Als je Wendy niet gezoend hebt hoor je er niet bij vanavondquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wendy kuste net Sasha ook al vol op de mond![]()
Meerderequote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Geef haar teveel drank en ze ontspoort volledig
Een heel vervelend kantje ja en keert iedere keer weer terugquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik snap er niets meer van. Sasha was zo aan het schelden met Wanda op Kim en nu knuffelen
Ja van mij mag ze ...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze wil dan alleen maar motorboaten, twirken in je gezicht of je zoenen, valt toch wel mee.
Het is een dagkoers daarquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik snap er niets meer van. Sasha was zo aan het schelden met Wanda op Kim en nu knuffelen
Dat ze van Isaac op Leila moest stemmen destijds, maar dat dit volgens Isaac achteraf snijden in eigen vlees was.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:04 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
zou lachen zijn als jw dr in haar gezicht gespuugd![]()
geintje
Sjamp houd je inquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:04 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
zou lachen zijn als jw dr in haar gezicht gespuugd![]()
geintje
Je moet met elkaar leven, dus je moet je gedragen, maar zo'n extreem verschil, echt 2 uitersten, ik kan er niet bijquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een dagkoers daar
Dus laat staan met drank
heb immi nog nooit zo enthousiast gezienquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:07 schreef D. het volgende:
En kan iemand Esther even recht in het gezicht tikken?
Gadverdammequote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:09 schreef Sestra666 het volgende:
mirthe en kenzy bekken midden op de vloer
Ik zie angst....quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:10 schreef utopia2.0 het volgende:
JW vind het prachtig , prachtig wat je doet, tegen Jeff.
Die bekken overal... Maar toch vindt Mirthe het nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:09 schreef Sestra666 het volgende:
mirthe en kenzy bekken midden op de vloer
Smaken verschillen, maar vond het nog wel meevallenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:12 schreef Vlinder1974 het volgende:
wat een rotmuziek vanavond
vond er geen bal aan
morgen de hele dag opruimstreamsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Doet FEBO dat hier niet![]()
Slappe hap hoor
Over gefrustreerd gesproken. GJ had een hekel aan figuren zoals Isaac, Jeff en Rupert. En wilde zichzelf offeren om die lui weg te spelen. Dat stomme plan is echter totaal mislukt en juist met hen is Babs vrijwel daarna (weer) besties geworden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette, ik mis hem, over GJ. Mes in de rug, maar ze mist hem.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:13 schreef Silves het volgende:
Zou Erik ook deze confetti bewaren en glad strijken..ik zou zeggen kruipen en knielen bitch..
Er zat van alles bij, voor (bijna) iedereen wat wilsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:12 schreef Vlinder1974 het volgende:
wat een rotmuziek vanavond
vond er geen bal aan
maar heel eerlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Over gefrustreerd gesproken. GJ had een hekel aan figuren zoals Isaac, Jeff en Rupert. En wilde zichzelf offeren om die lui weg te spelen. Dat stomme plan is echter totaal mislukt en juist met hen is Babs vrijwel daarna (weer) besties geworden.
Dan heeft Babette toch toneel gespeeld en dan komt dat mes dubbel in de rug van GJ. Tja Babettequote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Over gefrustreerd gesproken. GJ had een hekel aan figuren zoals Isaac, Jeff en Rupert. En wilde zichzelf offeren om die lui weg te spelen. Dat stomme plan is echter totaal mislukt en juist met hen is Babs vrijwel daarna (weer) besties geworden.
roken denk ikquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ligt Martin al in bed, heb hem na het draaien niet meer gezien?
Toch wel belangrijk (daar) dat je iemand hebt die een beetje op je letquote:
op zoek naar een buitenvrouwquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:19 schreef Silves het volgende:
Marcia weer op hem zijn manier aan het flirten..![]()
zo cute, hij wil alle dames zeker overhalen om bij hem aan te sluiten..12-11 zou fijn zijn.
Is de bedoeling van dat kledingstuk om iemand onder hypnose te brengen?quote:
Mag hij lekker beginnen om eens ontbijt te maken of al beginnen met poetsen ofzo..en dan niet zijn keu en biljartbal.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:17 schreef Clasientje het volgende:
Eric zal wel als eerste wakker zijn zonder kater hij drinkt niet hebben wij dan even geluk hahaha
Het is weer eens een grote deceptie.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:18 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat er niks meer gaat gebeuren aan gele kaarten.
Podcast niet vis de boksen afgespeeld
neequote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:20 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet partij kiezen tussen die 3
Erik is het meest oprecht
Maar niet met Esthjerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:22 schreef Clasientje het volgende:
Erik die mist veel. Seks dat hij nooit gehad heeft hij weet niet wat hij mist.
Mister two face, de bommenwerper, de viespeuk, de profiteur, en ook nog liegenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:20 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet partij kiezen tussen die 3
Erik is het meest oprecht
Maar kan het wel met zichzelf, vaak zelfs als ik het goed gehoord hebquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:22 schreef Clasientje het volgende:
Dat 'viespeuk' spreek ik niet tegen, de rest is 'relatief'quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Mister two face, de bommenwerper, de viespeuk, de profiteur, en ook nog liegen![]()
![]()
![]()
niet doenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Dat gaat niet lang goed, 6 schermen multitasking gaat niet lang goed
Er zijn er maar 2quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Dat gaat niet lang goed, 6 schermen multitasking gaat niet lang goed
Denk je niet dat hij in thailand is gaan oefenen ? of zou hij idd thaise slangen en vlinders is gaan ontdekken..mss weer zo,n lul verhaal van hem..om in de belangstelling te staan.vertrouw die snitch niet meer.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:22 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha in het toilet zekerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar kan het wel met zichzelf, vaak zelfs als ik het goed gehoord heb
Babs is best wel labiel in dat soort dingen en waait zo weer met een andere wind mee. Overigens is het zo dat als jij jouzelf als 'topper' ziet dan wil je juist sterke(re) spelers zoals bijv. Isaac weg. Maar tegelijk een type die daar graag zit met leuke mensen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan heeft Babette toch toneel gespeeld en dan komt dat mes dubbel in de rug van GJ. Tja Babette
Hahahaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Denk je niet dat hij in thailand is gaan oefenen ? of zou hij idd thaise slangen en vlinders is gaan ontdekken..mss weer zo,n lul verhaal van hem..om in de belangstelling te staan.vertrouw die snitch niet meer.
Babette is heel labiel en dat straalt ze ook uit, maar ondertussen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs is best wel labiel in dat soort dingen en waait zo weer met een andere wind mee. Overigens is het zo dat als jij jouzelf als topper ziet dan wil je juist sterke(re) spelers zoals bijv. Isaac weg. Maar tegelijk een type die daar graag zit met leuke mensen.
Babet is slimquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette is heel labiel en dat straalt ze ook uit, maar ondertussen.
*zuchtquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Denk je niet dat hij in thailand is gaan oefenen ? of zou hij idd thaise slangen en vlinders is gaan ontdekken..mss weer zo,n lul verhaal van hem..om in de belangstelling te staan.vertrouw die snitch niet meer.
Esther doet net of ze het niet hoortquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
JW vind heel veel vrouwen leuk,maar wil niets vast
ze zit bijna op schootquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Esther doet net of ze het niet hoort
iets met Oost-Indisch doofquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Esther doet net of ze het niet hoort
Slim is ze niet, want ze komt erg dom over. Ze is sneaky en achterbaksquote:
Ouwe player opa hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb je het over Erik of JWquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk met slim, achter de ellebogenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Slim is ze niet, want ze komt erg dom over. Ze is sneaky en achterbaks
Zij kan heel goed met mensen omgaan waardoor ze eigenlijk heel gevaarlijk is omdat de meesten daar vatbaar voor zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette is heel labiel en dat straalt ze ook uit, maar ondertussen.
Ik denk dat hij neukertjes bedoeltquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij.zei net dat iexmeerdere "vriendinnen" heeft
friends with benefitsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat hij neukertjes bedoelt
Dat is Babette.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk met slim, achter de ellebogen
Esther zit anders behoorlijk aan de kettingquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
at weet ik wel zeker en dat bedoelde hij ook ( met zo'n JW lach erbijquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat hij neukertjes bedoelt
Jan-Willem is een Snoepert ach die man leeft ook lekker als hij wilt gaan snoepen moet hij dat lekker gaan doen. Als de vrouw hiermee akkoord gaat waarom ook nietquote:
Die verzamelt een bak aan intieme kennis over mensenquote:
Erik is nooit in Thailand geweest. Ooit wel in Maleisië in een groepsreisquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:36 schreef Silves het volgende:
[..]
Erik, hij is er alleen naar toe geweest ..en ja Jw is vaste klant daar..
Kim en Wendy doel je op hčquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:39 schreef Hoempah het volgende:
omg febo zit er snel op om alles in de doofpot te gooien. We mogen geen juice.
dat Wendy Jeff aan het versieren was toen jeff haar naar bed brachtquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:39 schreef Hoempah het volgende:
Was een snelle streamwissel iddquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:39 schreef Hoempah het volgende:
Een gemiste kans van Talpa eigenlijk welquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:37 schreef freaky40 het volgende:
Babs klinkt weer als een omgebouwde. Nu klinkt ze dat altijd wel, maar met een bakkie op des te meer.
ik denk dat Kim in dit geval gelijk hadquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:40 schreef Silves het volgende:
Weer ff tussendoor leipe tokkie van Kim, weer zo,n kut dreiging richting Wendy, jaloerse wijven daar..
Mssn is/ was Babet zelf wel een manquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:40 schreef chufi het volgende:
Tiano is een man als ie uit zn huis komt ... Man Babs
Een extreem jaloers type die KimDquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Kim boos in de keuken over voorval Wendy en Jeff kus. Camera word weggedraaid
Heeft Jeff Wendy naar bed gebracht?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat Wendy Jeff aan het versieren was toen jeff haar naar bed bracht
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft Jeff Wendy naar bed gebracht?
Dat heb ik vaker gedacht. De kelly 2.0quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn is/ was Babet zelf wel een man![]()
Gezonde jaloezie is niets mis mee. Een andere vrouw die jou man wil versieren is ook niet oké.quote:
Wendy kuste Jeff midden op zijn muiltje. Vind de reactie van Kim niet zo heel vreemdquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een extreem jaloers type die KimD
Dan komt die andere kant naar boven
Zou ik een vrouw zijn dan viel ik op Tom Waes of Viktor Verhulst want dat zijn nou nog eens topkerelsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:37 schreef Silves het volgende:
Bep je wilde met Tom Waes trouwen weet je nog...goeie keus trouwens.
oke heb je het gezien?? want Kim haar reactie is meestal wel erg overdreven..niet nodig om te dreigen, we weten hier en daar, dat ze ziekelijk jaloers is..ook haar eigen woorden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Kim in dit geval gelijk had
niet ok om een vriend van een vriendin in je bed te willen sleuren
En Moira en Zooi..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft Jeff Wendy naar bed gebracht?
nee niet gezien maar ik snap haar zekerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:45 schreef Silves het volgende:
[..]
oke heb je het gezien?? want Kim haar reactie is meestal wel erg overdreven..niet nodig om te dreigen, we weten hier en daar, dat ze ziekelijk jaloers is..ook haar eigen woorden.
Dit stond hier even los van want uiteraard heeft ze gelijk met haar reactiequote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wendy kuste Jeff midden op zijn muiltje. Vind de reactie van Kim niet zo heel vreemd
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:46 schreef Majoraan het volgende:
Even bericht van lurker :-)
De laatste dagen wordt in elke topic gemiddeld zo'n 10x gepost dat iemand voor de bus gegooid word. Bedoelen jullie dan dat er over geroddeld wordt?
Want ik dacht (even simplistisch gezegd) dat voor de bus gooien betekent dat, eenmaal je bondje ontdekt is, iemand verraden of de enige schuld geven van iets waar jij ook (groot) deel aan hebt, puur om jezelf vrij te pleiten
ja hequote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Marciano stop met lullen zoen haar, kijk naar de reactie en je weet het
Hoi.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:46 schreef Majoraan het volgende:
Even bericht van lurker :-)
De laatste dagen wordt in elke topic gemiddeld zo'n 10x gepost dat iemand voor de bus gegooid word. Bedoelen jullie dan dat er over geroddeld wordt?
Want ik dacht (even simplistisch gezegd) dat voor de bus gooien betekent dat, eenmaal je bondje ontdekt is, iemand verraden of de enige schuld geven van iets waar jij ook (groot) deel aan hebt, puur om jezelf vrij te pleiten
Hebben we dus toch nog juicequote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:46 schreef Ambrine het volgende:
Voordat Wendy Jeffrey een kus probeerde te geven op de dansvloer zag ik Wendy ook al proberen om op de schoot van Jeffrey te zitten. Het was half in beeld. Hij zat toen naast Erik op de bank. Jeffrey stond toen snel op en liep naar de bar. Blijkbaar probeerde ze het in de slaapkamer toen hij haar naar bed bracht ook weer.
tja na 6 maand, niet zo vreemd toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:50 schreef greysbones het volgende:
Babs is ook een beetje horney volgens mij
Laat dat beetje er maar vanafquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:50 schreef greysbones het volgende:
En met de nodige drank op vergeet je al snel de camera'squote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
tja na 6 maand, niet zo vreemd toch?
Dan hadden ze Kim W kunnen afvoeren vanuit kamer 5quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:51 schreef Charmian het volgende:
Die marciano, als kimw er nog was geweest dan was het nu hommeles
Babs met dat grote lijf die gaat wippen in haar stapelbedje op de bovenste verdiepingquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:50 schreef greysbones het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |