Ik mis Art die vraagt Wie de Mol is en dan naar de camera draait en zegt "Dat ziet u volgende week!".quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:30 schreef Aratanax het volgende:
Slechtste finale ooit? Geen bijzondere locatie, slepende muziek, überhaupt een serieuze opdracht, helemaal niks.
Nicequote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:30 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik heb sinds aflevering 1 Daniël als winnaar en Ranomi als verliezer
Art in al z'n huidige programma's vind ik nog steeds matigquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:32 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik mis Art die vraagt Wie de Mol is en dan naar de camera draait en zegt "Dat ziet u volgende week!".
Dat is hun format!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:34 schreef PinkLow het volgende:
Wat een gespeculeer zeg... dat ik dit gezeur al wekenlang kijk... besef komt nu pas!
Patrickquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:36 schreef TLC het volgende:
Ik vond het wel een leuke aflevering
De leukste ontknopingen blijven die van MM, Yvon en Lottie in Australie en het seizoen dat eindigde dat je de mol verkleed in de bus zag bij de allereerste (!) opdracht![]()
Was dat niet het seizoen van typetje van Telfort reclame de mol was?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:36 schreef TLC het volgende:
Ik vond het wel een leuke aflevering
De leukste ontknopingen blijven die van MM, Yvon en Lottie in Australie en het seizoen dat eindigde dat je de mol verkleed in de bus zag bij de allereerste (!) opdracht![]()
Nee, hoeft niet zo te zijn, want als Daniël wel de Mol zou zijn, dan hoeven ze ook niet zijn ontmoeting met zijn Mol Jurre te laten zien (want dat zou dan niet goed zijn als Daniël wél de Mol is).quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:28 schreef Malavita het volgende:
Toch Daniel? Want iedereen heeft met hem gezeten? Want je zit met de mol als je goed zit werd er gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jurre is er niet uit hoor?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:44 schreef heywoodu het volgende:
Meest obvious Mol eruit, dat is alvast lekker
Ah ja, op die fiets. Thanksquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:39 schreef libranl het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet zo te zijn, want als Daniël wel de Mol zou zijn, dan hoeven ze ook niet zijn ontmoeting met zijn Mol Jurre te laten zien (want dat zou dan niet goed zijn als Daniël wél de Mol is).
De kandidaat heeft een 1 op1 ontmoeting met zijn/ haar Mol. En als je goed zit, heb je dus een ontmoeting met de Mol. Zit je niet goed, heb je een ontmoeting met een medekandidaat.
Drie maal, kan dat?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:49 schreef TLC het volgende:
en sowieso, ontknoping is op Paleis Soestdijk, Ranomi is als enige van de 3 geridderd
3 maal wat?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:53 schreef svann het volgende:
[..]
Drie maal, kan dat?
Driemaal daar ontvangen zijn kan wel.
Nee.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:58 schreef svann het volgende:
Ik neem aan dat de mol het al vóór het openbare telefoontje wist.
Alles wijst zo overduidelijk naar Jurre dat ik daar bijna niet in geloof.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jurre is er niet uit hoor?
Volgens mij zit heel NL al vele afleveringen op Jurre als mol.
Alle creators net zo.
Jurre is de overduidelijke productie mol, en gek genoeg (helaas) ook nog eens de echte mol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |