quote:
Een of ander rijtje erbij pakken waarom je meent dat je de beste bent en het vervolgens hebben over de arrogantie van anderenquote:Op maandag 6 maart 2023 12:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ twitter ]
Jou moest ik hebben.
Druk blijven zetten op Feyenoord. De koppositie zo laat in het seizoen zijn ze niet gewend..
En PSV eenzaam bovenaan! Als je tenminste vergeet dat Ajax er ook 9 heeft deze eeuw.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Een of ander rijtje erbij pakken waarom je meent dat je de beste bent en het vervolgens hebben over de arrogantie van anderen
Bijzonder tweetje.
Dat coronaseizoen waarbij ajax de toppers speelde in een vol stadion en PSV en Feyenoord zonder publiek tellen we natuurlijk niet mee.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:30 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
En PSV eenzaam bovenaan! Als je tenminste vergeet dat Ajax er ook 9 heeft deze eeuw.
Alsof jij überhaupt kan tellen.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat coronaseizoen waarbij ajax de toppers speelde in een vol stadion en PSV en Feyenoord zonder publiek tellen we natuurlijk niet mee.
Ze zijn juist vooral uitgelopen sinds 2 weken?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 01:20 schreef PSVCL het volgende:
Genieten al die bange Feyenoorders in dit topic.. ze beginnen de druk al te voelen van PSV,ajax en AZ
Dat zal niet heel lang meer duren inderdaad. Eén zwaluw maakt nog geen zomer hè.quote:
Zou zomaar kunnen ik vind jullie eerlijk gezegd de laatste wedstrijden met meer overtuiging voor de dag komen dan Feyenoord. Tegen Utrecht was het al een wonder dat je maar gelijk speelde. Die Bakayoko is trouwens echt een hele fijne speler.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zal niet heel lang meer duren inderdaad. Eén zwaluw maakt nog geen zomer hè.
Nou, het is allemaal echt niet heel overtuigend hoor. Het zal nog een uitdaging worden om voor AZ te eindigen. Dus ik geloof er allemaal niet zo in. Bestuur had wat transparanter mogen zijn in het aangeven dat er puin geruimd moest worden.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen ik vind jullie eerlijk gezegd de laatste wedstrijden met meer overtuiging voor de dag komen dan Feyenoord. Tegen Utrecht was het al een wonder dat je maar gelijk speelde. Die Bakayoko is trouwens echt een hele fijne speler.
Ik vind twee maanden cel voor een tikje die niet eens aankomt eigenlijk best fors.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:13 schreef RipCity het volgende:
2 maandjes.
Kan die z’n strik diploma ook halen misschien in jail.
Het feit dat hij al een aantal verboden had die hij vrolijk negeerde zal ook wel meespelen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind twee maanden cel voor een tikje die niet eens aankomt eigenlijk best fors.
In andere omstandigheden eens met je. Als je echter al 2x bent veroordeeld en gebiedsverbod hebt gekregen wat je bewust overtreedt dan wel gerechtvaardigd. Genoeg waarschuwingen dan gehad en je laat zien dat taakstraffen en gebiedsverboden niet werken. Tijdje cel is dan wel gepast.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind twee maanden cel voor een tikje die niet eens aankomt eigenlijk best fors.
Beetje een signaal afgeven hè.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Zielig manquote:
quote:
Andere positie, je kan hem beter vergelijken met Wirtz. Maar de Bundesliga is een stuk sterker dan de Eredivisie inderdaadquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]Is het nu top 7 aan leagues, hij is echt goed hoor maar nog niet zo goed als Bellingham die 6e staat op dit lijstje.
Hij is zeker niet minder dan Bellingham. Sowieso oppassen met het hypen van spelers uit de Bundesliga (zie Sancho,Werner en Havertz)quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]Is het nu top 7 aan leagues, hij is echt goed hoor maar nog niet zo goed als Bellingham die 6e staat op dit lijstje.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij is zeker niet minder dan Bellingham.
Nog wel hoor en dat is ook helemaal geen schande.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij is zeker niet minder dan Bellingham. Sowieso oppassen met het hypen van spelers uit de Bundesliga (zie Sancho,Werner en Havertz)
Ik ben best wel fan van Simons maar Bellingham is momenteel wel even een ander niveau, zie ook het WK.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
?
Engelse spelers worden altijd gehypt joh. Sancho was ook de nieuwe Messi.
Lekker man zo'n jointje in de middagquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij is zeker niet minder dan Bellingham. Sowieso oppassen met het hypen van spelers uit de Bundesliga (zie Sancho,Werner en Havertz)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |