Was 2017.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:14 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Good old times. 10 jaar geleden inmiddels met Henno?
Hij geeft eindelijk toe dat hij een idioot isquote:
Als ik Russell was zou ik als zoiets gezegd wordt, ergens anders m'n heil gaat zoeken, wanneer je baas aangeeft dat alles wat je doet het liefst ten dienste van HAM moet zijn...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:53 schreef beantherio het volgende:
Alles komt goed volgens Toto.![]()
[ twitter ]
Hij is een schoothondje dat hoopt op zijn moment of glory en hij doet ondertussen alles om het baasje te pleasenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:37 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Als ik Russell was zou ik als zoiets gezegd wordt, ergens anders m'n heil gaat zoeken, wanneer je baas aangeeft dat alles wat je doet het liefst ten dienste van HAM moet zijn...
Ik mag toch echt hópen van niet. ....quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij is een schoothondje dat hoopt op zijn moment of glory en hij doet ondertussen alles om het baasje te pleasen
Eens. Mercedes kan zich beter hernoemen naar Hamilton.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik mag toch echt hópen van niet. ....
Gun hem echt 'beter' dan dit!
Russell wordt behandeld als Voetveeg binnen Mercedes. Zo voelt het iig wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij is een schoothondje dat hoopt op zijn moment of glory en hij doet ondertussen alles om het baasje te pleasen
Misschien kun je dat beter hier vragenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:59 schreef Twieki het volgende:
Vorig jaar vooral op de laptop F1 gekeken via F1TV want zat met een oude tv die zowat niet eens HD was dus het beeld op mijn laptop was beter en scherper dan op die oude tv.
Nu heb ik een 4K UHD TV met Chromecast. F1TV via Chromecast verbonden met mijn tv en werkte helemaal prima, dat was ook zo tijdens de pre-season tests. Erg vloeiend en mooi beeld. Tot vandaag bij Q3. Wat er toen gebeurde was letterlijk en figuurlijk schokkend.
Ligt dit aan mijn setup? Of zat F1TV gewoon te kloten?
Why me (gequote)?!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien kun je dat beter hier vragen
Sally in F1 / Ervaring F1TV (officieel tv kanaal van Formula1.com) #5
Laatste topic, daar linkt mijn url standaard naar.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Why me (gequote)?!En niet het hele topic...?
Dank! Dacht dat dat topic in mijn MyAT zat, maar blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien kun je dat beter hier vragen
Sally in F1 / Ervaring F1TV (officieel tv kanaal van Formula1.com) #5
Had was gewoon erg kut tijdens Q3.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:59 schreef Twieki het volgende:
Vorig jaar vooral op de laptop F1 gekeken via F1TV want zat met een oude tv die zowat niet eens HD was dus het beeld op mijn laptop was beter en scherper dan op die oude tv.
Nu heb ik een 4K UHD TV met Chromecast. F1TV via Chromecast verbonden met mijn tv en werkte helemaal prima, dat was ook zo tijdens de pre-season tests. Erg vloeiend en mooi beeld. Tot vandaag bij Q3. Wat er toen gebeurde was letterlijk en figuurlijk schokkend.
Ligt dit aan mijn setup? Of zat F1TV gewoon te kloten?
De rest van het veld is gesandwich tussen 2 nederlandersquote:
Bijna was het Double Dutch with a rest of the world dipquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De rest van het veld is gesandwich tussen 2 nederlanders
Gasly![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bijna was het Double Dutch with a rest of the world dip
Double Dutch with a rest of the world dip met een beetje brie on the topquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bijna was het Double Dutch with a rest of the world dip
Always the damn French!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De rest van het veld is gesandwich tussen 2 nederlanders
Gasly![]()
Het was geen discussie, iedereen die deelnam was het met elkaar eens.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Russell wordt behandeld als Voetveeg binnen Mercedes. Zo voelt het iig wel.
En als ik ergens een hekel aan heb...
Maar dit wordt onderhand weer een offtopicjeen deze discussie hoort mss meer thuis in F1-Algemeen...?
Ik denk dat hij heel goed snapt in wat voor marketingcampagne hij is beland. Gesteund door het gehele Verenigd Koninkrijk en de Afrikan diaspora probeert Toto de GOAT mythe zo lang mogelijk te rekken. Russell is al blij als hij niet gesaboteerd wordt en speelt het gewoon voorzichtig.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zal ook wel een geldbedrag mee gemoeid zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij heel goed snapt in wat voor marketingcampagne hij is beland. Gesteund door het gehele Verenigd Koninkrijk en de Afrikan diaspora probeert Toto de GOAT mythe zo lang mogelijk te rekken. Russell is al blij als hij niet gesaboteerd wordt en speelt het gewoon voorzichtig.
Hij is helemaal niet voorzichtig, sinds hij wist dat hij bij Mercedes zou gaan rijden veranderde hij als een blad aan een boom. Plotsklaps volledig op de hand van Mercedes, Toto en Hamilton. Op het misselijkmakende afquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij heel goed snapt in wat voor marketingcampagne hij is beland. Gesteund door het gehele Verenigd Koninkrijk en de Afrikan diaspora probeert Toto de GOAT mythe zo lang mogelijk te rekken. Russell is al blij als hij niet gesaboteerd wordt en speelt het gewoon voorzichtig.
THIS IS UNACCEPTABLE!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet voorzichtig, sinds hij wist dat hij bij Mercedes zou gaan rijden veranderde hij als een blad aan een boom. Plotsklaps volledig op de hand van Mercedes, Toto en Hamilton. Op het misselijkmakende af
Volgens mij doet hij dat niet eens en verder hebben ze bij Mercedes wel andere zorgen dan die 8e titel voor Lewis, wordt wel druk in de lobby nu met de W13 en de W14.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goh, wat gek dat Russell zich nogal bescheiden opstelt in pas het tweede jaar van een van de belangrijkste teams en naast een van de belangrijkste coureur aller tijden zeg. Zoiets zou je niet verwachten.
Toto Wolff die het over een 8e wereldtitel voor Lewis heeft...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:58 schreef Tijn het volgende:
Ik weet niet waar jullie het allemaal over hebben, maar volgens mij is Russell vorig jaar boven Hamilton geëindigd, staat-ie voor de race van morgen ook weer voor Hamilton en gaat-ie daar ook eindigen als het er even inzit. Ik zie dat "buigen voor Lewis" niet, hoor.
Wie heeft het over buigen voor Hamilton? Het gaat over zijn schoothondjesmentaliteit/indereetkruipgedrag in de media over het team/Toto/Hamilton (Russell dus).quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:58 schreef Tijn het volgende:
Ik weet niet waar jullie het allemaal over hebben, maar volgens mij is Russell vorig jaar boven Hamilton geëindigd, staat-ie voor de race van morgen ook weer voor Hamilton en gaat-ie daar ook eindigen als het er even inzit. Ik zie dat "buigen voor Lewis" niet, hoor.
Verstappen verloor in 2016 ook van zijn teamgenoot. Ook als je pas vanaf Spanje gaat tellen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:58 schreef Tijn het volgende:
Dat maak jij ervan. Anderen noemen dat gewoonquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie heeft het over buigen voor Hamilton? Het gaat over zijn schoothondjesmentaliteit/indereetkruipgedrag in de media over het team/Toto/Hamilton (Russell dus).
Ik zie dat toch anders en Mercedes heeft in het verleden al bewezen dat ze geen coureurs voortrekken, kijk maar naar de titel van Rosberg.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:16 schreef Sally het volgende:
Ik gun Russell gewoon méér dan dit.
Een team wat ook aandacht en respect voor hem heeft - ook openlijk in de media.
Maar ook dat hij zelf wat meer op mag/kan scheppen over zijn prestaties, want dat wordt nu vakkundig door Hamilton de kop in gedrukt, zeg maar (even afgaande op vorig seizoen).
That is just a Brit being British.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie heeft het over buigen voor Hamilton? Het gaat over zijn schoothondjesmentaliteit/indereetkruipgedrag in de media over het team/Toto/Hamilton (Russell dus).
Agree to disagree...?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie dat toch anders en Mercedes heeft in het verleden al bewezen dat ze geen coureurs voortrekken, kijk maar naar de titel van Rosberg.
Hij is inderdaad een slijmbal voor de camera. Maar ik denk niet dat dat z'n gedrag op de baan echt beïnvloedt, hoor. Hij gaat er gewoon voor als-ie de kans krijgt, net als Rosberg.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou wel eens willen weten wat Russell écht denkt over z'n werkgever... (en baantje, en resultaten)quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij is inderdaad een slijmbal voor de camera. Maar ik denk niet dat dat z'n gedrag op de baan echt beïnvloedt, hoor. Hij gaat er gewoon voor als-ie de kans krijgt, net als Rosberg.
Nee Brawn was toen al weg hoor en Toto is Oostenrijker, dat Toto wat teveel macht heeft in F1 is niet gezond maar dat vind ik toch wat anders dan dat Russell ondergeschikt is aan Hamilton, het is niet meer dan een coureur die zich nog moet bewijzen tov een coureur die dat al gedaan heeft.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Agree to disagree...?
En dat was in de tijd van Ross Brawn, we hebben nu een (pardon my french) arrogante Duitse kl**thommel van een Toto Wolff. Die zelf nogal eens laat zien hoe hij kan balen van een foute strategie, of kan gniffelen in z'n vuistje als "a plan comes together" met een geniepig lachje - om het maar eens in goed Nederlands uit te drukken
Ow, pardon - da's waar ookquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee Brawn was toen al weg hoor en Toto is Oostenrijker, dat Toto wat teveel macht heeft in F1 is niet gezond maar dat vind ik toch wat anders dan dat Russell ondergeschikt is aan Hamilton, het is niet meer dan een coureur die zich nog moet bewijzen tov een coureur die dat al gedaan heeft.
Dat blijft altijd moeilijk, maar het is natuurlijk wat anders als je 8 jaar in de beste auto hebt gezeten of dat je uit nog een slechtere knakenbak als Williams in die Mercedes van vorig jaar stapt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, pardon - da's waar ookOostenrijker - Duitssprekend zeg maar (ja, al is Oostenrijks net anders dan Hoog-Duits
![]()
![]()
)
Russell had vorig jaar steeds de betere resultaten, en Hamilton klaagde steen en been over de wagen. Waarom deed Russell het dan zoveel beter - als dat toch al een Knakenbak bleek te zijn?
En Hamilton die steeds maar huilie-huilie deed - zeker begin van seizoen 2021 - dat de auto zo kut was.
En Wolff die dan kontenkruiperig zijn verontschuldigingen maakt aan HAM, dat ze de auto niet goed hadden gemaakt.
Niet goed? En waarom rijdt Russell dan WEL goed in die bak? (relatief gezien - toentertijd)
Sorry, ik kan er met de pet niet bij.
/ouwe koeien...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, pardon - da's waar ookOostenrijker - Duitssprekend zeg maar (ja, al is Oostenrijks net anders dan Hoog-Duits
![]()
![]()
)
Russell had vorig jaar steeds de betere resultaten, en Hamilton klaagde steen en been over de wagen. Waarom deed Russell het dan zoveel beter - als dat toch al een Knakenbak bleek te zijn? (edit: bijvoorbeeld getuige m.n. de porpoising waar mn Merc heel erg last van leek te hebben)
En Hamilton die steeds maar huilie-huilie deed - zeker begin van seizoen 2021 - dat de auto zo kut was.
En Wolff die dan kontenkruiperig zijn verontschuldigingen maakt aan HAM, dat ze de auto niet goed hadden gemaakt.
Niet goed? En waarom rijdt Russell dan WEL goed in die bak? (relatief gezien - toentertijd)
Sorry, ik kan er met de pet niet bij.
Dan laten we het er nu maar op houden "George Russell is een prima/goede/juiste/perfecte 2e coureur tegenover een superster"? Binnen de hiërarchie van de F1 gezien, dan.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat blijft altijd moeilijk, maar het is natuurlijk wat anders als je 8 jaar in de beste auto hebt gezeten of dat je uit nog een slechtere knakenbak als Williams in die Mercedes van vorig jaar stapt.
Ik wil 3&4 tegelijk kiezen, LOLquote:
Dat is slechts jouw perceptie en dus per definitie subjectief.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het gaat over zijn schoothondjesmentaliteit/indereetkruipgedrag in de media over het team/Toto/Hamilton (Russell dus).
Zeker en dat herken ik ook wel in 'm, maar tóch (mss net als Whiskers?) gun ik die vent wat andersquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
<knip>
...Hij heeft een hele typische, Engelse uppermiddleclass houding en taalgebruik. Geen enkel probleem mee.
Die heeft ook gezien hoe brak Stroll uit het bakkie staptequote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:48 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Dat het niet eens is 'our main rival is Aston Martin', nee, alleen Alonso
En wij zijn natuurlijk een redelijk direct volkje qua communicatie en dat is Max ook. Engelsen zijn wezenlijk anders.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeker en dat herken ik ook wel in 'm, maar tóch (mss net als Whiskers?) gun ik die vent wat anders![]()
![]()
Nu is het vaak een beetje een ja-knikker. Net-niks, zeg maar - lol![]()
Maar goed, F1-coureurs zijn niet allemaal heethoofden à la Felipe Massa en Fernando Alonso, of ijskonijnen als Kimi Raikkonen of Mika Hakkinen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |