Cabaretier/columnist Peter Heerschop was ook volledig in, laat ons zeggen, hemelse sferen dankzij Marianne.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jan Mulder zat zich aan tafel bij Villa BvD nog net niet in het openbaar af te trekken.
Nooit begrepen. Ik vind het juist wel mooi dat Bloemen voor Canada uitkomt. Zo omzeil je die idiote regels over dat veel te beperkte aantal deelnemers per land en krijg je toch gewoon de beste sporters aan de start. Net als Bart Veldkamp altijd deed.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:45 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wordt hier door sommigen al jarenlang als landverrader beschouwd.
's ochtends in mijn nakiequote:Op zondag 5 maart 2023 14:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Cabaretier/columnist Peter Heerschop was ook volledig in, laat ons zeggen, hemelse sferen dankzij Marianne.
Maar, wel op een leuke manier. En Marianne kon het goed met hem vinden.
Beroemde naam.quote:
Ik heb helemaal NIETS tegen TJ Flowers, dus... mee eens.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nooit begrepen. Ik vind het juist wel mooi dat Bloemen voor Canada uitkomt. Zo omzeil je die idiote regels over dat veel te beperkte aantal deelnemers per land en krijg je toch gewoon de beste sporters aan de start. Net als Bart Veldkamp altijd deed.
Een topper op de baan.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:47 schreef Mani89 het volgende:
Kan iemand alsjeblieft Ireen Wust een baantje bij de KNSB als potloodslijper aanbieden zodat ze niet meer aan die desk hoeft te zitten.
We moeten ons zorgen maken nu schaatsers van het kaliber Bosker niet meer op het idee hoeven komen om voor Zwitserland uit te komen.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nooit begrepen. Ik vind het juist wel mooi dat Bloemen voor Canada uitkomt. Zo omzeil je die idiote regels over dat veel te beperkte aantal deelnemers per land en krijg je toch gewoon de beste sporters aan de start. Net als Bart Veldkamp altijd deed.
Oh jee.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:50 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij haten mensen Ted vooral omdat hij zon ontzettend irritante punchable face heeft. En stem.
Nederland is niet meer zo dominant als een aantal jaar geleden nee.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
We moeten ons zorgen maken nu schaatsers van het kaliber Bosker niet meer op het idee hoeven komen om voor Zwitserland uit te komen.
En NL schaatsliefhebbers- en kenners schipperen al decennia lang tussen de paradoxen.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nederland is niet meer zo dominant als een aantal jaar geleden nee.
Het einde van het tijdperk Kramer-Wüst hè.
Dat heb ik ook altijd irritant gevonden ja.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En NL schaatsliefhebbers- en kenners schipperen al decennia lang tussen de paradoxen.
10 x goud voor Nederland, we moeten ons zorgen maken om de kleuterstatus van deze sport.
2x goud voor Nederland, we moeten ons zorgen maken als Schaatsland Nederland.
Met andere woorden: het is niet goed of het deugt niet.
Het zijn wellicht niet altijd dezelfde mensen die dat roepen, maar ja, ook ik krijg er wel eens jeuk van.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd irritant gevonden ja.
Valt dus tegen...ik denk dat een Roest hier dik onder de 12:50 gaat rijden.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Schema is 12.57 trouwens momenteel, met allemaal rondjes 31.0 vanaf hier.
Eerlijk gezegd kan ik van Jorrit niet meer zulke hoge verwachtingen hebben. Beter zal hij toch wel niet worden.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Valt dus tegen...ik denk dat een Roest hier dik onder de 12:50 gaat rijden.
G Allemachtig.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:00 schreef -XOR- het volgende:
De laatste die zo hard op een Duitser heeft zitten jagen was Simon Wiesenthal.
Was dat nog na Frank Rijkaard?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:00 schreef -XOR- het volgende:
De laatste die zo hard op een Duitser heeft zitten jagen was Simon Wiesenthal.
Als Eitrem niet ziek was geworden was dat ook zo geweestquote:Op zondag 5 maart 2023 14:48 schreef vaarsuvius het volgende:
als vd Poel nog mee deed had je een tijdperkje met Stolz - vd Poel die samen alle medailles verdelen.... helemaal niks voor NL bij de mannen
Fish was ook maar 1 seizoen echt heel goed.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:02 schreef hhh38 het volgende:
De 10km is wel het meest uitgekleed tov een paar jaar terug nu Van der Poel, Beckert en Tumolero niet meedoen en een matige Fish
Doe eens niet zo raar.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stelling: kwartetstart invoeren in de WB en afstandskampioenschappen
Eens, mits er dan weer meer deelnemers komen. 12 is echt veel te weinig voor een WK of OS.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stelling: kwartetstart invoeren in de WB en afstandskampioenschappen
Hij was het seizoen ervoor al bezig aan een stevige opmars. Het coronaverhaal wordt eindeloos herhaald maar heeft wel echt z'n ontwikkeling gebroken.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Fish was ook maar 1 seizoen echt heel goed.
Ja dan kan je makkelijk terug naar 16 of 20 deelnemers, zoals het hoort.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eens, mits er dan weer meer deelnemers komen. 12 is echt veel te weinig voor een WK of OS.
Alle afstanden gewoon 24 deelnemers, ook de lange afstanden. En alle afstanden maximaal 4 schaatsers per land ipv 2 of 3. Dan krijg je veel mooiere toernooien.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dan kan je makkelijk terug naar 16 of 20 deelnemers, zoals het hoort.
Cultheld Grødum de discuswerperquote:Op zondag 5 maart 2023 15:11 schreef Mani89 het volgende:
Die Amerikaan heeft te vaak naar Grødum gekeken.
Die was iedere bocht mensen aan het uitzwaaienquote:Op zondag 5 maart 2023 15:11 schreef Mani89 het volgende:
Die Amerikaan heeft te vaak naar Grødum gekeken.
Er komt nog een 5 kilometer!quote:Op zondag 5 maart 2023 15:12 schreef Mani89 het volgende:
Het toernooi gaat weer als een nachtkaars uit met de altijd geestdodende 10 kilometer.
De mooiste afstand. Eentje voor de fijnproeversquote:Op zondag 5 maart 2023 15:12 schreef Mani89 het volgende:
Het toernooi gaat weer als een nachtkaars uit met de altijd geestdodende 10 kilometer.
Eens, maar hoe bepaal je het dan?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:13 schreef Remco het volgende:
Eigenlijk moet je helemaal niet loten op zo'n 10 km. Je weet zeker dat Roest - Ghiotto spectakel op zou leveren.
Voor het kennerspubliek.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De mooiste afstand. Eentje voor de fijnproevers
Gelukkig komt hierna nog de 5k vrouwenquote:Op zondag 5 maart 2023 15:12 schreef Mani89 het volgende:
Op basis van een tweejaarsranking waarbij je worldcups en 10K's op toernooien een aparte wegingsfactor meegeeft.quote:
Je kan het op basis van de beste seizoenstijd doen met de beste 2 gewoon in de laatste rit. Maar dan krijg je dus Bloemen in de laatste ritquote:Op zondag 5 maart 2023 15:19 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja dat kan inderdaad niet en dat is wel jammer.
De mooiste vond ik, als ik het me goed herinner, de Zwitser Feigenwinter. (Lang geleden.)quote:Op zondag 5 maart 2023 15:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die was iedere bocht mensen aan het uitzwaaien
Dat kan weer veranderen natuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:02 schreef hhh38 het volgende:
De 10km is wel het meest uitgekleed tov een paar jaar terug nu Van der Poel, Beckert en Tumolero niet meedoen en een matige Fish
Dat is waar, het zijn wel erg veel gecalculeerde ritten vandaag.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:24 schreef hhh38 het volgende:
Ik mis echt types als Hedrick en Michael op de 10km
Zet hiermede letterlijk Gerard 'Tarzan' van der Velde in zijn (trainings)hemd.quote:
Schaatsers achter de top zijn tegenwoordig veel te bang voor de afstand, laten de rondetijden gewoon langzaam oplopen waardoor alle spanning eruit is.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is waar, het zijn wel erg veel gecalculeerde ritten vandaag.
Dan red je het einde van het interview nietquote:Op zondag 5 maart 2023 15:32 schreef AllesKaputt het volgende:
Een Beerenburg achter over klappen elke keer dat Jorrit 'jah' zegt in een interview.
Duizend excuses voor deze late reactie.quote:
Dat zei Mart Smeets ook.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Duizend excuses voor deze late reactie.
Maar Ria blijft... onvergetelijk.
1x live gezien.
Voorlopig ligt hij op schema. Maar dat lag Bloemen in deze fase van de race ook nog.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Ghiotto moet richting de 12:45 om Roest nerveus te maken
Het is wel zuur dat er altijd wel iemand beter is ja.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:52 schreef -XOR- het volgende:
Roest kan beter inpakken en voorbereiden op Milaan 2026
Kritiek op de 10 km is hier verboden.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:12 schreef Mani89 het volgende:
Herstel: dit kan Roest never nooit niet. Goud voor Ghiotto.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Ghiotto gaat hard hoor. Dit wordt geen makkie voor Roest.
quote:Op zondag 5 maart 2023 15:55 schreef PzKpfw het volgende:
Ineens is er weer ene of andere onbekende schaatser die vanuit het niets wint. Zal wel weer een gevalletje Kuliznikov zijn.
Ineens is er weer ene of andere onbekende schaatser die vanuit het niets wint. Zal wel weer een gevalletje Kuliznikov zijn.
Ga weg. Ghiotto is een held.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:55 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zou het bij dat idee latenquote:Op zondag 5 maart 2023 15:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik heb bij de mannen 10 en vrouwen 5 altijd het idee dat als je er een zomertje voor gaat trainen je zo top 3 rijdt. Individueel zo'n beetje de 'makkelijkste' olympische medailles.
Vergeet Curling nietquote:Op zondag 5 maart 2023 15:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik heb bij de mannen 10 en vrouwen 5 altijd het idee dat als je er een zomertje voor gaat trainen je zo top 3 rijdt. Individueel zo'n beetje de 'makkelijkste' olympische medailles.
Ach PietjePukquote:Op zondag 5 maart 2023 15:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kortom: aan de slag!quote:Op zondag 5 maart 2023 15:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Doe dit maar niet meer.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Aan u om de sluiting van de ijsbaan in Quebec te bewerkstelligen.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:58 schreef Mani89 het volgende:
Het moet echt verboden worden voor Canadezen om op laaglandbanen te schaatsen.
Die trainde er 1 zomertje voor inderdaad, verder niksquote:Op zondag 5 maart 2023 15:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja wat. Als je ziet dat op de 5 bij de vrouwen een Kleibeuker nog brons kon halen.
Correct.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die trainde er 1 zomertje voor inderdaad, verder niks
Dat je te dom bent om te poepen als je dit soort uitspraken doet.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja wat. Als je ziet dat op de 5 bij de vrouwen een Kleibeuker nog brons kon halen.
Soms is het goed om ergens niets over te zeggen als je er weinig van weet. Je hoeft niet overal een mening over hebben.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2023 16:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat je te dom bent om te poepen als je dit soort uitspraken doet.
Behalve als je finisht met 27’ers.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Om 12:40 te rijden mag je geen hoge 30'ers rijden.
CC moet dan op 30.5 staan
Zeg jij.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Soms is het goed om ergens niets over te zeggen als je er weinig van weet. Je hoeft niet overal een mening over hebben.
Neequote:Op zondag 5 maart 2023 16:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Het is toch gewoon een gegeven dat de lange afstanden bij schaatsen veel te weinig competitie hebben?
Held op doping.quote:
Ghiotto niet kennenquote:Op zondag 5 maart 2023 15:55 schreef PzKpfw het volgende:
To be or not to bequote:
Er is voldoende competitie om te voorkomen dat een rukker zoals jij met een zomertje trainen je überhaupt plaatst voor een relevante wedstrijd.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Het is toch gewoon een gegeven dat de lange afstanden bij schaatsen veel te weinig competitie hebben?
Hou je bek man.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Er is voldoende competitie om te voorkomen dat een rukker zoals jij met een zomertje trainen je überhaupt plaatst voor een relevante wedstrijd.
Liever lekker rukken in de zon dan sterven in Thialf voor een knappe 4e plaats.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Er is voldoende competitie om te voorkomen dat een rukker zoals jij met een zomertje trainen je überhaupt plaatst voor een relevante wedstrijd.
Roest kan nooit een hele rit 30-laag rijden. Als ie goed is rijdt ie een negative split en als ie slecht is lukt dat niet, maar hij begint altijd met 30-hoogquote:Op zondag 5 maart 2023 16:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Om 12:40 te rijden mag je geen hoge 30'ers rijden.
CC moet dan op 30.5 staan
Eindigt gewoon met 31'ers of slechter.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nu het schema op laten lopen om te eindigen met 29'ers waarschijnlijk.
28 laagquote:Op zondag 5 maart 2023 16:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nu het schema op laten lopen om te eindigen met 29'ers waarschijnlijk.
Omdat hij tot 6-8km altijd hetzelfde rijdt en soms kan versnellen (zoals op het EK Allround) en de andere keer compleet op een hoop gaatquote:Op zondag 5 maart 2023 16:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat is er zo raadselachtig aan Roest?
Heb me kostelijk vermaakt moet ik zeggen ja.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:12 schreef SilverEyes het volgende:
Dit is wel precies de reden dat de 10k nooit geschrapt mag worden
Zomertje goed trainen dan maarquote:Op zondag 5 maart 2023 16:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eindigt gewoon met 31'ers of slechter.
Is dat niet inherent aan de 10km? Bart Veldkamp en Uytdehaage hadden dat toch ook altijd?quote:Op zondag 5 maart 2023 16:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat hij tot 6-8km altijd hetzelfde rijdt en soms kan versnellen (zoals op het EK Allround) en de andere keer compleet op een hoop gaat
Doe dit nu gewoon niet meerquote:Op zondag 5 maart 2023 16:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is dat niet inherent aan de 10km? Bart Veldkamp en Uytdehaage hadden dat toch ook altijd?
Bergsma, Ghiotto en Van der Poel hebben/hadden dat niet. Ik denk dat het komt omdat Roest geen echte stayer isquote:Op zondag 5 maart 2023 16:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is dat niet inherent aan de 10km? Bart Veldkamp en Uytdehaage hadden dat toch ook altijd?
Apart fenomeen wel ja.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bergsma, Ghiotto en Van der Poel hebben/hadden dat niet. Ik denk dat het komt omdat Roest geen echte stayer is
Afhankelijk van het 'schaatstype'... wat dat dan ook mag zijn.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kan het mij niet voorstellen. Die heeft daar echt alles of niets gespeeld.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:15 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben benieuwd wat er was gebeurd als Ghiotto na Roest was gestart op de 5km of gewoon niet zo kamikaze was weggegaan
Ik vind het erg leuk dat er weer competitie isquote:Op zondag 5 maart 2023 16:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vind het zelf eigenlijk wel leuk dat Nederlanders de laatste 10 jaar (of eigenlijk 13 jaar) aan de lopende band gouden medailles weggeven. Liever wat internationale concurrentie.
Ze geven doorgaans niets weg.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vind het zelf eigenlijk wel leuk dat Nederlanders de laatste 10 jaar (of eigenlijk 13 jaar) aan de lopende band gouden medailles weggeven. Liever wat internationale concurrentie.
Terwijl de Nederlanders toch al meer dan 1 zomer trainen, zou je zeggenquote:Op zondag 5 maart 2023 16:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik denk omdat ie dacht dat ie heel dik onder de 6.10 moest om Roest te verslaan, maar dat viel uiteindelijk wel meequote:Op zondag 5 maart 2023 16:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kan het mij niet voorstellen. Die heeft daar echt alles of niets gespeeld.
Interessant ja. Heb bij Uytdehaage ook nog weleens aan doping gedacht maar waarschijnlijk gewoon geweldig gepiekt.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Afhankelijk van het 'schaatstype'... wat dat dan ook mag zijn.
Een erkend stayer als Gianni Romme had dit niet. Die liet het oplopen.
Bij Veldkamp kon je er eigenlijk geen wijs uit worden.
En bijvoorbeeld een Geir Karlstad wisselde oplopende en aflopende races ook af.
Uytehaage was eigenlijk geen echte stayer. Meer een allrounder die beter was op de langere afstanden. Maar in Salt Lake 2002 was hij zowel mentaal als fysiek gewoon in een soort 7e hemel.
Mijn favoriete uitvoering is er eentje op het label Naxos. Royal Philharmonic Orchestra o.l.v. Enrique Bátiz.quote:
Nee die is kut, koper is een zooitje op het einde.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mijn favoriete uitvoering is er eentje op het label Naxos. Royal Philharmonic Orchestra o.l.v. Enrique Bátiz.
Oja dat verhaal. Waar ik het over had was 2 jaar later, ook mooi.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, hij hielp Verheijen door steeds vlak voor hem te rijden in inrijbaan
Ga weg man.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hij zal wel gedacht hebben: die Noren zetten die verdomde deuren steeds open als wij rijden, dan doen wij het ff op deze manier. Ik heb toen met een dikke rooie kop van schaamte zitten kijken, dat weet ik nog goed.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Type Ritsma.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:24 schreef Ericr het volgende:
Roest gaat dit jaar Eric Flaim voorbij op de Adelskalender. Is dan degene die het langst de ranglijst heeft aangevoerd zonder individueel Olympisch goud. Exclusief natuurlijk de schaatsers die de ranglijst aanvoerden toen er nog geen winterspelen bestonden.
Roest is teveel niks, te weinig specialist. Leuk die uitschieters in nietszeggende ritten maar hij heeft feitelijk nog maar 1 OS om van die hatelijke nul af te komen.
Roest heeft alles in zich om de magische 6 minuten grens te doorbreken op de 5km. Maar hij is nooit goed op hoogte.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:24 schreef Ericr het volgende:
Roest gaat dit jaar Eric Flaim voorbij op de Adelskalender. Is dan degene die het langst de ranglijst heeft aangevoerd zonder individueel Olympisch goud. Exclusief natuurlijk de schaatsers die de ranglijst aanvoerden toen er nog geen winterspelen bestonden.
Roest is teveel niks, te weinig specialist. Leuk die uitschieters in nietszeggende ritten maar hij heeft feitelijk nog maar 1 OS om van die hatelijke nul af te komen.
Je bent me voor. Aller mooiste.quote:
Nee toch?quote:
Net even teruggezien. Prachtig ja.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dankzij Casablanca blijft dat voor mij toch de Marseillaise.quote:
Neeneenee, Italiaanse met die lekkere modulatie.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dankzij Casablanca blijft dat voor mij toch de Marseillaise.
En, dankzij de Sex Pistols, natuurlijk God Save The Queen/King.
(Wales moet je ook niet uitvlakken.)
Mijn rechterarm zegt het Duitse. Weekban in......quote:Op zondag 5 maart 2023 16:33 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Neeneenee, Italiaanse met die lekkere modulatie.
En het Sovjetrussische volkslied natuurlijk.
Ja, ik snap het, maar sinds ik (lang geleden overigens) een artikel heb gelezen dat de meeste Italianen toch het grootste zwak hebben voor het Slavenkoor uit Verdi's Nabucco, en dat liever als volkslied hadden gehad, tsja...quote:Op zondag 5 maart 2023 16:33 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Neeneenee, Italiaanse met die lekkere modulatie.
En het Sovjetrussische volkslied natuurlijk.
Finland hetzelfde: die hebben liever het middendeel uit Sibelius' Finlandia.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, ik snap het, maar sinds ik (lang geleden overigens) een artikel heb gelezen dat de meeste Italianen toch het grootste zwak hebben voor het Slavenkoor uit Verdi's Nabucco, en dat liever als volkslied hadden gehad, tsja...
W.b. de voormalige Oostblok-landen: de DDR. Potdome, dat was ook een mooie.
De melodie is gewoon van Joseph Haydn (1732-1806).quote:Op zondag 5 maart 2023 16:35 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mijn rechterarm zegt het Duitse. Weekban in......
Klopt ja.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:37 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Finland hetzelfde: die hebben liever het middendeel uit Sibelius' Finlandia.
quote:Op zondag 5 maart 2023 16:35 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mijn rechterarm zegt het Duitse. Weekban in......
2014 haalde Bob nog brons met een 13.07.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:36 schreef hhh38 het volgende:
Wel treurig dat je geen <13.00 nodig hebt voor brons. Volgend jaar hopelijk een betere Eitrem, Henriksen, Snellink en misschien ook nog Fish. Die laatste was vandaag niet heel slecht.
Ik ben 60. En heb nog de sensationele tijden in de 15 minuten meegemaakt.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:36 schreef hhh38 het volgende:
Wel treurig dat je geen <13.00 nodig hebt voor brons. Volgend jaar hopelijk een betere Eitrem, Henriksen, Snellink en misschien ook nog Fish. Die laatste was vandaag niet heel slecht.
Zingt toch voor geen meter. Geef mij maar 'wien Neerlandsch bloed'.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:37 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Klopt ja.
Ik voor voor ons graag "merk toch hoe sterk" willen hebben.
Met een zomertje trainen moet je dat in het huidige tijdperk volgend jaar ook zelf kunnen rijden!quote:Op zondag 5 maart 2023 16:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 60. En heb nog de sensationele tijden in de 15 minuten meegemaakt.
Oh vind ik niet.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zingt toch voor geen meter. Geef mij maar 'wien Neerlandsch bloed'.
Dit is een goed liedje hoor.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, ik snap het, maar sinds ik (lang geleden overigens) een artikel heb gelezen dat de meeste Italianen toch het grootste zwak hebben voor het Slavenkoor uit Verdi's Nabucco, en dat liever als volkslied hadden gehad, tsja...
W.b. de voormalige Oostblok-landen: de DDR. Potdome, dat was ook een mooie.
Vanaf minuut 3.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:39 schreef Toby56 het volgende:
Een deel van het publiek doet mee. Bijna een herhaling van 1987, toen Thialf met lalala meezong met het Sovjet-volkslied.
Volgensmij deed Thialf dat ook een keer bij Niemann.quote:
Ja, verdammt noch mal. Prachtig gewoon.quote:
Nadat de 'Wende' plaatsvond, heb ik dit eens voorgesteld.quote:
Je ziet het tochquote:Op zondag 5 maart 2023 16:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Je houdt ons voor de gek.
Doe dit maar niet weer.
Wel ander ijs.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
2014 haalde Bob nog brons met een 13.07.2010 met een 13.06. Dat was echt genant.
Volgens mij deed ze ooit 's een bochtje achteruit bij het schaatsgala (dat bestond destijds nog)quote:Op zondag 5 maart 2023 17:13 schreef Toby56 het volgende:
Kijken of Claudia nog een kunstschaatsdemo gaat geven, net als bij het WK 1832.
Oh, dan was het 't schaatsgala uit 1834.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij deed ze ooit 's een bochtje achteruit bij het schaatgala (dat bestond destijds nog)
Haha ja dat verhaal had je het eerder vandaag ook overquote:Op zondag 5 maart 2023 17:16 schreef Toby56 het volgende:
Genieten van In 't Hof en van "the curves" (Wennemars) van Sablikova.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |