Van die opties heb ik dan toch liever A. Ik denk dat Jurre nog best eens een leuke mol zou kunnen zijn afhankelijk van wat we volgende week gaan zienquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:26 schreef Aratanax het volgende:
Dus de opties zijn:
Jurre de voorspelbare mol
Ranomi de saaie mol
Daniel de superslechte mol
Ja eensquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:26 schreef Moira het volgende:
[..]
Van die opties heb ik dan toch liever A. Ik denk dat Jurre nog best eens een leuke mol zou kunnen zijn afhankelijk van wat we volgende week gaan zien
Dat is altijd zo toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:26 schreef TLC het volgende:
Met enig geluk horen we nog wie er iig niet de mol is
Hadegenotquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:21 schreef zorro28 het volgende:
Ach we hebben ook finales gehad waar de kandidaten 10 minuten aan het opmaken waren om tijd te vullen
Ja die zit al wekenlang 100% op Jurre voor zover ik begrijp. Maar dus ook al die tijd als enige goed (als het idd Jurre is), dus de anderen die alles voornamelijk fout hadden kregen steeds ook een groen schermquote:
Ik heb sinds aflevering 1 Daniël als winnaar en Ranomi als verliezerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:25 schreef Moira het volgende:
Dan heb ik ook wel al een tijdje de prono goed met Jurre als mol, Daniel als winnaar die dat als enige doorhad en Ranomi als verliezer op Daniel
Of het is toch wel Daniël en dan baal ik dat ik ben geswitched
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |