FOtos maken is ze aan het doenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat ze haar evenement nou maar gaat opruimen. En aan haar corvee dag begint
Ik hou daar zo niet van, zullen ze op dat moment gewoon vergeten dat iedereen ze zo kan zien?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
wendy is lief en doet veel ,maar met drank op vind ik haar redelijk aso
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:51 schreef pingu66 het volgende:
De hele loods wordt gepest en opgeruimd door "iedereen" behalve Babbel
tuurlijk ze waant zich de qween van de loodsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:51 schreef pingu66 het volgende:
De hele loods wordt gepest en opgeruimd door "iedereen" behalve Babbel
Wat een onzin.. er zijn er een paar aan het opruimen maar het grootste gedeelte is druk met foto’s maken en snaaien.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:51 schreef pingu66 het volgende:
De hele loods wordt gepoetst en opgeruimd door "iedereen" behalve Babbel
Er is een afspraak dat degene die het ev enement organiseren dit ook opruimen, boven dien is het Babbels corvee dag.en flikt ze dit vaker.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat een onzin.. er zijn er een paar aan het opruimen maar het grootste gedeelte is druk met foto’s maken en snaaien.
Phoe phoe.. gelukkig doet alleen zij dat maar en de anderen nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er is een afspraak dat degene die het ev enement organiseren dit ook opruimen, boven dien is het Babbels corvee dag.en flikt ze dit vaker.
Luisteeeer..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:18 schreef Ambrine het volgende:
Valt me op dat hoe vaker Zoë een verhaal vertelt hoe meer aangedikt en verdraaid het verhaal wordt. De roddels worden met de minuut smeuïger bij haar. Gevaarlijk meisje die alleen maar loopt te stoken en roddelen.
Het is wel opvallend dat Babette altijd haar snor drukt met corvee.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Phoe phoe.. gelukkig doet alleen zij dat maar en de anderen niet
die smult daarvanquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:24 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Dat Babette hier als volwassene vrouw van 40 in meegaat…onbegrijpelijk.
Het is dát, of corveequote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:24 schreef Ambrine het volgende:
[..]
En dan zegt ze dat ze Wendy alleen gaat appen na de loods want met Wendy kan je geen goede gesprekken voeren vindtvBabbelquote:
Ik vond haar al niets, maar da wordt alleen maar minderquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:24 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Die gast is zo sfeerbepalend. Het was idd meteen stil.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:31 schreef lojanda het volgende:
Ojee Jeff is weer nuchter en de ruzie gaat weer verder.. helaas mogen we het weer niet horen.
Ahh voor zichzelf.. dacht al doet hij nu iets voor een anderquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:32 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Bern bakt zelf pannenkoeken
Van Kenzy mocht hij ze flippen met de kaasschaaf, dat gaat altijd goed ...
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ahh voor zichzelf.. dacht al doet hij nu iets voor een ander
Die wordt ook echt wel beschermd door achterquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die gast is zo sfeerbepalend. Het was idd meteen stil.
en sas mss staan 2 bordenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die heb ik nu echt nog nooit iets voor een ander zien doen.. behalve dan achter chagrijnige Sasha aanlopen.. wat een zak hooi is dat..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Dan duurde het natuurlijk weer te lang
Dat blijkt nu wel weer. Hij word angstvallig van de streams afgehouden. Flikker die vent toch over de poort. Zijn gedrag naar Kim is al walgelijk, laat staan naar de rest van de bewoners.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die wordt ook echt wel beschermd door achter
heel de loods lijd onder zijn kuthumeurquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat blijkt nu wel weer. Hij word angstvallig van de streams afgehouden. Flikker die vent toch over de poort. Zijn gedrag naar Kim is al walgelijk, laat staan naar de rest van de bewoners.
It’s Alivequote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ook weer onder de levenden
Van de week hadden we het ergens over normen en waarden, schaarde Wendy daar ook gedeeltelijk onder, maar normen en waarden zijn ook bij haar vaak ver te zoeken. Leuke dame, maar verliest haar controle als er drank in het spel komt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ook weer onder de levenden
Ik ook niet hoor, lijkt wel een spraak gebrek te hebbenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:28 schreef lojanda het volgende:
Ik kan Rupert echt nooit verstaan of volgen
Nee voor de hele groepquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is alleen maar een goed teken want dat geeft aan dat je lichaam er niet aan gewend is. Of Babette er nu zo trots op moet zijn?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:36 schreef lojanda het volgende:
Babette zegt alles door elkaar te kunnen drinken maar nooit ziek wordt..
Pfff ik word altijd overal ziek van.. maakt niet uit wat ik drink.
Van een dronken Wendy ben ik ook niet zo gecharmeerd, ze kan dan wel ontzettend vrolijk zijn, maar dat loopt snel over in overdreven opdringerig. Ben daar nooit zo'n fan vanquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Van de week hadden we het ergens over normen en waarden, schaarde Wendy daar ook gedeeltelijk onder, maar normen en waarden zijn ook bij haar vaak ver te zoeken. Leuke dame, maar verliest haar controle als er drank in het spel komt.
Ik vind het zo onaantrekkelijk als mensen het niet meer bij gewoon gezellig borrelen kunnen houden en zich totaal voor schut zetten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Van de week hadden we het ergens over normen en waarden, schaarde Wendy daar ook gedeeltelijk onder, maar normen en waarden zijn ook bij haar vaak ver te zoeken. Leuke dame, maar verliest haar controle als er drank in het spel komt.
Dat niet maar wel makkelijk.. ik kan nooit eens een keer lekker doorzakken want weet van te voren al dat ik dan ziek wordt. Vroeger maakte me dat niets uit maar tegenwoordig heb ik het er niet meer voor overquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:40 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat is alleen maar een goed teken want dat geeft aan dat je lichaam er niet aan gewend is. Of Babette er nu zo trots op moet zijn?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:54 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nee volgens mij van die speeches over iedereen
Kim is nog steeds over die kus. Gisteren was ze niet boos, zei ze tegen Wendy (zag de beelden van Hoempah).quote:
Was hij altijd maar zo lief voor zijn vriendin..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Jeff zingt brakke Wendy toe op kamer 1 en probeert Moraima op te laten staan..
Die 2 moeten maar heel rap uit elkaar gaan. Dit is toch geen doen meer, niet voor hun en niet voor de groep.quote:
Hij is lekker spraakzaam.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:58 schreef IkFok het volgende:
JW aan een frikandel met een dikke klodder mayonaise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:04 schreef Hoempah het volgende:
Het is uit tussen KimW en Marciano!Weet Marciano dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Volgens mij niet meer dan dat Babette met haar matras op de voer naast zijn bed heeft geslapen.quote:
En nu is Kimmy boos?quote:
niet op de vloer , babs lag in bed samen met tianoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij niet meer dan dat Babette met haar matras op de voer naast zijn bed heeft geslapen.
Lijkt me veel te krap en warm trouwens in een eenpersoonsbed...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
niet op de vloer , babs lag in bed samen met tiano
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
niet op de vloer , babs lag in bed samen met tiano
Volgens mij lagen ze allemaal bij elkaar ,is volgens mij nergens iets gebeurd wat niet door de beugel kanquote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij lagen ze allemaal bij elkaar ,is volgens mij nergens iets gebeurd wat niet door de beugel kan
wat doen kim en jef danquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lijkt me veel te krap en warm trouwens in een eenpersoonsbed...
Zoë's matras was ook naar kamer 3 versleeptquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij lagen ze allemaal bij elkaar ,is volgens mij nergens iets gebeurd wat niet door de beugel kan
En dan hoe ze er bij loopt met die haren zwiertquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:17 schreef IkFok het volgende:
Waar bemoed die Esther zich mee. Met haar rij neigingen. Ze is niet meer verliefd durft ze dan ook nog als eerste te zeggen
Ze vindt het walgelijk pfff.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:17 schreef Dotteke het volgende:
Nu over Eunice die JW als een oom ziet maar waar Eunice wel tegen aan rijdt![]()
JW vraagt ja en? Nee geen ja en ik wil het gewoon zeggen
Of hij het niet erg vindt. Nee dat vindt JW niet
Dit is denk ik niet het antwoord is wat ze wil horen
Voor jou gaan ze naar de keukenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Biljart weer... zucht...
Andere stream etende mensen... bah
Ik kies voor bah
En niet meer verliefdquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:27 schreef pingu66 het volgende:
Haha wat een mens is die Esther toch,ze moest haar zelf ee s zien hoe ze xich opdringt aan JW.ook gisteren nacht op de bank zijn hand pakken en haar vingers er tussen wringde . En tegen hem aandrukken als ze iets verteld.
Het gesprek wat ze net heeft gehad heeft niets opgeleverd.
Alles is prrrrrrrimmma
Esther is niet jaloers!
Waarschijnlijk Wendy dan toen ze naar bed werd gebracht door Jeffrey? Want Moraima kwam toen binnen en verstoorde ietsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:25 schreef Dotteke het volgende:
Iemand had bijna de broek van Jeff los gedaan? Zegt Moraima dat nu?
Dat moet Wendy geweest zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:25 schreef Dotteke het volgende:
Iemand had bijna de broek van Jeff los gedaan? Zegt Moraima dat nu?
Het is uit tussen KimW en Marciano!Och ochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:29 schreef Dotteke het volgende:
Rupert vertellen dat hij aan het kotsen was maar met zijn oor een gesprek volgde
Kon het helaas niet goed verstaan was weer meer gefluister dan goed verstaanbaarquote:
Ze kan beter zeggen dat ze het walgelijk vindt dat hij tijdens het wandelen zo vies loopt te rochelen en het uitspuugd waar anderen weer wandelen of sporten.quote:
Moraima dacht dat hij aan het kroelen was, hij was dus liggend voor overgebogen aan het kotsenquote:
Laat Babs maar schuiven. 1 koppeltje heeft ze uit elkaar en nu op naar de volgende.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:31 schreef pingu66 het volgende:
Mijn god dat hysterische gelach van Mattin en Bep
Bah snap dat ook niet..alsof ze weer 16 zijn. Maar wel echt een Rupert actie om zelfs tijdens het kotsen nog af te luisterenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moraima dacht dat hij aan het kroelen was, hij was dus liggend voor overgebogen aan het kotsen
SNap niet dat je daar zo trots over kan vertellen
Walgelijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:35 schreef IkFok het volgende:
En ze drinken rustig door van de wijn Babet , Wendy en Jappie
Denk eerder de steeds lopende Ruzie tussen Jef en Kim..elke keer weg en soundslock.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:35 schreef Hoempah het volgende:
Febo wist niet hoe snel ze moesten switchen toen de drank tevoorschijn kwam.
Ze moest gisteren een gesprek voeren met Bern. Het kon niet wachten tot vandaagquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:41 schreef Flow3r het volgende:
Nou ennnnnnn, ze ligt nog te slapen terwijl anderen wakker zijnnnnnnnnnn![]()
en jij gelooft datquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:42 schreef pingu66 het volgende:
[ afbeelding ] Op zaterdag 4 maart 2023 12:38 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Ze moet haar fakking 24 uur nog aanvragen...
En dit is wat Jef probeerde uit te leggen aan Kim vanmorgen, dit heet humor zei hij, was een grapje..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:44 schreef Ambrine het volgende:
Wat ik al dacht. Zoë heeft er een heel ander verhaal van gemaakt. Wendy vertelt het net aan Jasper.
Wendy had gezegd: Ik heb zin in seks en toen zei Jeffrey als grap: ik voel me geroepen.
Zoë vertelde vanochtend aan Babette dat Jeffrey tegen Wendy had gezegd: Ik heb zin in seks.
Dit is precies Zoë dus.
Ze is absoluut hetero en wil een mooie gespierde man.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe vindt vrouwen schoner dan mannen.
Ik snap deze ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze is absoluut hetero en wil een mooie gespierde man.
Terwijl hij de nacht met Wanda heeft doorgebracht, lijkt soms een afleiding ervan..en ja ik denk dat Jap weer richting de andere groep trekt..totdat Wanda er nog steeds is, blijft het een schijnheil.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Probeert Jappie toch weer aansluiting te vinden bij de andere groep? Ligt met Wendy en Babs in bed
Het is uit tussen KimW en Marciano!Het is nu wachten op een brief van GJ aan Babette......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Isaac en Eunice Niet aan mijn tieten zittenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:53 schreef Dotteke het volgende:
Isaac zegt dat hij 95% zichzelf is in de loods
Esther zegt dat zij ook zichzelf is ze zou niets doen waar haar kinderen zich voor zouden schamen
Wie denkt Gj dat hij is? haar bedgenoot, verloofde, lover...hij kan niet meer wijzen met zijn vingertje, Zooi zij vanmorgen al ..hij was dominant en voel me een soort van vrij nu, ging over logeren op kamer 3..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:56 schreef Harry het volgende:
[..]
Het is nu wachten op een brief van GJ aan Babette......
Ja...denk dat ze hem waarschuwd voor thuisfront...Zoe had vanochtend al tegen Babette gezegt dat hij erg geil wasquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:57 schreef pingu66 het volgende:
Zei Esther nou tegen Isaac dat hij moet uitkijken voor de vrouwen, de loopse teven ????
En waarom wordt er nu niet omgeroepen dat hij Nederlands moet praten?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:00 schreef spapaars het volgende:
Waarom gaat Martin niet naar zijn eigen kamer?
Zal wel te doen hebben met dat hij weet waar de camera's actief zijn.
Dat denk ik niet. Hij zag er niet uit of hij het heel erg vond om te vertrekken. Ik denk dat het hem helemaal niks uitmaakt hoe het spel verder verloopt want hij kan toch niet meer winnen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:56 schreef Harry het volgende:
[..]
Het is nu wachten op een brief van GJ aan Babette......
Wat heeft ze gezegd dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Marciano hoeft niet rouwig te zijn, met het bericht van Kim W.
WTF is Eunice mee bezig, leek erop dat ze Isaac in het begin uit wilde kledenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Isaac en Eunice Niet aan mijn tieten zitten
https://streamable.com/yqu315
[ afbeelding ]
Volgens mij was het voor Marciano al uit toen zecaan de poort begon te blèren over zijn kinderen en broerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Marciano hoeft niet rouwig te zijn, met het bericht van Kim W.
quote:
Het is uit tussen KimW en Marciano!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check even bericht 162 van Harry, hier net bovenquote:
Weer om haar aartsvijand Eunice zwart te maken.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:57 schreef pingu66 het volgende:
Zei Esther nou tegen Isaac dat hij moet uitkijken voor de vrouwen, de loopse teven ????
Dat moge toch wel duidelijk wezenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze zegt niet echt dat het uit is
Denk niet dat ze zomaar lost laat
Het is uit tussen KimW en Marciano!Ik heb een week niet gekeken maar wat is er gebeurt ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heeft Marciano gedaan?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Met Babet in 1 bed geslapenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een week niet gekeken maar wat is er gebeurt ?Wat heeft Marciano gedaan?
Niet echt maar zoals het al in de loods ging.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zomaar los laat
Zo klinkt ze welquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zomaar los laat
Zo de poort uit.quote:
Aan Babette verschillende keren gevraagd of hij een man voor haar was op een flirterige toon na een hoop alcohol, en kennelijk bij Babette in bed gelegenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij is drie koppen kleinerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Aan Babette verschillende keren gevraagd of hij een man voor haar was op een flirterige toon na een hoop alcohol, en kennelijk bij Babette in bed gelegen
Ik heb alleen gezien dat Babette haar matras naast de zijne heeft gesleept en dat hij nog in zijn eigen bed lag
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En Wanda heeft met Jappie in 1 bed geslapen
Is hier wel een cap gepost dat ze bij hem in bed ligtquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Aan Babette verschillende keren gevraagd of hij een man voor haar was op een flirterige toon na een hoop alcohol, en kennelijk bij Babette in bed gelegen
Ik heb alleen gezien dat Babette haar matras naast de zijne heeft gesleept en dat hij nog in zijn eigen bed lag
Zo was dat vanochtend niet meer.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:13 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Zo was dat vanochtend niet meer.
[ link | afbeelding ]
04-03-23 | #2 | Wakker worden met Babette op een vreemde locatie [27 min 37 sec]
-
Je zou niet meer posten, want je was er klaar meequote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lief doen, iedereen is er wel eens klaar meequote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je zou niet meer posten, want je was er klaar mee
Ik kreeg er tranen van in mijn ogen en dat was geen medelijden maar omdat ik er zo verschrikkelijk om moest lachen. Wat een dramaqueen is die gast en legt het er ook nog eens erg dik bovenop.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo de poort uit.
Je hebt karakters leuk of minder leuk, maar hij speelt een rol.
Zag gisteren op TV hoe hij bij de poort voor het bordje met Mexx's naam erop stond, het streelde en zei dat hij altijd aan haar denkt.
Wen er maar aan. We hebben bijna meer verkapte streamlocks dan bb op het moment.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:15 schreef puzziepie het volgende:
Okay, Martin zit alweer in mijn irritatie ding
Ow wacht, wacht, het was niet uitdagend bedoeld. Puzz weet hoe ik het bedoel.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lief doen, iedereen is er wel eens klaar mee
Oh ik dacht uit zijn smoelquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:11 schreef Setje72 het volgende:
En dan doet Babette het af als "gewoon" bij vrienden in bed liggen...nou geloof me de eerste die dat bij mijn vent doet stomp ik alle kiezen uit haar smoel,zo normaal vind ik dat niet
Dan heb je niet alles gelezen, mijn glazen bureuablad ontplofte vorige week , tegelijk toen ik me kapot ergerde aan dat gedoe over de inmenging van de febo en dat net had gepost. ik heb niets gevolgd ,want mijn pc was kapot na die ontploffingquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je zou niet meer posten, want je was er klaar mee
Weet ik toch, speelde het mee.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow wacht, wacht, het was niet uitdagend bedoeld. Puzz weet hoe ik het bedoel.
Dat is fucked upp. Alles weer in order dan? Laptop?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan heb je niet alles gelezen, mijn glazen bureuablad ontplofte vorige week , tegelijk toen ik me kapot ergerde aan dat gedoe over de inmenging van de febo en dat net had gepost. ik heb niets gevolgd ,want mijn pc was kapot na die ontploffing
Dat vind ik lief, er gebeurde zoveel op dat moment, maar mijn pc doet het weer en een weekje niet kijken was ook wel ff lekkerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik kreeg er tranen van in mijn ogen en dat was geen medelijden maar omdat ik er zo verschrikkelijk om moest lachen. Wat een dramaqueen is die gast en legt het er nog eens erg dik op.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:16 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Wen er maar aan. We hebben bijna meer verkapte streamlocks dan bb op het moment.
Yeah rightquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Weet ik toch, speelde het mee.![]()
Martin weer met shirt aan met Mexx erop, hoe oud is die man? 16?
Zonde!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan heb je niet alles gelezen, mijn glazen bureuablad ontplofte vorige week , tegelijk toen ik me kapot ergerde aan dat gedoe over de inmenging van de febo en dat net had gepost. ik heb niets gevolgd ,want mijn pc was kapot na die ontploffing
Kast was goed , monitor niet, nieuwe gekocht en vandaag nog wat laatste dingetjes aangepast en nu doet hij het weerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is fucked upp. Alles weer in order dan? Laptop?
Mooi zo, mag jij de caps makenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kast was goed , monitor niet, nieuwe gekocht en vandaag nog wat laatste dingetjes aangepast en nu doet hij het weer
Toppie. Maar je hebt dan wel het één en ander gemist. Zou de filmpjes er even op nakijken. Zitten leuke tussenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kast was goed , monitor niet, nieuwe gekocht en vandaag nog wat laatste dingetjes aangepast en nu doet hij het weer
Ik heb nu tijdelijk mijn eettafel als bureau , ik zit te ver van het schermquote:
Die Zooi bemoeit zich ook met alles en iedereen en het moet altijd over seks gaan. Echte puber.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:13 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Zo was dat vanochtend niet meer.
[ link | afbeelding ]
04-03-23 | #2 | Wakker worden met Babette op een vreemde locatie [27 min 37 sec]
-
O écht? Hij ziet er veel ouder uit.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Weet ik toch, speelde het mee.![]()
Martin weer met shirt aan met Mexx erop, hoe oud is die man? 16?
Ik denk dat je op de verkeerde reageert.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vind ik lief, er gebeurde zoveel op dat moment, maar mijn pc doet het weer en een weekje niet kijken was ook wel ff lekker
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:22 schreef pingu66 het volgende:
Oh daar komt loopse teef(Esther's woorden) langs het biljart of ff te komen paardje te rijden.
Oh iddquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk dat je op de verkeerde reageert.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar ik ben ook wel lief hoor dus helemaal niet erg.
Ik heb een aanrechtblad van Ikea als Bureau, maar man heeft PC er ook staan. mssn een tip en goedkoopquote:
Ik ga binnenkort idd ff kijken naar goed bureaubladquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb een aanrechtblad van Ikea als Bureau, maar man heeft PC er ook staan. mssn een tip en goedkoop
Martin drinkt niet, gaat vroeg naar bed en zegt super loyaal naar Mexx toe te zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:36 schreef puzziepie het volgende:
Ik ga maar eens ff teruglezen want nu wil ik wel meer weten over een flirtende Marciano
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marciano heeft meer keuzes![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Martin drinkt niet, gaat vroeg naar bed en zegt super loyaal naar Mexx toe te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marciano heeft meer keuzes![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Wij hebben ook een aanrechtblad van Ikea als bureaublad, de zwart/grijs gespikkeld.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb een aanrechtblad van Ikea als Bureau, maar man heeft PC er ook staan. mssn een tip en goedkoop
Hoorde het ook met als aanvulling : "en ze weten dat wij haar erop hebben"quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Kim : Ik hoop toch dat als ze haar [Wanda] de hele tijd achter hebben, en ze weten dat het bij haar op [onverstaanbaar] hebben, dat ze dan denken, beter dat met eliminatie eruit gaat.... [soundlock]
ach kom nou toch, al dat bij elkaar gehang dan, is dat normaal??? en dan nu spijt...hmmmquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda spijt van haar nachtje met Jappie? gesprek was te kort en nu weer SW naar JW en Erik over biljarten
Esther, JW en Erik weer op de bank, Zoe staart naar de wasmachine, de rest wordt buiten beeld gehoudenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wij hebben ook een aanrechtblad van Ikea als bureaublad, de zwart/grijs gespikkeld.
We hebben zo'n blad ook voor onder overkapping gebruikt als extra grote tafel met onderstel van steigerbuis..
maar echt goedkoop???? misschien ligt het grootte en dikte
oeps COS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Vind ruzie van gister een groot woord. Ik begrijp wel dat Kim boos was, als een andere vrouw jou man vol op de mond probeert te kussen, daarna Zoe die een half verhaal verteld, waardoor zij suggereerde dat Jeff wel in was voor seks met Wendy, nadat Wendy zei dat ze in in seks had. Echt iets voor Zoequote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:11 schreef 5thencounter het volgende:
Nog effe goedmaakneuken na alle ruzie?![]()
[ afbeelding ]
Gisteravond/vannacht gaf Marciano haar een stripje foto's van zichzelf met de vraag of zij die aan Kim wilde geven (heb ik vannacht gelijk gepost)... vond ik wel een aparte vraagquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern : Anders pak jij toch gewoon de eli...
Wanda : hmmm...
Bern : Alleen al hoe ik het zeg... pak je de eli.
Wanda : Hoe vaak we dat niet hebben willen doen...
6 minuten, toen wegquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:12 schreef Flow3r het volgende:
Blijf ook maar eens een half uur bij deze beelden , net zo lang als er altijd een camera op JW en Erik staat
[ afbeelding ]
als ze nu overdag slapen zijn ze vanavond laat wakker, behalve Martin want die is zijn vriendin trouwquote:
misschien wil hij vieze dingen doen in bedquote:
Dát was in de aanloop naar het OpgeHypte ½jaar feest al duidelijk, de angel is er weer uit, er gaat voorlopig niemand meer weg, geld verdienen gaat nog effe duren , dus rondhangen en de roddels nog maar eens 10 herkauwenquote:
Chexk dat kleurverschil.quote:
Je bent me net voor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:30 schreef Aggie46 het volgende:
Make up doe je tot áán je oren
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chexk dat kleurverschil.![]()
[ afbeelding ]
ja ze is ineens vlijtigquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:32 schreef Aggie46 het volgende:
Zoe is volgens mij toch al een aantal uurtjes bezig.
Feit dat ze dat niet doen is hetzelfde als bekennen dat er iets is gebeurd tussen haar en Jappiequote:
OMG wat ergquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chexk dat kleurverschil.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Feit dat ze dat niet doen is hetzelfde als bekennen dat er iets is gebeurd tussen haar en Jappie
Ivorrrrrrrr is onderweg naar de loods (of zit te juichen dat hij eindelijk van haar af isquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:38 schreef Sestra666 het volgende:
[..]ja is alleen maar iedereen para maken nu
Ik heb ice niet in beeld, is dat hetzelfde als bekennen dat er iets is gebeurd tussen hem en zoe?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Feit dat ze dat niet doen is hetzelfde als bekennen dat er iets is gebeurd tussen haar en Jappie
Heeft Ice bij Zoe in bed geslapen dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb ice niet in beeld, is dat hetzelfde als bekennen dat er iets is gebeurd tussen hem en zoe?
Net als Babette op haar eigen matras naast het bed van Isaac,quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft Ice bij Zoe in bed geslapen dan?
Babet werd wakker in het bed van en met Marcianoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Net als Babette op haar eigen matras naast het bed van Isaac,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |