WTF is Eunice mee bezig, leek erop dat ze Isaac in het begin uit wilde kledenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Isaac en Eunice Niet aan mijn tieten zitten
https://streamable.com/yqu315
[ afbeelding ]
Volgens mij was het voor Marciano al uit toen zecaan de poort begon te blèren over zijn kinderen en broerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Marciano hoeft niet rouwig te zijn, met het bericht van Kim W.
quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:04 schreef Hoempah het volgende:
Het is uit tussen KimW en Marciano!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check even bericht 162 van Harry, hier net bovenquote:
Weer om haar aartsvijand Eunice zwart te maken.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:57 schreef pingu66 het volgende:
Zei Esther nou tegen Isaac dat hij moet uitkijken voor de vrouwen, de loopse teven ????
Dat moge toch wel duidelijk wezenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze zegt niet echt dat het uit is
Denk niet dat ze zomaar lost laat
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:04 schreef Hoempah het volgende:
Het is uit tussen KimW en Marciano!Ik heb een week niet gekeken maar wat is er gebeurt ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heeft Marciano gedaan?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Met Babet in 1 bed geslapenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een week niet gekeken maar wat is er gebeurt ?Wat heeft Marciano gedaan?
Niet echt maar zoals het al in de loods ging.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zomaar los laat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo klinkt ze welquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zomaar los laat
Zo de poort uit.quote:
Aan Babette verschillende keren gevraagd of hij een man voor haar was op een flirterige toon na een hoop alcohol, en kennelijk bij Babette in bed gelegenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een week niet gekeken maar wat is er gebeurt ?Wat heeft Marciano gedaan?
Hij is drie koppen kleinerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Aan Babette verschillende keren gevraagd of hij een man voor haar was op een flirterige toon na een hoop alcohol, en kennelijk bij Babette in bed gelegen
Ik heb alleen gezien dat Babette haar matras naast de zijne heeft gesleept en dat hij nog in zijn eigen bed lag
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En Wanda heeft met Jappie in 1 bed geslapen
Is hier wel een cap gepost dat ze bij hem in bed ligtquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Aan Babette verschillende keren gevraagd of hij een man voor haar was op een flirterige toon na een hoop alcohol, en kennelijk bij Babette in bed gelegen
Ik heb alleen gezien dat Babette haar matras naast de zijne heeft gesleept en dat hij nog in zijn eigen bed lag
Zo was dat vanochtend niet meer.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:13 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Zo was dat vanochtend niet meer.
[ link | afbeelding ]
04-03-23 | #2 | Wakker worden met Babette op een vreemde locatie [27 min 37 sec]
-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |