Kheb dat ook wel eens. Kheb het idee dat het aan de bandbreedte bij F1TV icm de Chromecast ligt, maar ik weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:59 schreef Twieki het volgende:
Vorig jaar vooral op de laptop F1 gekeken via F1TV want zat met een oude tv die zowat niet eens HD was dus het beeld op mijn laptop was beter en scherper dan op die oude tv.
Nu heb ik een 4K UHD TV met Chromecast. F1TV via Chromecast verbonden met mijn tv en werkte helemaal prima, dat was ook zo tijdens de pre-season tests. Erg vloeiend en mooi beeld. Tot vandaag bij Q3. Wat er toen gebeurde was letterlijk en figuurlijk schokkend.
Ligt dit aan mijn setup? Of zat F1TV gewoon te kloten?
Hennoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:49 schreef Nattekat het volgende:
Sportzuig![]()
Ik ben nog ouderwets van de Ace.
Zal Russell een fijn bericht vinden…quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:53 schreef beantherio het volgende:
Alles komt goed volgens Toto.![]()
[ twitter ]
Was 2017.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:14 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Good old times. 10 jaar geleden inmiddels met Henno?
Hij geeft eindelijk toe dat hij een idioot isquote:
Als ik Russell was zou ik als zoiets gezegd wordt, ergens anders m'n heil gaat zoeken, wanneer je baas aangeeft dat alles wat je doet het liefst ten dienste van HAM moet zijn...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:53 schreef beantherio het volgende:
Alles komt goed volgens Toto.![]()
[ twitter ]
Hij is een schoothondje dat hoopt op zijn moment of glory en hij doet ondertussen alles om het baasje te pleasenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:37 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Als ik Russell was zou ik als zoiets gezegd wordt, ergens anders m'n heil gaat zoeken, wanneer je baas aangeeft dat alles wat je doet het liefst ten dienste van HAM moet zijn...
Ik mag toch echt hópen van niet. ....quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij is een schoothondje dat hoopt op zijn moment of glory en hij doet ondertussen alles om het baasje te pleasen
Eens. Mercedes kan zich beter hernoemen naar Hamilton.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik mag toch echt hópen van niet. ....
Gun hem echt 'beter' dan dit!
Russell wordt behandeld als Voetveeg binnen Mercedes. Zo voelt het iig wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij is een schoothondje dat hoopt op zijn moment of glory en hij doet ondertussen alles om het baasje te pleasen
Misschien kun je dat beter hier vragenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:59 schreef Twieki het volgende:
Vorig jaar vooral op de laptop F1 gekeken via F1TV want zat met een oude tv die zowat niet eens HD was dus het beeld op mijn laptop was beter en scherper dan op die oude tv.
Nu heb ik een 4K UHD TV met Chromecast. F1TV via Chromecast verbonden met mijn tv en werkte helemaal prima, dat was ook zo tijdens de pre-season tests. Erg vloeiend en mooi beeld. Tot vandaag bij Q3. Wat er toen gebeurde was letterlijk en figuurlijk schokkend.
Why me (gequote)?!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien kun je dat beter hier vragen
Sally in F1 / Ervaring F1TV (officieel tv kanaal van Formula1.com) #5
Laatste topic, daar linkt mijn url standaard naar.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Why me (gequote)?!En niet het hele topic...?
Dank! Dacht dat dat topic in mijn MyAT zat, maar blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien kun je dat beter hier vragen
Sally in F1 / Ervaring F1TV (officieel tv kanaal van Formula1.com) #5
Had was gewoon erg kut tijdens Q3.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:59 schreef Twieki het volgende:
De rest van het veld is gesandwich tussen 2 nederlandersquote:
Bijna was het Double Dutch with a rest of the world dipquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De rest van het veld is gesandwich tussen 2 nederlanders
Gasly![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bijna was het Double Dutch with a rest of the world dip
Double Dutch with a rest of the world dip met een beetje brie on the topquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bijna was het Double Dutch with a rest of the world dip
Always the damn French!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De rest van het veld is gesandwich tussen 2 nederlanders
Gasly![]()
Het was geen discussie, iedereen die deelnam was het met elkaar eens.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Russell wordt behandeld als Voetveeg binnen Mercedes. Zo voelt het iig wel.
En als ik ergens een hekel aan heb...
Maar dit wordt onderhand weer een offtopicjeen deze discussie hoort mss meer thuis in F1-Algemeen...?
Ik denk dat hij heel goed snapt in wat voor marketingcampagne hij is beland. Gesteund door het gehele Verenigd Koninkrijk en de Afrikan diaspora probeert Toto de GOAT mythe zo lang mogelijk te rekken. Russell is al blij als hij niet gesaboteerd wordt en speelt het gewoon voorzichtig.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |