Dat gaat niet, ze hebben de hele test al gemaaktquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:32 schreef Isane het volgende:
Hopelijk krijgt iemand een zwarte vrijstelling
Waarvoor?quote:
Denk het: negatief geld.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
En als ze verkeerd openen gaat er geld uit de pot?
Mortie kom je dit keer de Vlaamse ook kijken hierna want daar heb je dat soort 'biecht' onzin dus nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom moeten ze zo uitgebreid erbij vertellen
Nemen ze de kijker daar wel serieusquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:45 schreef Moira het volgende:
[..]
Mortie kom je dit keer de Vlaamse ook kijken hierna want daar heb je dat soort 'biecht' onzin dus nietdat ze je steeds nog eens extra zitten uit te leggen wat je net zelf al hebt zien gebeuren
Idem hier.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:43 schreef PinkLow het volgende:
Cool?? Man ik schijt 7 kleuren stront als ik er al naar kijk..
Nek koord omquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:46 schreef svann het volgende:
Niemand heeft de telefoon nog laten vallen.
Zal wel geborgd zijn toch?
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:45 schreef Moira het volgende:
[..]
Mortie kom je dit keer de Vlaamse ook kijken hierna want daar heb je dat soort 'biecht' onzin dus nietdat ze je steeds nog eens extra zitten uit te leggen wat je net zelf al hebt zien gebeuren
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:48 schreef superniger het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ik heb geen idee waar dit over gaat maar iig niet over de Vlaamse Molquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:48 schreef superniger het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Running gag VBL en andere subforumsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit over gaat maar iig niet over de Vlaamse Mol
Leuk voor zequote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:50 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Running gag VBL en andere subforums
Oh mooi dattie nu ook hier geïntroduceerd wordt danquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:50 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Running gag VBL en andere subforums
Vermomd als een driehoek?quote:
Geen idee. Ik heb ook alleen maar de varianten gezien.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh mooi dattie nu ook hier geïntroduceerd wordt danWat was de oorsprong van het omschreven probleem?
Kun je wel alle kanten mee opquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:52 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb ook alleen maar de varianten gezien.
Volgens mij ging het oorspronkelijk over wielrennen, dat wordt vaak op de Belg bekeken.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh mooi dattie nu ook hier geïntroduceerd wordt danWat was de oorsprong van het omschreven probleem?
raptorix in / [Achtste Finale @ 02/07/18 - 16:00] Brazilië - Mexico #2:quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:52 schreef Moira het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
raptorix in / [Achtste Finale @ 02/07/18 - 16:00] Brazilië - Mexico #2:
En eindelijk pronopunten na 9 afleveringen Soy te hebben ingevuldquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:58 schreef Isane het volgende:
Ik neem aan dat de punten van iedereen zijn verdubbeld in de app
Daniel sowieso maar Ranomi weet ik niet zeker, die zat eerst iig op Danielquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:01 schreef Aratanax het volgende:
Zitten Ranomi en Daniel nou beiden op Jurre?
Boh dit is geil.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:01 schreef Aratanax het volgende:
Welk lijstje?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:01 schreef svann het volgende:
Dan lijkt het lijstje te kloppen: Jurre, Daniel, Ronomi, Soy.
Ja, Daniël sowieso en Ranomi zeer waarschijnlijk ook.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:01 schreef Aratanax het volgende:
Als Jurre bi is zou dit zomaar reëel kunnen zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:01 schreef Aratanax het volgende:
Nee toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:11 schreef Aratanax het volgende:
Dus dit was de enige finaleopdracht
Ff serieus
Vrij-kaart?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:09 schreef Moira het volgende:
Heb je Mortie gezien?Sowieso dat @:Treinhoer me die vrijkaart geeft
Met Herman de Blijker achter het stuur. Opgelostquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En ze kunnen ook gewoon op Texel opnemen.
Herman is een getrouwe.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Met Herman de Blijker achter het stuur. Opgelost
Bizar gewoonquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:14 schreef TLC het volgende:
Hoe kan de mol nou bellen als ze alle 3 daar staan ??
Mindfuck !!
De mol is wel van de herhaling.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:14 schreef TLC het volgende:
Hoe kan de mol nou bellen als ze alle 3 daar staan ??
Mindfuck !!
Dit verdient een dislike buttonquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:16 schreef zorro28 het volgende:
Rik is de mol. Daarom gaat hij ook nooit naar huis.
Ok duidelijkquote:
Daarom is ie ook de mol nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:19 schreef roos94 het volgende:
Jurre is echt de meest obvious mol ooit vanaf afleverign 3 ofzo
Of juist weer wel?quote:
Veel te obvious Dat alles en iedereen wil dat dat gedacht wordtquote:
Kweenie, die makers doen zulke gekke dingen dat ze het best wel weer eens obvious willen maken nadat mensen al een paar jaar klagen dat je het als kijker eigk niet meer kan wetenquote:
Lessen uit het verleden hebben me dat wel geleerd, als t te mooi is om waar te zijn is het dat meestal ookquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Veel te obvious Dat alles en iedereen wil dat dat gedacht wordt
Dat geeft tenminste nog sfeerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:21 schreef zorro28 het volgende:
Ach we hebben ook finales gehad waar de kandidaten 10 minuten aan het opmaken waren om tijd te vullen
Al het budget is opgegaan aan het huren van de speedboot?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:21 schreef Aratanax het volgende:
is dit het beste wat de redactie kon bedenken?
daniel is de mol want hij pakt een hoop geld zodat hij het er later uit kan spelen?
Ik snap echt niet waarom ze ons zo verneuken. Sinds 2016 hebben ze een perfect voorbeeld van hoe het moet en ze zijn sindsdien alleen maar slechter gewordenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:21 schreef zorro28 het volgende:
Ach we hebben ook finales gehad waar de kandidaten 10 minuten aan het opmaken waren om tijd te vullen
Dat ziet u volgende weekquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:24 schreef Pino112 het volgende:
Zometeen ook nog ellenlange monologen van Rik of is dat voor volgende week?
Meestal deze en volgende week.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:24 schreef Pino112 het volgende:
Zometeen ook nog ellenlange monologen van Rik of is dat voor volgende week?
Van die opties heb ik dan toch liever A. Ik denk dat Jurre nog best eens een leuke mol zou kunnen zijn afhankelijk van wat we volgende week gaan zienquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:26 schreef Aratanax het volgende:
Dus de opties zijn:
Jurre de voorspelbare mol
Ranomi de saaie mol
Daniel de superslechte mol
Ja eensquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:26 schreef Moira het volgende:
[..]
Van die opties heb ik dan toch liever A. Ik denk dat Jurre nog best eens een leuke mol zou kunnen zijn afhankelijk van wat we volgende week gaan zien
Dat is altijd zo toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:26 schreef TLC het volgende:
Met enig geluk horen we nog wie er iig niet de mol is
Hadegenotquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:21 schreef zorro28 het volgende:
Ja die zit al wekenlang 100% op Jurre voor zover ik begrijp. Maar dus ook al die tijd als enige goed (als het idd Jurre is), dus de anderen die alles voornamelijk fout hadden kregen steeds ook een groen schermquote:
Ik heb sinds aflevering 1 Daniël als winnaar en Ranomi als verliezerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:25 schreef Moira het volgende:
Dan heb ik ook wel al een tijdje de prono goed met Jurre als mol, Daniel als winnaar die dat als enige doorhad en Ranomi als verliezer op Daniel
Of het is toch wel Daniël en dan baal ik dat ik ben geswitched
Ik mis Art die vraagt Wie de Mol is en dan naar de camera draait en zegt "Dat ziet u volgende week!".quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:30 schreef Aratanax het volgende:
Slechtste finale ooit? Geen bijzondere locatie, slepende muziek, überhaupt een serieuze opdracht, helemaal niks.
Nicequote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:30 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik heb sinds aflevering 1 Daniël als winnaar en Ranomi als verliezer
Art in al z'n huidige programma's vind ik nog steeds matigquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:32 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik mis Art die vraagt Wie de Mol is en dan naar de camera draait en zegt "Dat ziet u volgende week!".
Dat is hun format!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:34 schreef PinkLow het volgende:
Wat een gespeculeer zeg... dat ik dit gezeur al wekenlang kijk... besef komt nu pas!
Patrickquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:36 schreef TLC het volgende:
Ik vond het wel een leuke aflevering
De leukste ontknopingen blijven die van MM, Yvon en Lottie in Australie en het seizoen dat eindigde dat je de mol verkleed in de bus zag bij de allereerste (!) opdracht![]()
Was dat niet het seizoen van typetje van Telfort reclame de mol was?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:36 schreef TLC het volgende:
Ik vond het wel een leuke aflevering
De leukste ontknopingen blijven die van MM, Yvon en Lottie in Australie en het seizoen dat eindigde dat je de mol verkleed in de bus zag bij de allereerste (!) opdracht![]()
Nee, hoeft niet zo te zijn, want als Daniël wel de Mol zou zijn, dan hoeven ze ook niet zijn ontmoeting met zijn Mol Jurre te laten zien (want dat zou dan niet goed zijn als Daniël wél de Mol is).quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:28 schreef Malavita het volgende:
Toch Daniel? Want iedereen heeft met hem gezeten? Want je zit met de mol als je goed zit werd er gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Jurre is er niet uit hoor?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:44 schreef heywoodu het volgende:
Meest obvious Mol eruit, dat is alvast lekker
Dat klopt, scherp gezienquote:
Ah ja, op die fiets. Thanksquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:39 schreef libranl het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet zo te zijn, want als Daniël wel de Mol zou zijn, dan hoeven ze ook niet zijn ontmoeting met zijn Mol Jurre te laten zien (want dat zou dan niet goed zijn als Daniël wél de Mol is).
De kandidaat heeft een 1 op1 ontmoeting met zijn/ haar Mol. En als je goed zit, heb je dus een ontmoeting met de Mol. Zit je niet goed, heb je een ontmoeting met een medekandidaat.
Drie maal, kan dat?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:49 schreef TLC het volgende:
en sowieso, ontknoping is op Paleis Soestdijk, Ranomi is als enige van de 3 geridderd
3 maal wat?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:53 schreef svann het volgende:
[..]
Drie maal, kan dat?
Driemaal daar ontvangen zijn kan wel.
Nee.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:58 schreef svann het volgende:
Ik neem aan dat de mol het al vóór het openbare telefoontje wist.
Alles wijst zo overduidelijk naar Jurre dat ik daar bijna niet in geloof.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jurre is er niet uit hoor?
Volgens mij zit heel NL al vele afleveringen op Jurre als mol.
Alle creators net zo.
Jurre is de overduidelijke productie mol, en gek genoeg (helaas) ook nog eens de echte mol.
Daarom dat ik ook zeg in die reactie dat Jurre heel overduidelijk de productie mol is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alles wijst zo overduidelijk naar Jurre dat ik daar bijna niet in geloof.
Soy kan ook nog op het laatste moment geswitcht zijn wat ze eruit hebben gemonteerd of de test gewoon heel slecht hebben gemaaktquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:54 schreef MaJo het volgende:
Als Soy eruit gaat terwijl hij op Jurre zat, en Ranomi er nog in zit terwijl zij op Soy zat, dan kan Jurre volgens mij nooit de mol zijn. Dan gaat iemand eruit die op de mol zat en blijft degene die fout zat erin.
Eigenlijk zouden we terug moeten kijken met wie Soy het meest in het team heeft gezeten, dat is dan hoogstwaarschijnlijk de mol.
Maar Anke zat op Ranomi toch? Hoe kan die er dan uitliggen?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:54 schreef MaJo het volgende:
Als Soy eruit gaat terwijl hij op Jurre zat, en Ranomi er nog in zit terwijl zij op Soy zat, dan kan Jurre volgens mij nooit de mol zijn. Dan gaat iemand eruit die op de mol zat en blijft degene die fout zat erin.
Eigenlijk zouden we terug moeten kijken met wie Soy het meest in het team heeft gezeten, dat is dan hoogstwaarschijnlijk de mol.
Lees mijn replyquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Maar Anke zat op Ranomi toch? Hoe kan die er dan uitliggen?
Dan zou Daniel de mol moeten zijn
Dat kan inderdaad, wat dat betreft is het nauwelijks nog te achterhalen met alle editing.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Soy kan ook nog op het laatste moment geswitcht zijn wat ze eruit hebben gemonteerd of de test gewoon heel slecht hebben gemaakt
Mooi hoe je er automatisch vanuit gaat dat Daniël de mol niet isquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dan zou Daniel de mol moeten zijn
Met de podcast hint is het vrij duidelijk hoor. Jurre de mol en Daniel de winnaarquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, wat dat betreft is het nauwelijks nog te achterhalen met alle editing.
[..]
Mooi hoe je er automatisch vanuit gaat dat Daniël de mol niet is![]()
Daniël is de mol
Dat iemand op mol X zit, betekent niet dat hij/zij alle antwoorden op mol X ook daadwerkelijk juist invult natuurlijk. Ik kan prima denken dat Ranomi de Mol is, maar wel de helft van de vragen fout beantwoorden omdat ik ben vergeten wanneer Ranomi een rood kledingstuk droeg en ik niet meer weet of ze 165 euro of 168 euro verdiende bij een opdracht twee weken geledenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
quote:
Plus dat ze er dan weer een paar jaar op kunnen teren. Nu de obvious mol ook echt de mol. Waardoor ze daarna kijkers meer op het verkeerde been kunnen zetten door juist weer te editen naar iemand die niet de mol is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:21 schreef Moira het volgende:
[..]
Kweenie, die makers doen zulke gekke dingen dat ze het best wel weer eens obvious willen maken nadat mensen al een paar jaar klagen dat je het als kijker eigk niet meer kan weten
Dit is inderdaad wel de minst memorabele finale denk ik. Finale afleveringen zijn sowieso nooit zo leuk omdat er zo weinig kandidaten nog over zijn. Maar dit was wel heel raar.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:30 schreef Aratanax het volgende:
Slechtste finale ooit? Geen bijzondere locatie, slepende muziek, überhaupt een serieuze opdracht, helemaal niks.
Ik denk dat het ook komt door de locaties en reistijden ofzo.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel de minst memorabele finale denk ik. Finale afleveringen zijn sowieso nooit zo leuk omdat er zo weinig kandidaten nog over zijn. Maar dit was wel heel raar.
Welke podcast hint?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Met de podcast hint is het vrij duidelijk hoor. Jurre de mol en Daniel de winnaar
Dat deel in de boot was wel hilarisch ja. En zou kunnen dat het het door de reisafstanden komt dat ze geen andere opdrachten konden doen. Maar dan was het niet heel goed gepland.quote:Op zondag 5 maart 2023 02:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook komt door de locaties en reistijden ofzo.
De laatste 3 opdrachten leken me niet meteen in dezelfde omgeving, daarom misschien wat moeten schipperen?
In dat bootje was sowieso wel grappig om te zien. (Typisch wel dat Jurre achterin zat, kan echt niet anders meer)
Het mogelijke gesprek met de mol was wel een leuke toevoeging.
Eens en je kon ook redelijk volgen waar men trollen kon.quote:Op zondag 5 maart 2023 08:06 schreef TLC het volgende:
Ik vond dit wel een tof seizoen eigenlijk, met veel uiteenlopende opdrachten ; van zingen in een koor tot n spookhuis, safari en abseilen
Er zijn echt wel seizoenen geweest waar de opdrachten veel matiger / braver waren.
Het heeft wat uitschieters beide kanten op vind ikquote:Op zondag 5 maart 2023 08:06 schreef TLC het volgende:
Ik vond dit wel een tof seizoen eigenlijk, met veel uiteenlopende opdrachten ; van zingen in een koor tot n spookhuis, safari en abseilen
Er zijn echt wel seizoenen geweest waar de opdrachten veel matiger / braver waren.
Ik wist al op 29 december dat jurre t wasquote:Op zondag 5 maart 2023 09:43 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Eens en je kon ook redelijk volgen waar men trollen kon.
Vind het ook te snel zeggen dat Jurre een klotemol is. Binnen de groep is hij niet door de helft al snel ontmaskerd, zelfs in de finale niet.
Natuurlijk kan nog een van de andere het zijn, maar dat zou mij juist tegenvallen.
Okequote:Op zondag 5 maart 2023 10:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik wist al op 29 december dat jurre t was
Dat is nog steeds Renee.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:24 schreef golfer het volgende:
Als Jurre inderdaad de mol is dan is het wel de slechtste en meest voorspelbare mol in 23 jaar.
Ik heb anders vrolijk zitten doorspoelen.quote:Op zondag 5 maart 2023 07:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
Normaal gesproken is deze aflevering natuurlijk een draak van een aflevering. Terugblikken, monologen, twee kleine opdrachten en vooral uitstel van de bekendmaking. Ik waardeer het dat de makers dit hebben willen doorbreken door halverwege de executie van vorige week te doen, zodat er toch nog een spannend moment in zat.
Alvast gefeliciteerd dan.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:30 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik heb sinds aflevering 1 Daniël als winnaar en Ranomi als verliezer
Ik kijk dat niet want Splinterquote:Op zondag 5 maart 2023 23:13 schreef TLC het volgende:
Nu heb ik ook alle Niet de mol'len gezien
Wel apart dat Jurre de deur opende voor Splinter, dus de mol is of Daniel of Ranomi![]()
Sowieso is de laatste aflevering en enorme dooddoener en slappe anticlimax hapquote:Op maandag 6 maart 2023 11:27 schreef Madhouse11 het volgende:
Zojuist de testvraag en mijn punten ingevuld in de App. De timer van het verdenkspel loopt af om 21:15 aanstaande zaterdag. Dit houdt in dat ze inderdaad eerst 3 kwartier aan hysterische Gerda en Harry gaan vragen waarom zij toch denken dat Daniel of Ranomi de mol zijn. Daarna eindelijk de Mol onthullen en snel wat acties laten zien. Ik neem het wel op zaterdag.
Bij alle bronnen voor follow the money heeft Daniel met zeer grote afstand het meeste verdiend van allen.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:59 schreef TheVulture het volgende:
Alles nog eens teruglezende en wie waar heeft gemold moet het gewoon Jurre zijn. Hoewel ik Daniel nog steeds niet volledig uitsluit en ik het verdacht vind dat juist beide finalisten op hem zitten, heeft hij toch wel op sommige momenten goed gehandeld terwijl dit niet nodig was. Hij stuurde op eigen houtje een goede foto door bij die muurschilderingen bijvoorbeeld, en die envelop met die verdubbelaar op advies van Nabil had ik ook anders kunnen spinnen...
Aan de andere kant lijkt het er wel sterk op dat hij bij die bootopdracht bewust die blauwe tas en dat hoedje overboord heeft gekieperd.
Niet door de mensen in het spel zelfquote:Op maandag 6 maart 2023 22:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Renee de slechtste.
Jurre de meest betrapte en gevonden mol ooit.
Toen Nabil eruit ging maakte Rick de opmerking dat de deelnemers hun mol zagen vertrekken (oid).quote:
Zinloze dooddoener. Er zitten miljoenen mensen te speuren naar de Mol en de informatie uit te wisselen via allerlei platformen. Het is na 23 seizoen praktisch onmogelijk om de boel zo te monteren dat je de Mol niet ziet, nog even los van het feit dat er methodes zijn om met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de Mol te voorspellen (met name Follow the Money is 1 van de sterkste methodes).quote:Op maandag 6 maart 2023 22:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit zo.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:21 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zinloze dooddoener. Er zitten miljoenen mensen te speuren naar de Mol en de informatie uit te wisselen via allerlei platformen. Het is na 23 seizoen praktisch onmogelijk om de boel zo te monteren dat je de Mol niet ziet, nog even los van het feit dat er methodes zijn om met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de Mol te voorspellen (met name Follow the Money is 1 van de sterkste methodes).
Simpel gezegd gaat het programma (of beter gezegd het concept) ten onder aan zijn eigen succes. Het is niet mogelijk meer om iets uit te zenden wat niet opgepikt wordt. Al jaren is het een bekend probleem dat we op TV eigenlijk 0,0 hints zien, de hints die er zijn zijn zo ver gezocht dat de Paus nog eerder Moslim zou worden dan dat je ze vindt. Niet gek ook dat vanuit dat oogpunt het eigenlijk onmogelijk wordt voor de Mol en productie om daar nog iets van te maken.
Ik zou het dan ook niet vreemd vinden als ze stoppen met WIDM, het wordt door bovenstaande steeds minder leuk voor de kandidaten, de productie en de kijkers.
Jurre heeft gewoon zijn rol als Mol ongekend goed opgepakt. Niks niet even geld verdienen voor de buhne. Nee, altijd en overal mollen.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Renee de slechtste.
Precies, en als je de uitspraken van de kandidaten mag geloven en ziet op wie bepaalde personen er waarschijnlijk uit zijn gegaan was hij niet door heel veel mensen (het meest) verdacht in Zuid Afrika zelf dus blijkbaar was het ter plekke helemaal niet zo overduidelijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jurre heeft gewoon zijn rol als Mol ongekend goed opgepakt. Niks niet even geld verdienen voor de buhne. Nee, altijd en overal mollen.
Als de productie dit weg had moeten monteren hadden we Jurre in afl 9 pas voor het eerst opgemerkt. Dan was er dus geen Jurre.
We zullen het zaterdag zien, maar ik zet mijn geld erop dat ze dit niet verder konden verstoppen zonder Jurre volledig buiten beeld te houden. Het is anno 2023 niet meer mogelijk om onopvallend te Mollen voor de TV uitzendingen, elke seconde beeld wordt onder een microscoop gelegd en weet ik hoe vaak geanalyseerd.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Bij Jurre doet de productie totaal geen moeite om te verstoppen dat hij de mol is. Alles is gewoon zo overduidelijk.
Valt wel mee, meestal weet een grote groep het wel zo tegen het eind. Er worden zelfs systemen ingezet om stem vervorming terug te draaien, naar mijn idee worden de teksten van de Mol richting kandidaten (die vervormd worden) dan ook niet meer ingesproken door de Mol zelf om dit te voorkomen.quote:En ondanks wat jij noemt is het nog nooit zo overduidelijk geweest, afgelopen jaren wist de mol onder het publiek altijd prima verstopt te blijven.
Ja dat concept is wat houdbaarder als zoveel mensen meekijken. Wat WIDM zo'n krachtige formule maakt, is ook de achilleshiel nu het zo populair is.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:28 schreef GereDathan het volgende:
[..]
We zullen het zaterdag zien, maar ik zet mijn geld erop dat ze dit niet verder konden verstoppen zonder Jurre volledig buiten beeld te houden. Het is anno 2023 niet meer mogelijk om onopvallend te Mollen voor de TV uitzendingen, elke seconde beeld wordt onder een microscoop gelegd en weet ik hoe vaak geanalyseerd.
[..]
Valt wel mee, meestal weet een grote groep het wel zo tegen het eind. Er worden zelfs systemen ingezet om stem vervorming terug te draaien, naar mijn idee worden de teksten van de Mol richting kandidaten (die vervormd worden) dan ook niet meer ingesproken door de Mol zelf om dit te voorkomen.
Wat dat betreft is het concept van de Verraders wel een verademing, je weet als publiek vanaf dag 1 wie het zijn en hoeft daar dus niet over na te denken.
Juist. Zelfs in de finale zit niet iedereen op hem.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jurre heeft gewoon zijn rol als Mol ongekend goed opgepakt. Niks niet even geld verdienen voor de buhne. Nee, altijd en overal mollen.
Als de productie dit weg had moeten monteren hadden we Jurre in afl 9 pas voor het eerst opgemerkt. Dan was er dus geen Jurre.
Maar wat als Jurre de mol niet is ?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:21 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik zou het dan ook niet vreemd vinden als ze stoppen met WIDM, het wordt door bovenstaande steeds minder leuk voor de kandidaten, de productie en de kijkers.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee, je kunt niet alles laten verdwijnen. Maar het is ze de afgelopen jaren ook altijd gelukt dat wel grotendeels te doen, dus hoezo nu niet?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies, en als je de uitspraken van de kandidaten mag geloven en ziet op wie bepaalde personen er waarschijnlijk uit zijn gegaan was hij niet door heel veel mensen (het meest) verdacht in Zuid Afrika zelf dus blijkbaar was het ter plekke helemaal niet zo overduidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |