quote:
Een of ander rijtje erbij pakken waarom je meent dat je de beste bent en het vervolgens hebben over de arrogantie van anderenquote:Op maandag 6 maart 2023 12:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ twitter ]
Jou moest ik hebben.
Druk blijven zetten op Feyenoord. De koppositie zo laat in het seizoen zijn ze niet gewend..
En PSV eenzaam bovenaan! Als je tenminste vergeet dat Ajax er ook 9 heeft deze eeuw.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Een of ander rijtje erbij pakken waarom je meent dat je de beste bent en het vervolgens hebben over de arrogantie van anderen
Bijzonder tweetje.
Dat coronaseizoen waarbij ajax de toppers speelde in een vol stadion en PSV en Feyenoord zonder publiek tellen we natuurlijk niet mee.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:30 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
En PSV eenzaam bovenaan! Als je tenminste vergeet dat Ajax er ook 9 heeft deze eeuw.
Alsof jij überhaupt kan tellen.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat coronaseizoen waarbij ajax de toppers speelde in een vol stadion en PSV en Feyenoord zonder publiek tellen we natuurlijk niet mee.
Ze zijn juist vooral uitgelopen sinds 2 weken?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 01:20 schreef PSVCL het volgende:
Genieten al die bange Feyenoorders in dit topic.. ze beginnen de druk al te voelen van PSV,ajax en AZ
Dat zal niet heel lang meer duren inderdaad. Eén zwaluw maakt nog geen zomer hè.quote:
Zou zomaar kunnen ik vind jullie eerlijk gezegd de laatste wedstrijden met meer overtuiging voor de dag komen dan Feyenoord. Tegen Utrecht was het al een wonder dat je maar gelijk speelde. Die Bakayoko is trouwens echt een hele fijne speler.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zal niet heel lang meer duren inderdaad. Eén zwaluw maakt nog geen zomer hè.
Nou, het is allemaal echt niet heel overtuigend hoor. Het zal nog een uitdaging worden om voor AZ te eindigen. Dus ik geloof er allemaal niet zo in. Bestuur had wat transparanter mogen zijn in het aangeven dat er puin geruimd moest worden.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen ik vind jullie eerlijk gezegd de laatste wedstrijden met meer overtuiging voor de dag komen dan Feyenoord. Tegen Utrecht was het al een wonder dat je maar gelijk speelde. Die Bakayoko is trouwens echt een hele fijne speler.
Ik vind twee maanden cel voor een tikje die niet eens aankomt eigenlijk best fors.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:13 schreef RipCity het volgende:
2 maandjes.
Kan die z’n strik diploma ook halen misschien in jail.
Het feit dat hij al een aantal verboden had die hij vrolijk negeerde zal ook wel meespelen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind twee maanden cel voor een tikje die niet eens aankomt eigenlijk best fors.
In andere omstandigheden eens met je. Als je echter al 2x bent veroordeeld en gebiedsverbod hebt gekregen wat je bewust overtreedt dan wel gerechtvaardigd. Genoeg waarschuwingen dan gehad en je laat zien dat taakstraffen en gebiedsverboden niet werken. Tijdje cel is dan wel gepast.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind twee maanden cel voor een tikje die niet eens aankomt eigenlijk best fors.
Beetje een signaal afgeven hè.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Zielig manquote:
quote:
Andere positie, je kan hem beter vergelijken met Wirtz. Maar de Bundesliga is een stuk sterker dan de Eredivisie inderdaadquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]Is het nu top 7 aan leagues, hij is echt goed hoor maar nog niet zo goed als Bellingham die 6e staat op dit lijstje.
Hij is zeker niet minder dan Bellingham. Sowieso oppassen met het hypen van spelers uit de Bundesliga (zie Sancho,Werner en Havertz)quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]Is het nu top 7 aan leagues, hij is echt goed hoor maar nog niet zo goed als Bellingham die 6e staat op dit lijstje.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij is zeker niet minder dan Bellingham.
Nog wel hoor en dat is ook helemaal geen schande.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij is zeker niet minder dan Bellingham. Sowieso oppassen met het hypen van spelers uit de Bundesliga (zie Sancho,Werner en Havertz)
Ik ben best wel fan van Simons maar Bellingham is momenteel wel even een ander niveau, zie ook het WK.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
?
Engelse spelers worden altijd gehypt joh. Sancho was ook de nieuwe Messi.
Lekker man zo'n jointje in de middagquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij is zeker niet minder dan Bellingham. Sowieso oppassen met het hypen van spelers uit de Bundesliga (zie Sancho,Werner en Havertz)
Het is PSVEL dan weet je genoeg tochquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker man zo'n jointje in de middag
Je bent er weer vroeg bij Klaasquote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:01 schreef klaasweetalles het volgende:
o wacht dit is het psv topic
hoe kom ik hier terecht
Dan wens ik jou veel plezier met klaasgod!quote:
De meerderheid op een sportredactie is voor de grootste club van het land, verbijstering alom.quote:
Binnen de KNVB is het niet anders.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
De meerderheid op een sportredactie is voor de grootste club van het land, verbijstering alom.
Ik hoop vooral niet dat mensen aan worden genomen op clubvoorkeur eigenlijk. Beetje basisschoolniveauquote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Binnen de KNVB is het niet anders.
Dit is alleen maar een bevestiging van wat we altijd al riepen, normaal werd je dan uitgemaakt voor calimero.
Bij een objectieve omroep mag je normaal gesproken verwachten dat het wat eerlijk verdeelt zou zijn.
Is de meerderheid van de voetbalfans voor Ajax of is het alleen de grootste groep? Anders is het alsnog een scheve verdeling.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
De meerderheid op een sportredactie is voor de grootste club van het land, verbijstering alom.
Nou ja, het werd toch met enige regelmaat afgedaan als onzin. Ligt blijkbaar toch anders.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ga je dit nou serieus bagatelliseren?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat mensen die in het voetbalwereldje werken (en dus geïnteresseerd zijn in voetbal) een voorkeur hebben is niet zo gek. Het zijn geen robots.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ga je dit nou serieus bagatelliseren?
PietjeAids vindt dat die wijven niet zo moeten zeiken maar valt wel over de clubvoorkeur van die mensjesquote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:08 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dat mensen die in het voetbalwereldje werken (en dus geïnteresseerd zijn in voetbal) een voorkeur hebben is niet zo gek. Het zijn geen robots.
Die vijandige sfeer is dan weer wel zorgelijk.
Zou jij met Jack van Gelder in bad gaan zitten voor een goede baan?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leuk. Ook de clubvoorkeur moet doorslag geven of je wel of niet aangenomen wordt.
Ik ga solliciteren en RKC opgeven als mijn favo club.
Verbaast mij overigens niet dat deze 3 users hierover vallen, hoe naief ben je.
Pietje Puk wel , goed voor de eelt op de zielquote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zou jij met Jack van Gelder in bad gaan zitten voor een goede baan?
Die likt van Gelder zijn reet nog schoon na het schijten voor een Breezer.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Pietje Puk wel , goed voor de eelt op de ziel
Dit ja, lekker boeiend voor welke club je bent, maar je doet wel gewoon normaal als collegas onderling. Dat de sfeer 'vijandig' is vanwege club voorkeur, lijkt me wel een serieus probleem op een sport redactiequote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wie geeft een neuk voor welke club Tom en Dione zijn.
Alleen doe normaal tegen je collega's. Ik heb ook collega's die voor Ajax en Feyenoord zijn en dat is geen enkel probleem.
Samen lachen we elke maandag de FC Groningen supporter op een andere afdeling uit.
Op zich niks maar ze laten het ook erg blijken , studio voetbal wordt niet voor niets vaak Studio Ajax genoemdquote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wie geeft een neuk voor welke club Tom en Dione zijn.
Alleen doe normaal tegen je collega's. Ik heb ook collega's die voor Ajax en Feyenoord zijn en dat is geen enkel probleem.
Samen lachen we elke maandag de FC Groningen supporter op een andere afdeling uit.
Die twee zitten niet eens bij Studio Voetbal.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Op zich niks maar ze laten het ook erg blijken , studio voetbal wordt niet voor niets vaak Studio Ajax genoemd
Oh ik heb het heel lang niet meer gekeken juist om het Ajax gehalte in dat programma misschien is dat intussen veranderdquote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die twee zitten niet eens bij Studio Voetbal.
Het aantal ajacieden daar valt juist heel erg mee.
Van der Vaart is eigenlijk de enige op dit moment.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh ik heb het heel lang niet meer gekeken juist om het Ajax gehalte in dat programma misschien is dat intussen veranderd
Gadverdamme man. Moest braken toen ik hierover nadacht.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die likt van Gelder zijn reet nog schoon na het schijten voor een Breezer.
Ja maar die telt voor driequote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van der Vaart is eigenlijk de enige op dit moment.
Feyenoord supporters zijn wel echt bloedirritant dus dat kan iedereen wel begrijpenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit ja, lekker boeiend voor welke club je bent, maar je doet wel gewoon normaal als collegas onderling. Dat de sfeer 'vijandig' is vanwege club voorkeur, lijkt me wel een serieus probleem op een sport redactie
Idd, daarom zou een beetje variatie fijn zijn ipv alleen maar ajacieden. Mag je wel verwachten bij een ¨neutrale¨ omroep.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop vooral niet dat mensen aan worden genomen op clubvoorkeur eigenlijk. Beetje basisschoolniveau
Ik ben die de laatste decennia eigenlijk bizar weinig tegengekomen. Heel raar, net of ze buiten Rotterdam gewoon verdwenen zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Feyenoord supporters zijn wel echt bloedirritant dus dat kan iedereen wel begrijpen
Als dat je fetisj is, ga je gang hoor.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gadverdamme man. Moest braken toen ik hierover nadacht.
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als dat je fetisj is, ga je gang hoor.
Aldus een ajacied hahahaquote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Feyenoord supporters zijn wel echt bloedirritant dus dat kan iedereen wel begrijpen
We zijn na 20 jaar nog niet opgehouden met lachen, PSV in Europaquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:49 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
![]()
De ¨calimeros¨ hadden gelijk. Boycot studio ajax.
quote:Op zondag 12 maart 2023 00:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
We zijn na 20 jaar nog niet opgehouden met lachen, PSV in Europaje kan Tom veel kwalijk nemen maar dat niet.
Helaas is in een jaar of 5 dit argument wel compleet weg. De laatste 15 jaar zijn echt treurig in Europa, soms heb je wat pech met de loting etc, maar over het algemeen presteren we heel erg onder de maat op die ene 8e finale na, waar je met wat geluk Atletico eruit knikkert.quote:Op zondag 12 maart 2023 00:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
2004-2005 Halve finale CL
2005-2006 8e finale CL
2006-2007 Kwartfinale CL
2007-2008 Kwartfinale UEFA cup
2015-2016 8e finale CL
En tussendoor nog een paar overwinteringen in de EL.
Europees beter gepresteerde dan ajax de laatste 20 jaarJij kan zo bij de NOS aan de slag.
Pik ga je nou echt resultaten van 20 jaar geleden erbij halen?quote:Op zondag 12 maart 2023 00:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
2004-2005 Halve finale CL
2005-2006 8e finale CL
2006-2007 Kwartfinale CL
2007-2008 Kwartfinale UEFA cup
2015-2016 8e finale CL
En tussendoor nog een paar overwinteringen in de EL.
Europees beter gepresteerde dan ajax de laatste 20 jaarJij kan zo bij de NOS aan de slag.
Tarado had het over de laatste 20 jaarquote:Op zondag 12 maart 2023 01:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pik ga je nou echt resultaten van 20 jaar geleden erbij halen?
Het is al vrij sneu wanneer Ajacieden het over de halve finale CL hebben alsof het vorig seizoen was
Schoten op doel zegt wel iets maar ook niet alles natuurlijk.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens, beetje rare kop.
Schoten op doel PSV 16, Cambuur 6
Bewuste provocatiequote:Op zondag 12 maart 2023 20:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens, beetje rare kop.
Schoten op doel PSV 16, Cambuur 6
Ik begon net een beetje vertrouwen te krijgen in de verdediging maar vandaag ging het echt weer goed mis ja. Niet te geloven dat je tegen de hekkensluiter zoveel kansen weggeeft.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:50 schreef RipCity het volgende:
Bohhh Xavi was weer ziekelijk goed ondanks z’n vastlopen paar keer. Zo beweeglijk en ook sterk als die niet aan de bal is. Wat een genot tussen al die ellende in de verdediging. Echt ongelofelijk hoe makkelijk ze daar voorbij komen met die mwene voorop.
Ontsnappen is zwaar overtrokken, je wint met 3 doelunten verschil. Het was niet best (vooral verdedigend) maar ook het alom geprezen xG was in het voordeel van PSV 3.45-1.39.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schoten op doel zegt wel iets maar ook niet alles natuurlijk.
80% spelers zou gewoon wild geschoten hebben maar hij kan zo fantastisch kappen waardoor kans op goal meteen 5x zo groot wordt.quote:
2e worden, dan blijft ie welquote:Op zondag 19 maart 2023 16:55 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een geweldenaar die Simons. Zijn we in de zomer gewoon kwijt vrees ik.
Had er op moeten inzettenquote:Op zondag 19 maart 2023 18:03 schreef RipCity het volgende:
Het is tijd voor het bekende scenario dat de bal er zo ongelukkig invliegt en daarna weer 15 minuten hoge ballen op hoop van zegen.
Ik denk dat ze gewoon niet beter kunnen. Het is iedere week dezelfde ongein.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:08 schreef RipCity het volgende:
Als je als team zo ongemotiveerd voor de dag komt op een dag van een ajax-feyenoord dan moet je als coach ook eens conclusies gaan trekken.
Dit heeft niets met motivatie te maken. We kunnen niet beter. Dat hebben we het hele seizoen al pijnlijk laten zien.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:08 schreef RipCity het volgende:
Als je als team zo ongemotiveerd voor de dag komt op een dag van een ajax-feyenoord dan moet je als coach ook eens conclusies gaan trekken.
Jij bent van mening dat RvN het maximale uit deze selectie heeft weten te persen? Voetballend is het gewoon erg matig en PSV is afhankelijk van bevliegingen van Simons e.d.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:10 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Dit heeft niets met motivatie te maken. We kunnen niet beter. Dat hebben we het hele seizoen al pijnlijk laten zien.
Nee, ik vind niet dat rvn het goed doet, precies wat je van een volstrekt onervaren coach kan verwachten. Tegelijkertijd vind ik ook dat onze selectie chronisch overschat wordt, vanaf het begin van het seizoen al. Dus ja, er zou tactisch wat winst behaald kunnen worden met een ervaren persoon voor de groep, maar het is ook weer niet zo dat we daar dan ineens kampioen mee gaan worden.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij bent van mening dat RvN het maximale uit deze selectie heeft weten te persen? Voetballend is het gewoon erg matig en PSV is afhankelijk van bevliegingen van Simons e.d.
Het is toch ook niet zo’n goed elftal. Snap echt niet wat jullie op Simons na hier nou in zien.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij bent van mening dat RvN het maximale uit deze selectie heeft weten te persen? Voetballend is het gewoon erg matig en PSV is afhankelijk van bevliegingen van Simons e.d.
Een onervaren coach zou mijn inziens gewoon z’n stempel op het spel van z’n elftal moeten kunnen drukken, van een onervaren coach mag je wel fouten verwachten maar ik zou toch wel graag iets van progressie zien. Thuiswedstrijden zijn vaak nog wel om aan te gluren maar dit is (zoals wel vaker in uitwedstrijden) je reinste oogaids.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:31 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Nee, ik vind niet dat rvn het goed doet, precies wat je van een volstrekt onervaren coach kan verwachten. Tegelijkertijd vind ik ook dat onze selectie chronisch overschat wordt, vanaf het begin van het seizoen al. Dus ja, er zou tactisch wat winst behaald kunnen worden met een ervaren persoon voor de groep, maar het is ook weer niet zo dat we daar dan ineens kampioen mee gaan worden.
Nope, eens! Er is op Simons na geen speler die bijv. Een FC Utrecht echt beter zou maken.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is toch ook niet zo’n goed elftal. Snap echt niet wat jullie op Simons na hier nou in zien.
quote:Op zondag 19 maart 2023 18:03 schreef RipCity het volgende:
Het is tijd voor het bekende scenario dat de bal er zo ongelukkig invliegt en daarna weer 15 minuten hoge ballen op hoop van zegen.
Luuk de jong kan echt niet meer maar die gaat volgend seizoen weer hele jaar in de basis staan
Dat is ook wel een beetje een hyperbool.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:43 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Nope, eens! Er is op Simons na geen speler die bijv. Een FC Utrecht echt beter zou maken.
Was 15 keer een incident.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:01 schreef RipCity het volgende:
We dachten na de vroege 1-0 voor ons: het komt wel goed. Maar dat kan gewoon niet”, aldus Simons, die al in de 8e minuut de score opende met zijn dertiende treffer van het seizoen. „Die mentaliteit moet veranderd worden.”
Is pas 15x ofzo mis gegaan
Dit kan toch niet? Het is makkelijk roepen dat het overbetaalde kutventjes zijn, maar dit kan je je aanhang toch niet aandoen?quote:Op zondag 19 maart 2023 20:01 schreef RipCity het volgende:
We dachten na de vroege 1-0 voor ons: het komt wel goed. Maar dat kan gewoon niet”, aldus Simons, die al in de 8e minuut de score opende met zijn dertiende treffer van het seizoen. „Die mentaliteit moet veranderd worden.”
Is pas 15x ofzo mis gegaan
Was het weer slecht gisteren ja?quote:Op maandag 20 maart 2023 00:38 schreef PSVCL het volgende:
Hopen dat Feyenoord de bekerfinale haalt zodat je iig verzekerd bent van EL voetbal.
2e worden ze toch niet, inspiratieloos elftal. Verdien je ook niet.
Dan moeten we 3e worden toch? LOLquote:Op maandag 20 maart 2023 00:38 schreef PSVCL het volgende:
Hopen dat Feyenoord de bekerfinale haalt zodat je iig verzekerd bent van EL voetbal.
2e worden ze toch niet, inspiratieloos elftal. Verdien je ook niet.
Volgens mij stroom je de EL in mocht feyenoord ajax uitschakelen.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dan moeten we 3e worden toch? LOL
Inspiratieloos.quote:Op maandag 20 maart 2023 08:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was het weer slecht gisteren ja?
Heb het maar even opgezocht; als Feye beker wint gaat de ticket voor Play-off ronde EL naar de nr 3.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Volgens mij stroom je de EL in mocht feyenoord ajax uitschakelen.
Feyenood is als kampioen verzekerd an de CL. Dan krijgt PSV de EL ticket.
Weet het niet zeker.
Mooi zo. De makkelijkste route zouden ze ook niet verdienen.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb het maar even opgezocht; als Feye beker wint gaat de ticket voor Play-off ronde EL naar de nr 3.
Dus: LOL
In de Conference League kunnen we wel eindelijk eens aan ons coefficient werken.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mooi zo. De makkelijkste route zouden ze ook niet verdienen.
Dat wordt strijden voor play-offs CF league
Zie Luukinho na afloop al voor de camera verschijnen met deel 16 van ´Dit mag ons niet gebeuren¨..quote:Op maandag 20 maart 2023 12:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In de Conference League kunnen we wel eindelijk eens aan ons coefficient werken.
Haha, nee, natuurlijk niet. Dan gaan we er gewoon weer af tegen de Osijek's en LASK Linz's van deze wereld.
Brands heeft in tig jaar 1x een echt goede verdediger gehaald met Moreno. Ik zou er niet op rekenen, met Brands aan het roer, dat Stewart nu ineens wel budget gaat krijgen voor het verdedigende aspect.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zie Luukinho na afloop al voor de camera verschijnen met deel 16 van ´Dit mag ons niet gebeuren¨..
Ernst heeft veel werk te doen komende zomerHopelijk hebben ze het licht gezien en beginnen ze dit keer achterin.
Als er überhaupt budget is veel wijzigen te doen. Zou sowieso beginnen met het aanstellen van een nieuwe coach. Ruud gaat het niet worden.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Brands heeft in tig jaar 1x een echt goede verdediger gehaald met Moreno. Ik zou er niet op rekenen, met Brands aan het roer, dat Stewart nu ineens wel budget gaat krijgen voor het verdedigende aspect.
Zolang we Ruud en co. laten zitten, maakt het geen zak uit waar het geld aan uitgegeven zal worden. Lijkt mij inderdaad prio nr 1.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als er überhaupt budget is veel wijzigen te doen. Zou sowieso beginnen met het aanstellen van een nieuwe coach. Ruud gaat het niet worden.
Nee die is er nog niet klaar voor, begrijp dat toch niet zo goed hoor die ex spelers zonder ervaring meteen zo'n job.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als er überhaupt budget is veel wijzigen te doen. Zou sowieso beginnen met het aanstellen van een nieuwe coach. Ruud gaat het niet worden.
Tot nu is het alleen maar goed gegaan. Zou ze ook graag sneller in het bestuur willen terugzien.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee die is er nog niet klaar voor, begrijp dat toch niet zo goed hoor die ex spelers zonder ervaring meteen zo'n job.
Het klinkt een beetje lullig maar ik denk dat Slot met zowel met Ajax, PSV als Feyenoord kampioen was geworden, al is het nog niet helemaal gespeeld.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Tot nu is het alleen maar goed gegaan. Zou ze ook graag sneller in het bestuur willen terugzien.
Ik verwacht geen inzinking van Feyenoord, dit is wel gespeeld. Erg knap van ze en ook nog eens dik verdiend. Maar eens, Slot was met de selecties van Ajax of PSV slapend kampioen geworden dit seizoen.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje lullig maar ik denk dat Slot met zowel met Ajax, PSV als Feyenoord kampioen was geworden, al is het nog niet helemaal gespeeld.
Dit is gespeeld hoor. Kijk eens naar de programma's ook.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje lullig maar ik denk dat Slot met zowel met Ajax, PSV als Feyenoord kampioen was geworden, al is het nog niet helemaal gespeeld.
Als PSV ‘gewoon’ tegen Fortuna en Feyenoord die overwinningen behaald ipv 2x in de 97ste minuut weg te geven bijv. Laat staan dat je van de nummer 17 en 18 verloren hebtquote:Op maandag 20 maart 2023 16:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is gespeeld hoor. Kijk eens naar de programma's ook.
PSV heeft het echt laten liggen tegen de "kleintjes". Het lijkt een beetje een motivatieprobleempje gepaard met een gebrek aan kwaliteit te zijn. Het lijkt erop dat ze het in sommige wedstrijden gewoon op 80% proberen, maar daar ontbeer je de kwaliteiten voor.
Janssen van AZ had je gewoon binnenboord. Voor een grijpstuiver naar AZ laten gaan. Die laat AZ op een duidelijke manier voetballen. Kan ik van PSV niet zeggen. Het lijkt inderdaad een beetje op: geef Simons maar de bal en hopen dat die er iets leuks mee doet.
Janssen van AZ. Houd maar op hoor. Die wisselen ook hoge hoogtes met behoorlijke diepe dalen af, daar win je de oorlog ook niet mee. Er is momenteel maar 1 echt goede trainer voor de top in NL en die zit bij Feyenoord.quote:Op maandag 20 maart 2023 16:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is gespeeld hoor. Kijk eens naar de programma's ook.
PSV heeft het echt laten liggen tegen de "kleintjes". Het lijkt een beetje een motivatieprobleempje gepaard met een gebrek aan kwaliteit te zijn. Het lijkt erop dat ze het in sommige wedstrijden gewoon op 80% proberen, maar daar ontbeer je de kwaliteiten voor.
Janssen van AZ had je gewoon binnenboord. Voor een grijpstuiver naar AZ laten gaan. Die laat AZ op een duidelijke manier voetballen. Kan ik van PSV niet zeggen. Het lijkt inderdaad een beetje op: geef Simons maar de bal en hopen dat die er iets leuks mee doet.
Bar weinig, de slechte jaren zijn weer aangebroken voor de Belgen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bakayoko opgeroepen voor de Belgische nationale ploeg. Wat mogen we ervan verwachten?
Ik vind hem na Simons het grootste talent bij PSV.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bakayoko opgeroepen voor de Belgische nationale ploeg. Wat mogen we ervan verwachten?
GROOT, STERK, ZWARTquote:Op dinsdag 21 maart 2023 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
(Nog) niet zoveel.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alleen als ze blijk geven van uitzonderlijk trainerstalent zou je dat kunnen doen, maar het is veelal gewoon een clubicoon in het diepe gooien. Laat die gasten gewoon vlieguren maken bij kleinere clubs waar de druk ook niet zo hoog is.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee die is er nog niet klaar voor, begrijp dat toch niet zo goed hoor die ex spelers zonder ervaring meteen zo'n job.
Tsja, de rest is de talentstatus wel voorbij of kan er niets van.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 21:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind hem na Simons het grootste talent bij PSV.
Feyenoord wordt wel kampioen joh, die zijn echt wel weg. Na Sparta uit is hun programma echt makkelijk en Sparta uit komt niet na Europees dus die zullen ze ook wel 'gewoon' winnen. Daar gaat niemand meer in de buurt komen, Ajax niet met hun laatste paar wedstrijden, PSV niet die het moeilijk hebben tegen iedereen in uitwedstrijden en AZ lijkt me al helemaal kansloos. Voor plaats 2 zullen de onderlinge wedstrijden essentieël zijn. De ploeg die daar zes punten pakt zal wel tweede worden en als het dicht bij elkaar ligt zal het wel Ajax worden - die zijn effectiever tegen de kleintjes en staan voor (maar moeten wel nog tegen Twente uit)quote:Op maandag 20 maart 2023 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die hebben ook wel een erg matige selectie waarmee er soms toch wel leuk gevoetbald wordt. Ik denk dat Janssen in Nederland de beste optie is, na Slot maar die blijft natuurlijk bij Feyenoord of gaat naar het buitenland.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 21:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Janssen van AZ. Houd maar op hoor. Die wisselen ook hoge hoogtes met behoorlijke diepe dalen af, daar win je de oorlog ook niet mee. Er is momenteel maar 1 echt goede trainer voor de top in NL en die zit bij Feyenoord.
Dat denk ik ook wel hoor, alleen het is pas officieel als het officieel is en plek 2, we gaan het zien.quote:Op woensdag 22 maart 2023 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord wordt wel kampioen joh, die zijn echt wel weg. Na Sparta uit is hun programma echt makkelijk en Sparta uit komt niet na Europees dus die zullen ze ook wel 'gewoon' winnen. Daar gaat niemand meer in de buurt komen, Ajax niet met hun laatste paar wedstrijden, PSV niet die het moeilijk hebben tegen iedereen in uitwedstrijden en AZ lijkt me al helemaal kansloos. Voor plaats 2 zullen de onderlinge wedstrijden essentieël zijn. De ploeg die daar zes punten pakt zal wel tweede worden en als het dicht bij elkaar ligt zal het wel Ajax worden - die zijn effectiever tegen de kleintjes en staan voor (maar moeten wel nog tegen Twente uit)
Ja uiteraard, maar ik vond afgelopen weekend wel de 'kampioenswedstrijd'. Zeker met de uitslag en het puntverlies van PSV/AZquote:Op woensdag 22 maart 2023 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel hoor, alleen het is pas officieel als het officieel is en plek 2, we gaan het zien.
Voor Ajax wel ja, Feyenoord had ik ook bij verlies nog een kans gegeven gezien het programma.quote:Op woensdag 22 maart 2023 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar ik vond afgelopen weekend wel de 'kampioenswedstrijd'. Zeker met de uitslag en het puntverlies van PSV/AZ
Die zullen straks weten waar ze staan!!!!!quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Verander Feyenoord maar in Spakenburg.
Gewoon.
Wat maakt Janssen precies zo goed dan? AZ staat 4de; de clubs waarvan je het verwacht staan boven AZ en de rest staat er netjes onder. Kortom: ze presteren niet slechter dan verwacht, maar ook zeker niet beter. Dan vind ik wat Jans met Twente doet veel knapper; die staan gelijk in punten met een mindere selectie.quote:Op woensdag 22 maart 2023 08:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die hebben ook wel een erg matige selectie waarmee er soms toch wel leuk gevoetbald wordt. Ik denk dat Janssen in Nederland de beste optie is, na Slot maar die blijft natuurlijk bij Feyenoord of gaat naar het buitenland.
Maar laten we niet doen alsof we het met een goede trainer veel beter zouden doen. Die hebben we de afgelopen jaren namelijk gehad, als je naar Benfica kijkt.
Dus je argument om een trainer die onderpresteert met zijn materiaal te vervangen voor een trainer die, in jouw woorden, zijn ploeg neerzet waar hij hoort te staan is dat dat dan geen verbetering is?quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat maakt Janssen precies zo goed dan? AZ staat 4de; de clubs waarvan je het verwacht staan boven AZ en de rest staat er netjes onder. Kortom: ze presteren niet slechter dan verwacht, maar ook zeker niet beter. Dan vind ik wat Jans met Twente doet veel knapper; die staan gelijk in punten met een mindere selectie.
En het voetbal wat AZ speelt wisselt ook ontzettend. Dat beeld is ook een beetje vertekend omdat ze nu leuk speelden tegen Lazio (die de conference league natuurlijk geen seconde ook maar voor 30% serieus genomen hebben). In de eredivisie wisselen ze redelijke wedstrijden met hele slechte wedstrijden af. Laat dan Ruud maar gewoon zitten hoor, alleen echte upgrades doorvoeren.
Het topnetwerk van Earnie Stewart aan het werkquote:
Hierna gaan we voor Yedlin en Sargent zeker?quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het topnetwerk van Earnie Stewart aan het werk
Ik zie de interviews alweer voor me. 'We zijn erg blij dat we zowel veel belovende talenten als ervaring aan ons team hebben toe kunnen voegen deze zomer'.quote:Op woensdag 22 maart 2023 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hierna gaan we voor Yedlin en Sargent zeker?
Inderdaad, zeer goed ingevallen. Erg leuke speler !quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:34 schreef PSVCL het volgende:
Bakayokogoat debuteert voor Belgie en levert gelijk een mooie assist af![]()
+10 miljoen
[ twitter ]
Die hebben ongelijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:52 schreef tja77 het volgende:
Ik heb van de kenners hier vernomen dat Bakayoko er geen kut van kan, ook zijn er “experts” hier die het talent niet zien in hem.
Dan ben je wel blind.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:52 schreef tja77 het volgende:
Ik heb van de kenners hier vernomen dat Bakayoko er geen kut van kan, ook zijn er “experts” hier die het talent niet zien in hem.
Kan hard rennen en dat is het wel. Ik vind het helemaal niks, maar goed, ik hoop dat die mijn ongelijk bewijst.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan ben je wel blind.![]()
Ik zie hem geen wereldtop worden maar bij een 'normale' ontwikkeling zou hij toch echt wel een goede basisspeler bij PSV moeten kunnen zijn.
Hij heeft in mijn ogen dermate genoeg talent om het te rechtvaardigen om hem (erg) veel speeltijd te geven in de nabije toekomst en hem krediet te geven om ook in mindere periodes te mogen blijven staan.
Er zal toch wel iets van een permanent eerbetoon komen?quote:Op maandag 27 maart 2023 13:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat mij betreft is Thijs de grootste held van PSV. Verdient een plek in het heldenlied.
Zeer zeker.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:57 schreef Coelho het volgende:
[..]
Er zal toch wel iets van een permanent eerbetoon komen?
Vervangen voor RvN, hoezo is dat een PSV icoon? omdat ie 2 jaar bij PSV heeft gespeeld?quote:Op maandag 27 maart 2023 13:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat mij betreft is Thijs de grootste held van PSV. Verdient een plek in het heldenlied.
Man man manquote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vervangen voor RvN, hoezo is dat een PSV icoon? omdat ie 2 jaar bij PSV heeft gespeeld?
? Bij PSV iconen denk ik aan Romario, Van der Kuijllen , Nilis, Cocu, Guus Hiddink , Luuk de Jong.. Van Nistelrooy net niet.quote:
Vond Thijs een prima journalist maar laten we het wel een beetje reëel houden. Bovendien dat die eruit dan kan die erin slaat nergens op.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
? Bij PSV iconen denk ik aan Romario, Van der Kuijllen , Nilis, Cocu, Guus Hiddink , Luuk de Jong.. Van Nistelrooy net niet.
Hij hoeft er ook niet in, over een week is iedereen Thijs alweer vergeten.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vond Thijs een prima journalist maar laten we het wel een beetje reëel houden. Bovendien dat die eruit dan kan die erin slaat nergens op.
Waar bemoei je je mee?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vond Thijs een prima journalist maar laten we het wel een beetje reëel houden. Bovendien dat die eruit dan kan die erin slaat nergens op.
Ach, wat vervelend!quote:
Idd. Respect voor hem maar net zo goed voor alle stewards en receptionisten die elke dag keihard werken bij PSV en hun best doen om iets moois te maken van hun levenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij denkt dat jullie dat halen? Schattig.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 23:23 schreef PSVCL het volgende:
Benieuwd naar de straf van de UEFA morgen. Verwacht een forse geldboeten en een wedstrijd of 2 zonder thuispubliek. Gelukkig speel je Conference league volgend daar.
Aangezien de kans groot is dat Feyenoord, Ajax of PSV zelf de beker wint, moet het wel heel raar lopen als je niet minimaal Conference League haalt aangezien de nummer 4 dan naar de 3de voorronde Conference League gaat, dacht ik althans. Ga ik er wel vanuit dat Feyenoord en Ajax de nummers 1 en 2 gaan worden.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 23:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij denkt dat jullie dat halen? Schattig.
Haha ze worden weer eens kampioen en hebben gelijk een grote bekquote:Op dinsdag 28 maart 2023 23:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij denkt dat jullie dat halen? Schattig.
Het feit dat jij dus blijkbaar mijn reactie serieus nam is pas echt schattig.quote:Op woensdag 29 maart 2023 00:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haha ze worden weer eens kampioen en hebben gelijk een grote beklas in het Feyenoord topic dat de beker opeens een b prijs is terwijl nog niet zo lang geleden de coolsingel vol stond na bekerwinst
Zoiets zal je nooit zien bij PSV, ook al worden ¨we¨ 19 jaar geen kampioen.
Jullie zijn bij succes uiteindelijk net zo arrogant/hoogmoedig als die ajacieden.
[ afbeelding ]
Topclub![]()
![]()
Er hoeft van mij ook niemand uit. Ik zei het meer om aan te geven dat ik vind dat wat hij in de laatste maanden van zijn leven heeft gedaan voor mensen met leukemie mij veel meer waard is dan wat welke voetballer dan ook ooit gepresteerd heeft om toegezongen te mogen worden.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die donor actie van hem is natuurlijk wel iets meer dan wat een gemiddelde steward doet, maar het lijkt me beter dat PSV jaarlijks iets in zijn eer op dat gebied doet dan hem in een liedje zetten, al kan beide.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd. Respect voor hem maar net zo goed voor alle stewards en receptionisten die elke dag keihard werken bij PSV en hun best doen om iets moois te maken van hun leven
Uhm, ik heb niet alles meegekregen en ik vind het oprecht verschrikkelijk wat de goede man heeft doorstaan. Maar wat heeft Thijs exact meer gedaan dan een oproep? Dat er zo’n gigantische response op is, maakt de actie toch niet groter dan de uren die een vrijwilliger in de club steekt?quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die donor actie van hem is natuurlijk wel iets meer dan wat een gemiddelde steward doet, maar het lijkt me beter dat PSV jaarlijks iets in zijn eer op dat gebied doet dan hem in een liedje zetten, al kan beide.
? Niemand roept dat hoor. Wij zijn blij met elke prijs en weten dondersgoed waar we vandaag komen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 00:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haha ze worden weer eens kampioen en hebben gelijk een grote beklas in het Feyenoord topic dat de beker opeens een b prijs is terwijl nog niet zo lang geleden de coolsingel vol stond na bekerwinst
Zoiets zal je nooit zien bij PSV, ook al worden ¨we¨ 19 jaar geen kampioen.
Jullie zijn bij succes uiteindelijk net zo arrogant/hoogmoedig als die ajacieden.
[ afbeelding ]
Topclub![]()
![]()
"Wat een kansloze discussie voeren jullie!!1!!1!1!1!!1"quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:32 schreef Caland het volgende:
Wat een kansloze discussie zeg
Neem aan dat de persruimte wel naar hem vernoemd gaat worden oid.
Totale schade schat PSV op 60-70K. Valt mee, maar zou het toch fijn vinden als ze zoveel mogelijk op de betreffende relschopper verhalen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:17 schreef fetX het volgende:
30k valt nog best mee voor een speler aanvallen als je bedenkt dat je 20k krijgt voor de trappen bezet houden (lol)
Prijs van kaartjes voor die wedstrijd speciaal voor Oost virtueel verdubbelen. Kan je meer schade verhalenquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Totale schade schat PSV op 60-70K. Valt mee, maar zou het toch fijn vinden als ze zoveel mogelijk op de betreffende relschopper verhalen.
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er hoeft van mij ook niemand uit. Ik zei het meer om aan te geven dat ik vind dat wat hij in de laatste maanden van zijn leven heeft gedaan voor mensen met leukemie mij veel meer waard is dan wat welke voetballer dan ook ooit gepresteerd heeft om toegezongen te mogen worden.
That's all.
Klopt, maar wij hebben geen idioot die het veld op loopt en een speler slaat.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoord heeft dus wel wat voorwaardelijke straffen en een lange reputatie lopen zeg maar.
Van de klassieke top 3 loop je derhalve ver achter.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, maar wij hebben geen idioot die het veld op loopt en een speler slaat.
Het oudste stadion maar als enige een functionerende gracht, ontzettend balen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van de klassieke top 3 loop je derhalve ver achter.
Zoals?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:29 schreef RipCity het volgende:
Ruudje gaat ook steeds gekkere dingen zeggen.
"Kwestie in de privesfeer"quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:08 schreef PSVCL het volgende:
De grote schoonmaak is begonnen, ..nu Ruud,Vennegoor en Rutte nog.
[ twitter ]
Een verdediger die homo is? lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
"Kwestie in de privesfeer"
Gaat al jarenlang gerucht dat ie homo is, kan zijn dat dit is uitgekomen en ie zich daarom terugtrekt
Dat er het maximale uit gehaald is is idd onzin om te roepen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:29 schreef RipCity het volgende:
Ruudje gaat ook steeds gekkere dingen zeggen.
Twas niet slecht, maar vervolgens weet je met een 0-4 voorsprong de wedstrijd niet dood te maken. Door die doelpunten kreeg NEC nog een sprankje hoop. Dat was weer typisch het PSV dat we kennen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:59 schreef tja77 het volgende:
Tis hier opvallend stil….
PSV speelt eindelijk een behoorlijke goede eerste helft in een uitwedstrijd.
Sangaré maar verpatsen komende zomer.
Prima eerste helft, vervolgens krijg je er weer twee tegen en doelsaldo kon weleens heel belangrijk wordenquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:59 schreef tja77 het volgende:
Tis hier opvallend stil….
PSV speelt eindelijk een behoorlijke goede eerste helft in een uitwedstrijd.
Sangaré maar verpatsen komende zomer.
Dat zou wel echt een topaankoop zijn. Al toont cheatcode Bergwijn bij Ajax nog wel aan dat het ook echt mis kan gaan.quote:Op zondag 2 april 2023 22:27 schreef PSVCL het volgende:
De twee tegendoelpunten kon je niet zoveel tegen doen, die waren beide onhoudbaar voor Drommel.
De komende 3 wedstrijden tegen, Excelsior,Volendem en ajax moet je werken aan het doelsaldo.
Komt wel goed.
Ondertussen loopt Danjuma te flirten met PSV,, die zie ik graag komen komend seizoen.
[ afbeelding ]
Dat risico loop je altijd wel. Zodra je hem voor een mooi bedrag kan binnenhalen als vervanger van Gakpo (Hazard was een tijdelijke oplossing), altijd doen natuurlijk.quote:Op maandag 3 april 2023 00:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zou wel echt een topaankoop zijn. Al toont cheatcode Bergwijn bij Ajax nog wel aan dat het ook echt mis kan gaan.
Speelt nu in de PL toch? Dan zal zijn salaris ook niet misselijk zijn.quote:Op maandag 3 april 2023 00:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat risico loop je altijd wel. Zodra je hem voor een mooi bedrag kan binnenhalen als vervanger van Gakpo (Hazard was een tijdelijke oplossing), altijd doen natuurlijk.
Heb sowieso meer vertrouwen in top prof Danjuma dan luie Bergwijn. Je zou daar maar 30 miljoen voor hebben neergelegd. Tering.
Hij zal wel wat moeten inleveren idd. Gelukkig komt ook het nodige vrij wanneer PSV dure huurlingen gaat lozen.quote:Op maandag 3 april 2023 00:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Speelt nu in de PL toch? Dan zal zijn salaris ook niet misselijk zijn.
Live op het open kanaal van Fox en op ESPN als ik het goed lees. https://www.gids.tv/artik(...)ive-op-tv-knvb-bekerquote:
Dus een speciaal voetbalabbonement (Ziggo Sport?) is niet nodig en kan ik gewoon via kabel TV bekijken?quote:Op maandag 3 april 2023 20:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Live op het open kanaal van Fox en op ESPN als ik het goed lees. https://www.gids.tv/artik(...)ive-op-tv-knvb-beker
CL-avondje!!quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Iedereen al gespannen voor vanavond? Wedstrijd van het het jaar hoor!
Of de nieuwe Sam Lammers?quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kan zomaar eens de nieuwe Ruud worden. Jaartje stallen in de middenmoot van de Eredivisie volgend jaar. Naar een verstandige club waar ze verzorgd voetbal spelen.
Als hij het daar goed doet mag hij een stapje omhoog. Niet te snel volledig toevoegen aan de A-selectie en op de bank laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |