vind dat heel raar... geloof ik niet.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ned kent geen Andalousesaus..aldus bart
Ik ook niet maar is een saus die in Belgie voor de patat gebruikt wordtquote:Op maandag 6 maart 2023 17:09 schreef Schakeltopia het volgende:
heb er nog nooit van gehoord, die saus
Wordt ook veel voor hamburgers & mexicano's gebruikt. En denk ook bij pitta's en dergelijke soorten...quote:Op maandag 6 maart 2023 17:11 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar is een saus die in Belgie voor de patat gebruikt wordt
struis betere orenquote:Op maandag 6 maart 2023 17:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bart fluisteren over Danny
een missie ..mee had mbt jaardag lott
iederen denkt linds of angelo
"gaat over de keek van Bart afgelopen nacht ""
Zeg maar wat je dan wilt hebben? Was een lief bedoelde TT maar het gaat niet over de streamsquote:Op maandag 6 maart 2023 17:12 schreef Ptr67 het volgende:
Ok... Moderator je mag gerust de TT wijzigen... mijn excuses.
Hartje onder de riem was het maar is goed.
Nee is ok... kies zelf maar wat in de regels past ... maakt niet uit.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg maar wat je dan wilt hebben? Was een lief bedoelde TT maar het gaat niet over de streams
Ik kan deze tt wwel in de SC zetten als je wilt?
meen dat ze 3 waarschuwingen al an dr broek had mbt valsspelen .. ?quote:Op maandag 6 maart 2023 17:27 schreef freaky40 het volgende:
Speculaties over plotselinge vertrek Chiara. Mogelijk speelt er toch meer en misschien is het wel een twist en komt ze gewoon terug later. https://showbizznetwork.n(...)kken-week-8-met-mike
zo ik hoorde vanmiddag op de stream.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
meen dat ze 3 waarschuwingen al an dr broek had mbt valsspelen .. ?
speculaas ?
Masterchef toch?quote:Op maandag 6 maart 2023 17:24 schreef Monique___ het volgende:
kokkerellen met johniie en dn commando kan beginnen
Daar sta ik niet raar van te kijken, net zoals toen ze met kakalien het over het spel in de gameroom had wat niet mocht.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
meen dat ze 3 waarschuwingen al an dr broek had mbt valsspelen .. ?
speculaas ?
Nou das nie helemaal waar.. Bart vindt lekker dus is meegegaan met de masterchefquote:Op maandag 6 maart 2023 17:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
heurluk
Burger Buffet
dat wrd smullen
Bart & Danny samen bedacht
✋️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ michelinquote:Op maandag 6 maart 2023 17:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja minimaal dat danny masterchef is![]()
Denkt ie zelf
< dgk al een dm gedaanquote:Op maandag 6 maart 2023 17:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Daar sta ik niet raar van te kijken, net zoals toen ze met kakalien het over het spel in de gameroom had wat niet mocht.
Bart my favorite Burgerboy🤗quote:Op maandag 6 maart 2023 17:44 schreef Monique___ het volgende:
Bart snijdt wel heeel erg mooi en smal.. doet ie goed die man die niet koken kan
Nou 'n masterchef hangt geen theedoek in zijn zweetnekquote:Op maandag 6 maart 2023 17:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja minimaal dat danny masterchef is![]()
Denkt ie zelf
Iets minder erg dan Rob die de doek gaat snuiten tijdens het afdrogen.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou 'n masterchef hangt geen theedoek in zijn zweetnekdat is een doodzonde in
de keuken
Fritsie het oog wil ook wat hequote:Op maandag 6 maart 2023 17:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
de keuken
Waarom houden (niet tegen poster) mensen zich zo bezig met waarom iemand een actie doet (verlaten huis)... Waarom moet met persé weten waarom ze is doorgegaan.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:27 schreef freaky40 het volgende:
Speculaties over plotselinge vertrek Chiara. Mogelijk speelt er toch meer en misschien is het wel een twist en komt ze gewoon terug later. https://showbizznetwork.n(...)kken-week-8-met-mike
hoe de fuck is Johnnie? En al ziet de kok er nog zo geil uit, theedoek op je schouder is 'n no goquote:Op maandag 6 maart 2023 17:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Fritsie het oog wil ook wat he
ziet super stoer uit m.i. en hij kan het hebben![]()
Johnnie gebruikt die handdoek ook vaak
salty cheff dudequote:Op maandag 6 maart 2023 17:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
de keuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |