Dát was in de aanloop naar het OpgeHypte ½jaar feest al duidelijk, de angel is er weer uit, er gaat voorlopig niemand meer weg, geld verdienen gaat nog effe duren , dus rondhangen en de roddels nog maar eens 10 herkauwenquote:
Chexk dat kleurverschil.quote:
Je bent me net voor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:30 schreef Aggie46 het volgende:
Make up doe je tot áán je oren
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chexk dat kleurverschil.![]()
[ afbeelding ]
ja ze is ineens vlijtigquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:32 schreef Aggie46 het volgende:
Zoe is volgens mij toch al een aantal uurtjes bezig.
Feit dat ze dat niet doen is hetzelfde als bekennen dat er iets is gebeurd tussen haar en Jappiequote:
OMG wat ergquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chexk dat kleurverschil.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Feit dat ze dat niet doen is hetzelfde als bekennen dat er iets is gebeurd tussen haar en Jappie
Ivorrrrrrrr is onderweg naar de loods (of zit te juichen dat hij eindelijk van haar af isquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:38 schreef Sestra666 het volgende:
[..]ja is alleen maar iedereen para maken nu
Ik heb ice niet in beeld, is dat hetzelfde als bekennen dat er iets is gebeurd tussen hem en zoe?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Feit dat ze dat niet doen is hetzelfde als bekennen dat er iets is gebeurd tussen haar en Jappie
Heeft Ice bij Zoe in bed geslapen dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb ice niet in beeld, is dat hetzelfde als bekennen dat er iets is gebeurd tussen hem en zoe?
Net als Babette op haar eigen matras naast het bed van Isaac,quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft Ice bij Zoe in bed geslapen dan?
Babet werd wakker in het bed van en met Marcianoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Net als Babette op haar eigen matras naast het bed van Isaac,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |