mis je niks aanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:58 schreef Sestra666 het volgende:
jappie komt bijna niet boven de bar uit
Werd vanavond omschreven als klein maar een grote persoonlijkheidquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:58 schreef Sestra666 het volgende:
jappie komt bijna niet boven de bar uit
quote:
slappe dweilquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:59 schreef engine het volgende:
[..]
Werd vanavond omschreven als klein maar een grote persoonlijkheid
ehhh ik zie jappie die ziet er slechter uitquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:00 schreef Was-beer het volgende:
Aan die kop te zien heeft Jeff ook genoeg op
Hij is (gelukkig) wel opgeleefdquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:00 schreef Was-beer het volgende:
Aan die kop te zien heeft Jeff ook genoeg op
Ken je dat niet?quote:
Nee ik kende het niet, wel bier met 7-up, sneeuwwitjequote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ken je dat niet?Dat is volgens mij de eerste keer dat ik met mijn vader een biertje dronk. Hij een biertje dan, ik een snor
Voor Esther, omdat ze het niet hoortquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:03 schreef greysbones het volgende:
je zult de hele avond staan naast iemand die de muziek uitbeeld
Je bent niet alleenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:04 schreef Sestra666 het volgende:
esther huppelt de dansvloer overmet dat kuthaar
sorry echt de pest aan dr
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:04 schreef Sestra666 het volgende:
esther huppelt de dansvloer overmet dat kuthaar
sorry echt de pest aan dr
Tot 12 toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:05 schreef Deisyy het volgende:
Het licht gaat uit, iedereen uit de plaat, het feest duurt nog een half uur
Jaaaaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wanda en Jappie straks schuifelen
echt?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wanda en Jappie straks schuifelen
9-12 maar een half uur later begonnen. Ze hadden nog gevraagd of ze een half uurtje langer door mochten omdat het schema was uitgelopen vanwege de verdienopdracht maar dat werd afgewezen, hadden ze maar rekening mee moeten houden volgens kamer 5.quote:
Dat laat wat aan de verbeelding overquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wel gaaf gezicht met licht uit, maar caps worden nu te donker
Vandaarquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat zou een mooi effect geven met al dat wit
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wel gaaf gezicht met licht uit, maar caps worden nu te donker
Waarmee maak je de screenshots?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lukt mij niet, mssn x hulp via DM?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:18 schreef Sestra666 het volgende:
eunice danst met jw
ESTHERRRRRRRRRRRRrrr
Stokertquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:18 schreef Sestra666 het volgende:
eunice danst met jw
ESTHERRRRRRRRRRRRrrr
Ruppie kan wel goed dansenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:19 schreef chufi het volgende:
Babbel deed ff heupje heupje met de manager
windows vlaggetje en prt sc indrukken en die slaatie op in map schermafdrukkenquote:
Het is een beginquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:22 schreef D. het volgende:
JW tegen Eunice: Ik ga jou lekker......biljarten leren
Stiekem vindt ze hem toch wel leukquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:23 schreef Clasientje het volgende:
Eunice pak ff Jan-Willem op zijn bek lachen
Alleen staat Esther in de wegquote:
Ik vind Eunice een type dat valt op mannen met geld.. komt ze alleen bij JW bedrogen uit.quote:
Geen zin in beiden, dus lees het verslag hier welquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Volgens mij begint het gezeik al. Babette en Ruppie
Nee, zij is altijd snel in de lorum.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy is alleen maar druk geweest, iedereen het haar doen, afgelopen nacht versieren, ze is denk ik ook moe en dan valt drank al snel verkeerd
JW heefttoch dikke BMWquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind Eunice een type dat valt op mannen met geld.. komt ze alleen bij JW bedrogen uit.
Ze heeft tot gisteren volgehouden dat ze hem zag als een oomquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:26 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Zie je meteen aan haar als ze bij Jan-Willem in de buurt is altijd zo giegelen
Met een oom kun je...ow, nee, laat maarquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze heeft tot gisteren volgehouden dat ze hem zag als een oomZe heeft tegen Erik gisteren gezegd dat zecher wel een heel leuke man vindt maar verder niets wil..
(Bijna) iedereen heeft haar inmiddels wel doorquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze kan liegen alsof het gedrukt staat.
Hij heeft laatst nog gezegd dat hij niet weet hoe het er nu voorstaat met zijn financiën. Buiten was er van alles aan de hand.quote:
Hij heeft wat dingen te koop staan die als het goed is al verkocht zijn, en hij had een rechtzaak lopen waar ie veel geld terug kreeg van de belastingenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft laatst nog gezegd dat hij niet weet hoe het er nu voorstaat met zijn financiën. Buiten was er van alles aan de hand.
En ze trappen er allemaal in. Vreselijk mensquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze kan liegen alsof het gedrukt staat.
Ze komen naar hem toe hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:33 schreef mootie het volgende:
Jw wordt altijd wat handtastelijk op feestjes.
Zielig?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:34 schreef orange500 het volgende:
Pfff ik vind het toch wel zielig voor Esther als ik haar zo zie
Met drank op, denken veel mannen dat ze een vrijbrief hebbenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:33 schreef mootie het volgende:
Jw wordt altijd wat handtastelijk op feestjes.
Kan ze beter uitdoen, voor iemand het ziet?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:34 schreef greysbones het volgende:
heeft eunice door dat ze in dr ondergoed staat?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:36 schreef greysbones het volgende:
Gooi nog een paar drankjes in Bern en hij ligt bij Rupie vannacht
das Wandaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Wendy wil door Rupie gepakt worden ? Ivoor !!!!!! Dit is pas echt erg
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:39 schreef Sestra666 het volgende:
waarom haat iedereen wendy, maar ze is ook zo lieffffffff![]()
babbel gooit wendy ff voor de bus
Ja zegt ze tegen Erik maar ze vind Jan-Willem wel leuk zie je gewoon aan haar hoe ze zich gedraagd bij hemquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze heeft tot gisteren volgehouden dat ze hem zag als een oomZe heeft tegen Erik gisteren gezegd dat zecher wel een heel leuke man vindt maar verder niets wil..
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, ze speelt totaal het spel niet.
Je wint niet met koken en haar knippen.
Prima, maar ze speelt het spel niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
alle opdrachten met glans doorstaan![]()
dat dachten we van zoveelquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
En Babette is deze of volgende maand toch naar huis
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Esther slijmen over het biljart. Wat kan iemand zakken voor een kerel. Wat zet die zich voor schut
rupie?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:41 schreef engine het volgende:
Aan de ene kant is het een gluiperd eerste klas aan de andere kant mag ik hem ook wel.
quote:
Onder de radar van Babette.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:42 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
misschien is dat haar manier..beetje onder de radar blijven
Ik kan dat niet aanzien, ik ben naar de andere streamquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:43 schreef greysbones het volgende:
Esther gaat maar snel naast JW zitten
voordat Wendy op schoot zit
jep en die zie of hoor je het spel ook amper spelenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:43 schreef engine het volgende:
Mithe is ook een hele sterke speler. Dat is gewoon zo.
daar hoor je Matin MATINquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan dat niet aanzien, ik ben naar de andere stream
Het liefst zou Eunice naakt op dat biljart willen gaan liggen voor JW maar ja er kijken camera's meequote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Esther slijmen over het biljart. Wat kan iemand zakken voor een kerel. Wat zet die zich voor schut
Dat probeert ze elke keer weer en als hij niet hapt, is het weer een klootzak en zoekt ze Isaac weer opquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:45 schreef greysbones het volgende:
Zoe denkt Jeff wel te versieren ofzo??
Heel veel meer geld brengt JW niet binnenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:44 schreef Sestra666 het volgende:
jw: moiraima kan toch niet winne, dat kan toch niet waar zijn? zoe ook nie
jij wel?
Die ook niet haptquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat probeert ze elke keer weer en als hij niet hapt, is het weer een klootzak en zoekt ze Isaac weer op
ja echtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt he en een aantal zijn zo geil als de tering.![]()
Een aantal?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Haha jaaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat Eunice dat juist helemaal niet wil.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het liefst zou Eunice naakt op dat biljart willen gaan liggen voor JW maar ja er kijken camera's mee
of andersom .....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:48 schreef engine het volgende:
Wendy is Bern echt helemaal aan het berijden
dat zat ik ook te denkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:48 schreef D. het volgende:
Babette en Wanda samen buiten
Wanda: Schatje, je hebt echt gelijk
Wat heb ik gemist?
Hoe geil is tering?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht ik hou het laag.quote:
Die heb ik al op de dansvloer zien staanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mogen de 2 achter de bar niet een keer afgewisseld worden, zodat ze ook kunnen dansen Sasha en Jappie?
Hoorde jij het ook. Ja Erik, je bent de beste blablaquote:
Die loopt al maanden zo opzichtig te flirten en te ontkennen dat je genoeg weetquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat Eunice dat juist helemaal niet wil.
Denk eerder dat ze het doet om Esther te stangen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die loopt al maanden zo opzichtig te flirten en te ontkennen dat je genoeg weet
Evaluatie van de avondquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Muziek bijna afgelopen volgens mij, ben benieuwd naar daarna.
Ik vermoed dat ze denkt dat ze het geweldig doet nu, de werkelijkheid is helaas anders voor haar.quote:
Ik vind haar wel vermakelijkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze denkt dat ze het geweldig doet nu, de werkelijkheid is helaas anders voor haar.
@engine verwacht nog wat seksquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eerst veel gejank ook vermoed ik en dan zullen we zien.
Dat gaat dus waarschijnlijk een staartje krijgenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:55 schreef Harry het volgende:
Fittie !!
Kim tegen Jeffrey: Jij gaf Wendy een volle kus op haar mond !!
Wendy zou ik ook wel vol op de mond willen kussenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:55 schreef Harry het volgende:
Fittie !!
Kim tegen Jeffrey: Jij gaf Wendy een volle kus op haar mond !!
Wendy kuste net Sasha ook al vol op de mondquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:56 schreef Silves het volgende:
Kim weer jaloers en pissed, Jef gaf Wendy een kus op de mond...tja
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet of dat was wat @:engine in gedachten had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |