Cabaretier/columnist Peter Heerschop was ook volledig in, laat ons zeggen, hemelse sferen dankzij Marianne.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jan Mulder zat zich aan tafel bij Villa BvD nog net niet in het openbaar af te trekken.
Nooit begrepen. Ik vind het juist wel mooi dat Bloemen voor Canada uitkomt. Zo omzeil je die idiote regels over dat veel te beperkte aantal deelnemers per land en krijg je toch gewoon de beste sporters aan de start. Net als Bart Veldkamp altijd deed.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:45 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wordt hier door sommigen al jarenlang als landverrader beschouwd.
's ochtends in mijn nakiequote:Op zondag 5 maart 2023 14:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Cabaretier/columnist Peter Heerschop was ook volledig in, laat ons zeggen, hemelse sferen dankzij Marianne.
Maar, wel op een leuke manier. En Marianne kon het goed met hem vinden.
Beroemde naam.quote:
Ik heb helemaal NIETS tegen TJ Flowers, dus... mee eens.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nooit begrepen. Ik vind het juist wel mooi dat Bloemen voor Canada uitkomt. Zo omzeil je die idiote regels over dat veel te beperkte aantal deelnemers per land en krijg je toch gewoon de beste sporters aan de start. Net als Bart Veldkamp altijd deed.
Een topper op de baan.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:47 schreef Mani89 het volgende:
Kan iemand alsjeblieft Ireen Wust een baantje bij de KNSB als potloodslijper aanbieden zodat ze niet meer aan die desk hoeft te zitten.
We moeten ons zorgen maken nu schaatsers van het kaliber Bosker niet meer op het idee hoeven komen om voor Zwitserland uit te komen.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nooit begrepen. Ik vind het juist wel mooi dat Bloemen voor Canada uitkomt. Zo omzeil je die idiote regels over dat veel te beperkte aantal deelnemers per land en krijg je toch gewoon de beste sporters aan de start. Net als Bart Veldkamp altijd deed.
Oh jee.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:50 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij haten mensen Ted vooral omdat hij zon ontzettend irritante punchable face heeft. En stem.
Nederland is niet meer zo dominant als een aantal jaar geleden nee.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
We moeten ons zorgen maken nu schaatsers van het kaliber Bosker niet meer op het idee hoeven komen om voor Zwitserland uit te komen.
En NL schaatsliefhebbers- en kenners schipperen al decennia lang tussen de paradoxen.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nederland is niet meer zo dominant als een aantal jaar geleden nee.
Het einde van het tijdperk Kramer-Wüst hè.
Dat heb ik ook altijd irritant gevonden ja.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En NL schaatsliefhebbers- en kenners schipperen al decennia lang tussen de paradoxen.
10 x goud voor Nederland, we moeten ons zorgen maken om de kleuterstatus van deze sport.
2x goud voor Nederland, we moeten ons zorgen maken als Schaatsland Nederland.
Met andere woorden: het is niet goed of het deugt niet.
Het zijn wellicht niet altijd dezelfde mensen die dat roepen, maar ja, ook ik krijg er wel eens jeuk van.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd irritant gevonden ja.
Valt dus tegen...ik denk dat een Roest hier dik onder de 12:50 gaat rijden.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Schema is 12.57 trouwens momenteel, met allemaal rondjes 31.0 vanaf hier.
Eerlijk gezegd kan ik van Jorrit niet meer zulke hoge verwachtingen hebben. Beter zal hij toch wel niet worden.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Valt dus tegen...ik denk dat een Roest hier dik onder de 12:50 gaat rijden.
G Allemachtig.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:00 schreef -XOR- het volgende:
De laatste die zo hard op een Duitser heeft zitten jagen was Simon Wiesenthal.
Was dat nog na Frank Rijkaard?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:00 schreef -XOR- het volgende:
De laatste die zo hard op een Duitser heeft zitten jagen was Simon Wiesenthal.
Als Eitrem niet ziek was geworden was dat ook zo geweestquote:Op zondag 5 maart 2023 14:48 schreef vaarsuvius het volgende:
als vd Poel nog mee deed had je een tijdperkje met Stolz - vd Poel die samen alle medailles verdelen.... helemaal niks voor NL bij de mannen
Fish was ook maar 1 seizoen echt heel goed.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:02 schreef hhh38 het volgende:
De 10km is wel het meest uitgekleed tov een paar jaar terug nu Van der Poel, Beckert en Tumolero niet meedoen en een matige Fish
Doe eens niet zo raar.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stelling: kwartetstart invoeren in de WB en afstandskampioenschappen
Eens, mits er dan weer meer deelnemers komen. 12 is echt veel te weinig voor een WK of OS.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stelling: kwartetstart invoeren in de WB en afstandskampioenschappen
Hij was het seizoen ervoor al bezig aan een stevige opmars. Het coronaverhaal wordt eindeloos herhaald maar heeft wel echt z'n ontwikkeling gebroken.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Fish was ook maar 1 seizoen echt heel goed.
Ja dan kan je makkelijk terug naar 16 of 20 deelnemers, zoals het hoort.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eens, mits er dan weer meer deelnemers komen. 12 is echt veel te weinig voor een WK of OS.
Alle afstanden gewoon 24 deelnemers, ook de lange afstanden. En alle afstanden maximaal 4 schaatsers per land ipv 2 of 3. Dan krijg je veel mooiere toernooien.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dan kan je makkelijk terug naar 16 of 20 deelnemers, zoals het hoort.
Cultheld Grødum de discuswerperquote:Op zondag 5 maart 2023 15:11 schreef Mani89 het volgende:
Die Amerikaan heeft te vaak naar Grødum gekeken.
Die was iedere bocht mensen aan het uitzwaaienquote:Op zondag 5 maart 2023 15:11 schreef Mani89 het volgende:
Die Amerikaan heeft te vaak naar Grødum gekeken.
Er komt nog een 5 kilometer!quote:Op zondag 5 maart 2023 15:12 schreef Mani89 het volgende:
Het toernooi gaat weer als een nachtkaars uit met de altijd geestdodende 10 kilometer.
De mooiste afstand. Eentje voor de fijnproeversquote:Op zondag 5 maart 2023 15:12 schreef Mani89 het volgende:
Het toernooi gaat weer als een nachtkaars uit met de altijd geestdodende 10 kilometer.
Eens, maar hoe bepaal je het dan?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:13 schreef Remco het volgende:
Eigenlijk moet je helemaal niet loten op zo'n 10 km. Je weet zeker dat Roest - Ghiotto spectakel op zou leveren.
Voor het kennerspubliek.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De mooiste afstand. Eentje voor de fijnproevers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |