
< snap er geen ruk van
welke pot en ketel bedoel je
Nope... helemaal niet. Is wat Char en Linds dikwijls gezegd hebben over valsspelen. Terwijl ze het gewoon zelf doen.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
knip
< snap er geen ruk van
welke pot en ketel bedoel je
De straf van Allah?quote:Op maandag 6 maart 2023 18:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
goed nieuws
de boel riool /afvoer is aan het pruttelen
aka verstopt aan het raken
yeahhhhh
Ze kunnen indien nodig nog een borstfilet van MA bij doen.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nou half breud
pond vlees
slaai salade
veul hoor
Ondanks het niet echt een feestblouse is, kan ik wel waarderen dat Bart er maling aan heeft…hij draagt wat hij wil!quote:Op maandag 6 maart 2023 18:19 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Bart heeft zijn feest blouse al weer aan
Ik loop liever ook casual rond dan geforceerd hemdje.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:19 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Bart heeft zijn feest blouse al weer aan
Ja hoe komt die jongen aan zo een grote tieten he, hij sport bijna nooit in het huis.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze kunnen indien nodig nog een borstfilet van MA bij doen.
Ik heb zeer lichte O-benen, maar Ali is straffer dan John Wayne.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:19 schreef -river- het volgende:
Die kromme beentjes van Alie zijn zo schattig![]()
![]()
Jaren les gehad op een Friese doorloper/boerenknolquote:Op maandag 6 maart 2023 18:19 schreef -river- het volgende:
Die kromme beentjes van Alie zijn zo schattig![]()
![]()
Volgens mij iets genetisch of ziekte.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja hoe komt die jongen aan zo een grote tieten he, hij sport bijna nooit in het huis.
Kan ook.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jaren les gehad op een Friese doorloper/boerenknol
of pilletjes en pre-workoutquote:Op maandag 6 maart 2023 18:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Volgens mij iets genetisch of ziekte.
Engelse ziekte..quote:Op maandag 6 maart 2023 18:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Volgens mij iets genetisch of ziekte.
hij zal deze beelden ook op zijn Linkindin zetten als referentiequote:Op maandag 6 maart 2023 18:23 schreef -river- het volgende:
Danny lijkt wel een man hoer met dat shirtje.
omgquote:Op maandag 6 maart 2023 18:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jaren les gehad op een Friese doorloper/boerenknol
kequote:
Tennisballen zijn afgewezen door BB las ik.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ke
die azur blauwe bak incl heide
kan tzt hierheen
maak uw keuze
oh en nul tennisballen gate gespot
quote:Op maandag 6 maart 2023 18:29 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
ja dat kwam vroeger veel voor maar tis niet te zeggen dat Ali dat ook heeft gehad
quote:Op maandag 6 maart 2023 18:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gezelligheid alom
Country style
![]()
![]()
![]()
en wie siek inglies
.. go get your horse
houwdie
lkkr manquote:Op maandag 6 maart 2023 18:52 schreef Koos1958 het volgende:
Niet.normaal die borden. En vind die hamburgers er erg vet uitzien. Ze zouden mij er geen plezier mee doen
Nee volgens mij niet...moet lekker druipenquote:Op maandag 6 maart 2023 18:53 schreef Koos1958 het volgende:
Gedver met.een snotei ertussen. Normaal zijn die eieren toch aan twee kanten gebakken ertussen.
Vieze meidquote:Op maandag 6 maart 2023 18:57 schreef Monique___ het volgende:
mjom mjom mjom zou je horen als je ernaast zat. Linds vindt het heeeerlijk
[ afbeelding ]
Dat heeft hij niet. Danny heeft netjes in een aparte pan halal gekookt.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:08 schreef Jockari het volgende:
quote:Op maandag 6 maart 2023 18:53 schreef Koos1958 het volgende:
Gedver met.een snotei ertussen. Normaal zijn die eieren toch aan twee kanten gebakken ertussen.
Vind ik ook ! Daar begin ik aan. Beter dan dat gerecht met Boursin.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:59 schreef Monique___ het volgende:
Moet zeggen: ziet er echt lekker uit wat de heren gemaakt hebben:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 maart 2023 19:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
pensionada Cir
fucck off .. don't speak
doe you have corrotd?
no !!
go woman go
Geen maagden ?quote:Op maandag 6 maart 2023 19:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou Ali dat wordt vanavond je kleedje uitrollen en 10x met je kont naar het oosten
je wees gegroetje doen voor straf
Nice van Danny.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet. Danny heeft netjes in een aparte pan halal gekookt.
Yepquote:Op maandag 6 maart 2023 19:16 schreef Jockari het volgende:
Denk dat ik het snap (of gemist in deze cos).
Die houthakkershemdjes lijken wat Amerikaans natuurlijk.
Staat er los van ideetje van de mannen thema behorend bij het koken.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:16 schreef Jockari het volgende:
Denk dat ik het snap (of gemist in deze cos).
Die houthakkershemdjes lijken wat Amerikaans natuurlijk.
quote:Op maandag 6 maart 2023 19:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou ik heb airfryer maar aangezet voor kipkluifjes
uritipquote:Op maandag 6 maart 2023 19:19 schreef Jockari het volgende:
Wat hangt Ali hier onder de stoel van zijn linkse maat ?
[ afbeelding ]
Gaat Lindsey geen last van hebben.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wel vervelend dat juist nu
riool verstopt zit
al die meuk straks weer omhoog via het riool en zuks
lijkt wel rontgenfotoquote:Op maandag 6 maart 2023 19:19 schreef Jockari het volgende:
Wat hangt Ali hier onder de stoel van zijn linkse maat ?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 maart 2023 19:24 schreef marky het volgende:
Ali zegt dat hij niet makkelijk klaagt... vanmiddag nog iver de spellen in BB die niet voor hem zijn.
Ja bij mij ook.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:21 schreef Jockari het volgende:
Mijn favos op dit moment:
• Jason
• Bart
• En nu weet ik het niet echt meer
Gekke meid, lekker aan het uitbuiken!quote:Op maandag 6 maart 2023 19:24 schreef Jockari het volgende:
Sunshine is ook weer de vrolijkheid zelve.
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op maandag 6 maart 2023 19:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
felie heur
graties jaar dr bij![]()
wat een vrolijkheidquote:Op maandag 6 maart 2023 19:24 schreef Jockari het volgende:
Sunshine is ook weer de vrolijkheid zelve.
[ afbeelding ]
Heb hier zo ook een 20'er en tiener rondlopen. Vreten alles op. Allebei mager.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:34 schreef suzi1 het volgende:
zou hij tussendoor af en toe boulimineren of wah
Hij is 2meter lang en 20 jaar. Hij kan wel meer op dan 2 hamburgersquote:Op maandag 6 maart 2023 19:34 schreef suzi1 het volgende:
zou hij tussendoor af en toe boulimineren of wah
wou zegge. zo klaarquote:Op maandag 6 maart 2023 19:38 schreef suzi1 het volgende:
glukkie zat de schmienk er van gister nog op
jolien trekt weer lekker wijde jurk aanquote:
logischquote:Op maandag 6 maart 2023 19:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jolien trekt weer lekker wijde jurk aan
quote:Op maandag 6 maart 2023 19:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
logisch
ff die hambergert uitbuiken
Yhnxquote:Op maandag 6 maart 2023 19:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd @:Gerrie_55 [ afbeelding ]
soort vanquote:Op maandag 6 maart 2023 19:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus zo dadelijk terug BH over T-shirt ?
Ze kan niet alles hebben hè😁😁quote:Op maandag 6 maart 2023 19:51 schreef Angelique61 het volgende:
Snap niet dat het buiten gedaan wordt ipv de gameroom of huiskamer gewoon
Snel wat drank er in.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is ijskoud aldus Jolien
Je wat warmer aankleden
Zijn er ook niet veel van.quote:
BB... Harder dan ooit.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:00 schreef Ireth het volgende:
Beste bewoners, aangezien jullie niet naar me luisteren en ik geen kans krijgt wat te zeggen mogen jullie naar bed. Feest is afgelast. Welterusten.
Zal wel weer niet.quote:
Dat ze daar geen straf op zetten hequote:
Vooral Bart begint er steeds meer over. Jason zegt dat eigenlijk nietquote:Op maandag 6 maart 2023 20:07 schreef Joyce-43 het volgende:
Bart en jason hebben het de hele tijd maar over 3 tegen 1 denk in het spel nogmaals wie denkt nou steeds in kamer tegen kamer hun weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |