Servië en straks Portugal zijn je opties nog. Tenzij je graag intervalacts kijkt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kijk nu ook mee, en val midden in een ellenlange reclame van iets.
Als technisch adviseur zeg ik: wil je dat je gebouw in elkaar dondert met zo'n antwoord ?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:55 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als informaticus zeg ik: wat wil je anders met zo'n vraag?
Deze sprong er voor mij ook het meest uit.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:55 schreef Cyan9 het volgende:
Diljá graag, want ik ben nu echt wel weer eens aan de beurt.
Anders rellen.
Alle nummers.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:04 schreef NailQueen het volgende:
Ik schakel net in vanuit Servie. Wat heb ik gemist?
Alle 5 nummers zijn geweest, we moeten nog anderhalf uur tot de uitslag. Dus reclame en gepraatquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:04 schreef NailQueen het volgende:
Ik schakel net in vanuit Servie. Wat heb ik gemist?
Serieus, het zijn er ook maar 5quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Alles is al geweest?
Dan ga ik weer naar Servie
Reykjavik gaat toch geen drone strikes uitvoeren he?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:56 schreef Strani het volgende:
Zo'n beetje alle plaatsen om mij heen werden zojuist genoemd op de IJslandse TV
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Reykjavik gaat toch geen drone strikes uitvoeren he?
MANIFESTINGquote:
DE REYKJAFIK ER IN!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]Ja weet ik niet, ik spreek die taal niet! Maar voor de zekerheid zal ik de Spaanse regering zeggen dat ze maar vast een aanval op Reykjavik moeten uitvoeren om ze voor te zijn. Goed dat je het zegt!
quote:
quote:
Ik kan me denk ik puur op basis van de recaps ook wel in zoiets vindenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:15 schreef usagi414 het volgende:
Net nog even de recap gezien en dan is dit mijn top 5.
1, Diljá – "Power"
2. Langi Seli & Skuggarnir – "OK"
3. Sigga Ózk – "Dancing Lonely"
4. Celebs – "Doomsday Dancing"
5. Bragi – "Sometimes the World's Against You"
Nu hun inzending van vorig jaar in een hele toffe mix!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Omg is het Systur??? Dit moet ik straks even terugkijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |