Il Duce Anemaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Anema ging even 80 jaar terug in de tijd.
Beetje van beidenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:24 schreef RipCity het volgende:
Snap r niks van? Is dit winnen voor je land of individueel?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Anema ging even 80 jaar terug in de tijd.
Erik van Dijk, permanent verblind door eenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wie geeft er commentaar naast Hersman? Net zo debiel als Joris vd Berg
Ik snap er ook geen zak van, en totaal geen enkele spanning ookquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:24 schreef RipCity het volgende:
Snap r niks van? Is dit winnen voor je land of individueel? Hebben we al gewonnen omdat die ene vooraan ligt?
Zou ze ook gaan schelden na de finish?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:24 schreef wimderon het volgende:
Irene Schouten is nu aan het schuimbekken.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen zak van, en totaal geen enkele spanning ook![]()
Groenewold oid mijlenver voor en daarachter schaatsen ze als een stel recreanten de rondjes![]()
Dit is geen sport
Zo te horen is hij nogal onder de indruk van de taktiek 'wegrijden van de rest'. Kinderhand is snel gevuld.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Erik van Dijk, permanent verblind door een
Als Nederland het op de 1 of andere manier verneukt is het niet goed,maar als ze het tactisch goed doen en winnen is het ook niet goedquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:28 schreef RipCity het volgende:
Beetje raar idd dat je zo ver kan uitlopen en niemand iets doet met zogenaamd briljante tactiek
Nou ja, het ís een goede tactiek, maar het is niet zo gek om met een goede tactiek te komen als je de twee beste deelnemers aan de start hebt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:28 schreef RipCity het volgende:
Beetje raar idd dat je zo ver kan uitlopen en niemand iets doet met zogenaamd briljante tactiek
Mooi laten oudehoeren.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als Nederland het op de 1 of andere manier verneukt is het niet goed,maar als ze het tactisch goed doen en winnen is het ook niet goed
Met Groenewoud in het peloton had Marijke het aangetrokken met Schouten in het wielquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:30 schreef SilverEyes het volgende:
Schouten geklopt door Blondin. Goed dus dat ze het niet op een sprint hebben laten aankomen.
Jazeker. Maar Schouten is niet in enorm goede vorm, dus dan kies je met deze tactiek voor iets meer zekerheid.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met Groenewoud in het peloton had Marijke het aangetrokken met Schouten in het wiel
Schouten ging buitenom. En voor zilver sprinten is sowieso anders dan voor goud.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met Groenewoud in het peloton had Marijke het aangetrokken met Schouten in het wiel
Kop over kop achtervolgen is bij schaatsen ook wel iets lastiger, vaak komt het aan op 1 land dat iemand volledig oprookt in de achtervolgingquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:28 schreef RipCity het volgende:
Waarschijnlijk omdat plan 1 toch werd onderbroken toen ze bijna (per ongeluk) onderuit werd gereden.quote:
Nou ja, helemaal happy is Schouten niet...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:34 schreef Janneke141 het volgende:
Bert zit weer eens lekker te stokenGa toch weg man.
Dat is het enige wat vrouwen massastart interessant maaktquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:34 schreef Janneke141 het volgende:
Ja ik ben wel benieuwd hoe dat straks bij de Spelen gaat, want Groenewoud gaat waarschijnlijk nog wel een stukkie beter worden en ik verwacht niet dat Schouten vrijwillig een stapje opzij zal doen.quote:
Haten op ons Bertquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:34 schreef Janneke141 het volgende:
Nou ja, dat is wel allemaal begonnen toen Schouten 2 jaar geleden pissed was toen Groenewoud wereldkampioen werd. Dus hij weet wel dat er wat zit.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:34 schreef Janneke141 het volgende:
Nee, dat verwacht ik eerder van Schouten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie Marijke nou niet snel kutwijf zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |