Dat gaat niet, ze hebben de hele test al gemaaktquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:32 schreef Isane het volgende:
Hopelijk krijgt iemand een zwarte vrijstelling
Waarvoor?quote:
Denk het: negatief geld.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
En als ze verkeerd openen gaat er geld uit de pot?
Mortie kom je dit keer de Vlaamse ook kijken hierna want daar heb je dat soort 'biecht' onzin dus nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom moeten ze zo uitgebreid erbij vertellen
Nemen ze de kijker daar wel serieusquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:45 schreef Moira het volgende:
[..]
Mortie kom je dit keer de Vlaamse ook kijken hierna want daar heb je dat soort 'biecht' onzin dus nietdat ze je steeds nog eens extra zitten uit te leggen wat je net zelf al hebt zien gebeuren
Idem hier.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:43 schreef PinkLow het volgende:
Cool?? Man ik schijt 7 kleuren stront als ik er al naar kijk..
Nek koord omquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:46 schreef svann het volgende:
Niemand heeft de telefoon nog laten vallen.
Zal wel geborgd zijn toch?
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:45 schreef Moira het volgende:
[..]
Mortie kom je dit keer de Vlaamse ook kijken hierna want daar heb je dat soort 'biecht' onzin dus nietdat ze je steeds nog eens extra zitten uit te leggen wat je net zelf al hebt zien gebeuren
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:48 schreef superniger het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ik heb geen idee waar dit over gaat maar iig niet over de Vlaamse Molquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:48 schreef superniger het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Running gag VBL en andere subforumsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit over gaat maar iig niet over de Vlaamse Mol
Leuk voor zequote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:50 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Running gag VBL en andere subforums
Oh mooi dattie nu ook hier geïntroduceerd wordt danquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:50 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Running gag VBL en andere subforums
Vermomd als een driehoek?quote:
Geen idee. Ik heb ook alleen maar de varianten gezien.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh mooi dattie nu ook hier geïntroduceerd wordt danWat was de oorsprong van het omschreven probleem?
Kun je wel alle kanten mee opquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:52 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb ook alleen maar de varianten gezien.
Volgens mij ging het oorspronkelijk over wielrennen, dat wordt vaak op de Belg bekeken.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh mooi dattie nu ook hier geïntroduceerd wordt danWat was de oorsprong van het omschreven probleem?
raptorix in / [Achtste Finale @ 02/07/18 - 16:00] Brazilië - Mexico #2:quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:52 schreef Moira het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
raptorix in / [Achtste Finale @ 02/07/18 - 16:00] Brazilië - Mexico #2:
En eindelijk pronopunten na 9 afleveringen Soy te hebben ingevuldquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:58 schreef Isane het volgende:
Ik neem aan dat de punten van iedereen zijn verdubbeld in de app
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |