Wie moet er in zijn plaats?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:07 schreef Mani89 het volgende:
Weg met die minderwaardige marathonschaatsers.
Ik zou Roest wel eens willen zien op de massastart.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wie moet er in zijn plaats?
(Hij wordt uiteindelijk toch nog 'gewoon' 2e. mogelijke diskwalificaties daargelaten.)
Sven Kramer.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wie moet er in zijn plaats?
(Hij wordt uiteindelijk toch nog 'gewoon' 2e. mogelijke diskwalificaties daargelaten.)
Bij marathonwedstrijden ook vaak betrokken bij incidentenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:04 schreef hhh38 het volgende:
Hoolwerf weer betrokken bij een incident, wat een irritante schaatser
Is die handig en sluw?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou Roest wel eens willen zien op de massastart.
Ach, ook zo'n omhooggevallen minderwaardige marathonschaatser, nietwaar?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:14 schreef Mani89 het volgende:
Bergsma met zon valhelmpje past op een of andere manier perfect. Ik mis alleen nog een busje, met een raam om schoon te likken.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:14 schreef Mani89 het volgende:
Bergsma met zon valhelmpje past op een of andere manier perfect. Ik mis alleen nog een busje, met een raam om schoon te likken.
Il Duce Anemaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Anema ging even 80 jaar terug in de tijd.
Beetje van beidenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:24 schreef RipCity het volgende:
Snap r niks van? Is dit winnen voor je land of individueel?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Anema ging even 80 jaar terug in de tijd.
Erik van Dijk, permanent verblind door eenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wie geeft er commentaar naast Hersman? Net zo debiel als Joris vd Berg
Ik snap er ook geen zak van, en totaal geen enkele spanning ookquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:24 schreef RipCity het volgende:
Snap r niks van? Is dit winnen voor je land of individueel? Hebben we al gewonnen omdat die ene vooraan ligt?
Zou ze ook gaan schelden na de finish?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:24 schreef wimderon het volgende:
Irene Schouten is nu aan het schuimbekken.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen zak van, en totaal geen enkele spanning ook![]()
Groenewold oid mijlenver voor en daarachter schaatsen ze als een stel recreanten de rondjes![]()
Dit is geen sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |