Het werd uiteindelijk brandade van kabeljauw met gewokte asperges en courgettes erbij.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:25 schreef Prego het volgende:
De koelkast en vriezer zitten vol omdat ik net boodschappen heb gedaan, na een paar minuten staren besef ik me dat ik niks in huis heb waar ik zin in heb![]()
ik word af en toe zo moe van mezelf
![]()
Een gin ginger ale voor tijdens het nadenken wat te eten lijkt me op z’n plaats
Heelsumquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:02 schreef golfer het volgende:
Gisteravond bij De Kromme Dissel gegeten, verslag daarvan volgt later in het daarvoor bedoelde topic.
Vanochtend ontbeten bij Hotel Klein Zwitserland in Heelsum met scrambled eggs en bacon en een klein pannenkoekje met kersenjam.
Is te lezen golfer in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #31quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:02 schreef golfer het volgende:
Gisteravond bij De Kromme Dissel gegeten, verslag daarvan volgt later in het daarvoor bedoelde topic.
Vanochtend ontbeten bij Hotel Klein Zwitserland in Heelsum met scrambled eggs en bacon en een klein pannenkoekje met kersenjam.
bro, bijna 12euro voor nog geen 400gr kip?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:13 schreef Karzai het volgende:
Kopje thee, tosti en een banaan
Maak vanavond een bonenprutje met kidneybonen, ui, mais, paprika, jalapeno, rawit peper en kipfilet
ketjap manis, komijn en knoflookzout
[ afbeelding ]
ook lekker met tortillachips en crème fraiche maar moet ook aan de lijn denken.
Morgen ook nog een bordje en een bakje in de vriezer voor later
[ afbeelding ]
Ik koop enkel biologisch vlees in de supermarktquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:15 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
bro, bijna 12euro voor nog geen 400gr kip?
Goed bezig! En je hebt lekker eten, dat is het belangrijkst.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:38 schreef Karzai het volgende:
Ik geef veel geld uit aan eten. Maar bestel bijna nooit. Dan ben je hetzelfde kwijt
Ik kon er 3 dagen van eten, dat is zo,n 7,50 per maaltijd in totaal
Mijn budget voor eten en drinken is 2 tientjes per dag
Dus dat valt wel mee, houd ik nog wat over ook
Op eten bezuinig ik ook nooit.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:38 schreef Karzai het volgende:
Ik geef veel geld uit aan eten. Maar bestel bijna nooit. Dan ben je hetzelfde kwijt
Ik kon er 3 dagen van eten, dat is zo,n 7,50 per maaltijd in totaal
Mijn budget voor eten en drinken is 2 tientjes per dag
Dus dat valt wel mee, houd ik nog wat over ook
Ja, de lente is begonnen! Ik zag een citroenvlinder, dus.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:19 schreef Karzai het volgende:
Ik durf te beweren dat de lente nu echt begonnen is en we weldra de bijtjes en hommels weer horen zoemen die van bloem tot bloem gaan om stuifmeel te verzamelen.
Daarom een lekker lentebiertje met stokbrood en kaasjes, fijn weekend!
[ afbeelding ]
Irish Red Ale? Guinness?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:46 schreef Sarabi het volgende:
Het is St Patricks Day, dus tijd voor bier
Goeie chef, of bedoel je typisch een 'mannen-kookdag' dus afhaal?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:41 schreef Kanaroe het volgende:
Mijn man kookt vandaag![]()
Babi pangang, cha siew en mihoen. Lekker hoor ♡
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |